Dobrý den paní Kotalová,
reagujeme na Vaši recenzi týkající se reklamace objednané pohovky.
Kolegyně z reklamačního oddělení Vaši reklamaci řádně přijala. Po vzájemné komunikaci bylo zjištěno, že Vám přišla poškozená pohovka, která měla i POŠKOZENÝ OBAL. Bohužel jste si toho při přebírání nevšimli. Na jednu stranu to chápeme, nicméně jak my (prodávající), tak i kupující máme určité povinnosti. Jednou z nejdůležitějších věcí při přebírání zboží je pečlivá kontrola obalového materiálu. Jakmile zákazník zjistí, že je obal jakkoliv poškozen, zboží buď přijme s výhradou, popřípadě zboží odmítne z důvodu poškození.
Opravdu není možné uznat reklamaci z výše uvedených důvodů.
Vaše reklamace ale nebyla zamítnuta - pouze jste obdrželi informaci, že z těchto důvodů je velmi těžké reklamaci u přepravce nárokovat. Následně Vám kolegyně nabídla, aby jste pohovku odeslali k nám k posouzení. Vy jste na tento email již nereagovala. Včera ( po našem připomínajícím emailu ) jste nás informovala, že jste si pohovku nechali opravit a reklamaci již řešit nebudete.
Proto opravdu nerozumíme Vaší recenzi a je nám velmi líto, že jste ji zveřejnila. Z naší strany jsme neudělali jedinou chybu.
Pěkný den, tým MAXMAX.cz