Vaše set top boxy stojí za ho***. , nedoporučil bych od vás nic
Splácíme ho a pořád se seká , pořád nějaký problém , nechte konkurenci dělat svoji práci a vy odejděte
Zobrazit reakci obchodu O2.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vaše set top boxy stojí za ho***. , nedoporučil bych od vás nic
Splácíme ho a pořád se seká , pořád nějaký problém , nechte konkurenci dělat svoji práci a vy odejděte
Zobrazit reakci obchodu O2.czUdělali jsme objednávku v e-shopu s vyzvednutím zboží na prodejně O2, konkrétně v Českém Krumlově. Přišla SMS zpráva a mail, že zboží je na prodejně připravené k vyzvednutí. Vyrazili jsme na prodejnu, kde nám sdělili, že zboží nemají s vysvětlením, že to může vypadat, že zboží je na prodejně a ve skutečnosti tam není.
Zobrazit reakci obchodu O2.czVše v pořádku, personál milý, chodím do prodejny nakupovat stále. Telefon který jsem objednala splňuje všechno moje očekávání
Zobrazit reakci obchodu O2.cznaprosto nespolehlivý, připojení vypadává a celé to působí, jako by služba byla úplně k ničemu.
Zobrazit reakci obchodu O2.czPřijdu v pátek na prodejnu v centru Prahy s konkrétním požadavkem na dvě datové SIM karty, které jsem nutně potřeboval ke zprovoznění kamerového systému na stavbě.
Počítal jsem s tím, že si je hned odnesu a vzápětí nainstaluji, to však byl velký omyl. V pátek 5.9. 2025 měli údajně inventuru na všech pobočkách a proto nebylo možno vydat SIM kartu. Nabídli možnost, že mi kurýr doveze kartu domů nejpozději druhý den. Několikrát jsem byl ubezpečen, že po Praze a okolí rozváží i o víkendu. Bohužel ani do nedělního večera kartu nedovezli. Na webu kurýrní služby jsem se dozvěděl, že doručují pouze ve všední dny. Pracovníci O2 mě tedy uvedli v omyl. To jejich jednání mi udělalo velký problém, kdybych tušil, že kartu nedovezou, koupím ji u jiného operátora. V pondělí totiž na týden nastupuji do nemocnice a tak nebudu moci systém zprovoznit.
Co mě navíc vytáčí, je i to, že když jdu s konkrétním požadavkem a zdůrazním, že nemám zájem o jiné služby, přesto je mi nabízeno kde co, včetně účtu u spřízněné banky, abych pak získal slevu.
Pracovníci O2 asi musí nějaké služby nabízet, ale to jejich úsilí, přestože řeknu, že nic víc nechci, mi vůbec nebylo příjemné.
Za mě už O2 nikdy.
Zobrazit reakci obchodu O2.czVčera mi přišla info o stornování mé objednávky, kterou jsme normálně zaplatili a osobně vyzvedli na prodejně v Ostravě Avionu. Vše proběhlo jak má. Co je ale hroší, že do teď nevíme proč. V dnešní době, kdy člověk téměř vše vyřídí online mi na lince O2 nabídli jako jedinou možnost osobní návštěvu té prodejny. To snad není možné. Tam se nedá dovolat. Nikdo žádné další info nepodal. To mi přijde hodně špatné. Už hledám jiného operátora. Takové jednání se mi fakt nelíbí.
Vysoká cena tarifů
Opakovaně nefunkční služby. Absolutně nedoporučuji. Téměř nulová zákaznická podpora a stále zvyšující se služby
Děkuji, díky jejich službě (vlastně neslužbě) jsem zjistila, že bez televize přežiji!!!
Nedá se na nikoho dovolat, robot chce nějaké číslo požadavku, pak vypne, nepřepojí na operátora, jediná pobočka na město, čekání 2-3 hodiny, pak poradí špatně a jdete tam znovu.
Doporučuju, pokud postrádáte úctu sami k sobě a nesnášíte peníze
sv**ě.
Zobrazit reakci obchodu O2.czV roce 2025 naprosto nic.
Totální pojeb zákazníků v rámci převodu na OnePlay.
Zobrazit reakci obchodu O2.czReklamace a nikdo to s vámi nechce řešit, nekvalitní komunikace a mají vás za onuci
Zobrazit reakci obchodu O2.czPeníze chtějí včas, ale spojit se s operátorem to je na sebevraždu. Muzika podtrhuje sebevražedné sklony.
Zobrazit reakci obchodu O2.czNedoporučuji. Púl hodiny i více,než se spojíte s operátorem. Několikrát po sobě špatně vyúčtování. Datový balíček místo mimo EU dán do EU atd
Zobrazit reakci obchodu O2.czLháři a zloději nic víc nejsou.
Zobrazit reakci obchodu O2.czNEMAM ŽÁDNÉ KLADY
Nefunkční asistent Eva
Na hotline se nikdo nedovolá
Pokud se dovoláte na hotline tak stejně nic nevyřeší se vším musíte na pobočku
Zobrazit reakci obchodu O2.czAbsolutně příšerný internet, nejen že je rychlej asi jako jejich podpora když od nich člověk něco potřebuje, ještě držej rekord ve výpadcích připojení, nejhorší zkušenost co se týče internetu.
Zobrazit reakci obchodu O2.czRychlost zřízení objednávky
Čím víc služeb tím lepší cena
Internet běží úplně super a má rychlost jakou jsem objednal
Mobilní služby super , nejlepší pokrytí v ČR i 5G síti .
Přešel jsem od Vodafone a musím říct , že je to úplně o něčem jiném samozřejmě k lepšímu .
Zobrazit reakci obchodu O2.czNeustále mi přesouvají datum realizace připojení routeru a optického kabelu.
Ze strany 02 absolutní nezájem. Jejich on-line chat je k ničemu a příšerně zdlouhavý.
Zobrazit reakci obchodu O2.czNahlaseni poruchy doba nezajmu kazastrofa ze nefunguje internet
Virtualni eva ? Komunikace otresna
Dohledat email kontakt katastrofa
Dovolat se a cekat nez se proklikate a dozadujete se ze sluzby jsou nefunkcni
Ukoncim smlouvu a radsi jinam
Zobrazit reakci obchodu O2.czMěl jsem dříve internet od netboxu 100/100. Tato rychlost vždy fungovala naprosto bez omezení. Po tom co poskytovatele koupila O2 dosahuji rychlostí 60/60. Tarif má být 100/100.
Nedoporučuji.
Zobrazit reakci obchodu O2.cz