Hlavička stránky
Logo obchodu O2.cz

O2.cz

293 hodnocení

12 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vaše set top boxy stojí za ho***. , nedoporučil bych od vás nic Splácíme ho a pořád se seká , pořád nějaký problém , nechte konkurenci dělat svoji práci a vy odejděte

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, máte-li potíže s funkčností. Napište nám prosím přes email info@o2guru.cz a rádi situaci prověříme. Domča, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martina Lovčípřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Udělali jsme objednávku v e-shopu s vyzvednutím zboží na prodejně O2, konkrétně v Českém Krumlově. Přišla SMS zpráva a mail, že zboží je na prodejně připravené k vyzvednutí. Vyrazili jsme na prodejnu, kde nám sdělili, že zboží nemají s vysvětlením, že to může vypadat, že zboží je na prodejně a ve skutečnosti tam není.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, pokud došlo k jakékoli nepříjemnosti ohledně vyzvednutí zboží. Rádi bychom celou situaci blíže prověřili. Napište nám prosím číslo objednávky do emailu info@o2guru.cz, ať se na to můžeme společně podívat. Domča, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tamarasrutkovapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Vše v pořádku, personál milý, chodím do prodejny nakupovat stále. Telefon který jsem objednala splňuje všechno moje očekávání

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, Vaše spokojenost nás velmi těší. Děkujeme za zpětnou vazbu! Lucka, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nngk 4 Qpqndpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

naprosto nespolehlivý, připojení vypadává a celé to působí, jako by služba byla úplně k ničemu.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, je nám líto, že si to myslíte. Pokud můžeme pomoci s nějakou konkrétní záležitostí, neváhejte nám zaslat podrobnosti na info@o2guru.cz. Lucka, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslav Slabýpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Přijdu v pátek na prodejnu v centru Prahy s konkrétním požadavkem na dvě datové SIM karty, které jsem nutně potřeboval ke zprovoznění kamerového systému na stavbě. Počítal jsem s tím, že si je hned odnesu a vzápětí nainstaluji, to však byl velký omyl. V pátek 5.9. 2025 měli údajně inventuru na všech pobočkách a proto nebylo možno vydat SIM kartu. Nabídli možnost, že mi kurýr doveze kartu domů nejpozději druhý den. Několikrát jsem byl ubezpečen, že po Praze a okolí rozváží i o víkendu. Bohužel ani do nedělního večera kartu nedovezli. Na webu kurýrní služby jsem se dozvěděl, že doručují pouze ve všední dny. Pracovníci O2 mě tedy uvedli v omyl. To jejich jednání mi udělalo velký problém, kdybych tušil, že kartu nedovezou, koupím ji u jiného operátora. V pondělí totiž na týden nastupuji do nemocnice a tak nebudu moci systém zprovoznit. Co mě navíc vytáčí, je i to, že když jdu s konkrétním požadavkem a zdůrazním, že nemám zájem o jiné služby, přesto je mi nabízeno kde co, včetně účtu u spřízněné banky, abych pak získal slevu. Pracovníci O2 asi musí nějaké služby nabízet, ale to jejich úsilí, přestože řeknu, že nic víc nechci, mi vůbec nebylo příjemné. Za mě už O2 nikdy.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás, že se Vám nepodařilo získat datové SIM karty v době, kdy jste je nutně potřeboval, a že došlo k nedorozumění ohledně doručení kurýrem. Chápeme, že situace vám způsobila komplikace a omlouváme se za to. Lucka, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Stanislav Palčovičpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Včera mi přišla info o stornování mé objednávky, kterou jsme normálně zaplatili a osobně vyzvedli na prodejně v Ostravě Avionu. Vše proběhlo jak má. Co je ale hroší, že do teď nevíme proč. V dnešní době, kdy člověk téměř vše vyřídí online mi na lince O2 nabídli jako jedinou možnost osobní návštěvu té prodejny. To snad není možné. Tam se nedá dovolat. Nikdo žádné další info nepodal. To mi přijde hodně špatné. Už hledám jiného operátora. Takové jednání se mi fakt nelíbí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Vejrpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vysoká cena tarifů

Opakovaně nefunkční služby. Absolutně nedoporučuji. Téměř nulová zákaznická podpora a stále zvyšující se služby

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marcelakrestovapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Děkuji, díky jejich službě (vlastně neslužbě) jsem zjistila, že bez televize přežiji!!!

Nedá se na nikoho dovolat, robot chce nějaké číslo požadavku, pak vypne, nepřepojí na operátora, jediná pobočka na město, čekání 2-3 hodiny, pak poradí špatně a jdete tam znovu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vaclavpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Doporučuju, pokud postrádáte úctu sami k sobě a nesnášíte peníze

sv**ě.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám služby zlepšovat. Máte-li nějaký konkrétní podnět, je možné nám jej zaslat přímo na email info@o2guru.cz a rádi to prověříme. Domča, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

V roce 2025 naprosto nic.

Totální pojeb zákazníků v rámci převodu na OnePlay.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, projevená nespokojenost nás mrzí. Pokud nám napíšete na e-mail info@o2guru.cz, rádi se Vám budeme věnovat. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Davidbmc Gregorpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Reklamace a nikdo to s vámi nechce řešit, nekvalitní komunikace a mají vás za onuci

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, je nám líto, máte-li tento názor. Pokud nám napíšete na e-mail info@o2guru.cz, rádi se Vám budeme věnovat. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Patrik Vágnerpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Peníze chtějí včas, ale spojit se s operátorem to je na sebevraždu. Muzika podtrhuje sebevražedné sklony.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Aktuálně se na lince můžete setkat s delší čekací dobou na spojení vlivem většího množství zákaznických požadavků. Napíšete-li nám na e-mail info@o2guru.cz, rádi se Vám budeme věnovat. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marcela Blažkovápřed 7 měsíci
Doporučuji obchod

Nedoporučuji. Púl hodiny i více,než se spojíte s operátorem. Několikrát po sobě špatně vyúčtování. Datový balíček místo mimo EU dán do EU atd

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Aktuálně se na lince můžete setkat s delší čekací dobou na spojení vlivem většího množství zákaznických požadavků. Napíšete-li nám na e-mail info@o2guru.cz, rádi se Vám budeme věnovat. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrea Macháčkovápřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Lháři a zloději nic víc nejsou.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, Váš názor nás mrzí. Budete-li potřebovat pomoc s něčím konkrétním, neváhejte využít kontakty uvedené zde: Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdenek Zaruba 98před 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

NEMAM ŽÁDNÉ KLADY

Nefunkční asistent Eva Na hotline se nikdo nedovolá Pokud se dovoláte na hotline tak stejně nic nevyřeší se vším musíte na pobočku

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Aktuálně se na lince můžete setkat s delší čekací dobou na spojení vlivem většího množství zákaznických požadavků. Napíšete-li nám na e-mail info@o2guru.cz, rádi se Vám budeme věnovat. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdeněk Vaníčekpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Absolutně příšerný internet, nejen že je rychlej asi jako jejich podpora když od nich člověk něco potřebuje, ještě držej rekord ve výpadcích připojení, nejhorší zkušenost co se týče internetu.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás, jestliže máte se službou potíže a za tyto nepříjemnosti se omlouváme. Kontaktujte nás prosím s popisem potíží do emailu info@o2guru.cz, abychom mohli službu zkontrolovat. Hanka, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan Miškopřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost zřízení objednávky Čím víc služeb tím lepší cena Internet běží úplně super a má rychlost jakou jsem objednal Mobilní služby super , nejlepší pokrytí v ČR i 5G síti . Přešel jsem od Vodafone a musím říct , že je to úplně o něčem jiném samozřejmě k lepšímu .

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Hezký den Milane, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doufám, že u nás budete spokojený. Vašek, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Fakeemailapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Neustále mi přesouvají datum realizace připojení routeru a optického kabelu. Ze strany 02 absolutní nezájem. Jejich on-line chat je k ničemu a příšerně zdlouhavý.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás projevená nespokojenost. Zašlete-li nám číslo objednávky s bližšími informacemi na e-mail info@o2guru.cz, rádi realizaci služby prověříme. Za možné komplikace se omlouváme. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Laconga Chpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nahlaseni poruchy doba nezajmu kazastrofa ze nefunguje internet Virtualni eva ? Komunikace otresna Dohledat email kontakt katastrofa Dovolat se a cekat nez se proklikate a dozadujete se ze sluzby jsou nefunkcni Ukoncim smlouvu a radsi jinam

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás, pokud zvažujete ukončení služeb. Zašlete-li nám číslo služby s bližšími informacemi na e-mail info@o2guru.cz, rádi technický stav služby prověříme. Za možné komplikace se omlouváme. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radek Havelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Měl jsem dříve internet od netboxu 100/100. Tato rychlost vždy fungovala naprosto bez omezení. Po tom co poskytovatele koupila O2 dosahuji rychlostí 60/60. Tarif má být 100/100. Nedoporučuji.

O2.czZobrazit reakci obchodu O2.cz

Dobrý den, mrzí nás projevená nespokojenost. Zašlete-li nám číslo služby s bližšími informacemi na e-mail info@o2guru.cz, rádi technický stav služby prověříme. Za možné komplikace se omlouváme. Kuba, O2 Guru

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaDPD CZPPLVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupPPL ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje