Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Lucie Csiszárovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 28.11 jsem objednala vánoční dárek, který doposud nedorazil a to už je 17.12. Zboží jsem ihned uhradila a stále čekám. Když se chci dovolat na Mall je tam pouze automat a to už jsem poslala dva e-maily, kde odpověď měla být nejpozději do 48 hodin , tak odpověď žádná. Jednalo se o objednávku číslo 124177888. Vánoce se blíží a já doposud nemám zaplacené zboží a komunikace z Mall strany žádná. Tento obchod mě velice zklamal. Vánoce se kvapem blíží a zaplacený dárek nikde.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lucie, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prověřím termín dodání u přepravce a co nejdříve Vás budu informovat na e-mail. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavlína Bursíkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplatila jsem zboží. Zboží nedorazilo, peníze nechtějí vrátit. Absolutně nedoporučuji. Peněz se pravděpodobně již nedočkám.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Pavlíno, omlouvám se za peripetie. Prosím zašlete mi číslo objednávky a prověříme její stav. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Klara Zacpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

KATASTROFA! Garantují Vám termín doručení, který po uhrazení změní a nelze se dovolat na infolinku. Nedoporučuji!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Kláro, omlouvám se za zpoždění objednávky. Prosím zašlete mi její číslo a podíváme se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana Malinovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednáno a zaplaceno 1.12. 2020 číslo objednávky 124264563 stále někde u přepravce, kontakt žádný jenom se vždy u datumu dodání posune o jeden den. Na MALL se nedá dovolat jen nějaký automat takže se člověk nedozví co je to za přepravce.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Hano, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prověřím termín dodání u našeho partnera a co nejdříve Vás budu informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Chilopřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr zboží, možnost vyzvednutí zboží na MallPointu.

Zboží jsem,pravda sice opožděně, zaplatila 11.12. jako okamžitou platbu, přesto byla má objednávka 14.12. zrušena. Není možné spojit se na zákaznické lince s operátorem. Nevím, z jakého důvodu paní na počátku hovoru upozorňuje,že hovor je nahráván, když vlastně o žádný hovor nejde, pouze o monolog paní - automatu. Zatím stále čekám na odpověď ohledně vrácení mých peněz. Tento způsob komunikace s e-shopem mi nevyhovuje, jen samé odkazy někam...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Michaelo, prosím zašlete mi číslo objednávky a podívám se proč byla objednávka zrušena. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jirka Cpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pestrost nabídky

15.12. ve 12:30 Objednáno zboží, které bylo skladem a u zboží napsáno, že pokud objednám hned bude na prodejně ještě týž den. Po odeslání online platby, vyskočila hláška, že došlo k chybě. V mailu, který přišel však bylo uhrazeno "ONLINE". Každopádně, ani včera ani dnes žadný mail od MALL o čase doručení či informace o změně stavu objednávky nebo o tom, že by bylo něco v nepořádku. Až když jsem se dovtípil, že problém bude asi v té platbě a osobně změnil na "platbu při převzetí", tak se zboží pohlo ze skladu. Jiné eshopy poslou info, že platba neproběhla a umožní v rámci zprávy problém vyřešit. Očekával bych lépe propracovaný systém u tak velkého eshopu. U předchozí objednávky jsme si připlatili za dodání v den objednání a zboží bylo nakonec doručeno až za 14 dnů.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jirko, zprávu o tom, že platba neproběhla zákazníkům odesíláme. Prosím zašlete mi číslo objednávky a podívám se proč se tak nestalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radka Coufalovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Doba doručení, po dlouhé době doručení přišlo zboží zamenene... jedno povlečení správne, druhé nikoliv. Namísto rychlého řešení hruza a děs, mail vždy až po 4-5 dnech... nakonec po všech peripetiích mi vystavili dobropis na to povlečení, přičemž jsem měla ale doma to druhé správne ... ze ho nemají... ale jak jsem zjistila, tak ho mají, ale o 50 Kč dražší než byla původní moje cena! A když jsem to teda znovu objednala za ty peníze co přišly z dobropisu, tak na druhy den už je na cestě? Dělají z lidi blbce a práva ruka neví, co děla levá! Zlaté malé e-shopy! Už nikdy více!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Radko, omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Prosím zašlete mi číslo objednávky a zjistím co přesně se stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrea Šoupalovápřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží jsem objednala 9.12.2020 10.12. bylo předáno dopravci a mělo byt odvezeno na MALL point žádná sms ani e-mail ,ze to tam je mi ještě nepřišel ,tak by mne zajímalo kde moje objednavka je.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Andreo, prosím zašlete mi číslo objednávky a zjistím stav u přepravce. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Irentipřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Jedině to,že se dokážete perfektně maskovat. Jste asi v ilegálně ,co?

lně všechno. Klient vás absolutne nezajímá. Scenař je stejný, jak u většiny tady. Zboží je zaplacené,chodí falešne maily,jak se zboží předává české poště. Ta samozřejmě o balíku nemá informace.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě, že zboží doposud nedorazilo. Prosím zašlete mi číslo objednávky a zjistíme její stav. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
E. J. před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Je to uz vice jak 14 dni a zbozi neni stale jeste odeslano, budu doufat, ze do vanoc snad dorazi

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se, že objednávka nedorazila. Prosím zašlete mi číslo objednávky zjistíme proč se tak se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jana stohanzlovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po několika objednávkách na mall.cz jsem opět projevila důvěru a zavčasu 20.11.2020 jsem si objednala 3ks zboží jako vánoční dárky. Zboží jsem bohužel zaplatila dopředu na účet, častku kolem 6500Kč. Když se stále nic nedělo, kontaktovala jsem přepravní společnost we do, které mall.cz zboží předal, což nechápu, jasně jsem si zaplatila přepravu českou poštou! Po dalsím týdnu čekání mi telefonní operátor we do řekl, že má zakázka je v pohřešování. Po dalším týdnu jsem chtěla kontaktovat mall.cz, což je největší oříšek, absolutně nikomu se nedovoláte, vždy jen přijde sms s odkazem na nějaké www.cosi a už mě to skutečně nebaví. Když jsem se konečně někam proklikala na stránkách mall.cz, přišel mi meil, kde mi slíbili odpověď do 3 dnů, je to 6dní včetně tedy víkendu, ale stále se nic neděje. Společnost mall.cz u mě skončila, mám z toho uz osypky jen to slyším. 6500Kč mi někde lítá a já ty dárky musím stejně sehnat znova, ale už jinde.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jano, velmi se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Prosím pošlete mi číslo objednávky a zjistíme jak to s objednávkou vypadá. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivana Jahelkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

V první řadě už při objednání. Naházela jsem do košíku ais 8 věci v hodnotě skoro 4000, když na mě pak v košiku vyskočilo, že bych měla zaplati 3x poštovné, tak jsem v košíku nechala pouze granule a kočkolit, který vážně potřebujeme a doufala jsem, že z takovéhoto obchodu s takovouhle reklamou to přijde razdva. Objednala jsem 9.12. Přišla mi zpráva, že mi zboži bude doručeno 14.12. , ale nedorazila ani dalíš zpráva, natož zboží. Jen v odkazu vidíme, že je někde v depu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Ivano, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. Prosím zašlete mi číslo nedoručené objednávky a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Klikovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

25.11. jsem objednala zboží a ihned zaplatila. Do teď žádná odezva, že by se něco dělo nebo že by zboží mělo vůbec dorazit.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den,Barboro, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prosím zašlete mi číslo objednávky a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Filip Talacekpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Potvrzení objednávky 124413348 2.12.2020.. Zaplaceno a 4.12. prý předali dopravci.. Od té doby 0..

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Filipe, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Prosím o zaslání čísla objednávky a zjistíme kde se stala chyba. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monika Rákosovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Doručení. Objednáno a zaplaceno 27.11., dne 4.12. přišel mail s informací o vyzvednutí, ale byl mi vydán pouze jeden kus ze tří. Slečna u přepážky (OC Galerie Butovice) byla neuvěřitelně nepříjemná, odsekla mi, že to bylo rozdělené na dvě zásilky a zmizla do zázemí. Dnes je 14.12. a balíček dosud nemám. Infolinka nefunguje, jak by měla. Dopátrala jsem se svépomocí, že přepravní služba doručující druhou část mé objednávky je WEDO, která má neskutečně mizerné hodnocení a většinu balíčků ztrácí - pro mě je naprosto nepochopitelné, že Mall.cz s někým takovým spolupracuje. Už nikdy více.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Moniko, s největší pravděpodobností máte v objednávce dvě zásilky. Jedna je od nás druhá od našeho partnera. Prosím o zaslání čísla objednávky a prověříme kde se druhá část zdržela. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Hruškapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem zboží dne 1.12.2020, dodnes ho nemám, celkem 6ks. Vše mám přes Českou Poštu s doručením na pobočku. Mall rozdělil objednávku na 3 části, první balíček (1ks) dorazil na poštu ve čtvrtek, druhý, odeslaný jako první leží na Depu 701 v Praze od 5.12. a třetí(1ks) prý se vyzvedl a přepravuje se na Depo, ale nemám ani sms ani mail. Vše je zaplaceno. Při telefonátu na Českou Poštu mi po půlhodinovém čekání operátorka řekla, že v Depu vládne chaos a klec s mým balíčkem je asi někde zatoulaná a že asi budu čekat min. týden. No a do Mallu se ani dovolat nedá, odkazují se sms a zprávami ze sledování zásilky ČP. Tohle teda ne, čekám do úterka 15.12., pak objednávku stornuji a budu požadovat vrátit peníze. Dnes na nákupech jsem většinu zboží viděl fyzicky a mohl si jej koupit, místo toho čekám na neschopný e-shop a neschopného dopravce!!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Michale, omlouvám se, že část objednávky doposud nedorazila. Prosím zašlete mi její číslo a prověřím to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renata Balcárkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Recenzi píšu právě druhou. Objednala jsem na Mall point a to 24.11.2020. Od té doby žádná SMS ani mail o doručení na toto místo. 7.12.2020 se objednávka stala nevyzvedlou na stránkách Mall.cz pod mým účtem. Teď je zrušena. Volala jsem na Mall point abylo mi řečeno, že balíček tam je, nelze načíst do systému a proto jej posílají zpět. Chápu. Ale zajímalo by mě, co teď? Zaplaceno mám, nikdo se mi neozval. Mám objednat jako znovu, nebo počkat až si někdo vzpomene, že by mě mohl kontaktovat jak budeme řešit? Chtěla jsem jako dárek na Vánoce. Asi naposledy.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den Renato, tuto nepříjemnost jsme spolu začali před chvilkou řešit. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
hieu do ducpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem do Mallboxu, zaplatil online. Po otevření Mallboxu jsem objevil prázdnou schránku. Na infolince mi řekli, že mi dají vědět, až to prověří. Peníze samozřejmě pošlou až 5 dní po prověření, pokud mi to tedy vůbec uvěří. Veselé Vánoce od Mallu tedy. Děkuji. Už nikdy víc, takto ty dárky díky vám nestihnu sehnat nikde.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za tyto nepříjemnosti. Prosím zašlete mi číslo objednávky a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem m zboží téměř před měsícem. Bylo rozděleno na dvě zásilky, jedna přišla hned a druhou stále nemám. Volala jsem do přepravní společnosti, kde mi řekli, že vlastně nevědí kde zásilka je, že budou muset prohledat sklady. A pokud to chci urychlit, ať zavolám na mall.cz, aby zboží poslali znovu, že to bude rychlejší, bez oni to najdou. Ovšem na mall.cz se nikomu dovolat nedá. Takže negativní recenze jak na přepravní společnost (to především), tak i na mall.cz kvůli komunikaci se zákazníky.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petro, velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo. Zašlete mi prosím číslo objednávky, prověřím termín dodání u přepravce a co nejdříve Vás budu informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Salabovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic

Na Mall.cz jsem nakupovala ráda a poměrně často, vždy vše probíhalo poměrně rychle a bez komplikací. Bohužel v poslední době toto říct nemohu. Objednávám převážně zboží, u kterého je uvedeno, že je skladem a datum dodání slibují v nejbližších dnech. Skutečnost je však jiná. Velice dlouhou dobu čekám, než je zboží předáno dopravci. Když mi dorazí email o tom, že zboží přepravci bylo předáno s odkazem, kde mohu zásilku sledovat, tak po kliknutí na tento odkaz mi vyjede hláška, že dopravce čeká na dodání obchodem. Tato hláška je tam pak i několik dní. Další emaily pak již nechodí. Chápu, že teď před Vánoci je těžká doba a vše trvá déle, ale byla by slušnost zákazníka na tuto skutečnost upozornit. A navíc tento problém nemám jen s poslední objednávkou, ale stalo se mi to poslední dobou mnohokrát. A úplně největší zlo je to, že si nandáte do košíku spoustu věcí a ve finále vás to upozorní, že co položka v košíku, to jedna zásilka a samozrejmě za každou tedy zaplatíte zvlášť poštovné a každá jede jiným dopravcem. Takže v poslední době za mě vede Alza.cz - rychlejší zpracování a doručení objednávek, lepší komunikace a levnější doprava. Nevím, jakou teď Mall.cz razí obchodní strategii, ale myslím si, že není zvolena úplně šťastně :/

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lucie, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. Prosím zašlete mi čísla zpožděných objednávek a zjistíme proč se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi