Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupili jsme před rokem TV LG. Po přechodu na DVB TV2 nejdou programy, není to anténou, signálem,...ničím - všechno několikrát prověřeno technikem na antény a příjem. Problém je v TV. Reklamovat ale nelze - Mall nás odkázal na autorizovaný servis a ten zpět na Mall - dva měsíce psaní, prošení, vysvětlování - všechno marné. Chceme opravu doma - TV je veliká a nemáme možnost jí bezpečně doručit na prodejnu, podle velikosti úhlopříčky máme nárok na servis doma - prý to není jejich povinnost! a máme smůlu a nebo alespoň, aby si pro ni někdo přijel a odvezl si jí na opravu - taky smůla. Buď si TV hodím na záda a donesu, nebo nezájem. "Výborný přístup" a fakt "perfektní jednání" jak ze strany servisu, tak Mallu. Takže vyhozené peníze za nefunkční TV - 30 000 na necelý rok funkce - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI ani Mall, který prostě vzal peníze a víc ho nic nezajímá, ani TV LG - drahý krám, který nechtějí opravit. Obrovské zklamání z přístupu Mallu, který má ze zákona řešit reklamaci, ale hází odpovědnost na ostatní.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě vzniklé nepříjemnosti. Pokud nechcete televizi nikam oslat, je opravdu potřeba se domluvit s autorizovaným servisem na návštěvě doma. Prosím zašlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz a my se na to podíváme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Služba z mall.cz je dobrá, ale zkontrolujte její příchod od partnerů. Na některé baterie už čekám 2 týdny. Napsal jsem e-mail na mall.cz a oni mi řekli, že se na to dívají. Neslyšel jsem od nich smysly. nevím, jestli někdy uvidím své peníze zpět. 117905724/2

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prověřím termín dodání u našeho partnera a co nedříve Vás budu informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Odmítnutí převzatí zboží do reklamace. Dne 15.05.2020 na MALL Shop - Praha 5 - Smíchov Zborovská 666/34 150 00 pokusil jsem se uplatnit reklamaci na mobilní telefon . Tam mi odmítly prevzit mobil kvůli tomu že nemam s sebou příslušenství. Na infolince mi řekli, že musim všechno prinist jinak to nejde reklamovat. Byl porušen zákon. Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje. Naprosto nedoporučuji!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, také se přidám se špatnou recenzí.... Zboží objednáno 1.5. 2020 a do dnešního dne to je 15.5.2020 zboží nedorazilo... Volala jsem tam už dvakrát, paní mě pak volala, že zboží bude hned odesláno, ale do dnešního dne se nic neděje... V pondělí volám a ruším objednávku číslo 117880094. Snad se dočkám peněz na zpatek.... Nedoporučuji tento obchod, dělají si z lidí blázny.... A teď ty nervy dostatat z nich peníze...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lenko, omlouvám se za zpoždšní zásilky. Jak již Vás informovala kolegyně, zásilka byla vyexpedována. Za způsobené nepříjemnosti byla zaslána kompenzace. Věřím, že zásilka v pondělí dorazí. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pokud nechcete jen ztrácet čas a nervy tak rozhodně Mall nedoporučuji. Při objednávání bylo uvedeno, že je zboží skladem a dorazí do 2-6 pracovních dní. Čekám už třetí týden, psala jsem i email s dotazem jestli je vše v pořádku, jelikož zboží stále nepředali ani dopravci. Do teď bez odpovědi, i přesto, že na stránkách píšou, že odpovídají do 3 dní. Dnes jsem objednávku stornovala, bojím se jak dlouho budu čekat na vrácení peněz. Celá situace je mi nepříjemná, jelikož na balíček spěchám a tím, že nepřišel mi velmi zkomplikoval situaci. Děkuji za nic a příště přes Mall už rozhodně neobjednávam. Objednávka číslo 117783494.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Deniso, objendávka nebyla expedována, jelikož ejtse zvolila platbu předem, ale částka nám doposud nebyla připsána. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Termín dodání zboží měl být 5.5, v pondělí 4.5 mě přišel pouze email, že termín byl změněn na 11.5 (kdybych nechodil každý den na email tak bych to ani nezjistil, cena sms není zase tak vysoká a nebo zavolání!) Dnes 11.5 jsem volal a bylo mi řečeno, že by zboží mělo dojít někdy v tomto tydnu, ale kdy přesně to neví, takže kdybych sám nezavolal tak se nikdo neobtěžoval mě kontaktovat, že zboží znovu nedojde, tohle je naposledy co jsem přes vás něco objednal !!! číslo objednávky je 117682737 takže se začněte hýbat!!! A to jsem měl ještě připlacenou dražší přepravu s vybraným termínem a časem, takže tyto peníze chci vrátit!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

obrý den, velmi mě to mrzí, ale Vámi objednané zboží nemáme skladem. Čekáme na naskladnění zboží od dodavatele, proto se doposud nezpracovala objednávka. Jakmile nám bude nedostupné zboží naskladněno, obratem Vás budeme o expedici a doručení informovat. Poslala jsem Vám na mail kompenzaci za čekání. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Doposud jsem nedostal zboži, které jsem měl jako dárek. Chápuu, že problém může nastat. Co ale nechápu, ze mne neinformujete a nereagujete na moje výzvy. Někdy stači jen vědět a můžu si to objednat jinde, když to nutně potřebuji jako dárek. Toto nepochopim tento přistup tak velké společnosti. Objednával jsem s dostatecným predstihem..2067083 je čislo objednavky co po kazdém pozadujete pri stížnosti - aby jste mohli ověřit ja uvádíte. Co ale z toho když kazite zazitky lidem pri narozeninach. Od Vas jiz nikdy vice a věřte, že takto budu info i předavat dále a znovu podotýkám že vše jen pro to že si kazite jmeno tim ze nekomunikujete ne tim, ze něco nemate nebo mate problem s dodanim.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, JIří, číslo, které uvádíte bohužel není číslo objendávky. Prosím zašlete nám číslo začínající 117 na overeno@mall.cz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Přístup firmy. Zakoupili jsme použitou plně funkční pračku.V realitě to vypadá tak že 30.4 nam pračku přivezli 1.5 jsme ji zapojili a začali prát jestli se to tak dá nazvat. Pračka napustila buben se 3x otočil a vytopilo nám to koupelnu. Volala jsem na reklamace. Měla jsem poslat mail. Tak jsem ho poslala a ještě odcházel mail i od nich z reklamaci jako urgentní. Do dnešního dne se nikdo neozval a to jsem posílala asi 5 mailu na různé adresy které mi dali. jelikož nikam než na jejich centrum se nedovolate. Aby jsem mohla pračku vyměnit tak jsem k tomu potřebovala papír že servisu, že je pračka neopravitelna. Sama jsem si ten servis od nich musela objednat. Na rozdíl od firmy servis na pračky funguje super. Přijel servisak a když se podíval do pračky tak se nestačil divit. Jako plně funkční mají to, že je buben jak síto. Nikdo s Vámi nekomunikuje od 1.5 když jsme posílali první reklamaci tak maily zatím nikdo neotevrel. Bylo mi od servisu normálně doporučeno aby jsem to dala na COI že tohle si firma vůbec nemůže dovolit. Je hezké, že kdyz budu mít papir ze servisu že je pračka neopravitelna tak mohu si ji vyměnit za jinou, ale ještě by někdo taky musel komunikovat. Takže aby jsem neprosvihla 14 denní lhůtu ve finále ji budu muset na svoje náklady poslat zpět. Doufám, že je firma spokojená, že nám prodala rozbitou pračku . Hra na mrtvého brouka je rozhodne super a škoda, že nejdou vložit fotky aby se i ostatní pobavili co mi prodali. S touto firmou jsem skončila a už si od nich nikdy nic neobjednam

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Prosím zašlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz. Momentálně reagujeme na e-maily do 5ti pracovních dnů. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutní nespokojenost. Nabízejí zboží, které vůbec nemají. Zboží jsem si vybral s tím, že si ho druhý den vyzvednu na pobočce. Po 14 dnech přišel email, že stále zboží není, přitom ho nabízeli jako skladovou položku. Po měsíci přijde email, kde se dozvím, že zboží vůbec nedoručí a že si mám zažádat o vrácení peněz. Něco neskutečného. Teď jsem zvědavý, jak dlouho budu čekat na vrácení peněz, protože přišel email zpět, že jsem v pořadí a musím čekat. Absolutně tuto firmu nedoporučuji!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz. Pokud se jedná o velký spotřebič, provádíme svozy. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo v pořádku,ale nefungovalo.Již dva měsice zboží reklamuji,po prvé mi zboží bylo z reklamace vraceno,našli závadu,neopravili a vrátili,po druhé jsem poslala reklamaci 6,4 a včera mi pošta poslala sms,že zboží nikdo nepřebral,tak mi to posílají zpátky.Telefonická domluva katastrofální.Obchod opravdu nedoporučuji.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Blanko, velmi mě mrzí nepříjemnosti s výobkem zakoupeným u nás. Prosím zašlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz a my zjistíme co se děje. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Špatná komunikace mezi operátory a finančním oddělením, kdy už 10 dní denně volám na zákaznickou linku ohledně ztracené objednávky a vrácení peněz se nemůžu dostat odpovědi kdy mi peníze pošlou zpět. Jediné co jsem se dozvěděl, že nemůžou přepojit na finanční oddělení a vrácení peněz maji v zákonné lhůtě 5 dní. Neodepíšou, že zaslané podklady na email jim nestačí a tak se musí znova a znova volat přičemž to pokaždé zvedne jiný operátor a řeší se to donekonečna od začátku. Takže platbu předem nedoporučuji, nebudou ani penize ani zboží.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím o zaslání čísla objendávky na overeno@mall.cz. Zjistíme v čem je zádrhel. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

18.04.2020 objednávka zpracována a předem zaplacena, prý 19.04.2020 připravena, od té doby se přepravuje na ČP, která o balíku nic neví. O té doby se každý den posouvá termín dodání až do dneška, kdy byla pro jistotu stornována z jejich strany bez jakéhokoli upozornění. Vřelé děkuji a už ne

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Marku, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a zjistíme z jakého důvodu ještě nedošlo k doručení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Neuveritelne vcera jsem si objednal zbozi vylozene v mall.cz kvuli tomu ze za priplatek dorazi zbozi do druheho dne abych mohl predat darek k narozeninam a dnes nic neprislo a neprijde. Fakt uzasna spolehlivost radsi tu moznost ani nenabizejte za priplatek kdyz nejste schopni to dodrzet. A to ze mi vratite uctovany poplatek to je mi k nicemu kdyz jsem na Vas spolehal ze to dorucite. Uz nikdy vic mall.cz!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Prosím zašlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz a my zjistíme z jakého důvodu došlo ke zpoždění. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

S nákupem u společnosti Mall jsem velmi hrubě nespokojena. Že mi přišlo zboží, které absolutně nefungovalo a bylo zralé tak na reklamaci, bych ještě společnosti Mall za vinu nedávala, od toho je zde možnost vrácení ve 14denní lhůtě. Ale tragický přístup zákaznického servisu mě od jakéhokoli dalšího nákupu zde odradil úplně. Zakaznický servis společnosti Mall je naprosto neflexibilni, když za 8dni od obdržení vraceneho zboží nikdo neumí zpracovat zakázku, informovat zákazníka (bez toho, aby se musel nervózně dotazovat) a vrátit peníze. Má vratka zboží se evidentně u nich na skladě ztratila (dodání na Mall potvrzeno Českou poštou) a společnost oddaluje vyřešení, že to vypadá, že už nemám ani zboží, a nebudu mít ani peníze.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Andreo, prosím zašlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz a my se na to podíváme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nedorazilo a píše mi to,ze číslo zásilky neexistuje ..ano volala jsem i na linku a když jsem se po takové době dovolala paní slíbila ze se ozve a nic ..

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my prověříme co se děje. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Jsem velmi spokojená, zboží jsem zde objednala 23.4.2020, zaplatila a zboží mi bylo doručeno v termínu 25.4.2020 tak, jak jsem si zaplatila. Takže za mě super, narozdíl od konkurenční alzy, kdy jsem po týdnu, kdy mi denně tvrdili, že zboží přivezou a samozřejmě bez jakékoliv zprávy nic nepřijelo, objednávku stornovala.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Hanko, prosím pošlete nám číslo objendávky na overeno@mall.cz a my zjistíme z jakého důvodu se termín neustále posouval. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Hezká propagace nefunkční služby .

komunikace a klam zákazníka. Nabízejí co nemohou splnit, 99% zboží u svých dodavatelů, kteří i nastavují způsob dopravy. Slevové poukazy nabízejí, ale nedají se z 99% uplatnit, neboť zboží je od dodavatelů. Když vypadne systém - nejsou schopni v 21.st. najít obyčejný způsob na výdej zboží - tužka papír podpis OP..atd… nejsou schopni v případě výpadku systému poslat info zákazníkovi aby pro zboží nejezdil dokud systém nebude funkční, nechají zákazník a jezdit zbytečně 30km. Když už zákazník dorazí do výdejny v Liberci, tak nejsou schopni po prosbě zákazníka mu informaci o tom, že systém naběhnul sdělit a nechají ho čekat zbytečně dalších 55 minut, i když se na tom v prodejně dohodnul. nespolehlivost, nezájem o zákazníka, jen vidina svého zisku. Vlastně jsou to překupníci, kteří se chvástají jak zboží mají a dodají téměř obratem do druhého dne, ale opak je pravdou. Zboží mají na skladě ale ne na jejich ale dodavatelů. V prodejně se nenamáhají ani omluvit a společnost Vám zašle poukaz na slevu 150Kč, kterou ale nejste schopni uplatnit, protože zboží, které chcete koupit není jejich ale zprostředkováno dodavatelem!!! Teď po sušičce jsem objednával pro vnučku postavičku Černý kocour. Info na stránkach 5ks na skladu, ale vlastně až ve Francii u dodavatele, dodáni od 17.4. kdy bylo objednáno někdy mezi 12-15.5. tak to je suoer, ne?. Když se dotazuji na danou postavičku, tak o ní nic neví, musí nejdřéíve zavolat dodavateli a pak teprve Vám jsou schopni poskytnou informace. tedy Společnost MallCZ nic nemá, nic neví, ale vše časem zajistí a objedná, pošle a vy to zaplatíte a oni si vezmou z toho příslušný poplatek. Dovolat se na společnost a mluvit s kompetentní osobou je také velmi složité a když už se dovoláte, tak vlastně Vám nic neřeknou konkrétního, protože operátorky nic neví, jenom všeobecné informace co všechno umí, dělají, zajistí tedy nic co zrovna potřebujete vědět!!! Tedy jsem s jednáním zklamán, klamavá ne zcela upřímná reklama a propagace svých možností. Zákazník je v pasti u nich a dodavatele a následně přepravce. Na kom a jak reklamovat případná poškození zboží si ani nedovedu představit, zákazník bude mezi mlýnským kamenem MallCz vs Dodavatel vs přepravce !!! Tak uvidíme jak se pochlapí s panenkou Černý kocour vel 59cm přímo z Francie ke mě domů, předem zaplaceno o měsíc dopředu! tak se dělají peníze z peněz zákazníků, které leží ba jejich účtech, a vy si milý zákazníku počkej až nám naběhnou úroky a my ti případně abys byl příště mylejší pošleme poukázku - slevu na 150Kč, kterou vlastně nemůžeš uplatnit, protože naše vlastní zboží není zapotřebí objednávat, neboť jeho málo a nebo není naprosto žádoucí si jej objednávat! Skvělý marketing ve prospěch MallCz nikoliv zákazníka, ten musí platit a čekat a čekat a nic nevědět!! Vřele doporučuji všem kdo nespěchá a nic nechce :-)

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavle, bohužel výpadek systému nikdo eočekává a tak nemůžeme předem upozornit zákazníky. Za tuto nepříjemnost Vám byla zaslána kompenzace a skutečně lze použít na zboží skladem Mall. Termín doručení panenky byl již od začátku stanovený na 12.5. Nemusíte mít obavy, zboží bude dodáno v avizovaném termínu. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplatil jsem si expres doručení za nemalé peníze, ale stejně nedorazilo druhý den. Nechápu proč nabízejí takové možnosti doručení jak stejně to nemůžou dodržet. Žádná omluva, vysvětlení nic prostě okrádát lidí

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Borku, omlouvám se za zpoždění objednávky. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pochvalit nelze vubec nic.

Objednaval jsem zbozi,ktere melo byt skladem .. . . Bohuzel nebylo a po stornu jsem cekal 16 dni na vraceni penez. MALL JSOU NEJVETSI PODVODNICI NA WEBU !!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, posím o zaslání čísla objendávky na overeno@mall.cz a zjistíme z jakého důvodu byla platba poslána opožděně. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zaplatene za dovoz tovaru v nasledujuci den, vraj dorazi medzi 08h-20h. Tovar nedorazil a nikto sa ani neunuval poslat aspon SMS. Sledovanie zasielky mi oznamuje, ze tovar je na ceste, ale tak tomu bolo aj vcera.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mallcz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi