Při objednání chladničky v rámci služby, která garantuje dodání na přesné datum, které si máte vybrat na stránkách, Vám vlastně následně přijde e-mail s informací, že zboží dorazí jiný den, ale peníze si za to naůčtují. Když už Vám zboží konečně dorazí a vy jste si uhradily vynešení do patra společně s rozbalením zboží a instalací, tak ne jen, že se pán tváří značně otráven, navíc přijede sám. To asi chtěl chladničkou vynést sám do třetího patra, takže s ní lomcuje, hází a celkově u toho funí. V rámci jeho odborné instalace po vynesení chladničky ji zapne do zásuvky. Sbalí věci a mizí. Bohužel asi zapomněl, že se chladnička nemá zapojovat ihned po dopravě a jeho skvělém vynešení. Proto chladnička přestala chladit a mrazit. Takže voláte na zákaznickou linku, kde Vám paní ochotně sdělí telefonní číslo na zákaznický servis, ale jiné značky než jakou máte chladničku. Proto voláte zpátky a o něco rozumnější pán Vám dá konečně správné číslo. Zákaznický servis proběhl v největším pořádku a v naprosté rychlosti, kde potvrzují, že je chladnička neopravitelná. Proto znovu voláte na zákaznickou linku Mall, kde se ještě ujistíte co vše potřebují zaslat, aby reklamace proběhla co nejrychleji a bez komplikací. Vše mi bylo sděleno, vše zasílám na reklamační oddělení, kdy mi přijde potvrzení, že e-mail dorazil a nejpozději do 48 hodin mi odpoví. Uběhlo 5 dní, tak si říkám zavolám jim tam ať to popoženu. Samozřejmě na servisní středisko číslo nemají, ale na zákaznické lince slíbí, že reklamaci budou urgovat. Další den mi přijde e-mail, že vzniklou situaci prověřují a prosí o strpení. Vše bez uvedení kontaktu, ať se máte na koho obrátit. Trvá to celkem týden. Kde Vám pro teda nabídnou odvoz chladničky zpět k nim a jestli Vám datum svozu vyhovuje. Ihned jim to odsouhlasíte a další čtyři dny než se Vám paní ozve, že čekají na potvrzení od dopravce. A to je den před tím než si mají pro chladničkou přijet. Den na to mi přijde e-mail, že termín svozu mi teda potvrzují, ale že mám zboží zabalit a snést k prvním dveřím. A vzápětí volá dopravce, že si přijel teda pro tu chladničku. A já se ptám proč ja bych měl něco balit a ještě asi sám snášet z třetího patra? Pokračování bude přiště, ještě nevím jak se to vyvine.... určitě nedoporučuji něco objednávat
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Moje zkušenost z Mall.cz je otřesná,rozhodně nedoporučuji u nich nic nakupovat!Dne 20.5 jsem si objednal kulatý Dřez a zaplatil jsem si poštovné abych ho měl do druhého dne.Samozřejmě že dřez přišel až další den.Řekl jsem budiž ale jen jsem koukl do krabice místo kulatého dřezu tam byl hranatý s odkapávačem.Takže jsem hned volal na tu jejich záznickou linku a tam mi řekli abych to nafotil a čekal až se mi ozvou.Samozrejmě se mi dodnes nikdo neozval.Asi třikrát jsem tam volal a vždy mě řeknou abych měl strpení. Nechápu jak se v dnešní době může vůbec někdo takto chovat.Dřez jsem si musel objednat jinde,protože bez dřezu to prostě nejde.Zabalím ho a na vlastní náklady ho prostě vrátím do 14 dnú,snad mi peníze vrátí.Prostě moje rada zní vyvarovat se nákupu na Mall ,jelikož když je je něco špatně tak je to hotové peklo.
přehlednost stránek a to je vše
nedoručení už zaplaceného zboží ,zboží mělo být druhý den na výdejném místě,ale ani po 4 dnech nedorazilo, prý chyba v doručence , zatím peníze nemám (odstoupil jsem od objednávky )zpět. Rada od MALL - kupte a zaplaťte znovu ,mi zboží hned doručíme a peníze z vratky za první zrušenou objednávku pošleme :-(
Klamavá reklama, vybral jsem si nejlevnější elektrický ohřívač v nabídce Zboží.cz (Dražice OKHE 100 ONE) málem jsem ho objednal. Na poslední chvilku jsem si všimnul, že na odkazu za ty peníze nabízejí o třídu nižší variantu!!!
nemůžu pochválit nic, snad jen bezproblémové vyzvednutí nového zboží na pobočce
Reklamace velice obtížná, voláno a urgováno asi 4x na zákaznickou linku, neustále si vás přehazují z kolegyně na kolegu a naopak, nekonečná mailová komunikace, neskutečné potíže při reklamování spotřebiče. Dokumenty ( originály! montážních listů ) co požadují, poslány poštou i mailem, žádná odezva, neustále se jim něco nelíbí, donekonečna ověřují, předávají.. po 20ti dnech od uznání technika o neopravitelnosti výrobku a
jasného nároku na vrácení peněz nejsou schopni vyřešit a poslat peníze na účet. Šílená zkušenost, 5 týdnů s nefunkčním spotřebičem. Naprostá neschopnost operátorů . Nikdy již nechci nic z Mallu a tomuto obchodu budu všude dávat negativní reklamu!!
přehledné stránky
objednávala jsem v sobotu pračku se službou, která zajišťuje výnos zboží do patra, rozbalení a napojení pračky, odvoz staré pračky a obaly k recyklaci, zároveň jsem nutně potřebovala aby termín doručení byl úterý 21.5.2019, což jsem za dalších 349,- K4 také objednala a bezproblémů, šlo toto datum s výše vybranou službou také vybrat. při potvrzení objednávky mi v meilu tučně napsali že termín doručení bude 21.5.19 slabým písmem v závorce je však uvedeno, že při službě která zahrnuje instalaci a napojení pračky se termín doručení posouvá. Kladu si tedy otázku proč u zvolené služby jde při objednávce vybrat konkrétní termín, když vše je jinak. Dle právníků podvvod a tahání peněz z lidí. uvidíme zda zboží opravdu dorazí nebo zda se jedná opravdu o podvod.
Když člověk vola na zákaznickou linku tak vám vynadají, že jste si pořádně nepřečetli email, který vám po objednání přišel. takže mě i dost zaráží neochota a neslušné jednání lidí pracujících na zákaznické lince.
Zboží zaplaceno ihned kartou, ani po mesici nepřišlo ( bylo mi řečeno, ze zásilka se ztratila).. peníze mi doteď nevratily, nikdo není schopen mi říct, jak se situace bude řešit..zboží prý nelze zaslat znovu..?! Už nikdy víc.
netuším
Výdejní místo se přestěhovalo na druhý konec města, upozornění přišlo v momentě uzavření a nemožnosti si vyzvednout zásilku. Po zažádání o přesunutí zásilky na jiné výdejní místo přišla negativní odpověď až po týdnu. Něco vám něco řeknou na prodejně a jinak ve skutečnosti jednají.Transakci jsem tedy zrušila a s Mall definitivně skončila. NEDOPORUČUJI za žádnou cenu, je to o nervy!
Koupil jsem mobilní telefon. Od té doby mi již přišlo 13 emailů ohledně změny data doručení. Minulý týden jsem se už radoval ze přišla zpráva o tom že je objednávka předána dopravci. Ovšem dvě hodiny po té přišla zpráva OMLOUVÁME SE ALE ZASILKU NEBYLO MOZNE PŘEDAT DOPRAVCI.. Obchod nereaguje!! Přístup šílený.. nekoupím tam už ani hřebík!!!
Cenu
Reklamace.odeslali jine zbozi.kvuli jejich chybe se musim ja starst o vraceni.a cekat 14dni nez odeslou spravny vyrobek.nikdy vice
rychlost dodání
Závada na pračce, zjištěno po rozbalení. Mall slíbil opravit na místě do dvou dnů, opraveno za dva týdny. Jediné co chválím, je vystupování a kvalita opraváře. Pán je řemeslník jak má být.
Rychlost dodání
K nabídce zboží byly deklarovány dva dárky. Bohužel,ani jeden nedorazil. Po objednání zboží tato nabídka zmizela. Patrně je tato nabídka jen proto, aby nalákali zákazníka. Ruším účet zákazníka a příště objednávám jinde.
Bohužel nic
Nové nefunkční zboží mi vrátily po měsíci neopravené,reklamaci neuznaly,nechtějí proplatit poštovnéNejraději by nic neřešily,všelijak oblbují,obcházejí a nechtějí vrátit peníze,už jednou jsem řešil reklamaci v jiném obchodě,kde mi nabídly výměnu zboží nebo peníze,prostě vyšly vstříc,ale tady pořád budete posílat na reklamaci a jednou za pár dní číst majly,že si máte zajistit soudního znalce apd.Naprostá nespokojenost u mě,neumí si vážit zákazníků a jen hledaj kličky jak vše obejít.Odepíšou většinou do dvou dnů.
Chtěl bych upozornit všechny lidi na tady tento obchod kopil jsem si televizi měl jsem ji měsíc a půl a přestala fungovat o reklamaci se semnou ani nikdo nebavil rovnou vždy zavěsili telefon a ve finále jsem zjisti že na zaručním listě mám místo televize uvedené dva kusy power banky o hmotnosti 13,5 kg takže závěr je pečlivě si kontorolovat co dostane člověk za doklad a rozhodně nedoporučuji tento obchod ani dodáni nebylo v pořádku zaplatil jsem 350kč navíc abych to tu měl na druhý den a ve finále jsem si pro to musej jet sám takže za mě jedno velké mínus a upozormín na tento obchod všechny v mém okolí s pozdravem Jakub
Překvapivě vstřícná reakce na negativní hodnocení, sjednání nápravy
Poslali úplně jiné zboží, ale poštovné nevrací, i když to není moje chyba..
Neprávem stornují objednávky .... Peníze zaplaceny okamžitě kartou a toto bylo i Mallem potvrzeno. Bohužel již přes 2 týdny nemám ani zboží ani peníze.
Celou situaci se snaží pouze zamést pod koberec a neodpovídají na e-maily (pouze občas náhodné Ctrl+C Ctrl+V maily).
Když náhodou zkompletují objednávku, doprava je celkem rychlá
Je to hazard. Objednávky bývají nekompletní a šance, že zboží vyreklamujete je mizerná. Budou si vás přehazovat po e-mailech, dokud to nevzdáte. Objednávala jsem několikrát, znovu to ale neudělám.
možná předchozí nákupy a dopravu PPL
Jednání při reklamaci zboží, Většího osla se ze mne již dlouho nikdo nesnažil udělat
Zboží nepřišlo, peníze nebyly vráceny.
