Objednával jsem matraci...první mínus je zpožděná doprava,což by ani tak nevadilo...ale matrace došla srolovaná a po 3 dnech od vybalení na jedné straně zůstala zdeformovaná...když čtu ostatní recenze, tak ani reklamovat nebudu...polské šmejdy, nic víc...poslední nákup !
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kuchyne objednana uz pres tri mesice..Stale neprisla..
-
Řeším již po 4 stejnou reklamaci na bezdotykový koš. 3x reklamace uznána, po 4 jsme požadovali vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace byla i po 4 uznána, ovšem vůbec nikoho nezajímá, že jsme chtěli vrátit peníze. Dokonce na reklamačním listu bylo přímo uvedeno, že v případě neopravitelnosti vrátit peníze... Výsledek? Víko vyměněné za nové, takže staré bylo neopravitelné. Ale koš poslaný zpět a ještě na špatnou adresu. Nedoporučuji zde nakupovat žádnou elektroniku nebo věc, která se může pokazit. Řešení reklamace vás stojí jen peníze, protože nejsou schopni velké věci odeslat přes zásilkovnu, tudíž jste nuceni platit poštovné, které ani v případě uznání reklamace stejně nevrací...
Rozhodne nedoporučuji , vracela jsem zbozi někdy v prosinci a doteď nemám své peníze zpět , několikrát jsem to urgovala a vždycky mi bylo napsáno ze to předávají finančnímu oddělení a doteď své peníze nemám …. Takže bohužel špatná zkušenost …..
Zbozi nie je mozne reklamovat osobne Na infolinke nepoznaju reklamacny poriadok v zmysle platneho zakona Mall nepozna svoj vlastny reklamacny rad S nikym inym okrem absolutne analfabetickej osoby sa neda komunikovat, ziadne ine cislo Vam nedaju, ani adresu ani nic kde by sa dal problem doriesit. Po telefone Vam len povedia ze nemaju cislo ani na veduceho ani na obchodneho zastupcu ani na nikoho. Zbozi bolo reklamvane 19.11.2023, do dnesneho dna sa nic neudialo, od zmluvy som odstupil pred niekolkymi tyzdnami, peniaze nikde. Len same vyhovorky od klamstva mensieho az po najvecsie. Do dnesneho dna sme neobdrzali reklamacny protokool. Do dneseho dna sme neobdrzali rozhodnutie o reklamacii. Do dnesneho dna sme neobdrzali uzavretie reklamacie. NIKDY VIAC! Objednavka : 135377676
Absolutně nedoporučuji. Objednal jsem zboží za 1300,-. Na balíček jsem čekal 7 dní a po převzetí jsem zjistil, že v balíčku je úplně něco jiného a to rozpustná káva v hodnotě 109,-. Jsem zvědavý jak proběhne reklamace a jak se k tomu firma postaví.
Bohužel zklamání !
Objednal jsem pláště na motorku za pěkné peníze.Po třech dnech netrpělivého očekávání zda gumy doopravdy příjdou jsem zavolal na linku.Náhle byla objednávka stornována.Jen vodí za nos dobrou cenou ale nejsou schopni doručit objednané zboží!Ať je chyba na Mall nebo jejich partnerovi,tak je to jedno.Není to fér chování k zákazníkovi!!!
zadny neznam
zbozi bez CZ navodu pripada mne to cele jako dodavky z china uz ne a jeste nutna platba dopredu nepotrebuji uvadet cislo objednaky a vase odpoved proverime . Mate dodavat vcetne navodu .na prvni dobrou .
Hrůza
Nic, je to strašná šaškárna
Svetr jsem objednala na dobírku na začátku prosince tak, aby se stihl doručit buď na narozeniny 14.12 nebo aspoň na Vánoce. Hádejte, kdy bylo zboží předáno dopravci. Správně, dnes - 17.1. Strašný opravdu. Od těchto překupníků už nikdy nic, to si ten blbej svetr fakt raději koupím v hrabáku třeba...
Tady už snad žádné nejsou.
Po předání obchodu Polákům je to hrůza. Kdysi byl pro mě Mall první volba při hledání a nakoupení dárků, ale nyní? Vůbec ne. Zákaznický komfort na nule. Zrušení poboček byl naprosto špatný krok. Ano nahradili jste je miliónem výdejních míst. Tam člověku neporadí, nekoupí si tam nic na místě (náš případ, potřebovali jsme rychle drahé lego jako dárek cca 6 tisíc) a museli bychom čekat od pátku do pondělí.. To je opravdu jak někdy v prehistorii. Lego jsme prakticky hned koupili u zeleného mužíka. Kdysi jsme v Ostravě využívali pobočku i na informace, objednání velkých spotřebičů, personál byl vždycky příjemný a ochotný. Kupovali jsme na místě granule pro psa a plno různých věcí a to i o víkendu a nyní musíme čekat? Při té vší konkurenci? Nedej bože přijde něco poškozeného, zase kolotoč zanést na zásilkovnu (jen minivěci, velké vám nevezmou a budete muset poslat sami) a čekat na převoz případně novou objednávku. Na zásilkovně nikdo neporadí, nic. Naprostá ztráta času tento obchod a určitě již nedoporučuji. Celý proces objednávky je zcela mimo, kór když si můžete koupit tytéž věci u konkurence a máte to rychleji a můžete reklamovat či vracet přímo na místě. Zklamání.
Komunikace zákaznického servisu. Zaplatil jsem za zboží 2x, peníze mi nebyly vráceny. Nedoporučuji.
Po te, co zmenili majitele, zadne.
Jiz podruhe byla moje objednavka zrusena. Odmitaji vratit penize za vyuzity darkovy voucher a dalsi nakup nelze na jejich strankach realizovat, protoze objednavku opet zrusi. Velmi neprofesionalni jednani, kde jsem prisla o penize. Toto byl muj posledni nakup u Mall.cz .
Inzerují zboží, které nemají. Tváří se, že dodají a v termín dodání objednávku zruší. Tím vám samozřejmě zadržují peníze, kterou jste za objednávku zaplatili.
Maji spoustu zbozi
... Ktere nikdy neuvidite, tragedie obchod, jeden velkej bordel v objednavkach. Objednate doručení pres zasilkovnu, poslou to ceskou postou coz je v zavesu hned druhá nejtragictejsi sluzba hned po mall.cz, cekame 20 dni a objednavka nikde i kdyz byll slíbeno doruceni do 3 dni od objednani. Ja se zase nechal nachytat.
Naprosto nic
Objednali jsme masážní křeslo s tím že doručení měli napsané do 19.12… Doteď ho nemáme a je už 8. ledna a peníze také ne napsali nám že balíček ztratili, jak sakra můžete ztratil křeslo:D a absolutně nevím jak dostat svých 6 tisíc zpět z toho 800 bylo za dopravu do 19.12. paráda už nikdy víc katastrofa
nemůžu pochválit vůbec nic. Předávám jen hořkou osobní zkušenost
Od svého zaměstnavatele jsem obdržel dárkový poukaz, který poskytla společnost MALL a kterým chtěla nejspíše udělat radost svým významným partnerům. Poukaz jsem nechtěl, ale jelikož mi ho za hotové peníze nikdo nevyměnil, následně jsem se jej rozhodl utratit. A nebylo to úplně za málo peněz. A tak jsem objednal zboží, které bych na MALL.cz normálbně nikdy nekoupil, protože zboží je oproti i profesionálním speciálkám předraženo někdy i o 70%. A abych pokryl celý poukaz, přidal jsem ještě pár drobností asi za 5 tis Kč. První nepříjemné překvapení bylo, když zakázka byla rozdělena do 5 dodávek a za každou dodávku se účtuje doprava. Dopravu a převyšující část objednávky musíte přirozeně platit ze svého(ne v rámci poukazu) a tak jsem zaplatil kartou. Druhým velkým překvapením bylo, že od MALL.cz dorazilo jen potvrzení objednávky , potvrzení platby žádné. Termíny byly rozházeny do cca 14. dnu a u jedné dodávky nebylo doručení do odběrného místa možné.; musel jsem si tedy vzít dovolenou, abych mohl objemnou zakázku převzít doma. Za výběr termínu převzetí si přirozeně připlatíte. Třetí nepříjemné překvapení nastalo v okamžiku, kdy zboží z první dodávky nedorazilo a já pří jejím ověřování zjistil, že byla celá objednávka byla zrušena, aniž by MALL o tom podal jakoukoli informaci. Při následném dotazu na call centru mi sdělili, že žádná taková zakázka u nic neexistuje o mé platbě neví. Mám za sebou nyní asi 4 kolo mailových požadavků, ze které postupně nepřímo vyplývá, že MALL se vůbec nezná k objednávce, příchozí platbu prověřuje, ale chce údaje, které mi jako zákazníkovi platícímu dárkovým certifikátem a přes platební bránu nejsou známy. A tak v dalším kroku očekávám, že mi sdělí, že jsem buď naletěl kyberzločincům nebo že jsem kyberzločinec sám. Aktuálně v pátém kole emailové komunikace přišlo vyjádření: u Vaší objednávky 152183412 v našem systému evidujeme technický problém, který zapříčinil, že nákup nedokážeme zpracovat a objednávka bude stornována. - všechno zboží stále dostupné v nabídce. Dále přišla omluva 200 Kč kterou můžete uplatnit jem v případě nákupu dalšího zboží na 300 jehož doprava Vás bude stát dalších 290 Kč. OČEKÁVÁM UŽ JEN, ŽE MI NAPÍŠÍ, ŽE NESPRÁVNOU OBJEDNÁVKOU CERTIFIKÁT ZANIKÁ A STÍM JE SPOJEN STORNO POPLATEK, KTERÝ MI STRHNOU Z PLATBY ZAPŮACENÉ V HOTOVOSTI. ZÁVĚREM Děkuji MALL.cz za RADOST AŽ DO RÁNA Z DÁKOVÉHO CERTIFIKÁTU, KTERÝ JSEM NECHTĚL...
Objednala jsem synovi čtyři hry na Xbox. Jedna hra nefunguje, další přišla prasklá. Až po objednání a zaplacení jsem vlastně zjistila že prodávající je nějaký člověk z Polska, reklamační podmínky jsou v polštině a jedna z podmínek je že neuzná vrácení zboží pokud bylo rozbaleno. Takže opravdu skvělá zkušenost, nikdy víc Allegro
Objednala jsem více zboží abych to měla za jedno poštovné, pak mi to při dokončování objednávky nabídlo zásilkovnu a dobírku a nakonec mi to z důvodu více dodavatelů rozdělili na více dodání a nechali mě zaplatit dvojí poštovné i dvojí dobírku. To je snad jedinný e-schop který to takhle omastí. když mi to posílal třeba LIDL nebo jiný e-schop, tak doprava byla vždy jen 1x.
Nekupovat, z 5 obj. jen dvě, hodinky tlapkova patrola nefunkční,žádný doklad,email nic, žádné historie na účtu o objednávce. Dva parfémy a povlečení už nečekam. Vyhozené peníze, nečekala bych to, nedoporučuji
Žádné