Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží skladem u partnera, dodání do pár dnů. Tak jsem zaplatil předem. Čekal jsem týden a nakonec byla objednávka stornovaná, a když je stornovaná, tak se ani nemáte jak dozvědět proč tomu tak bylo, musel jsem volat do obchodu...! Tam se jen omluvil a řekli že zboží nemají,i když u partnera mělo být., navíc budu čekat 5 dní na peníze. Lepší nakupovat jinde a určitě než přes prostředníka jako je tenhle obchod.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, bohužel někdy dostaneme od partnera informaci p zrušení objednávky se zpožděním a naši zákazníci si toho všimnou dříve. Určitě to není ale v pořádku. Velmi se omlouvám za způsobené komplikace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávala jsem krmivo pro psy, mělo být skladem, objednáno 29.2., zaplaceno týž den. převodem. 1.3. email, že zboží nebylo zaplaceno, odeslala jsem potvrzení o platbě. V úterý večer email s omluvou, že zboží dojde na výdejnu 16.3.! A těch 14 dní se psi asi mají jít pást?

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, bohužel bez čísla objednávky nevím nic konkrétního. Prosím zašlete nám ho na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Neseriozní informace na webu, neexistuje kontaktní email, při zadání dotazu na webu nepřijde žádné potvrzení. Objednal jsem pračku s "komfortním" doručením. Na webu se holedbají doručením během několika dnů (veřejný příslib). To je zřejmě čirá utopie. Na zákazníka ve skutečnosti kašlou Zaplatil jsem 26.2.2020. Potvrzení o zaplacení jsem dostal 28.2.2020. Od té doby dělá mall.cz mrtvého brouka. Není vůbec jasné, co se děje. Na webu ve stavu objednávky tvrdí, že se čeká na zaplacení. Naprostá ignorance zákazníka. Nefunkční pračka je docela problém. Kdybych věděl, že zboží nedodají ve slibovaných termínech, koupil bych je jinde. Pokoušel jsem se problém řešit po telefonu, výsledkem byla informace, že čekají na dodavatele a slib, že se slečna pokusí zjistit kdy by zboží mohlo být a pošle do večera informaci emailem. Samozřejmě žádná informace nedorazila. Co to proboha je? To nemůžou alespoň poslat informaci že zboží nedodají v termínu?

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Zdeňku, mrzí mě, že zboží nebylo dodáno ve slíbeném termínu. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a prověříme kdy bude zboží naskladněno. Omlouvám se za vzniklé komplikace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

po objednání a zaplacení zboží jsem ihned do 1 minuty vše stornovala.Přišel mi email,že storno proběhlo v pořádku.Do dnešního ,7 dnů po zrušení objednávky,žádná reakce na moje emaily ohledně vrácení částky a peníze na účtu nemám.Psala jsem stížnost na vedení společnosti.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a vše co nejdříve prověříme a eventuálně napravíme. Na vrácení platby máme 14 dnů,ale je divné to, že nereagujeme na žádné e-maily. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Termín doručenia+info v sledovaní zásielky+zákaznícka linka Objedávku sme objednávali 16.2.2020 a hneď na druhý deň zaplatili. 20.2.2020 sme volali na zákaznickú linku, že v systéme objednávka svieti ako neuhradená. Dovolať sa tam chvíľu trvá, aby sa človek prebil priamo na operátora. Možno by tam chcelo samostatne voľbu, že sa chcem poradiť s operátorom. Pani nám povedala, že ona vidí, že už je to zaplatené, len asi systém nestíha. Týždeň sa s objednávkou nič nedialo. 26.2.2020 sme na linku volali znova, nakoľko mal byť balík už dávno doručený. Objednávka sa v systéme ako spracovaná javila až 24.2.2020, ale stále nebola daná do prepravy a ani doručená. Za oneskorenie nám pán na linke povedal, že nám bude zaslaný zľavový kupón a ak nebude objednávka do 2 dní doručená, máme opäť volať reklamace. Prvý balík prišiel 27.2. a druhý 28.2.2020 ale poukaz dodnes nedorazil. Tentokrát veľké sklamanie, obchod by mohol aspoň informovať, že sa dodanie predĺži alebo pod....

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, velmi se omlouvám za vzniklí nepříjemnosti. Prosím zašlete nám na overeno@mall.cz číslo objednávky. Zjistíme z jakého důvodu jste slevový poukaz doposud neobdržel. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Uspesnost, s jakou Mall ignoruje stiznosti zakazniku.

Dobry den, objednavka c.115895195 byla tento tyden dorucena ale dopravce mamince odmitl pomoci s instalaci lednicky a odnosem obalu ve kterych byla lednicka zabalena i presto ze jsem mel zaplacenou variantu doruceni komplet. Tuto variantu jsem zvolil naprosto zamerne, protoze maminka je v duchodovem veku a nema energii studovat navody jak instalovat lednici nebo posouvat lednici vlastnorucne v kuchyni, jelikoz maminka zije sama a ja bydlim 5 hodiny jizdy autem, byl to pro mne velmi obtizny ukol, jak tuto situaci vyresit. Stiznost jsem adresoval na Mall jak telefonicky tak emailem, ale nikdo se mi k tomu nevyjadril. Pokud budu potrebovat objednat neco priste i s dopravou a instalaci, urcite vyuziju sluzby jineho obchodu. Radek Obrusnik

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Radku, je mi líto vzniklých nepříjemností. Momentálně celou záležitost řešíme s dopravce a co nejdříve Vás budeme informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

zásilka objednána 4.12.2019 a rozdělena do tří zásilek, to bych ještě přežila, ale jedna zásilka dorazila až dnes-25.2. Veeeelice dlouhá doba dodání

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Terko, pokud je zboží od více dodavatelů ve formě partnerského prodeje, nedokážeme zatím logistiku sjednotit tak, aby zboží dorazilo najednou. Nicméně pracujeme na to a věřím, že se dočkáme. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz, zjistíme důvod zpoždění. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

výhodná cena

Objednal jsem zboží, které bylo skladem a termín doručení byl 24.2. To jsem si ještě pojistil připlacením za službu DPD Private + DPD do 12.00. Bohužel zbytečně, protože zboží ani nedokázali předat ten den dopravci. Jako přežiju to, ale z princupu mi vadí připlácení za nesmyslné služby!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavle, omlouvám se za zpoždění. Zašlete nám prosím číslo objednávky na overeno@mall.cz a zjistíme z jakého důvodu nebylo zboží dodáno. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si televizi s držákem na stěnu. Vše bylo skladem a hned mně přišlo, že vše předali dopravci. Televize přišla hned. Držák ale stále uháním. Nedá se k nim dovolat a na vygenerované dotazy na jejich stránkách nikdo neodpovídá. Nedají se najít kontakty, kam se obrátit. Obchod, na který není dobré spojení není důvěryhodný.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Antoníne, mrzí mě nepříjemnost, která Vás potkala při objednávce zboží u nás. Vidím, že jste dnes záležitost dořešil s kolegyní. Objednávky byla bohužel zrušena z důvodu neúspěšného předání zboží přepravci. Zboží uvedené skladem skutečně skladem je. Zvolil jste dopravu zdarma, kde máme šest pracovních dnů na doručení. Omlouvám se za způsobené komplikace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží rozbalené, poškrábané. Již podruhé, takže není náhoda. Nákup zde už nikdy!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že zboží nedorazilo v ideálním stavu. Určitě záměrně neposíláme poškozené zboží. Zašlete nám prosím na overeno@mall.cz číslo objednávky a prověříme to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Po objednání zboží došel e-mail, že zboží připravují a že bude expedováno, samozřejmě bylo skladem. Několik dní se nic nedělo, napsal jsem tedy dotaz na který mi nebylo odpovězeno. Zavolal jsem na zákaznickou linku, která je absolutně otravná, je potřeba se bůh ví jak dlouho proklikávat než váš vůbec spojí s asistentem. Když se to stalo tak mi asistent sdělil, že byla objednávka zrušena ze strany dodavatele, že vůbec nebude doručena a jim to bylo prakticky jedno, podle jednání asistenta. Absolutní nezájem a neinformovanost. Zboží by nepřišlo a obchod by vám nedal vědět. A aby toho nebylo málo, tak den po tom co jsem měl všechno zjištěno mi přišel e-mail s odpovědí na dotaz, že byl dotaz vyřízen telefonicky, mi tam mohli alespoň dopsat že s mojí strany, protože oni o vyřešení zájem určitě neměli. Obchod určitě nedoporučuji! A už nemám v plánu další nákupy.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Tomáši, bohužel Vámi objednané zboží není dostupné na skladě našeho partnera a ani u žádného z jeho dodavatelů. Z tohoto důvodu jsme objednávku stornovali. Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. S pozdravem Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nefungující systém stavu objednávky - neprobíhá aktualizace atd. Po 5 dnech od objednání zjistím, že mi 4 den od obednání obednávku zrušili. Jednalo se sice o partnerský prodej, ale slušnost je o tom zákazníka informovat, obzvláště, pokud je zboží již zaplacené - nebo ne? Informační katastrofa! Dovolat se na operátora chce opravdu trpělivost a dlouhý čas, plechová huba ve většině případů pošle sms zprávu a pověsí telefon. Dovolal jsem se až přes reklamace. Na otázku, jestli mi to pošlou aspoň oficiální email o zrušení zněla odpověď ne. Peníze slíbili vrátit do 3 dnů. Už nikdy více

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, bohužel Vámi objednané zboží není dostupné na skladě našeho partnera a ani u žádného z jeho dodavatelů. Z tohoto důvodu jsme objednávku stornovali. Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. Informace by Vám byla zaslána, bohužel jste byl rychlejší a dovolal jste se na naší zákaznickou linku. Platba Vám byla již odeslána. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Prakticky vše mě zklamalo. Obejdnávka vytvořena 7.2. 2020 a ihned zaplacena kartou. Jednak uvádění, že zboží je skladem a doručuje Malé.cz (jejich aplikace nesedí s informacemi co jsou na jejich webu). Původní termín doručení 13.2. a už 13.2. na pobočce výmluvy, že zboží sice skladem je, ale u dodavatele a určitě dorazí do 18.2. Následně 18.2. opět ty samé výmluvy ovšem termín dodání jimi posunut na 24.2. s tím že údajně dodavatel zboží ani nemusí doručit... Já osobně být na jejich místě s takovýmto dodavatelem rozvážu spolupráci. Po posledních cca 7 dní v aplikaci svítilo u objednávky, že bude doručena do aktuálního dne, aktuální hodiny a aktuální minuty, což si opět rozporuje s tvrzením zaměstnance na pobočce i callcentru. Problém jsem vyřešil stornováním objednávky, jelikož takovéto jednání se mi absolutně nelíbí. Na peníze budu čekat ještě dalších 6 dní než to "vyřídí"... Zboží jsme zakoupil ještě ten den u konkurence a bylo mi dodáno ještě ten samý den! otřesná zkušenost a Mall.cz a už nikdy... + poslali mě nějaký slevový poukaz na email který již cca 4 roky neexistuje a odmítli ho přeposlat na jakýkoliv jiný. Už jen toto samo vypovídá o tom jak mají zákazníky na háku a už dávno neplatí rčení "Náš zákazník náš pán"... Smutné...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Radku, je mi líto, že čekáte na své zboží tak dlouho. Bohužel někdy se může stát, že nám dodavatel nenaskladní zboží ve slíbeném termínu a nemůže proběhnout expedice objednávky. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a zjistíme z jakého důvodu došlo ke zpoždění. S pozdravem Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Doba doručení obyčejné mikrovlnné trouby se protáhla z 2-6 dnů na 20 dní. Není to poprvé, příšerné. Tři emaily o změně data doručení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání v pátek v 18:30 objednáno v pondělí v 13:00 dodáno. Je to již několikátý nákup a vždy naprostá spokojenost.

Nic. Superobchod ne jak jiní.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

zákaznickou linku a personál - opravdu JEDINÉ PLUS a bez jediné výtky... Skvělé! Zaměstnancům linky přeji pevné nervy

Zboží objednáno 2. 2. 2020 a rovnou zaplaceno. Od 4. 2. se mi hlásilo jako "zabaleno, odesláno". Po týdnu stále nedošlo, musela jsem telefonovat na zákaznickou linku. Milý personál se mi snažil pomoci, (zboží nebylo skladem, měla jsem si vybrat zboží s jiným vzorem), dalších pár dnů a opět nic. Po zaslaném mailu na zákaznický servis mi bylo sděleno, že ani náhradní zboží není skladem. Následovala má reklamace a vrácení peněz. Nejde o proces reklamace a servisu, ale o nabízení zboží, které není skladem. A PRIMÁRNĚ O PASIVITU v řešení problému - na dodavateli je povinnost upozornit na nedostupnost objednaného a zaplaceného zboží! Není korektní lhát zákazníkům a mechat je, aby si sami museli volat a pátrat, co se s jejich objednaným a zaplaceným zbožím stalo!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Karolíno, prosím zašlete nám na overeno@mall.cz a zjistíme co se stalo. Bohužel bez tohoto čísla nemůžeme zjistit potřebné informace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

OBJEDNÁVKA NĚKOLIKRÁT UPRAVENA, BEZ SOUHLASU, OZNÁMENÍ Operátor slíbil doručení za náklady společnosti. Dorazili 2/3 položek žádná pomoc od zaměstnanců Vrácení části peněz, s tím že mám za dopravu PLATIT ZNOVU

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě vzniklé nepříjemnosti. Zašlete nám prosím číslo objednávky na overeno@mall.cz a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednávka 5.2. Termín doručení od 6.do12.2. Dnes 11.2. Zjistím že zboží není ani skladem samozřejmě díky vyvolávání (ne díky tomu že by mě nekdo vůbec kontaktoval) Samozřejmě zaplaceno... Nikdo me ani neinformoval ze zboží není skladem takže doba doručení nesplněna. A opět nejsem ani překvapen že by jednou zboží mohlo přijít včas. Asi jsem měl nejdřív číst recenze

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jakube, je mi líto, že zboží nebylo doposud doručeno. Prosím o zaslání čísla objednávky na overeno@mall.cz. Prověříme co se stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem před necelým rokem akumulátorový vysavač Hoover, který po několika měsících přestal fungovat, vinou úplné ztráty kapacity baterie. Dle Mall se nejedná o vadu a proto mi neuznal záruční opravu. Opravdu nedoporučuji dávat peníze obchodníkovi, který není schopen dodržet zákonem dané normy a vlastně říká, to, že akumulátor nefunguje, je přirozená vlastnost akumulátoru. A to, že komunikace formou mailů není gramaticky v pořádku zde ani více rozebírat nebudu. S takovýmto chováním jsem se opravdu ještě nesetkal. Otřesná zkušenost.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pravděpodobně se jedná o reklamaci 2600595569. Snížení kapacity baterie je všeobecný údaj, neuvádí přesně o kolik se kapacita baterie sníží,. Nicméně čím častěji výrobek používáte, tím více se baterie opotřebuje a kapacita se postupně snižuje až může dojít k tomu, co se stalo u Vás. Nicméně pokud se domníváte, že reklamace nebyla vyřešena správně, můžete reklamaci uplatnit znovu. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz Nicméně pokud se domníváte, že reklamace nebyla vyřešena správně, můžete reklamaci uplatnit znovu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Objednávala jsem obyčejnou pračku, vše probíhalo v pořádku, pračku dovezli rychle, platba byla dobírkou a placena kartou na místě, v tom začal problém, řidič neuměl zacházet s terminálem a strhl platbu celkem 3x, ujišťoval, že se to nestane že mu to ukazuje chybu, věřili jsme mu což byla první chyba. Hned po zjištění jsme kontaktovali zákaznickou linku a problém řešili, na odpověď jsem čekala tři dny i víc, posílala doklady o platbách a vše potřebné co požadovali, opakovaně pořád dokola a nedostávala jsme žádné odpovědi, když jsem chtěla vědět info musela jsem pořád volat a čekat. Peníze do teď nemám a nikdo se mnou nemluví a neodpoví na maily. Už si nikdy na Mall nic nekoupím a nedoporučuji to ani ostatním, protože, když budete něco potřebovat vyřešit, nějaký problém, otočí se k vám zády a nepomůžou vám i když je to jejich chyba!!! Za mě opravdu ne!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Deniso, je mi velmi líto, že došlo k této nepříjemnosti. Zašlete nám prosím číslo objednávky na overeno@mall.cz. Vše prověříme a co nejdříve vyřešíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi