Hodně poboček
Velmi nedoporučuji. Změní Vám tarif jen tak, bez vašeho vědomí, bez jakékoliv smlouvy a podpisů.
U Vodafone jsem více jak 12let a věčně s nimi mám problémy. Účtují si rádi i věci, které jste nevyužívali.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Hodně poboček
Velmi nedoporučuji. Změní Vám tarif jen tak, bez vašeho vědomí, bez jakékoliv smlouvy a podpisů.
U Vodafone jsem více jak 12let a věčně s nimi mám problémy. Účtují si rádi i věci, které jste nevyužívali.
I přesto že používám jiného operátora mi neustále chodí oznamovací zprávy s odkazem na zrušení těchto sms, tam se ale mám přihlásit k účtu. Ale jak když nejsem klientem ? A na zákaznické lince se pak dozvím že pokud jim neřeknu nějaké přihlašovací kódy že mi nemůžou pomoct.
Skvělí
Jednoznačně nejhorší služba o kterou jsem se ani neprosil.
Shoř v pekle Vodafonu, svět pak bude hezčí!!!
Nedoporučuji. Volám tam už 3 hodiny. A nic. Nejhorší operátor !!
absolutně žádné nemám, bohužel
Absolutně nespokojení se službou. Jestli nás chtějí okrást to nevím, ale ty ceny se neustále mění. Máme u nich sim kartu, která za každou SMS nám to strhne 5,90kč, teda alespoň to tak tvrdili, náhle jsme začali platit 79kč měsíčně, zase teda alespoň nám to tak tvrdili. Přišla ki SMS, že musíme zaplatit částku 590kč za období červen červenec, dobře uznávám, zapomněli jsme na jeden měsíc zaplatit, ale to neznamená že se cena zvedne na 600Kč, úplná blbost. Šli jsme si to zrušit tedy úplně a řekli že nám to zruší úplně. Přijde mi SMS že mám doplatit 180kč za srpen. Teď nechápu jaktože ze 79kč vyšplhlo na 180kč. Ano, zkontrolovali jsme to 3x máme pouze jednu sim kartu. Sami si mění smlouvy, obsluha neslušná, ceny raketové!
Voda.. nic mě nenapadá sorry jako
Nepravidelné výpadky
Rakovinotvorné reklamy
Nulová iniciativa ve zlepšení... od doby co převzali síť od UPC jen rejžujou na starejch kabelech
Nejhorší zkušenost s operátorem na českém trhu. Jak s pokrytím, tak pevným internetem, tak i mobilní aplikací a komunikací. Rozhodně nedoporučuji. S T-Mobile nikdy takové problémy nenastaly.
Pan Martin Kovář je Váš špičkový pracovník, vstřícný, laskavý a odborník. Prosím,pamatujte na něj při odměnách. Váš zákazník Mgr. Michaela Jílková
Okrádají zákazníky. Po přestěhování mě naúčtovali službu na dvou adresách, přitom jsem si u nich službu řádně zrušil a mám na to i doklad. Slíbili navrácení úhrady už v březnu, nicméně se tak stále nestalo...
KATASTROFA!!! VELMI ŠPATNÉ POKRYTÍ!!! Dokonce i sám operátor uznává, že když volám z domova, tak mě špatně slyš...no budiž...stane se, ale co je horší...procesy nastavené uvnitř firmy jsou jak z doby kamenné. Neschopnost začít používat autentifikační procesy na ověření zákazníků hodné moderní doby jsou jen důkazem, jak neohebná je struktura Vodafonu. Přejít k firmě Vodafone bylo jedno z nejhorších rozhodnutí EVER!!!
Horší než jakákoliv konkurence v ČR. Předražené tarify jak z devadesátek, urputuně pomalá aplikace, žádný pokrytí, i když avizují, že ano. Jsou to lháři a zloději.
Neochotní, smlouvy zpracované typicky jak *****, bez předchozího souhlasu vám službu zdraží a změní a když ji poté chcete zrušit tak musíte platit obrovské pokuty, takový ***** co tuto strategii vymysleli by měli jít sedět. ani nevíte kolik dalo práce napsat toto hodnocení bez výhružek násilí a sprostých slov....
Neochota,neschopnost něco řešit,…strašné tarify,už ani kdyby byly zadarmo
Nejhorší ze všech..
Levný
Jsem momentálně v okoli města Znojmo, kde proste ani signal ani internet mi nejede čekám na otevření stránky 4-5 minut
Odesíláni zprávy na instagramu se odesílá 2-3 minuty
6 měsícu bezlimitovaného internetu
odpojili bezlimit bez naši odpovědi (ANO či NE)
Absolutně neschopný operátoři, pokud potřebujete pomoc.
Po deseti minutách na lince se dovolate, a zjistíte že váš problém řeší jiné oddělení. Váš problém tedy předáme na toto oddělení a oni se vám ozvou. Za dva dny telefon, který nemůžete nebo nestíháte zvednout a jste zase na začátku. Na zpět se volant nedá.
Službu nejde ukončit, o době trvání závazku se prodejce nezmiňuje. Řídí se stylem, že kdo se nezeptá, ten se nedozví.
Zaslaná výpověď - žádná informace u neuznání výpovědi.
Platby, z mého pohledu nadbytečné, platím QR kódem každý měsíc, nyní zjištěno, že mě dali do vymáhání.
U TÉTO NECHUTNÉ FIRMY UZ SI NIKDY NIC NESJEDNÁM!!
Příšerný systém, příšerně napsaný systém vyučtování. Neustálé problémy s platbou, nezaúčtování platby včas. Když potřebujete tak se nikam nedovoláte, na pobočkách Vám nijak nepomůžou jelikož je všechno online.
Katastrofa, mám internet na doma který je absolutně na dvě věci a to co za něj platím je nehorázná částka, odstoupení od smlouvy pokuta 9000 jelikož jsem se uvázala na 24 měsíců. Jeden paušál a nefunkční internet mě měsíčně vyjde na 2500.