Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ilona Cimrmanovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Už po druhé nedoručili zboží včas, přesto že jsem platila expres dopravu. Navíc pokud chcete řešit problém či reklamaci, čeká vás složité, zdlouhavé proklikávání automatem, operátor v nedohlednu.... mall už nikdy více

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Illono, omlouvám se, že zboží nebylo doručeno ve slíbeném termínu. Pokud Vám naše zákaznická linka nevyhovuje, můžete využít také kontaktní formulář. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall,cz a vyřešíme to společně. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

POZOR! Prodavaji repasovane výrobky Apple za nove!! Zakoupila jsem u nich jako darek novy IPAD. Bohuzel jiz mimo zaruku prestal radne fungovat, byl predan do servisu na opravu, kde bylo zjisteno, ze vyrobek nebyl kupovany novy, ale REPASOVANY. Kontaktovala jsem Mall, ktery od toho dava ruce pryc s tim, ze je po zaruce..... Velka zkusenost. Zde nikdy vice.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Moniko, prosím zašlete nám číslo objednávky nebo faktury na overeno@mall.cz. Prověříme to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zákaznický servis naprosto, ale naprosto k ničemu. Reklamovala jsem nefunkční zboží. Po 30 dnech se nikdo neozval s vyjádřením. Sama jsem volala 3X,abych zjistila jak se veci maji a nahlasila, ze po zakonne lhute 30 dni, zboží zpět nechci a prosím a navrácení peněz. Bylo mi řečeno, že se mi ozve reklamační oddělení. Reklamační oddělení se ozvalo e-mailem po dalších několika dnech s tím, že reklamace nebyla uznána, zboží je v pořádku a bude mi vráceno. (několik dní po uplynutí lhůty) Tak volám znovu, že požaduji zpět peníze, ne vrácení produktu. Na info lince mi je řečeno, že mám e-mail ignorovat, že to byla chyba a peníze mi budou vráceny. Několik dní po-té mi přijde sms, že PPL bude doručovat balík od Mall kolem 12:00, cca v 11.30 opět reklamační oddělení mail, ať zásilku nepřebírám, pokud o zboží nemám zájem a že mi následně budou zaslány peníze na účet. Zásilky od PPL bývají ale týden uloženy na parcel shopu než se vrátí k odesílateli a proto volám do Mallu, že tedy další týden čekat nehodlám, že mi 1,5 měsíce připadá na vyřízení reklamace až dost! Je mi OPĚT řečeno, že se mi někdo ozve...toto se opakuje ještě 3x a NIKDO se světe div se neozve.Paní na infolince nic neví, za nic nemůže, kontakt na zodpovědnou osobu Vám nedá. STručně řečeno - BORDEL. Když si něco koupím, tak proto, že to potřebuji/chci používat. Zákonnou lhůtu reklamace respektuji, ale nerespektuji totální ignoraci k zákazníkovi a neschopnost řešit vlastní bordel. Ano věřím, že mi peníze vrátí,....ale asi až přijdu na řadu. To je nepřípustné. Buď "to" dělejte pořádně nebo vůbec.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jano, bohužel na tuto situaci neexistuje dost velká omluva. /rosím zašlete nám číslo objednávky nebo reklamace na overeno@mall.cz a my zjistíme, proč jsou z toho takové zmatky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Chtěla jsem koupit dárek, týden dopředu jsem ho objednala, zaplatila a chtěla dodat do mall boxu. Přišla sms, že zboží je v mall boxu, ale schránka byla prázdná. Hned jsem z místa volala na zákaznickou linku, kde mi slíbili, že ihned vše prověří a přijde mi zpráva do mailu. Přišla jen faktura za odebrané zboží, které nemám. Po týdnu stále nekomunikují, musím několikrát urgovat sama. Nemám peníze, ani dárek. Takhle se obchod nedělá.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě vzniklé nepříjemnosti. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Lež jedna za druhou.přišel mail,že i sms že zboží bylo předáno dopravci a bude doručeno dnes-3.6 a nic nedošlo,po telefonu operátor koktal,že jedno ze zboží co jsem si objednal-za 180,-Kč nepřišlo,přitom týden před touto zprávou mi řekli,že zboží za 180,-Kč došlo,ale nepřišlo to za 19000,-Kč.Dnes mi operátor říkal,že není nic,ale přitom v mailu a sms tvrdili,že předali přepravci a dnes bude doručeno.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím o zaslání čísla objednávky na overeno@mall.cz a prověříme vzniklou situaci. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Jsou to neseriozní obchodníci , odpoví vám za týden a ne za 2 dny, i to jen kvůli urgencím. Včera jsem vložil komentář, už je smazán ! Takto se chová slušný, seriozní obchod ?!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Josefe, my nemáme možnost mazat jakékoliv komentáře. Momentálně evidujeme větší nárůst požadavků, ale snažíme se reagovat do třech pracovních dnů. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dodali jste poškozené, špatně zabalené zboží a už 2 měsíce nás taháte za nos. Reklamace stále nevyřízená.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, velmi se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my zjistíme z jakého důvodu nebylo vše ještě vyřešeno. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Před mésícem objednaná a zaplacená lednice v ceně 17.000Kč. Dodána lednice jiná v ceně 11.000Kč. Výměna za týden. Bohužel za vadnou lednici. Dodnes mně nikdo není schopen říci,kdy bude situace vyřešena. Nikdo nekomunikuje. Ještě že jsem si u vás neobjednal kardiostimulátor. Už nikdy víc!!!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za komplikace způsobené nepříjemnou záměnou zaslaného zboží. Je mi jasné, že taková situace může řádně pokazit den, a proto uděláme maximum, abychom záležitost co nejrychleji napravili a vyřídili k Vaší spokojenosti. Prosím napište nám na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Výpis ze stavu objednávky: 26.5 - objednávka zpracována; 28.5. (09:36 hod) - zásilka připravena; právě probíhá - předání dopravci (PPL)... U zboží, které je skladem a bylo zaplaceno předem... no nevím. Jsem zvědav, jak dlouho to předání dopravci bude ještě trvat, když na to jeden den nestačí... (pracuji ve firmě, která také expeduje zboží zákazníkům, jak poštou, tak přepravními službami, a když si někdo objedná v úterý večer, do pátku ho má na 99,9 procent u sebe (ve většině případů do druhého dne od objednání)… Ještě určitě počkám, ale na dnešní dobu děs.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Vojtěchu, zašlete nám prosím číslo objednávky na overeno@mall.cz. Je možné, že jste zvolil typ dopravy, kde je doručení v rozmezí dvou až šesti pracovních dnů. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Nulová komunikace, zadna odezva ani chut resit problem se spatnym zbozim

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lukáši, prosím ozvěte se nám na overeno@mall.cz. Momentálně máme větší nárůst požadavků, ale snažíme se reagovat co nejrychleji. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Zahradní domek bez návodu. Nemožnost reklamace - neuvěřitelné, jak komplikovaná je komunikace. Odkaz na případně reklamace hobby@moll.cz nefunkční!!! Peklo na zemi. Pokud to jen trochu půjde, tak se tomuto obchodu vyhnu. Jako zásilková služba ok, jako obchod NE!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Miroslave, omlouvám se, že nebyl přiložený návod. Nejasnost asi bude v tom, že jsme Mall.cz, nikoli Moll.cz. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my Vám návod zajistíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji.18 dní čekám na telefon.21.5 měl telefon být doručen.20.5 mi přišel email, že telefon přijde 28.5 a 27.5 bude předán dopravci.27.5 se objednávka nehnula.Psala jsem jim zprávu a kdybych nenapsala ani bych nevěděla, že se termín zase prodlužuje o týden.Stornovala jsem o ještě ten den jsem zakoupila u konkurence a již ho má kurýr u sebe a zítra bude doručovat.U mall jsou jen výmluvy proč něco nejde.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě, že se termín neustále posouval. Pravděpodobně v době vytváření objednávky bylo zboží skladem u dodavatele a nyní čekáme na naskladnění. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den , dne 24.5 jsem si objednal balíček , který jsem rovnou zaplatil před bankovní převod .po 2 dnech stále na stránkách píšou ze jsem tento produkt nezaplatil a čekají na úhradu . Volal jsem na telefoní číslo MALL , a co mi jen řekli , že mám počkat další den , víc nic ten člověk na druhe straně telefonu nevěděl co říct .. Doufám ze do tech 5 dni se nezruší objednávka a tsky doufám ze se vrátí peníze . Jinak půjde stížnost

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, platba klasickým bankovním převodem trvá dva pracovní dny. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Tentokrát nic, velké zklamání

Zboží jsem zaplatila předem a ani po týdnu nedorazilo.A když jsem se podívala na stav objednávky, zajistila jsem,že je zrušena. Mall mi nedal vědět,takže nemám zboží ani peníze.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr zboží.

Zboží jsem objednávala ve čtvrtek s tím, že jsem si připlatila za expresní doručení zásilky následující den. Ten den přišel email o vyřízení objednávky i o VYEXPEDOVÁNÍ zásilky. Následující den mi přišlo avízo od dopravce, že zásilku převzali. Přesto mi ale zásilka nedorazila. Po zkontaktování dopravce, který mi sdělil, že objednávka byla přijata pouze elektronicky, nikoli fyzicky, jsem byla odkázána přímo na mall.cz. Přestože mi byla nabídnuta kompenzace, která je pouze ve formě vrácení peněz za dopravu nebo jako poukaz na další nákup, nejsem spokojená s tím, že člověka informují o tom, že zásilka byla vyexpedována, přestože je fyzicky stále na skladě. Takže místo toho, aby mi zboží přišlo následující den (pátek), mi dorazí o 3 dny později - a to otázka, jestli vůbec... Člověk si připlatí za to, aby dostal zásilku v plánovaný den, udělá si čas, aby ji mohl převzít a ono nic. Pokud nejste schopni jako obchod dodržet zákazníkem připlacené služby, proč je tedy nabízíte?

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Adélo, omlouvám se za zpoždění. Prosím o zaslání čísla objendávky na overeno@mall.cz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Široká nabídka zboží.

Poslední dobou skoro všechno a bohužel to ma zhoršující se tendenci! - Skoro měsíční dodací lhůta na skladové zboží je v dnešní době neakceptovatelná. - Pokud si zaplatím expresní dodání na konkrétní den (i tak to byl týden od objednávky) a zboží dorazí o 4 dny později, asi je něco špatně. Nějaká kompenzace, či vrácení peněz za službu, kterou člověk nedostal se nekoná. Jediné co dostanete je sms "sorry jako, jsme to nestihli". - Mall prodává zboží od různých obchodníků pod jednou střechou, což je jistě hezká idea, bohužel ale nedobře realizovaná. Jako zákazníka mně vcelku nezajímá od jakého prodejce zboží pochází. Objednávám na Mallu a zde také platím. Tudíž očekávám, že Mall ponese zodpovědnost za dodání zboží. Proč by měl zákazník platit 5x poštovné, protože zboží pochází od 5-ti různých prodejců? - E-Shop je čím dál pomalejší.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pokud je zboží od více dodavatelů ve formě partnerského prodeje, nedokážeme zatím logistiku sjednotit tak, aby zboží dorazilo najednou. Nicméně pracujeme na tom a věřím, že se dočkáme. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

Zbozi nefungovalo, tak jsem jej vratila vyrobci. Zbozi ma vice, nez 14 dni zpet a dodnes mi neprisli penize zpet. Komunikace zadna, nikdo nereaguje. Uz nikdy vice..

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Moniko, mrzí mě, že platba nebyla doposud vrácena. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Občas zajímavé akce

Objednávka 4.5., část přišla, druhá zatím ne. 15.5. email, že bylo předáno přepravci, dnes 21.5. ve sledovaní stavu stále předávají přepravci. To nepůsobí moc profesionálně. Příště si dvakrát rozmyslím a rozhodně nebudu platit předem. Objednávka 117956520

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Michale, mrzí mě, že objednávka nedorazila včas, respektive došlo u ní chybnému předání dat mezi námi a dopravcem, což vedlo k jejímu zacyklení a následně nedoručení. Ještě jednou se moc omlouvám za komplikace a do mailu jsem Vám zaslala drobnou omluvu za nedobré služby. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání,pěkně zabalené proti poškození.

Připlatil jsem si 250Kč za výnos 75 kg vážící lednici do patra s tím,že bylo na stránkách mall,že přijedou 2 lidi.Bylo to z důvodu,protože jsem nebyl doma a nechtěl,aby se s tím tahala přítelkyně.Dopravce mi volá,že u mě bude za 30 minut,že mám zaplacený odnos do patra,ale že je sám,má astma a že mi to nechá za dveřmi.Děkuji,už nechci

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za příjemnosti. Prosím zašlete nám číalo objendávky na overeno@mall.cz a my to prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednáno 4. května, s tím, že zboží bude doručeno 11. května. Po termínu doručení jsem jim volal a bylo mi oznámeno, že zboží dorazí nejpozději 19. května. Dnes je 21. května a stále nic!!! Objednávka 117957957

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, spojím ses Vámi a domluvíme se. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi