Dodání zboží
Horší komunikaci jsem ještě nezažila a od jména jako Mall.cz bych opravdu nečekala!
Za 1) mi 3 dny po zaplacení!! Toť přibližně ve chvíli, kdy uz mela byt objednávka připravena! Přišel e-mail o nezaplacení. Zaplatila jsem tedy. Samozřejmě, ze e-mail byl vygenerován blbe, protože moje objednávka už zaplacena byla, takže ne vlastní chybou byla objednávka zaplacena 2x.,
2)Snažila jsem se tedy dovolat a zazadat o vrácení peněz, ale automaticky hovor je nastaven tak, aby Vám přisel pouze odkaz na internet a řešte si to tam. Ok tedy, snažila jsem se. Proťukala jsem se až k části, kam jsem vložila soubor potvrzující provedené platby.
Po týdnu, kdy se nic nedelo a ja zkusila postup zopakovat jsem zjistila, že žádost o vrácení nebyla doručena, protože se internetový odkaz v půlce zasekl, ale to jsem v tu chvíli neměla možnost zjistit.
Opravdu absolutně nezvládnutá komunikace s klienty.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz