Zakoupili jsme před rokem TV LG. Po přechodu na DVB TV2 nejdou programy, není to anténou, signálem,...ničím - všechno několikrát prověřeno technikem na antény a příjem. Problém je v TV. Reklamovat ale nelze - Mall nás odkázal na autorizovaný servis a ten zpět na Mall - dva měsíce psaní, prošení, vysvětlování - všechno marné. Chceme opravu doma - TV je veliká a nemáme možnost jí bezpečně doručit na prodejnu, podle velikosti úhlopříčky máme nárok na servis doma - prý to není jejich povinnost! a máme smůlu a nebo alespoň, aby si pro ni někdo přijel a odvezl si jí na opravu - taky smůla. Buď si TV hodím na záda a donesu, nebo nezájem. "Výborný přístup" a fakt "perfektní jednání" jak ze strany servisu, tak Mallu. Takže vyhozené peníze za nefunkční TV - 30 000 na necelý rok funkce - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI ani Mall, který prostě vzal peníze a víc ho nic nezajímá, ani TV LG - drahý krám, který nechtějí opravit. Obrovské zklamání z přístupu Mallu, který má ze zákona řešit reklamaci, ale hází odpovědnost na ostatní.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz