Hlavní obsah stránky
  • Marketing - Jitka Vysekalová
  • Marketing - Jitka Vysekalová
Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 248, rok vydání 2006, brožovanáPublikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Parametry

VýrobceNakladatelství Fortuna
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOstatní učebnice
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran248
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2006
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-7168-979-3
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Ostatní učebnice Nakladatelství Fortuna

Všechny ostatní učebnice Nakladatelství Fortuna