Hlavní obsah stránky
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásová

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásová

Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 152, rok vydání 2009, brožovanáUčebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v

Parametry

VýrobceNakladatelství Fortuna
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOstatní učebnice
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran152
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7373-061-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Ostatní učebnice Nakladatelství Fortuna

Všechny ostatní učebnice Nakladatelství Fortuna