Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Osobní rozvoj Jak účinně oslovit média

Produkt již není v prodeji

Jak účinně oslovit média

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 296, rok vydání 2011, brožovanáChcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky…

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
256 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+45 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025250 Kč280 Kč310 Kč340 Kč360 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Jak účinně oslovit média

Popis

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, Vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků. V knize se mimo jiné dozvíte: Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image, jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení, jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí, jak správně psát a publikovat tiskové zprávy, jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference, jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur, jak na krizovou komunikaci. „Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“ Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz.

Parametry

VýrobceAlbatros
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOsobní rozvoj
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
296
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2011
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-251-3457-3
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
6. března 2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI