Logo obchodu Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic

25 hodnocení

16 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Januljan Janulekpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jako nový zakaznik jsem si koupil od společnosti modem s tím že nevím jestli ho využij?Bylo mi sděleno že ho mohou do 30.dni vrátit?Po 10.dnech ho vrátit nešlo poněvadž byl obal mírně poškrábány? Myslím tím papírová krabička Jako nový zakaznik se nestačím divit.1200kč v prd.... Příště si modem koupím v Elektru u konkurence!!!!!! VĚTŠINOU se snažím vše hodnotit pozitivně ale měl by si to někdo zasloužit.

Matej Racepřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Nic

Uplne debilni system telekomunikace. Snazi se Vas natahnout pokazdy kdyz je mala sance. Vydridusi. Uplne k nicemu internet. Sice vam daji sluzbu s rychlym internetem, ale daji vam pomaly router. Kdyz u nich skocnite jako zakaznik, tak vam chodi vyuctovani i davno po tom. Kdyz si zaridite sluzbu a prejdete k mine drazsi tak vam stejne uctuji tu drazsi atak dale a tak dale sou to vydridusi

Martin Kulihrasekpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vyúčtování služeb bez podrobností, prakticky náhodně generované Pokud něco potřebujete změnit, je to horší jak na úřadě Nedoporučuji vůbec nic

Rosťa Matějkapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Tento operátor by se měl vrátit do středověku. Jak je možné, že v roce 2024 je tolik míst kde nemá signál. Nemyslím tim v lese, ale v městech a to i v Praze. Byl jsem v nemocnici Praha Motol a téměř bez signálu. Spolupacienti O2 a ty jeli naplno. Furt se jen vychvalujou a ve skutečnosti hov..

Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Kontaktoval mě operátor z Vodafone s nabídkou na TV a internet. Jako dlouholetý klient, který neměl nikdy žádné problémy s placením, můžu získat všechny TV programy, včetně HBO a Cinemax, Plus Prémiový internet 1 G, za cenu okolo1099 Kč. Protože jsem se stěhovala, tak jsem souhlasila a dala jsem výpověď u stávajícího dodavatele. Přijel technik, napojil kabel, který už v bytě byl, vrazil mi do ruky router a řekl, že si ho mám zprovoznit, protože má v objednávce samoinstalaci. Pokud by mi ho zprovoznil on, musela bych zaplatit cca. 2500 Kč a podepsat smlouvu na dva roky. Tak jsem si ho zprovoznila, zapnula jsem televizi a naladila nějaké kanály, rozhodně to nebylo to co mi bylo slíbeno. Volala jsem na zákaznickou linku a dozvěděla jsem se, že abych mohla přijímat všechny programy, musí mi dodat set-top box, a platit jeho pronájem, programy, které mi byly slíbeny, jsou za danou cenu pouze na 1 měsíc, pak bych je platila v plné parádě, a prémiový internet také na omezenou dobu, pak zhruba za 700 Kč měsíčně. Takže suma sumárum měsíční platba by dohromady narostla o cca 800 Kč. Set-top box stále ještě nemám. Podala jsem na lince stížnost, bylo mi řečeno, že se mi ozve operátor, který mi toto všechno nasliboval, ale bohužel, mrtví brouk.

Pavel Maliníkpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Hruza, přecházim uz měsic a pořád nemám simkartu aktivní, nalákali na levné telefony a ve finále jen lžou a na tu cenu se nikdy nedostanou je to tunel jako blázen nedoporučuji, a myslím si že tech problémů nastane za ty tři roky mnohem víc.

Jarda Nevecnypřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ceny, budget na telefonní zařízení. To ale bohužel vše...

Přestoupili jsme k Vodafone od T-mobile s tím, že nabízí rádoby stejné tarify, ale mají navíc budget na telefonní zařízení. Po 2 letech absolutně těžká nespokojenost. Pokrytí horší, i když pán tvrdil, že mají lepší jak T-mobile a my mu naivně věřili. Ale to nejhorší je komunikace. Přidání čísla pod Fyzickou osobu s tarifem (U t-mobilu 10minut řešení, podepsaný dodatek smlouvy-hotovo) u Vodafone trvalo x měsíců po našich asi 20ti urgencích, kde se nám po 10ti emailech nikdo nevěnoval, jen kecy, že to hned vyřeší a dá nám vědět. Sepsal se dodatek a opět měsíc nic. Takže po vypršení smlouvy okamžitě odstupujeme a vracíme se k t-mobile, protože tohle jsme ještě nezažili. Lež za lží a absolutní nezájem. (Máme pod smlouvou cca 10 tel čísel- neom.vše , asi 10 zabezpečovaček- cože celkově dělá tak 5.000,-czk měsíčně, takže si nemyslím, že bychom si zasloužili ignorování)

Ivanenko Sergejpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

úroven služeb, přistup ke zákazníku, pozor na obchodní podmínky

Milena Grogerovápřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Když vám vypadne signál po 20hod. Tak se nikam nedovoláte. A nikdo to neřeší.Počkejte si do rána.

Smatal Novýpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Služby internet TV

Komunikace aplikace můj Vodafone platba katastrofa nejhorší operátor co je

Karolína Zalabákpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Absolutne žádný

Už týden se snažím dovolat na vaši pokáknutou linku, která je ale údajně STÁLE vytížená. Vaše aplikace a samoobsluha na netu je též naprd, o jednání na prodejnách nemluvě. Zlatá konkurence, už se těším až přejdu jinam. Konečná.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dříve byli v pohodě

Samovolné zdražení služby, reklamace bez reakce.

Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Neuveritelne spatna komunikace (pro klienta Vodafone). Vzdy musim pres linku neuzivatele, nebot mi to nikdy nevezme moje udaje a potom vas nenechaji s nikym spojit. Dale jsem si zadala o obnovu prihlasovacich udaju do Mujvodafone, protoze jejich "Zapomenute heslo" taky nefungovalo. Tak kdyz jsem se dovolala, tak mi pan dal nove udaje, ktere prekvapive nikdy nefungovaly. Takze kdyz se dovolate, lide jsou mili, ale nefunguje tam ten servis okolo.

Coje Komupotompřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ani to nezkoušejte a VELKÝM OBLOUKEM se vyhněte této nespolehlivé společnosti, která je dle mého názoru horkým adeptem na ČOI!

Vše od A do Z.

Laurenchpraypřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Měsíce mi účtovali mnohem více než částku, kterou jsem podepsala, a trvalo více než 3 měsíce, než to opravili. Byli hrubí po telefonu a situaci jen zhoršili. Vřele doporučuji jít k někomu jinému, jako budu já. eng: They charged me way more than the start I signed for months and it took over 3 months for them to fix it. They were rude on the phone and just made the situation worse. They also charged with penalties for not wanting to pay the overcharged amount. I highly recommend going to someone else like I will.

Naela Saydiovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Chci se tady podělit o svou zkušenost s tímto operátorem.Před přibližně rokem jsem si u nich k paušálu vzala iPhone 12, na miste jsem zaplatila poměrnou část cca 7 tisíc a zbytek měsíčně splacim s paušálem. Posilam měsíčně 3 tisice korun protože tam mame dva paušálu plus splátku telefonu p kterém tu chci mluvit.Telefon po roce je absolutně k ničemu , kapacita baterie 78 procent , neustále se vypíná , restartujte no proste telefon k reklamaci, Vzala jsem fakturu a jela do pobočky do letnan kterou nikomu nedoporučuji.Absolutně neochotně člověk který mi na mou zadost o poskytnutí náhradního telefonu , (ve stejně platové třídě řekl jen ze tam žádném nemají)dobre , požádala jsem ho zda ki by mi nemohl poradit kde na jaké pobočce náhradní mají když to uvádí a on ze si mi tAM mám zavolat.Od rána jsem se pokoušela dovolat na 10 poboček vodafone opakovaně a ani na jedné mi telefon nezvedli.Nemohu telefon reklamovat protože náhradní nemám .Takže cely vodafone je absolutne nedoporučuji a budu to resit tak ze se Postarám o to odradit co nejvíce zákazníků a sama odstoupím od smlouvy

Lukasolomoucpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Přístup. Arogantní jednání a lživé informace.

Alinalove 1996před rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Chování zaměstnanci

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

komunikace

Snezananpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Platba

Platba kartou (Diners club, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Hotově

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje