Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Kenja 002před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pozor na Mall.sk /Mall.cz - ak chcete spoznať najobmedzenejších a najhlúpejších zamestnancov obchodu tak skúste Mall.sk a to sa zrejme rovnako týka aj najvyšších poschodí. Už predtým som mala nepríjemnú skúsenosť, ale začiatkom marca sa prekonali. V predajni na Galvaniho ul. v Bratislave mi odmietli vydať zaplatený tovar, lebo som sa nepreukázala negatívnym testom a to napriek tomu že patrím do skupiny ktorá má výnimku z testovania. Po dvoch sťažnostiach, telefonáte a ďalšej sťažnosti , na ktoré vôbec nereagovali, mi oznámili, že moju objednávku museli zrušiť lebo som si ju neprevzala. Tí zamestnanci sú zrejme kolektívne očkovaní proti logike a zdravému rozumu o rešpektovaní pravidiel a slušnosti ani nehovoriac. Ak si niekto myslel, teda tie staršie ročníky, že najprimitívnejšie a najtupejšie boli predavačky v povestnom Tuzexe , tak Mall.sk vás ľahko presvedčí o opaku.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Kenjo, mrzí nás komplikace spojené s vyzvednutím Vaší objednávky. Pně se řídíme nařízením v době nouzového stavu a jelikož nejsme specializovaný obchod potřeb pro děti, jídla, krmiv apod., vyžadujeme potvrzení negativního testu na Covid 19. Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Štefkovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Možná smysl pro humor.

Objednávku z 1. 3. s termínem dodání 3.-4. 3. stále nemám, když se podívám na stav objednávky - naskočí jako termín dodání vždycky to datum, kdy se na stav dívám, ale dodáno není nic. Mám nepříjemný pocit, že si ze mě dělají srandu. Co si o tom mám myslet.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Evo, omlouvám se Vám, že Vaše objednávka nebyla do dnešního dne doručena. Ozvěte se mi na overeno@mall.cz s číslem objednávky a prověříme nastalou situaci. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Linda Váňovápřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé doručení, bezproblémové předání, velký výběr zboží... No... můj zákaznický zážitek byl zmrven po otevření balíčku.

Je jasné, že si Mall zavařil tím, jak nabízí zboží od různých prodejců a naskáčou Vám pak 4 poštovné... :D Ale tak, dá se na to zvyknout, že... Nebo jít na Alzu. ALE že se kvalita prodávaného zboží takto rapidně snížila, mě samotnou udivilo. Objednala jsem si "použitá" sluchátka. Po otevření jsem se málem pozvracela. Už samotná krabička byla jaksi upatlaná a mastná ale když jsem ji otevřela, vážně jsem to skoro neudržela. Pouzdro i samotná sluchátka byla plna ušního mazu a černých chloupků. :D Rozumím tomu, že použité zboží je použité ale tohle bylo na mě vážně moc. Jsem zvyklá, při koupi použitého zboží na neperfektní stav ale na čistotu, zboží čisté, vhodné a připravené k prodeji. Nemyslím, že běžně špunty do uší takto vypadají ani po 5 ročním každodenním nošení bez umytí. Doslova šupiny mazu byly všude. Ve špuntech samotných, v pouzdru, v otvoru pro kabel, v kloubu pouzdra... Díky době koronavirové mám dezinfekce hodně ale vyčistit tuhle nechutnost bylo vážně velice velice velice náročné a od té doby jsem nejedla. O těch chlupech ani nemluvě. Neodvážila jsem se je ještě stále nandat do ucha a odzkoušet je, furt se jich trochu štítim, ikdyž jsou již umyté, ale pokud budou fungovat, vracet je nebudu, stály mě už hodně nervů. Pokud fungovat nebudou, rozhodně tuto situaci budu řešit. Foto nemám, vybuch by mi mobil. Každopádně NIKDY NEKUPUJTE NIC "POUŽITÉHO" NA MALLU, je to o zdraví. :( Já sama zde kupovat nebudu nějakou dobu raději nic.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lindo, každý partnerský prodejce má svůj sklad, ze kterého rozváží své objednávky, proto se tedy uhrazuje dopravné i našim partnerům. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti se zakoupeným zbožím. Prosím ozvěte se mi s číslem objednávky a nastalou situaci vyřešíme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
F Hradeckyfhpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Obchodce nereaguje na reklamaci. Nejde reklamovat při zadání čísla objednávky to napíše neplatné číslo

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím ozvěte se mi na overeno@mall.cz s číslem objednávky a společně nastalou situaci napravíme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nabídka

Vše ostatní. Zboží (které je 'skladem') zaplaceno týden, v aplikaci již čtvrtý den ukazuje - předáno dopravci, doručování na adresu. Přesto mi každý den chodí SMS a email - zboží nebylo možné předat dopravci, zásilka bude opožděna. Zboží z ostatních eshopů přitom chodí normálně během 2-3 dnů. U Mallu zřejmě běžná dodací lhůta 10x delší, než jinde. Mall už nikdy...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím zašlete mi číslo objednávky a zjistíme kde nastalo zpoždění. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Přišla nekompletní zásilka. Přesně jak píší ostatní. Reklamací se ničeho nedovoláte, protože na ni nikdo neodpovídá. Když se konečně proklikáte k nějakému formuláři pro reklamaci a vyplníte jej, přijde vám zpráva - do 24 hodin vám odpovíme. Hmm, je to 10 dní a nic se neděje. Na zákaznické lince se pán omluví - když do čtvrtku neodpovíme, znovu zavolejte. Nemám nic jiného na práci než mluvit 15 minut s automatem, než se dostanu k hovoru s operátorem, který vám řekne - když nepřijde odpověď do čtvrtku, zavolejte znovu. Díky. Je čtvrtek Odpověď nemám. Chtěla jsem si objednat mnohem více zboží, ale když pak u každé naskočí zvlášť poštovné, protože je to jen překupování zboží, pak vás poštovné vyjde na více než samotné zboží.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, prosím ozvěte se mi na overeno@mall.cz a podíváme se na Vaší reklamaci. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marek Novotnýpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem zahradní zástěnu. Dorazil produkt nevalné kvality z VidaXL. Líbí se mi projekt rozšíření sortimentu, ale opravdu dáte možnost přeprodávat produkt dvakrát? To myslíte vážně? Chcete se stát Aukrem? Prodejci SHUMEE a petromila.cz nemají žádné vlastní sklady a jsou jen napojeny dropshippingem na VidaXL. Žádám tuto informaci předat kompetentnímu oddělení, protože serióznost Mallu tím značně trpí. O tom, že produkty jsou i o 40% dražší než u prodejce VidaXL není třeba ani mluvit. Vyřešte si to!! Ještě doplním, že produkt nebyl dodán v termínu (ani nemůže být, jde z Rakouska!)

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Marku, prosím zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz ať můžeme prověřit o který produkt se konkrétně jedná. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Varuji zákazníky před tímto absolutně nespolehlivým obchodem. Zdůvodnění: Došlo mi nekompletní zboží a 14 dní se s nimi dohaduji na nápravě, tj. dodání chybějícího dílu. Tvrdili mi, že považují zboží zítra kompletní a víc jen nezajímalo. Na můj nátlak tvrdili, že stále kontaktují dodavatele. Ovšem poté, co kontaktuji dodavatele napřímo zjistím, že reklamační oddělení vůbec dodavatele nekontaktovalo. Výsledek jednání: Díky mému rychlému jednání s dodavatelem napřímo, dorazil chybějící díl do druhého dne a co na to MALL?? Neodpovídá na maily, pravděpodobně kvůli černému svědomí. CHCI TÍMTO UPOZORNIT NA VĚDOMÉ POŠKOZOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA BEZ SNAHY JAKÉKOLIV NÁPRAVY ČI SATISFAKCE!! Jednání považuji za otřesné!! Moje známá rovněž objednala zboží a zaplatila, přičemž dodnes nemá zásilku, protože údajně nemají zboží na skladě. Takže další klamání zákazníka. OBCHOD NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, v případě doposlání chybějícího dílu může být zaslání časovou prodlevu. S největší pravděpodobností jste kontaktoval výrobce, nikoli dodavatele jako my. Nicméně vždy řešíme každou reklamaci a mrzí mě, že si myslíte opak. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Romankaaaa 1před 5 lety
Doporučuji obchod

Pokaždý jsme byla s nákupen spokojená,ale to jsem nikdy nereklamovala

Zboží je v reklamaci,mají na vyřízení poslední 4 dny,po přečtení některých recenzí začínam mít trošku blbej pocit...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Romanko, v případě, že nebude reklamace vyřízena včas, máte samozřejmě právo na vrácení platby zpět. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukas Pribulapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Tady bych si už nikdy nic nebjednal objednal jsem si mycku samsung která nedorazila úplná chyběli věci uvnitř myčky měsíc mi bylo slibovano že věc urguji call centrum nejhorší komunikace po měsíci jsem to už opravdu nevydržel a udělal kravál stim že jsem mycku odvezl a teď čekám na vrácení peněz za mě už nikdy víc.. pridávám i číslo objednávky 126886837

Call centrum

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lukáši, bohužel v některých případech trvá vyřízení požadavku, jelikož čekáme na vyjádření dodavatele či přímo výrobce. V případě, že jste zboží vracel, Vám do 14 dnů bude zaslána částka zpět. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bebina Cpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

S Vaširanmi produkty jsem byla vždy spokojená,až na poslední konzrervy ANIMONDA GranCarno č.obj.126570529,kdy jsem si 2.2.21 obj.5ks konzerv CranCarno,poslali jste Fa na 678,-kč,objednávku vyřizovala firma KRAFTIKA,která poslala jen 2 ks konzerv za stejnou cenu s tím,že zboží není na skladě a přeplatek se mi vrátí. U Vás jsem to 2x urgovala,že berete na vědomí,bez odpovědi,proto žádám o vrácení proplacené částky za nedodané zboží

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Bebino, mrzí mě vzniklé nepříjemnost. Prosím ozvěte se nám na overeno@mall.cz a co nejrychleji vše napravíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Škáchapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Neuvěřitelný šlendrián. Strávil jsem hodinu výběrem zboží. Nejdřív jsem se dozvěděl, že mi díky vlastní neschopnosti organizace rozdělí zboží do několika zásilek a budu muset zaplatit několikeré poštovné. Pak mi aplikace suše sdělila že můj košík již není aktuální a nepovolila mi za zboží zapltit. Děkuji, že jste mě připravili o hodinu mého času, s vámi již nikdy!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den,Pavle, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Heinzpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

jejich zisky

Prodloužení dárkového poukazu mě zamítli, částku 1000kč schlamstli, pěkně mi za ni poděkovali a srdečně se rozloučili.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, prosím ozvěte se mi na overeno@mall.cz a podíváme se, zda s tím nepůjde ještě něco udělat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
RHprestigio Prestigiopřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Potvrzení objednávky, zboží na cestě a nakonec vygenerovaná omluva, nelze dodat...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, velmi se omlouvám za nedodání objednávky. Prosím zašlete mi její číslo a zjistíme proč se tak stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Boris Hertelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si 3 hračky, velmi podobné. Když jsem potvrdil objednávku, tak mi 3x naúčtovali poštovné. Jako při cenách dopravy nechat každý produkt nakoupit od jiného eshopu a tvářit se jako jeden, co to je ??? To je uplně nesmyslný obchodní model, který pozorné zákazníky okrádá o čas a nepozorné o peníze!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Borisi, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Edita ŘÁDKOVÁpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání zboží bylo rychle

Strašná komunikace v rámci reklamace... Pro příště vím že od téhle společnosti radši nic

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Edito, mrzí mě, že reklamace nebyla stále vyřízena. Prosím ozvěte se mi na overeno@mall.cz a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zdeněkpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání a cenu.

Po rozbalení zboží konkrétně kuchyňský robot Bosch MultiTalent 8 č. objednávky 127325966 jsme zjistili, že plastová odmerka zároveň sloužící jako bezpečnostní prvek při tlačení čehokoli např. ke strouháni je PRASKLÁ podélně v celé délce. Zjevná chyba prodejce mall.cz a ne dopravy. Nikde nelze dopátrat tel. kontakt aby se zákazník dotázal jak řešit. Jen samé SMS odkazy na formuláře. V dnešní covid době k ničemu. Zvažte nákup, reklamace je osobně nerešitelná! Z okresu se nedá zajet k nejbližší prodejně mall.cz

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Zdeňku, mrzí mě dodání poškozeného komponentu. Prosím zašlete mi fotografie na overeno@mall.cz a domluvíme se na vhodném řešení. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
rumová pralinkapřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Momentálně nic

Už podruhé avizovaná doba doručení ještě o tři dny delší. Když něco kupuji se slibem doručení ještě toho dne, očekávám, že objednávku dostanu max den druhý.... Je to den třetí a stále nic. Příště rozhodně koupím na Alze

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Rumová pralinko, mrzí mě zpoždění u Vaší objednávky. Prosím zašlete mi její číslo a podívám se na to. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání

Naprosto otřesný nákup. Objednávali jsme úložné boxy, které evidentně nějakou dobu ležely na skladě. Po rozbalení se materiál začal rozpadat. Boxy tedy vracíme, ale informace nám nejsou zcela jasné. Operátorka byla velice nepříjemná, na-email ohledně reklamace mi nepřišla odpověď a tak stále nevíme, jak správně postupovat. Při negativním komentáři týkající se systému vrácení, mě operátorka uzemnila, že mě přeci nikdo nenutí u nich nakupovat. Tak takto tedy ne. Poslední nákup na Mall.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, mrzí mě dodání ne zcela kvalitních boxů. Ozvěte se mi prosím na overeno@mall.cz a domluvíme se na vrácení zboží. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
L Slapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Sortiment

30 minut jsem tvořil objednávku asi za 5000 abych aby vzápětí zjistil že budu platit za každou položku zvlášť dopravu i při osobním vyzvednutí, jelikož se jednalo o zboží od vícero dodavatelů. Osobní odběr mě tak vycházel pro 12 položek na 600kč nebo skoro 900Kč případě dopravy na adresu. To snad nemůžou myslet ani vážně!!!!!Objednávku jsem okamžitě zrušil a objednal u Alzy.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, naším dlouhodobým cílem je, aby byl zážitek z nákupu na MALLu vždy stoprocentní a stejný, bez ohledu na to, zda zboží prodáváme my, nebo některý z našich partnerů. Vámi objednané zboží pocházelo od různých partnerů, kdy expedici zboží zajišťuje každý partner po vlastní ose a bohužel není nyní logisticky možné sloučit všechny zásilky do jedné. Právě na vhodném řešení nyní pracujeme. U každé položky uvádíme vedle ceny také prodejce, který zboží následně expeduje. Díky tomu můžete snadno zjistit, do kolika zásilek se Vám případně může objednávka rozdělit, a to ještě před přidáním zboží do košíku. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi