Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace,zbozi které jsem zde zakoupila a došlo na reklamaci,tak mi každý z pracovníků říká něco jiného a domluva s nimi je katastrofální.Už nikdy víc si zde zbozi nezakoupim.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se za způsobené komplikace s produktem. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a vše prověříme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
rockforever80před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal a zaplatil jsem zboží 1.6. těsně před doručením jsem při sledování zásilky zjistil že zboží bylo poškozeno a přepravce ho ruší. čekal jsem email o stavu a nic , na mall jsem se dozvěděl že zásilka byla zrušena. Reklamoval jsem vrácení peněz asi po 14 dnech. po asi 5 dnech mi přišel opravný doklad s tím že do 3 dnů mi přijdou peníze. Bohužel mi přišla jen půlka. Na další urgenci mi po 4 dnech odpověděli že čekaji na vratku z dopravního oddělení. Je 15.7. a peníze stále nemám všechny. Myslím že Mall se vrací do stavu eshopů před 15 lety, bez komunikace a ještě zadržují peníze na Mall si již neobjednám...

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, rockforever, je mi líto, že Vaše zásilka nebyla doručena z důvodu poškození při přepravě. Prosím, zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz a prověříme aktuální stav vrácení uhrazené částky. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Procházkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic. absolutně nic

přistup prodejce. Když si zákazník objedná zboží na určitý den a přibližnou hodinu tak to nedělá pro jen tak pro srandu. Naposled jsem nakupoval v tomto obchodě. Jsem velmi zklamán. Chtěl jsem vám dát šanci ale jde vidět že si svých zákazníků nevážíte. Raději budu příště nakupovat u zeleného mužíčka.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lukáši, omlouvám se, že objednávka nebyla doručena v plánovaném termínu doručení. Prosím zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz a domluvíme se vhodné kompenzaci. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiřípřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Když si kupuji službu dodání ve Vámi vybraný den, což u většiny pracující populace znamená, že si dotyčný/á musí vzít dovolenou, tak bych očekával, že zboží dorazí, ne že budu číst sms od dopravce o "kapacitních" důvodech. Jak čtu ostatní recenze, zdaleka nejsem sám. Předem jsem platil naposledy, bohužel jsem se nechal zlákat službou odvozu spotřebiče, od konkurence jsem mohl mít zboží už dnes. Zbytečné komplikace pro zákazníka.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jiří, omlouvám se, že Vaše objednávka nebyla doručena během učeného termínu doručení. Zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz, abychom mohli nastalou záležitost dořešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marie Tomsovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, objednala jsem v obchodě MALL.cz dva paddleboardy, které jsem on-line zaplatila částkou 16 300,- Kč. Zboží sice dnes přišlo, ale paddleboardy a příslušenství nejsou v originálním obalu. Zboží se zdá být již použité, špinavé a mokré. Také v každém balení byl přiložen doklad o odstoupení od kupní smlouvy jiné osoby, kde bylo uvedeno, že paddleboardy netěsní u ventilu a vyfukují se. Toto potvrzuje mou domněnku o již použitém zboží jinou osobou. Společnost MALL.cz nám tyto paddleboardy zaslala jako nové zboží za plnou cenu. Na zákaznické lince mi bylo řečeno, že se se mnou obratem spojí, bohužel se tak nestalo.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Marie, omlouvám se, že doručené zboží bylo rozbalené a použité. Prosím zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz a domluvíme se na dalším postupu. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nedoporučuji mall. Zakoupeny hodinky v ceně 4.990,- a za 3 týdny po objednávce přestaly fungovat!!! Poslány na reklamaci a vráceny, že jsou bez závady. V obchodě vyzkoušeno a opět nefungovaly!!!! Otřesné jednání. Sám prodavač viděl, že hodinky nefungují. A tak napsáno na reklamační oddělení, že odstupuji od kupní smlouvy a ono to nejde!?!? Tak ČOI si s vámi poradí!!! Jako napsat mi, že mam zboží k vyzvednutí, když je nefunkční? Děláte si že zákazníků legraci?!?! Zajímá mě další postup ze strany Mallu!!! Takže opravdu pozor, jelikož jednání mají vážně otřesné!!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, omlouvám se, že doručené zboží je nefunkční. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a vše prověříme. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hrubcova Miladapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Příplatek za expresní dopravu - a ta se jaksi nekoná. Dne 29.6. 2021 zakoupeno (a kartou ihned zaplaceno) zboží. Jednalo se o dětskou cestovní postýlku, dětskou jídelní židličku a nosítko. Dvě ze tří věcí kupovány hlavně pro účel blížící se dovolené s malým dítětem - a z toho důvodu byla zvolena i expresní doprava s pěkným příplatkem. Zboží mělo být doručeno ve čtvrtek 1.7. 2021. Nestalo se. Dopravce (společnost WEDO) jen poslal strohou sms, že z kapacitních důvodů bude doručeno následující pracovní den. O.K., stane se. Jen je tedy zajímavé, že konkurenční eshop s jiným dopravcem zboží objednané v ten samý den (úterý) zvládl doručit už ve čtvrtek... Bohužel, navíc druhý den (pátek 2.7.2021) se to celé opakuje!!! Následuje víkend a státní svátky, takže z té urychlené dopravy je výsledek takový, že objednávka z 29.6. bude (snad) doručena 7.7.2021 - když to dobře půjde. To jako VÁŽNĚ??? Ano, uvědomuji si, že problém je v tomto případě spíše na straně dopravce. Ale když takovou službu - navíc příplatkovu - mall.cz "poskytuje", tak by to mělo reálně opravdu fungovat - a to se tedy neděje!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Milado, velmi mě mrzí, že taková situace nastala a za způsobené nepříjemnosti se upřímně omlouvám. Prosím zašlete nám na overeno@mall.cz číslo Vaší objednávky, abychom mohli vzniklou záležitost dořešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Lucie overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Na Mall.cz jsem nakupoval rád. Poslední objednávka byla definitivně i poslední. Zakoupený mobil fungoval jen krátce, a tak přišla reklamace. Naprostá katastrofa!!! Když vyberete v jejich reklamačním formuláři, jak chcete reklamovanou věc vyřešit, narazíte na naprostou ignoraci, nechápu. Nakonec se celé řešení táhlo neúměrně dlouho, více než 30 dnů (lhůta daná zákonem). Odstoupil jsem od smlouvy, abych dostal alespoň zpět peníze a nový mobil jsem koupil už raději jinde. Telefon jsem nemohl používat téměř 2 měsíce, místo toho jen nějaké omluvy, výmluvy a čas jen běžel… Za mě obrovské zklamání a tady už nikdy nic nekoupím, protože dobrý prodejce se pozná až jak přistupuje k zákazníkovi s reklamací a tady nejhorší, co jsem kdy s reklamací zažil!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, je mi líto, že reklamace nebyla vyřízena včas. Prosím zašlete ním číslo objednávky či reklamace na overeno@mall.cz a zjistíme co přesně se stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Esterpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace dětského nosítka Tula v ceně 4 tis. Kč. Nosítko jsem použila max. 8 krát, používáme více kočárek. Podotýkám, že dítě má 1 rok. Na nosítku praskla plastová přezka, dítě spadlo. Takže asi pro každého rodiče hrozná zkušenost s takto vadným zbožím. Reklamaci mi Mall neuznal, dokonce poslal odpověď, že vada byla způsobena špatným použitím. Každý, kdo někdy v nosítku nosil dítě, ví, jaký je to nesmysl. Prostě stejné nosítko už Mall neprodává a peníze vracet nechce, tak to řeší takto. Totální výsměch zákazníkovi. Místo vrácení peněz a omluvy za prodej vadného zboží, kdy mohlo dojít k vážné nehodě, takovéto jednání. Z Mall si už nikdy nic nekoupím. Zlatá Alza!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Ester, mrzí mě, že nesouhlasíte s výsledkem reklamačního řízení. Zboží je vždy zasíláno do autorizovaného servisu, které zboží prohlédne a vše vyhodnotí. Prosím zašlete nám číslo objednávky nebo reklamace na overeno@mall.cz. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Spravabubpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Již 14 dnů čekám na vrácení peněz za stornovanou objednávku!!!!! Platba byla stržena neoprávněně - storno bylo potvrzeno, přesto byla platba obratem stržena!!!! Směrem dovnitř to jde rychle - směrem ven nedobytné!!!!! - jen výmluvy!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Spravodube, mrzí mě, že jste platbu doposud neobdrželi. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cza a vš prověříme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Po Romanopřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic, neprijemna zkusenost pri nakupovani pres internet. mall nikdy vice.

zakaznicky servis, reklamni oddeleni. Po nakupu vadneho zbozi a nasledneho vraceni, dle mall instrukci, stejne neni zadna sance dostat sve penize zpet, absolutne neprofesionalni jednani.....cekam, ze mi zacnou nabizet jeste mall bony.[

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Po Romano, mrzí mě nepříjemnosti ohledně vrácení zboží. Bohužel nevíme bez objednávky co přesně se stalo. Prosím zašlete nám její číslo na overeno@mall.cz S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivana Bobuljakovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání zboží

Barva výrobku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barborapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Tentokrát nic.

Zboží zakoupené za plnou cenu dorazilo použité. Položili jsme jasný dotaz: Lze to řešit i jinak, než vrácením zboží, peněz a následně novou koupí? Po dvou dnech první reakce, že potřebují fotky, aby „nám mohli vyjít maximálně vstříc a zvolit ideální postup“. Odpověď na otázku nikde. Poslali jsme tedy fotky. Odpověď zkrátím: „Zboží přineste na Mall SHOP, pokud ho nemáte v dosahu, zboží zabalte, pošlete poštou. Vše proplatíme.“ Sice velmi slušně, odpověď na naši prvotní otázku však stále nikde. Znovu tedy odepisujeme: „My nemáme zájem o vrácení peněz, chceme nepoužité zboží a jako jedinou seriózní nápravu vaší chyby považujeme, že pošlete kurýra, ten si vyzvedne zboží použité a současně doveze zboží nové.“ Ostatně, tak to DOBRÉ firmy dělají, když zcela evidentně udělají chybu. A je to jediná možnost, jak naplnit planý slib: aby nám mohli vyjít maximálně vstříc a zvolit ideální postup. Mallem nabízené řešení je naprosto běžné, zákonné vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (až na to proplacení poštovného). Dorazila další odpověď: „Bohužel nevím, jaké jiné řešení byste si představovali. Předpokládám, že slevu s tím, že byste si výrobek ponechali, byste nepřijali.“ Takže další možností je sleva – pomalu, ale jistě se propracováváme k odpovědi na prvotní dotaz… Bohužel, paní předpokládá, že ji nechceme… Její výši tedy nezmínila a nám nezbývá nic jiného, než napsat další mejl. O našem návrhu s kurýrem takticky mlčí. Jediné, co opravdu nechceme, je trávit čas psaním mejlů, které si někdo neumí ani důkladně přečíst, nechceme si brát volno v práci, abychom stihli otevřenou poštu nebo se štrachat patnáct kilometrů do nejbližší zásilkovny. A sleva? Kdyby nám ji někdo nabídl, adekvátní slevu za všechen ten čas strávený dopisováním si s reklamačním oddělením, v případě, že Mall není ochotný přiznanou chybu napravit způsobem, který je hodný obchodu vážícího si svých zákazníků, uvažovali bychom i o ni. Než se nám tady, jak zde bývá dobrým zvykem, začnete omlouvat, zkuste reklamaci objednávky číslo 129318273 vyřešit.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Barboro, omlouvám se, že u Vaší objednávky nastaly komplikace s doručeným produktem. Dle informací vidím, že Vás kolegyně již kontaktovala a domluvíte se na dalším postupu řešení. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ruzenka Hrickovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Že mi přišlo jiné zboží měl to být dárek pro dceru který sem nedostala !! Takže jsem musela vracet zboží které mi přišlo a neskutečný komplikace ze strany mall kulí vracení peněz

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Růženko, mrzí mě doručení jiného zboží. Prosím zašlete nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a určitě to napravíme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vb vlastikpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost přípravy zboží

Dobrý den, po internetové objednávce jsem druhý den jel ( bohužel zbytečně ) do Prahy Horních Počernic vyzvednout hnojivo na zahradu a to Cererit 20 kg. Zboží mi bylo předáno na výdeji v porušeném obalu, z pytle se sypalo zboží a pytel byl přelepený izolepou. Na otázku, že jsem si objednal originální a nepoškozené zboží mi bylo odpovězeno, že žádný jiný další pytel nemají a že tedy zboží stornují :-( . TAKŽE JSEM VLASTNĚ ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ PROJEL 30 km, ZBYTEČNĚ STRÁVENÝ ČAS A NIC Z TOHO. PS : Bláznivě jsem si myslel, že se třeba Mall.cz omluví a nabídne mi nějakou slevu, nebo kompenzaci ale to jsem si jen namlouval. Dříve jsem na Mall.cz nakupoval ale už NEBUDU !!! V Mall.cz SE ZASTAVIL ČAS !!! SÁM ZA SEBE ŘÍKÁM ŽE NEMÁM RÁD ALZU ALE SLUŽBY V MALLU JSOU FAKT NEPROFESIONÁLNÍ A ASI SE PŘEORIENTUJU NA ALZU :-( . Prosím ty kecy v kleci a omluvy si nechte pro někoho jiného, TEĎ UŽ JE POZDĚ, ČASU JSTE NA TO MĚLI DOST !!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, je nám líto, že zboží nebylo doručeno na výdejní místo v bezchybném stavu. Prosím, zašlete mi číslo objednávky na overeno@mall.cz a domluvíme se na vhodné kompenzaci za způsobené komplikace. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenkapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

starší objednávky v jedné zásilce přes přepravce, kterým nebyl wedo

Wedo nedoporučuji a bohužel ani nákup přes Mall, který si nasmlouvá nespolehlivého přepravce. Výhoda nákupu na jednom místě padá, když mi objednávku rozdělí do 4 zásilek. Jedno poštovné platím já, ostatní mall, já nemám šanci ovlivnit výběr přepravce, jen termín doručení. Člověk se těžko orientuje, co je v které zásilce. Co zásilka, to zpráva v mobilu a na emailu, každý den znova a znova, člověk čeká, přesto zásilky přes wedo 5.den nepřichází. Nespolehlivý wedo kurýr, který v pondělí i ve středu telefonicky slibuje, že zboží doručí, ve čtvrtek a v pátek už není dostupný na telefonu. Na centrále wedo ani na centrále mall nic nezmohli, sice jsou úslužní a slibují, že kurýra kontaktují, ale výsledkem jsou dceřiny narozeniny bez dárku a kurýr se neozval.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Lenko, mrzí mě komplikace ohledně dodání Vaší objednávky. Prosím zašlete nám její číslo na overeno@mall.cz a zjistíme co přesně se stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost dodání

V nabídce zboží je skladem,ale přišlo něco jiného.Nikdo se neozval že už zboží není a poslali jste něco jiného .Stejnou značku (gillette),bohužel navyhovujííci.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Petře, omlouvám se, že Vám byla doručena záměna zboží. Napište nám číslo objednávky na overeno@mall.cz a domluvíme se na dalším postupu. S pozdravem, Daniel overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan Kadlecpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Mohu pochválit jejich špatnou komunikaci a dlouhou dobu dodání

Zboží po 7pracovních dní stále nedorazilo i když psali že je skladem a navíc zboží jsem si nechával poslat prostřednictvím České pošty a má to prý dopravit společnost WeDo která nemá moc valné recenze teď už vím že na MALL už nikdy nakupovat nebudu

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den,Milane, mrzí mě, že zboží nebylo doposud doručeno. Prosím zašlete nám číslo objednávky a zjistíme proč se to stalo. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
milanzhorpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dnes už nic.

Mall / jejich partner zamítnul vrácení zcela nerozbaleného erotického zboží ve 14-denní lhůtě z "hygienických" důvodů a jednoduše ho poslal zpět. Zákaznická podpora naprosto k ničemu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Milane, zboží není možné vracet ne z důvodu, že bylo pouze vybaleno a mohlo či došlo k jeho použití, ale musí pro to existovat skutečné hygienické důvody nebo důvody ochrany zdraví. Odmítnout se proto dá jen ve výjimečných případech. Vždy to platí třeba u erotického zboží nebo kosmetiky. Jelikož Vám bylo zboží vráceno obal byl porušený a v takovém případě se zboží zasílá zpět našim zákazníkům. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Bubeníčekpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto neuvěřitelné řešení při reklamaci zboží. Přišla nám myčka, kterou jsme objednávali babičce. Při zapojení a zapnutí bohužel myčka nemyla nádobí. Při zavolání na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že mám zboží přivézt nebo ať si seženu doklad od výrobce, že je myčka rozbitá a že se mi ozvou. Samozřejmě mi nikdo nevolal a problém se mnou neřešil. Nakonec jsem musel 3x volat sám, jak se situace má a pokaždé stejná odpověď, ať si zajistím ofiko servis nebo myčku na vlastní náklady přivezu zpátky. Naprostá arogance něco řešit ze strany Mallu, který se ani neuráčil mi poslat kontakt na autorizovaný servis Beko, takže i to jsem musel řešit sám. V Beku naopak velmi ochotní, že se mi ozve technik, který dorazí a na vše se podívá, naopak Mall má reklamace totálně na háku, nedoporučuji kupovat větší zboží, protože s případným vrácením a reklamací jsou velké problémy a Mall od těchto věcí dává ruce pryč.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Davide, v případě, že je nefunkční zboží velkých rozměrů, je potřeba vyjádření autorizovaného servisu. Pokud se jedná o neopravitelnou závadu, je zboží námi svezeno a vyměněno za nové. Kolegové Vám tedy předali správné informace. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi