Hlavička stránky
Logo obchodu Alza.cz

Alza.cz

414 972 hodnocení

94 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

vanok13před 23 dny
Doporučuji obchod

Výhodná cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zuzikrauspřed 23 dny
Doporučuji obchod

Komunikace ohledně doručení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Simčapřed 23 dny
Doporučuji obchod

Příjemná obsluha na pobočce v Čakovicích.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lubor.chytilpřed 23 dny
Doporučuji obchod

Ultra rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jirka.kalouspřed 23 dny
Doporučuji obchod

Jsem spokojen,všeobecně

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radekpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost doručení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost

že místo třech balení léků, my omylem bylo dodáno dvě balení. Zaplacené tři balení, tak se chyba napravila.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pkristanpřed 24 dny
Doporučuji obchod

dodání zboží v den objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
venusejelinkovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Vstřícná obsluha

Nahlásit
Nahlásit recenzi
babogapřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

opoždění, přesto jsem včera nakoupila znova a opět zboží nepřišlo v termínu.Když je před vánoci, bylo by asi lepší si nastavit reálnější termíny dodání,ne_

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo ke zpoždění. Rychlost doručení je pro nás důležitá a snažíme se zajistit co nejrychlejší doručení všech objednávek. Bohužel, existují okolnosti, které mohou ovlivnit dodací termín a v některých případech bohužel nemůžeme splnit slibovaný termín. Neustále se tak snažíme zlepšovat naše procesy a minimalizovat podobné situace. Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, aktivovali jsme Vám v rámci omluvy AlzaPlus+ Členství na měsíc zadarmo. S AlzaPlus+ máte doručení zdarma do AlzaBoxů, na pobočky a odběrná místa. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz, nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
al.orospřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
dopisspřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

Rychle a spolehlivé dodani

Krabice s legem byla rozlepená, ale po kontrole poctu pytliku se zda, ze je tam vsechno

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, velice nás mrzí, že Vám krabice dorazila s poškozeným, respektive rozlepeným obalem. I když se snažíme zboží balit s maximální péčí, k takovým situacím bohužel během přepravy výjimečně dochází. Jsme však velmi rádi, že jste si obsah zkontroloval a že se zdá, že uvnitř nechybí žádný z pytlíčků s kostkami. Zároveň Vás chceme ujistit, že pokud byste i přesto v budoucnu zjistil, že Vám nějaká součástka chybí, není třeba se obávat. Společnost LEGO má skvělý zákaznický servis, který chybějící dílky zdarma doposílá. Stačí vyplnit jednoduchý formulář na jejich oficiálních stránkách: Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jarda5ttpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Blesková rychlost, výhodná cena, kvalita.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání

Krabice byla dost poškozena (poslední dobou opakovaně se to stava…kdyz je vec jako darek, dost mě to naštvalo)

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu k doručení objednávky do AlzaBoxu. Velmi mne mrzí, že dodání neproběhlo podle Vašich představ a rád bych Vám vysvětlil důvod, proč nebyla objednávka zabalená. Naší snahou je zjednodušit a především zrychlit cestu produktu k Vám a chceme, aby si od nás zákazníci odnášeli vždy jen produkt, který si objednali a ne zbytečný odpad ve formě obalového materiálu. Zaměřujeme se na udržitelnost a v tomto případě věříme, že jediný udržitelný obal, je žádný obal. Za jakékoli další podněty z Vaší strany budeme vděční a uděláme vše pro Vaši spokojenost. Pokud Vám zboží dorazilo poškozené nebo znečištěné, zašlete nám prosím fotografie na recenzecc@alza.cz. Pokusím se pro Vás najít co nejrychlejší řešení. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
stralovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Parfém v Alzabox nebyl zabalen před poškozením myslím ze ochranná krabička by nebyla špatná?

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu k doručení objednávky do AlzaBoxu. Mrzí mě, že doručení neproběhlo podle Vašich očekávání, a rád bych Vám vysvětlil, proč objednávka nebyla zabalena do dalšího obalového materiálu. Naším cílem je co nejvíce zjednodušit a urychlit cestu zboží k Vám, a zároveň minimalizovat zbytečný odpad. Pokud to povaha produktu umožňuje, doručujeme jej bez dodatečného obalu. Tímto krokem podporujeme udržitelnost - protože věříme, že nejšetrnější obal je žádný obal. O tom, že produkt může dorazit bez dalšího zabalení, informujeme zákazníky v e-mailu, který zasíláme ve chvíli, kdy je objednávka připravena k vyzvednutí. V něm zároveň doporučujeme vzít si s sebou vlastní tašku, zejména pokud objednáváte více položek najednou. Pokud by k Vám zboží dorazilo poškozené nebo znečištěné, prosím, zašlete nám fotografie na e-mail recenzecc@alza.cz. Uděláme maximum pro co nejrychlejší řešení. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
veruska.hypsovkapřed 24 dny
Doporučuji obchod

rychlost dodání zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Akjetam31před 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost, pohodllí, cena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
splavackapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Mají vše. A rychlé doručení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jaroslav.svadlenkapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost, ochota, jednoduchost při odběru na prodejně.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
dagmar.vavrinovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal, PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Úvěrové karty (Aura karta)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

Česká poštaDPD CZDHLDSVFOFRGebrüder WeissGeisGLSHDSMessengerPPLTNTToptransUPSFedExRaben LogisticsVlastní přepravaOne CourierRhenus Home DeliveryDB SchenkerZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupPPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje