Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Dodání, žádné fronty a skvělý personál.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pumprlicek 12před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic komunikace žádná

Chci peníze nebo zboží 125976641 Zde číslo obj jinak jdu na policii a bude tahacka přes soudy ale peníze o ty se budu rvát!!!!!!!!! Nikdy nic nikdo nekupujte okrádají lidí fuj hanba

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, bohužel jste nám zaslal vyšší částku než bylo v platebních pokynech a platba se tím pádem nepřiřadila k objednávce. Kolega, se kterým jste dnes hovořil, už vše předal na vyřízení na naše finanční oddělení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rada 22222před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Elektroniku na téhle stránce už nikdy kupovat nebudu,Po koupi tabletu který jel asi rok a po reklamaci sem obdržela prej nový kus, když po čase začal dělat to samé co ten první ( nelze nabít ani zapnout) po třetí poslán tablet na reklamaci ,reklamace neuznaná žádná závada. Takže mám tablet který je plně prej funkčí ale ja ho prostě nenabiji a nezapnu , Volání na zákaznickou linku nemá už cenu paní se jen vysmala že si to mužem zkusit poslat znovu na opravu ale že už ho neopraví že si ho máme dát někde jinde opravit :D .Takže tady už opravdu nic kupovat nebudu

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě nepříjemnosti se zakoupeným výrobkem. Při reklamaci spoléháme na autorizovaný servis. V případě, že s vyřízením nesouhlasíte, doporučuji tablet reklamovat znovu. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martina Štěpánkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po téměř dvou měsících stále zboží nedorazilo! Pokud si otevřu svou objednávku, stále mi sdělujete, že kontrolujete dostupnost a stále se už dva měsíce mění předpokládaný termín dodání. Vzhledem k tomu, že jsem zboží objednala 28.11, tak jsem předpokládala, že do Vánoc dorazí. Bohužel 17.1. stále zboží nemám.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Martino, mrzí mě, že jste objednávku doposud neobdržela. Prosím zašlete mi její číslo a zjistím proč se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sára Herzogovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem synovi dětské čaje sunar v baleni po 3 ks. Objednávka přišla, ale dětské čaje byli natržené a místo 3ks tam byl jen 1ks. Trvalo 3 měsíce, než s tím někdo opravdu začal něco dělat, a to jen díky mé nespokojenosti a připomínek, jinak by vše ututlali. Poté se vše vyřešilo způsobem vracení platby za zbylé 2ks čaje, které mi nepřišly, ovšem poslali částku jenom za 1 čaj a ještě k tomu menší částku než opravdu stojí na jejich stránkách. Jsem velice nespokojena a zde již nakupovat nebudu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Sáro, omlouvám se za zdlouhavé vyřízení reklamace. Je to opravdu dlouhá doba. Prosím zašlete mi číslo Vaší objednávky a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Bekešovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Výber produktov široký ale...

...rozdeľovanie produktov do jednotlivých zásielok kde sa u každej zvlášť platí poštovné je zdieranie vašich zákazníkov. Za košík v hodnote 700Kč, 300 Kč poštovné. Ďakujem, fakt nie.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Barboro, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iveta Štarhovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží dorazilo včas

Příšerné jednání v obchodu a navíc zavádějící reklama. Přítel mi k Vánocům koupil helmu s tím, že pokud mi nebude sedět, tak ji přece může vrátit do konce ledna - proto taky kupoval v MALL. Bohužel po snaze využít tuto "akci" nám bylo na prodejně oznámeno, že zboží nemůže být rozbalené a na otázku, jak asi máme vědět, že helma nebude sedět, nám bylo oznámeno, že to máme poznat z popisu nebo nemáme takové věci kupovat, když si nejsme jistí. Opravdu rady nad zlato! Služba tedy úplně k ničemu a po této zkušenosti příště raději využijeme jiný eshop!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Iveto, podmínkou pro vrácení zboží u prodloužené lhůty do konce ledna, je podmínka, že nesmí být rozbalené. V případě, že nevíte zda bude zboží sedět a vyzkoušíte ho, máte možnost jej vrátit v klasické 14 denní lhůtě. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
IVApřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo včas

Měla jsem objednané dvě položky, bohužel byly rozdělené do dvou balíků ,takže nemalé poštovné zaplaceno dvakrát,což myslím není fér to jsem si mohla objednat jinde,každé zvlášť a možná by to poštovné vyšlo levněji.Ale to jsem přešla co mi,ale vadilo mnohem víc,že zboží,které mělo být k Vánocům jako dárek přišlo v původním obalu ,žádný přebal a protože jsem v tu dobu kdy balík přišel nebyla doma ,balík přebíral obdarovaný tak hned viděl co bude pod stromkem a to mi teda vadilo hodně takže tady už objednávat nic nebudu

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Ivo, předně se omlouvám za pokažené překvapení. V případě, že to charakter výrobku dovolí, není potřeba použít další obalový materiál a trošku ušetřit přírodu. Naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. S pozdravem, Hana

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alena Čadovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

druhá objednávka v mém životě a opět zcela špatně. Nejprve doručení měsíc po Vánocích navzdory avizované dodací lhůtě 5 dnů. Nyní doručení nevyhovujícího zboží, protože mají zavádějící informace na webu a úplně chybný popis. Reklamovat nelze, 14 dnů uplynulo.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Aleno, mrzí mě Vaše negativní zkušenost s nákup. Aby bylo možní vše prověřit prosím o zaslání čísla objednávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pajdadopřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Doručovatel zboží. Uloženka.cz opět zklamala, její služby jsou naprosto nespolehlivé a vřele ji nedoporučuji

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je mi líto, že Váš nákup hodnotíte negativně. Prosím zašlete mi číslo objednávky a vše prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Filip Tyburecpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání v termínu

Naprosto otřesné jednání v obchodu + klamavá reklama, abych to vysvětlil, rodičům jsem k vánocům koupil bezdotykový automatický koš, měl jsem ale pochybnosti o fungování v uzavřeném prostoru, proto jsem kontaktoval mall.cz (asi call centrum) tam mi paní potvrdila, že to problém nebude. Po rozbalení a vyzkoušení je ovšem koš pořád otevřený. Tak jsem ho vzal do obchodu kvůli navrácení (velká reklamní akce), že jde zboží normáně vratít do konce ledna. Pří příchodu mi prodavač, jen stroze oznámil, že zboží nesmí být vybalené a že mám tedy smůlu. NIKDY VÍC.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Filipe, mrzí mě způsobené nepříjemnosti. Skutečně zboží nesmí být rozbalené, uváděli jsme to v podmínkách této akce. Prosím zašlete mi číslo objednávky a podívám se, zda nepůjde ještě něco vymyslet. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
LPpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

vstřícní zaměstnanci plzeňské pobočky

v dobré víře objednán nový telefon (ne žádná poznámka na eshopu nebyla přehlédnuta), ale realita úplně jinde - přišel použitý s nastavenou polštinou telefon sice vyměněn, ALE u vyměněného kusu naprosto stejný problém!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Prosím ozvěte se mi a co nejrychleji to vyřešíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radkapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pokud Mall inzeruje prodlouženou délku možnosti vrácení produktu, tak považuji za nefér, že když potřebuji po vánocích jeden produkt - z 10 objednaných přes tuto stránku - vyměnit, tak to nejde, protože jsem při posledním kroku něco nezaškrtla. Opravdu nechápu tento přístup. Operátoři odpovídají jako roboti, příště raději nakoupím u menší firmy, kde se můžeme normálně domluvit. (Na některé produkty jsem čekala dva týdny, místo slibovaných 4 dnů)

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Radko, bohužel v případě, že jste si v objednávce nezvolila možnost vrácení zboží do konce ledna, není to možné. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Honza Weinbergpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem dárek pro kamarádku. Deklarované dodání bylo 30.12. - 4.1. Dnes je 6. A stále nic. Dle stránek dopravce se zásilka od včerejších 15:00 přesouvá v rámci Prahy z Národní do Horních Počernic. Touto rychlosti jste už skoro trumfli českou poštu... Chápu, že mall ne vždy může za zdržení na straně dopravce, zboží se slíbenym deadlinem dodání jsem si ale objednal u nich, tak tato nelichotiva recenze patří bohužel sem.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Honzo, mrzí mě zpoždění u Vaší objednávky. Prosím zašlete mi číslo objednávky a prověřím z jakého důvodu se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
deadlifepřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Webkamera s mikrofonem objednána 30.11. Nebylo možno zjistit, kde je zboží, zda je již na cestě nebo ještě někde ve skladu. V Mall Pointu neměli o zásilce žádné informace. Na zákaznickou linku Mall se nedalo dovolat. Zboží dorazilo na Mall Point až 23.12., což již bylo pozdě. Objednáno u konkurence, kde bylo vše k dispozici k vyzvednutí ještě tentýž den.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za tak velké zpoždění.Pravděpodobně se zásilka po cestě zatoulala u přepravce. Aby bylo možné vše prověřit potřebuji znát číslo objendávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronikapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednáno na začátku prosince. Doručení mělo trvat do 3 dnů, po 14 dnech už jsem neměla trpělivost, tak jsem objednávku zrušila. Samozřejmě peníze mi stále nevrátili. Již semnou nikdo nekomunikuje.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Veroniko, omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Prosím zašleet mi číslo objednávky a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku zboží nesmyslně zrušili (platba ještě ani dorazit nemohla, když byly svátky, peníze byly na cestě) Na emaily nikdo neodpovídá. Takže nemám zboží ani peníze zpět! Objednávala jsem naposledy.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě, že jste měl s nákupem negativní zkušenost, aby bylo možné vše prošetřit, potřebujeme více informací. Ozveme se Vám a určitě situaci dořešíme k Vaší spokojenosti. Prosím zašlete ním číslo objednávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zakozorkapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo rozbité, stále čekám na vyřízení reklamace, zaslala jsem rozbité zboží, fotografie, pořebné formuláře, uplynula doba pro vyřízení a na urgence nereagují. Vítková

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za komplikace způsobené dodáním poškozeného zboží. Je mi jasné, že taková situace může řádně pokazit den, a proto uděláme maximum, abychom záležitost co nejrychleji napravili a vyřídili k Vaší spokojenosti. Prosím zašlete mi číslo objednávky. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Stejskal před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka 124875771, zaplaceno 14.12.a po třech týdnech objednávka stále nikde.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pane Stejskale, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prověřím termín dodání u přepravce a co nejdříve Vás budu informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veradorociakovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

zklamalo mě hodně, zakoupila jsem si u vás koberec v říjnu a zaplatila dopředu a dodnes mi nic nepřišlo.!!! přes telefon mi bylo sděleno že je již na cestě a 3tydny skoro uběhlo a opět nic.Tak nevím kde je problém. Psala jsem i mail a také nic .žádná odpověď. už nikdy nebudu nakupovat !!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě vzniklé nepříjemnosti. Prosím zašlete mi číslo objednávky a zjistím termín doručení u našeho partnera. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi