MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nejsou
zkažené narozeniny dcery, sliby alži
Bohužel se musím také přidat se svou trpkou zkušeností s tímto obchodem. Dne 3.2.2024 jsem u prodejce Mall.cz zakoupil telefon XiaomiRedmi note 13 pro 5g BLUE s termínem doručení původně 7.2.2024. Platbu převodem jsem provedl 5.2., takže se termín doručení posunul na 9.2. Rád bych samozřejmě využil promo akce xiaomi trvající do 18.2. a nenapadlo mě, že by telefon nedorazil tak, abych pohodlně splnil všechny podmínky bonusu. Od 9.2. se v systému sledování objednávek mění nesmyslně datum doručení každý den o další den, přesto že po první telefonické reklamaci mi bylo sděleno datum doručení 15.2. a při druhé už bylo naskladnění neznámé a datum doručení také s nabídkou stornovat objednávku. Po mém upozornění, že stejný telefon aktuálně prodávají na svých stránkách i když jako partnerský prodej s možností již zítřejšího doručení mi bylo pouze oznámeno, že je celá situace mrzí, že nemohou nic jiného dělat a ať se zkusím obrátit na infolinku společnosti xiaomi promo, která akci pořádá. Tady už je má zkušenost naštěstí zcela opačná a musím pochválit maximální vstřícnost ze strany xiaomi, který mi přislíbil, že bonus vyřešíme i přes totální NESCHOPNOST A SELHÁNÍ OBCHODU MALL.CZ. Takže k dnešnímu dni telefon stále nemám, v systému sledování objednávek na stránkách Mall.cz datum doručení dnes 17.2., přitom stav objednávky je "Kontrolujeme dostupnost zboží a předáváme objednávku ke zpracování do našeho skladu.Mrzí nás to, ale vaše zásilka je zpožděna". Snaha ze strany obchodu nulová. Nikdy bych nečekal takovéto jednání ze strany obchodu takového formátu, velmi mě to mrzí, ale rozhodně nemohu doporučit.
Rychlé doručení to je snad jediný
Nebyla přibalená věc která byla napsána v nadpisu!!! Jeden kolega z Mallu mi tvrdí to a druhý zas to!!! Naposledy jsme jako rodina tam obědnávali
Riskla jsem to a objednala reproduktor Bose se slevou. Dorazil, vypadá, že je nepoužitý a hraje úžasně. Byl ale zabalen příšerně, v papírové pseudokrabici normálně létal..
V minulosti mi přišlo několikrát použité zboží.. Něco jsem vrátila, něco nechala. Mám-li být upřímná, mám spíš s tímto obchodem negativní zkušenosti.
Před Vánocemi jsem zakoupila sodastream. Sice doručení bylo opravdu rychlé ale bombicka byla prázdná a neobdržela jsem fakturu. Do dnešního dne i přes urgence nemám bombicku ani fakturu. Řidič měl bombicku přivézt ale bohužel. Už nikdy od této společnosti nic nekoupím. Děkuji za krásný obchod.
Měla jsem upřímnou snahu podržet Mall před zelenou konkurencí, ale po poslední zkušenosti končím... Zboží objednáno na konkrétní výdejní místo s tím, že bude doručeno ještě ten den (11.2.) V pořádku, byla neděle večer, byla jsem chápavá, že zboží bude doručeno o den později (12.2.) Ale když mi během dne skočila SMS, že se to prodlužuje o další den (13.2.!)... Zkrátka končím. Hrajete neférově a při honbě za zákazníkem používáte falešné karty. Dávám konkurenci zelenou. Tam se mi stalo jednou, že se zboží v době Vánoc zdrželo a přišla "aspoň" obrovská omlouva. Na vaší lince jen prázdné "sorry" to neovlivníme. Hmmm, když neovlivníte, tak neslibujte! Vaše CTRL "C" a CTRL "V" : "Dobrý den, abychom mohli prověřit, kde nastala chyba, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz a do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem (...) Si prosím nechte od cesty.
Mall je podvodnik!!! Reklamacia zahajena 11/2023, do dnesneho dna neobdrzany reklamacny protokol Do dnesneho dna neopraveny vyrobok Autorizovany servis sa od Mallu distancuje Vyhodenych 20 000,- Kc, ostal mi iba nefunkcny vyrobok K dnesnemu dnu MALL tvrdi ze informaciu sice obdrzali ale reklamaciu MALL nespisal a teda ju neeviduju a je to zakaznikov problem ze zamestnanec MALL nespisal reklamaciu na zaklade podnetu ktory od zakaznika obdrzali ohladne nefunkcnosti zbozi. Odkedy je zakaznik zodpovedny za lenivych zamestnancov, ktory si neplnia svoje povinnosti? Okedy je zakaznik zodpovedny zato ze si MALL nespravne zaradil reklamaciu a teraz ju ignoruje? ANI PO VIAC AKO 30 VYZVACH REKLAMACIA STALE NEBOLA ZAHAJENA!!! Podvodnici!!!
Žádné
Je mi líto, ale vzhledem ke všem problémům, při porušení obchodních podmínek ze strany Mall, bude z naší strany podána předžalobní výzva.
Tato kolonka je opravdu vtipná,zvážil bych její zrušení,zabírá tu místo
V září 2023 jsem si objednal mobilní telefon Xiaomi,v listopadu se vypnul a přestal jít nabíjet,prostě už nešel zapnout. Na stránkách Mall jsem našel jako nejrychlejší a doporučený postup reklamace,doručení přímo autorizovanému servisu na opravu,což jsem tedy udělal,protože čirou náhodou mám ten servis kousek od baráku a jezdím kolem každý den. Zhruba po třech týdnech mi přišla mejlem cenová nabídka od servisu na opravu telefonu na vlastní náklady za skoro jednou tolik co stál,když jsem ho kupoval,poněvadž údajně závada byla mojí chybou(neautorizovaný vstup do přístroje a poškození kapalinou) a teď kopíruji text: "Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Reklamace zamítnutá - Neautorizovaný vstup do přístroje porušené záruční pečetě, viditelná manipulace se základní deskou. Tímto došlo k porušení záručních podmínek a z tohoto důvodu je možná pouze placená oprava – oprava bude řešena výměnou veškerých poškozených dílů. V některých případech, které splňují zákonné podmínky může dojít k účtování diagnostiky/administrativního zpracování a dopravy v případě zamítnutí cenové nabídky V případě dotazu neváhejte kontaktovat servis" Takže obchod mi prodal použitý telefon,který jim pravděpodobně poškozený někdo vrátil ,vrátný u nich na firmě opravil a posílají ho dál do světa.Několikrát jsem jim psal email s tímto příběhem,který bohužel nikoho nezajímal.Jen mi napsali ať telefon pošlu k nim na Mall,aby ho poslali do servisu,přesto ,že už tam byl což jsem jim i zdokumentoval,takže celý proces běžel nesmyslně znovu.Po 14 dnech mi poslali mobil domu i s novou servisní zprávou z toho samého servisu,že je reklamace zamítnuta z důvodu "poškození zařízení kapalinou,nevhodné používání,poškození při běžném používání".Ještě musím zmínit,že s prvním servisním protokolem mi poslali i fotografie kde bylo vidět na základní desce cosi slepovaného cizím lepidlem a opravováno. To,že v tomto případě šlo o primární problém ten,že mi prodali používaný mobil,který se asi někdo pokoušel neodborně opravit,nikoho na Mall nezajímá a nikdo od nich se mi k tomu nevyjádřil i když jsem na to v každé komunikaci dost důrazně upozorňoval.Stačilo napsat,že prověří historii přístroje nebo tak něco,ale prostě ne. Na to,že není v mém zájmu si telefon opravovat,(ani nevím jak bych se do přístroje dostal a tomu co je uvnitř fakt nerozumím) když je nový , celou záruku má před sebou a servis ještě k tomu mám za rohem jsem taky zdůrazňoval.Zajímá je pouze zákazníkova peněženka,nikoliv zákazník.
Žádné
Bohužel během měsíce už druhý nakup s nějakým problémem. Ale říkala jsem si, že na par čisticích prostředcích nelze nic zkazit. Chyba a v životě už na mall nebudeme nakupovat. Místo 3 ks zboží přišli 2. Dle kamerových záznamu byl balík odeslán kompletní a před přepravou pravděpodobně rozbalen a zboží z balíku odcizeno. Poté znovu zabalen stejnou balící firemní páskou, ale na jiných místech, tím padem je přebalení očividné. Takže jsem bez peněz i produktu, naštěstí neslo o zboží za tisíce ale o par korun a spíše o princip. Radši koupím zboží i dráž než z takového obchodu.
alespon jde zbozi bez problemu vratit.
Koupil jsem jako pouzite zbozi s vyraznou slevou. Bohuzel spatne fungoval asi predni senzor, takze byl vysavac prakticky nepouzitelny. Predpokladam, ze zbozi bylo jiz nekolikrat vracene ze steneho duvodu a presto ho mall prodava vesele dal. Zbozi jsem jiz vratil, ale ztraceny cas mi nikdo uz nevrati. Za me velmi neseriozni chovani obchodu.
Nedoporucuji, hrozne. Objednala jsem detske chytre hodinky pro holku v ruzove barve. Na fakture hlavne napsano ruzová a krabice prisla s modryma hodinkama. Ten je pekne vycurany kdo balil tuto objednavku. A vic uz objednavat rozhodne nebudu. Problemyticky obchod.
Zboží redukce USB objednáno 4.12.2023 a dodnes nepřišlo. Obchod Mall se hrozně zhoršil a proto už nikdy.
Objednal jsem k vánocům fotorámeček SENCOR SDF 874 White. Po vyzkoušení jsme zjistili, že nezobrazuje fotky správně a přes displej se zobrazují třeba zelené nebo fialové pruhy na fotkách. Odeslali jsme zboží k reklamaci poprvé a bylo nám bez komunikace a bez dotaz na nějaké důkazní fotky vrácen, že se závada neprojevila. Po par dnech mi volali, že to poslali někam na opravu jako air pods ... nechápu. Podruhé jsme poslali ... opět žádná komunikace, opět vráceno že se závada neprojevila. Nejhorší společnost, se kterou jsem kdy měl tu čest, mam pocit, že jim je zákaznik ukradený.
Objednali jsme jídelní židličku pro syna. Jakost 2, což nám nevadí. Počítali jsme že ji bude mít mít na pár let. Byla tam sleva 300kc cca. Jenže přišla židlička rozbitá. Nejde uchytit noha od židle, tudíš předchozí majitej zřejmě židli pokaženou vrátil a dostala se k nám bych si typnul. To se nikdo neobtěžuje to zkontrolovat jestli je vše funkční když to dáte znovu do prodeje?? Ok může se asi stát, ikdyž by spíš nemělo. Takže to co jsme chtěli ušetřit, tak jdu zaplatit poště za odeslání zpět do Mallu. Děkuji pěkně za nákup. František Halíř
Ani po 3 týdnech nebylo zboží expedováno, ač při objednávce bylo uvedeno doručení do 2 dnů. A to jsem platila za objednávku předem. Dnes jsem objednávku zrušila. Snad mi nebudou vracet peníze stejně dlouho. Výsledek spojení s polským partnerem?
Žádné
Objednával jsem matraci...první mínus je zpožděná doprava,což by ani tak nevadilo...ale matrace došla srolovaná a po 3 dnech od vybalení na jedné straně zůstala zdeformovaná...když čtu ostatní recenze, tak ani reklamovat nebudu...polské šmejdy, nic víc...poslední nákup !
Kuchyne objednana uz pres tri mesice..Stale neprisla..
-
Řeším již po 4 stejnou reklamaci na bezdotykový koš. 3x reklamace uznána, po 4 jsme požadovali vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace byla i po 4 uznána, ovšem vůbec nikoho nezajímá, že jsme chtěli vrátit peníze. Dokonce na reklamačním listu bylo přímo uvedeno, že v případě neopravitelnosti vrátit peníze... Výsledek? Víko vyměněné za nové, takže staré bylo neopravitelné. Ale koš poslaný zpět a ještě na špatnou adresu. Nedoporučuji zde nakupovat žádnou elektroniku nebo věc, která se může pokazit. Řešení reklamace vás stojí jen peníze, protože nejsou schopni velké věci odeslat přes zásilkovnu, tudíž jste nuceni platit poštovné, které ani v případě uznání reklamace stejně nevrací...
Měli by změnit dopravce, garantují dodání zboží do určitého termínu balík sice leží už dva dny na výdejním místě ale nemohu vyzvednout bez kódu který mě nikdo ještě neposlal,dneska budou zkažené narozeniny