Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Osobní rozvoj Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal a kol.

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal a kol.

2 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 264, rok vydání 2017, pevná / vázanáNová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Amipa.cz
Hodnocení
98% (14 513)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Doprava zdarma
Skladem
Cena
297 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
151 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
13. 11. 202523. 11. 202503. 12. 202512. 12. 2025140 Kč185 Kč230 Kč275 Kč310 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal a kol.

Popis

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOsobní rozvoj
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
264
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
26. září 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 100%

Hodnocení: 100%
2 recenze
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

kniha19. června 2020
Hodnocení: 100%

Konkrétní, použitelné pro praxi

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Osobní rozvoj Nakladatelství GRADA

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI