Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásová

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásová

2 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 152, rok vydání 2009, brožovanáUčebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 398)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
140 Kč
UčebniceMapy.c…
Hodnocení
99% (470)
  • Skladem
  • Doprava od 98 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 98 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
169 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Levnější než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
140 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-29 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025130 Kč145 Kč160 Kč175 Kč180 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásová

Popis

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Parametry

VýrobceNakladatelství Fortuna
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOstatní učebnice
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
152
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7373-061-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 100%

Hodnocení: 100%
2 recenze
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Žádné textové recenze zatím nejsou k dispozici

Tento produkt už má hvězdičkové hodnocení, ale zatím k němu nikdo nenapsal recenzi. Buďte první a podělte se o svou zkušenost!

Ostatní učebnice Nakladatelství Fortuna

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI