Otřesná technická podpora, která není schopná vyřešit problém. Nasmlouvaný internet se liší od nominální hodnoty v nejhorší časy o 90% maximální rychlosti. Pokud si platím rychlost 2Gb/s a dostanu 170 Mb/s, opravdu se nespokojím s odpovědí: Momentálně tam nevidím žádný problém, proto k vám nepošlu technika a situaci dál řešit nebudu.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Po druhé pořízen mobilní přístroj u Vodafone a po druhé je v servise. To se může stát, i když je to k pos..... Ale že pokaždé čekají 30 dní na vyřízení reklamace do posledního dne, tomu říkám to mít v paži! Bohužel se jedná o firemní řešení, takže s tím nic neudělám, ale osobně bych od Vodafone nic nechtěla.
Wifina je na nic, během 30 minutoveho hovoru ve většině pripadech 1-3x během te doby spadne.
Pokud se potrebujete spolehnout na should wifi během prace, tak jdete jinam.
Máte uplně na h0vn0 wifinu totální odpad.
Pan byl naštěstí ochotnější než paní a volal s námi po celou dobu co se předělával system
Volala jsem paní kde jsem potřebovala přesměrovat číslo na jiné číslo, nic pani roka ze by to melo byt do 24 hodin
A nic
Az za dva dny tam volala mamka se kterou to udělalpan a sám videl ze to hotové nebylo
Takže dekujeme pánovi, paní by si mela rozmyslet co chce dělat jestli pomáhat a nebo lidem blbnout hlavy že to je hotové
Nefungující internet, mnohokrát horší než u jakékoliv konkurence. Lžou jak mohou aby z Vás vytáhli co nejvíce peněz, rozhodně nedoporučuji nikomu.
Nejslabší intert, lživé a zavádějí služby, kontakty na Vodafone přes hloupou umělou inteligenci, měnění podmínek k horšímu, zdražování několikrát do roka, podvodné jednání na infolinkách atd. Už nikdy!
Krásný den preji
nerada píší záporné recenze, ale nejen, ze mám bohuzel spatne zkusenosti s operátory a taktez prodejci v Mostě a v Teplicích - neusmeji se, neporadi, nepomohou
Už od začátku května řešíme vypoved od Vodafonu a dosud nám nebyl poslán OKU kód na převedení čísla, taktez kód pro PPL odeslání veškerého příslušenství - dovolat se je nad lidsky výkon atd., jsme velmi zklamani
Nedoporučuji obchod
Very bad service there is no dedicated english line, they just changed my tarif without asking to one with 10mbs and I can not get the old one back. The worst is this shitty Tariff is more expensive.
16.4. jsem byla ve Vodafone - Frýda - Frýdek-Místek. Obsluhoval mne Matěj Varadínek. Tak vstřícnou a skvělou obsluhu jsem už dávno nezažila. Je mi 88 let a pán Matěj měl se mnou trpělivost a vše mi v klidu a několikrát vysvětlil. Chci mu touto cestou ještě jednou moc poděkovat. Ludmila Vavřačová
Výpadky denně! Jednoznačně NEJHORŠÍ poskytovatel internetu na trhu!
UPC bylo perfektní, jedinkrát nebyl nejmenší problém, ale od chvíle, co to vzal do ruky Kurvafon, jsem akorát denně vytočená jak kolo štěstí.
Technik, který byl nainstalovat nový modem, byl lobotom, operátorka tvrdí, že chce zjistit spokojenost, přitom začne nabízet televizi a nerozumí 4x zopakované větě "Teď to nechci řešit." Banda mentosek, to se nedá jinak popsat.
Operátoři skvělý
Mobil byl vydán cizí osobě s falšováním podpisem ne moje jméno reklamace zamítnuta teď se odznova řeší Ked jsem já dodal dukaz
Chtěl jsem pouze vyměnit modem... Samo zákaznická linka vám hned narve Vodafone TV a další blbosti.... Hrozný. Pak si to musítě sami rušit.
Slibují stabilní ceny a skutek utek. Už 2x mi lhali přímo do telefonu, tomuhle říkám lidský přístup, koneckonců slíbit není hřích.
Co se služeb týče, neustálé výpadky, hlavně pátky večer, weekendy a svátky.
S touhle společností končím, protože si berou peníze za něco, co absolutně neumí poskytnout aspoň v průměrné kvalitě.
Prémiové body
0 support
Viz.: Dával jsem request, aby mi někdo zavolal (mají na to 24 hodin) ani se nikdo neobtěžoval.
Musím proaktivně řešit kvalitu internetu, vždy je mi řečeno, že to je všechno ok. (Dropy rychlosti, špatná odezva)
Dále mi nastavili vyšší tarif za internet, než lokální síť je vůbec schopna technicky poskytovat. Zase jsem na to musel přijít sám. Placeno extra 2 roky.
Absolutní top je jejich operátorské heslo, systém roku 1, 2, 3. Volám vám z čísla, které je napsané na jednatele společnosti, která má s vámi sepsanou smlouvu, ale bez hesla ani rána. Zatímco, pokud bych chtěl objednat službu žádné heslo nikdo nechce. Komedie.
Měli jsme s nimi několik problémů dalších problémů, planuju odstoupit od smluv, doporučuji se této společnosti obloukem vyhnout. Katastrofa!
- asistent Tobi
- nefunkční HL plná nečesky mluvících operátorů
- příšerná kvalita připojení přes 5G (způsobuje enormní spotřebu baterie v mobilu)
- oproti dobám "UPC" příšerná kvalita pevného internetu (a neumíte ani otevřít port směrem ven)
- arogantní korporátní přístup
- naprosto nesmyslné retenční nabídky (opět v podání nečesky mluvícího operátora)
nejhorší podpora, nesmyslné ověřování, aplikace na tv šrot
Nejhorší poskytovatel internetu, jakého jsem kdy měl. UPC bylo úplně v pohodě, ale jakmile to Vodafone převzal, šlo to z kopce. Poslední měsíc jsou každodenní mini výpadky skutečně o nervy a už se to skutečně nedá vydržet, z Vodafonem končíme!
Nefungující internet, i přes časté žádosti o nápravu nebyla odezva, jen sliby.Při předem domluvené osobní návštěvě prodejny, kdy měl být vyměněný u nich zakoupený modem (1.5 měsíce starý) za jiný, mi prodejce sdělil, že ho můžou pouze odeslat na opravu a zapůjčit jiný, který ovšem na prodejně nemají...Po dotazu co mám tedy dělat, pokrčil rameny a nechal mě odejít...
