Hlavička stránky
Logo obchodu Alza.cz

Alza.cz

415 003 hodnocení

94 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

dopisspřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

Rychle a spolehlivé dodani

Krabice s legem byla rozlepená, ale po kontrole poctu pytliku se zda, ze je tam vsechno

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, velice nás mrzí, že Vám krabice dorazila s poškozeným, respektive rozlepeným obalem. I když se snažíme zboží balit s maximální péčí, k takovým situacím bohužel během přepravy výjimečně dochází. Jsme však velmi rádi, že jste si obsah zkontroloval a že se zdá, že uvnitř nechybí žádný z pytlíčků s kostkami. Zároveň Vás chceme ujistit, že pokud byste i přesto v budoucnu zjistil, že Vám nějaká součástka chybí, není třeba se obávat. Společnost LEGO má skvělý zákaznický servis, který chybějící dílky zdarma doposílá. Stačí vyplnit jednoduchý formulář na jejich oficiálních stránkách: Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jarda5ttpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Blesková rychlost, výhodná cena, kvalita.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání

Krabice byla dost poškozena (poslední dobou opakovaně se to stava…kdyz je vec jako darek, dost mě to naštvalo)

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu k doručení objednávky do AlzaBoxu. Velmi mne mrzí, že dodání neproběhlo podle Vašich představ a rád bych Vám vysvětlil důvod, proč nebyla objednávka zabalená. Naší snahou je zjednodušit a především zrychlit cestu produktu k Vám a chceme, aby si od nás zákazníci odnášeli vždy jen produkt, který si objednali a ne zbytečný odpad ve formě obalového materiálu. Zaměřujeme se na udržitelnost a v tomto případě věříme, že jediný udržitelný obal, je žádný obal. Za jakékoli další podněty z Vaší strany budeme vděční a uděláme vše pro Vaši spokojenost. Pokud Vám zboží dorazilo poškozené nebo znečištěné, zašlete nám prosím fotografie na recenzecc@alza.cz. Pokusím se pro Vás najít co nejrychlejší řešení. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
stralovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Parfém v Alzabox nebyl zabalen před poškozením myslím ze ochranná krabička by nebyla špatná?

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu k doručení objednávky do AlzaBoxu. Mrzí mě, že doručení neproběhlo podle Vašich očekávání, a rád bych Vám vysvětlil, proč objednávka nebyla zabalena do dalšího obalového materiálu. Naším cílem je co nejvíce zjednodušit a urychlit cestu zboží k Vám, a zároveň minimalizovat zbytečný odpad. Pokud to povaha produktu umožňuje, doručujeme jej bez dodatečného obalu. Tímto krokem podporujeme udržitelnost - protože věříme, že nejšetrnější obal je žádný obal. O tom, že produkt může dorazit bez dalšího zabalení, informujeme zákazníky v e-mailu, který zasíláme ve chvíli, kdy je objednávka připravena k vyzvednutí. V něm zároveň doporučujeme vzít si s sebou vlastní tašku, zejména pokud objednáváte více položek najednou. Pokud by k Vám zboží dorazilo poškozené nebo znečištěné, prosím, zašlete nám fotografie na e-mail recenzecc@alza.cz. Uděláme maximum pro co nejrychlejší řešení. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
veruska.hypsovkapřed 24 dny
Doporučuji obchod

rychlost dodání zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Akjetam31před 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost, pohodllí, cena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
splavackapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Mají vše. A rychlé doručení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jaroslav.svadlenkapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost, ochota, jednoduchost při odběru na prodejně.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
dagmar.vavrinovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zdena.svobodovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost reakce

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 24 dny
Doporučuji obchod

kvalita a rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zdenabendapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zdenek.klecackypřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost doručení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ivrpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost a velký výběr zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
visvo34před 24 dny
Doporučuji obchod

Široká nabídka, rychlost doručení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
oldrichpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlá výdejna.

Nejedná se o obchod, kde by mi ke zboží poskytli účinnou řadu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petra.jacinovapřed 24 dny
Nedoporučuji obchod

Zboží dorazilo nekompletní, stale vyřizuji reklamaci

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Velmi nás to mrzí, ovšem produkt nyní nejsme schopni uvést do kompletního stavu. Prosíme Vás tedy o řešení formou reklamace. Zboží lze reklamovat na našich prodejnách s obsluhou, odesláním na adresu našeho reklamačního oddělení nebo prostřednictvím AlzaBoxu. Jakmile k nám Vaše reklamované zboží dorazí, budeme Vás informovat o dalším postupu v co nejkratším možném čase. Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz,nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
martina.tarjapřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
L.Jandakpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Velká spokojenost s obchodem.Rychlé vyřízení objednávky,....Super.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal, PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Úvěrové karty (Aura karta)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

Česká poštaDPD CZDHLDSVFOFRGebrüder WeissGeisGLSHDSMessengerPPLTNTToptransUPSFedExRaben LogisticsVlastní přepravaOne CourierRhenus Home DeliveryDB SchenkerZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupPPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje