Hlavička stránky
Logo obchodu MAXMAX.cz

MAXMAX.cz

625 hodnocení

79 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Našel jsem vše do dětského pokoje. Celkem slušná kvalita za ty peníze. Lepší by bylo udělat vše na zakázku ale to bych dal za nábytek pětkrát tolik. První objednávka rychlá, druhá se vlekla.

Druhá objednávka přišla pozdějc ale to je u nábytku snad všude.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rozhodující pro mě byla cena a rychlost dodání domů. Objednávala jsem postel, kterou měli skladem a všechno proběhlo v pohodě.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlé doručení koberec byl velmi dobře zabalen a je velmi hezký

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pěkný nábytek

Několikanásobně delší dodací doba, chybějící či vadně dodané díly, nekomunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Vsechno. Objednany nabytek dosel o mesic pozdeji i pres sliby, ze uz je nabytek na ceste. Dosel bez montaznich planku a chybejicich soucasti. Barva na nabytku byla odrena, kvalita provedeni hrozna. Neprisel objednany koberec, i kdyz byl zaplaceny. Na zakaznickem centru byli protivni s argumentem, ze si pro koberec muzeme dojet na prodejnu 150 km, ale neni skladem. To uz jsem vubec nechapala. Jednim slovem katastrofa, nabytek jsme si slozili bez planku a museli dokoupit chybejici soucasti. Koberec resim a doufam, ze bude doposlan. Firma klame zakazniky a kvalita vyrobku neodpovida cene. Nedoporucuju, vyhnete se firme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Stránky pěkné

Jinak katastrofa.. Žádná komunikace. Doprošování aby vám vůbec řekli co a jak. Pořád voláte. Oni se neobtěžují. Zboží nalomené. Už nikdy víc v tomhle obchodě.přečtěte si první recenze.Návod nikde, ještě že mám šikovného chlapa.jako objednávám na netu pořád něco, ale s tímhle jsem se ještě nesetkala.. Komunikace katastrofaaaaaaaa

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

pěkné zboží, skvělé ceny, rychlost dodání zboží pro mě skvělý obchod

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Jednání, pokud bychom se nepřipomínali, tak snad na zboží čekáme ještě déle. Když dorazila alespoň větší část z celkové objednávky, nebyla na faktuře odečtena záloha, kterou jsme uhradili téměř měsíc a půl zpět, nyní čekáme na vrácení zálohy nebo na rychlé dodání poslední 1/3 objednaného zboží. Tuto firmu již nikdy neoslovíme. Před pěti lety jsme zde také objednávali a servis byl zcela jiný, profesionální.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel vůbec nic..

Dodání trvalo déle než měsíc.. Kdybychom každý týden nevolali a neptali se na objednanou věc, myslím že bychom se nikdy nedočkali.. Šílený přístup.. Výrobek opravdu není takový, jaký uvádějí. Obrovské zklamání!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Spousta lidí si tady stěžuje na kvalitu výrobků a špatnou komunikaci. Hodně tedy asi záleží, na koho narazíte a co kupujete. Pán na e-mailu je velice milý a ačkoliv mých dotazů nebylo málo, tak se vším mi poradil a na vše odpověděl. Samotná postel je tak 3/5, ale mám, co jsem si zaplatila. Člověk prostě musí počít s tím, že se vše odvíjí od ceny produktu a patrová postel ze dřeva za necelých 5000 Kč nebude úplně top. :) Na obhajobu obchodu ale musím říct, že mi byla nabídnuta o pár tisíc dražší postel z bukového dřeva, kde mi operátor e-mailu sliboval, že je o dost lepší. No místo lepší postele jsem nakonec vzala lepší matrace, které mi doporučil a nelituji. :)

Doba dodání 1-3 týdny je spíš 3 týdny. V našem případě tedy lehce přes. No zase musím říct, že před objednáním jsem se na dodání ptala a byla jsem upozorněna, že toho mají nyní moc a tak se dodání bude cca 2,5-3 týdny.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Kdyz to tu vidim, mela jsem si recenze precist rovnou, jinak bych zde nenakupovala. Objednala jsem si detskou postylku, termin dodani - 3-5 tydnu. Po 7 mi tydnech volam do firmy, bylo mi receno, ze zbozi je na ceste a ze prijde pristi tyden. Ok, volam dalsi tyden - resume - objednali jsme misto bile postylky modrou, takze pokud mate zajem o modrou, muzeme ji zaslat, jinak to bude trvat asi dalsi 2 tydny. Ptam se: muzete mi zarucit, ze to budou maximalne 2 tydny? Potrebuji nutne postel pro sveho syna. Ne to nemuzeme. Zadna omluva, za to, ze jsem byla KLAMANA a ze mi operator LHAL, ze je zbozi na ceste! Zatimco firma zpackala objednavku u vyrobce a nechali me cekat v domneni, ze je vsechno v poradku. Zadna nabidka kompenzace - kdyz jsem se na ni sama ZEPTALA, mohou mi pry dat dopravu zdarma, smesna castka, vzhledem k Tomu, kolik jsem chtela utratit. Kontakt na vedeni u operatora nedostanete. Kdyby se rozzhodli, ze vam zasilku neposlou vubec, NIKOHO SE NEDOVOLATE. Pry nechte nam kontakt, vedeni se vam ozve. Samozrejme se nikdo neozval. Takze pokud tu chce na toto reagovat ted, rekla bych: pozde bycha honit. Nespolehliva firma, hrozne jednani se zakaznikem, priserna komunikace, ochota nula. Nikdy opravdu nikdy vic. Objednavku jsem zrusila. Snad prijdou penize alespon vcas, at mohu objednat jinde v ‘normalnim obchode’.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Spokojenost , dnes doruceno a mala si na posteli krasne hovi :) můžu doporučit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Mohu pochválit pouze to,že velmi promptně byla stornována moje objednávka.

Prodloužená dodací lhůta, pokud napíši e-mail,tak se nevyjádří,kdy vám přijde zboží.Nejsou konkrétní, e-mailova komunikace o ničem a ztráta času.Na to já těhotenské nervy neměla,tak jsem objednávku zrušila.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

co muzu pochvalit jen to ze stranky maji dobre prehledne

nekomunikuji po objednani cekame na dodani zbozi mesic

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Doručení 3 týdny odpovídalo Celkem kvalitní a stabilní Jednoduchý návod Intuitivní složení postele Celkově jsem spokojený se zbožím postel je nádherná a děti jsou spokojeni za cenu cca 17 tisíc určitě lepší dvojpatrovou postel nenajdete. Obchod komunikoval jak jsem očekával.

Chybělo pár vrutu na rošt ale ty má každý doma :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zabalené zboží bylo kvalitně vycpáno, aby nedošlo k poškození jednotlivých částí skříně.

Bohužel musím říct, že nás zklamalo skoro vše- termín dodání byl 3 až 4 týdny, když se nic nedělo, volali jsme do společnosti, kde nám bylo řečeno, že se do konce týdne naskladní a další týden dodá, stále se ale nic nedělo a další týden se opakovala ta samá konverzace (zpoždění se může stát, ale chtělo by to ohledně té věci samostatně komunikovat, nenechávat to, jestli to projde nebo se zákazník snad ozve). Když se nám nakonec společnost ozvala, jestli může zboží dodat, zrovna se to nehodilo, zažádali jsme tedy o jiný termín, když se nic nedělo, opět jsme volali a po pátrání v rámci firmy nám bylo řečeno, že slečna, která věc vyřizovala, si vzala dovolenou a informaci nepředala dále. Dohodli jsme se tedy na novém termínu, kdy o den dřív a v jinou hodinu nám volá cizinec, který stěží umí česky, že za půl hodiny přijede. Naštěstí byl doma přítel, protože nevím, jak bych v těhotenství přebírala několikaset kilovou zásilku, kterou nám dopravce nechal na parkovišti před bytem ani to nepomohl vyzvednout alespoň na chodník a odjel. Posledními dvěma pověstnými kapkami bylo dodání zboží bez plánku k sestavení, na což se přišlo o víkendu, kdy bohužel ve firmě nikdo není, ale co je problémem, že telefon nám nikdo nebral až do středy. Tou druhou kapkou bylo zabalení všech komponentů v jednom pytlíku, kde je velké množství šroubků a je pouze na vás, abyste našli ty milimetrové rozdíly v nich. Jsou to věci, u kterých by si člověk řekl jednotlivě, že se můžou stát, ale když se to stane vše najednou v jedné objednávce, je toho prostě příliš.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka byla vytvořena i zaplacena 26.8. s informací, že zboží je dostupné do 5-10 prac. dnů. Dnes je 11.9. a zboží stále nemám. Po dotazu na stav objednávky mi bylo sděleno, že se čeká na dodání zboží výrobcem. Začátkem týdne pak, že na vyřízení objednávky se pracuje a bude odesláno v nejkratším možném termínu, ovšem kdy to bude nevím a zřejmě to neví ani obchod sám. Pokud zboží nebude expedováno do konce týdne, budu volat a chtít vrátit úhradu. V takovém případě, kdy obchod nemá zjištěnou dobu dodání zboží výrobcem, by u zboží nemělo být uvedeno, že je k dostání do 10 dnů. Věřím, že zákazník se orientuje a objednává/neobjednává zboží právě v závislosti na čase dodání. Bohužel po této zkušenosti nemohu obchod doporučit ani v něm znovu nakupovat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Na fotce vypadá fusak luxusně. No došel mi spíš růžový pytel s oškubanou kožešinou....

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Pustajova, mrzí nás, že s fusakem nejste spokojená. Produkt jste mohla ve 14 denní lhůtě vrátit, pokud se Vám nelíbí. Vy jste se ale bohužel rozhodla nás vůbec nekontaktovat, fusak si nechat přes měsíc a poté napsat negativní recenzi. Pěkný den, tým MAXMAX.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalita zboží není špatná, ale ten servis je naprosto otřesný.

Komunikace po emailu hrozná. Dorazilo nám poškozené zboží. Samozřejmě to byla naše vina při přebírání a vina kurýra. Dopředu nám bylo sděleno, že bude naše reklamace 100% zamítnuta. Po nějakých našich argumentech nám bylo odepsáno, ať tedy pošleme zboží k posouzení. S manželem jsme ale nakonec zhodnotili, že by se vše jen prodlužovalo, měsíc bychom byly bez výrobku, reklamaci by nám neuznali a nakonec by se nám výrobek vrátil ještě v horším stavu než předtím. Takže jsme si zboží nechali sami opravit na své náklady a určitě tento obchod nedoporučuji. A vůbec to není o nějaké neuznané reklamaci, ale o tom, že na všem se přece dá domluvit a pokud už rovnou z té komunikace čiší absolutní neochota a nechuť hnout prstem, tak potom opravdu nemáme co řešit. Už objednáváme další věci jinde.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Kotalová, reagujeme na Vaši recenzi týkající se reklamace objednané pohovky. Kolegyně z reklamačního oddělení Vaši reklamaci řádně přijala. Po vzájemné komunikaci bylo zjištěno, že Vám přišla poškozená pohovka, která měla i POŠKOZENÝ OBAL. Bohužel jste si toho při přebírání nevšimli. Na jednu stranu to chápeme, nicméně jak my (prodávající), tak i kupující máme určité povinnosti. Jednou z nejdůležitějších věcí při přebírání zboží je pečlivá kontrola obalového materiálu. Jakmile zákazník zjistí, že je obal jakkoliv poškozen, zboží buď přijme s výhradou, popřípadě zboží odmítne z důvodu poškození. Opravdu není možné uznat reklamaci z výše uvedených důvodů. Vaše reklamace ale nebyla zamítnuta - pouze jste obdrželi informaci, že z těchto důvodů je velmi těžké reklamaci u přepravce nárokovat. Následně Vám kolegyně nabídla, aby jste pohovku odeslali k nám k posouzení. Vy jste na tento email již nereagovala. Včera ( po našem připomínajícím emailu ) jste nás informovala, že jste si pohovku nechali opravit a reklamaci již řešit nebudete. Proto opravdu nerozumíme Vaší recenzi a je nám velmi líto, že jste ji zveřejnila. Z naší strany jsme neudělali jedinou chybu. Pěkný den, tým MAXMAX.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Už nikdy více, dodání v tomto obchodě je nekonečné, stále jen sliby a zboží nikde, píšou, že je na skladě, ale možná tak na skladě bůh ví kde! Domluva hrozná, operátorka není schopná říct, kdy balík odešlou, ale hlavně, že je na skladě, tak ať si ho tam užijí, už bych si od Vás neobjednala.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi, mrzí nás, že s objednávkou u nás nejste spokojená. Zboží skladem, jak máme uvedeno na obchodních podmínkách, expedujeme od 2 do 5 pracovních dnů dle vytížení skladu a dopravců. Na Vaše jméno jsem ale bohužel žádnou objednávku nedohledal. Nemohu se tedy podívat, co se stalo. Pěkný den, tým MAXMAX.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaPPLVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje