Hlavička stránky
Logo obchodu Hebe.com

Hebe.com

228 hodnocení

47 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Brigita Becovapřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nejhorší obchod se kterým jsem se kdy setkala. Zboží přišlo v příšerném a nepoužitelném stavu. Samozřejmě jsem zažádala o reklamaci. Píšou mi už skoro 2 měsíce, že posílají zpět peníze na účet a peníze nikde! Už nikdy víc!!!

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Brigito, mrzí nás, že jste měla takto nepříjemnou zkušenost. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Ověřením této situace se stále aktivně zabýváme a děláme vše proto, abychom ji co nejdříve vyřešili k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaši trpělivost a zpětnou vazbu!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gábinka Fortuníkovápřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nechala jsem zlákat cenami a doporučením od mého kolegy.

V pátek mi přišla zásilka bez dvou zaplacených produktů, balíček jsem vyfotila a zaslala reklamaci, obratem mi přišla odpověď, že je to v řešení a ptali zda krabička nebyla poškozena, odpověděla, že je krabička bez poškození. Od té doby každý den urguji a nikdo se neobtěžuje mi napsat, zda už mi konečně doposlou nedodane zboží nebo pošlou peníze. Chtěla jsem si v případě rychle vyřízené reklamace, ještě nějaké produkty doobjednat, ale v tomto případě a po přečtení recenzi ani náhodou.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Gábinko, ještě jednou se moc omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Vaší reklamací ze dne 28. 3., týkající se chybějícího produktu, se samozřejmě zabýváme a brzy Vás budeme informovat o dalším postupu a výsledku. Ze zákona máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, ale snažíme se vše vyřešit co nejrychleji. Děkujeme za Vaši trpělivost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iryna Shvetspřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Všechny produkty jsou otevřené. Tohle je prostě hrozné. Dvě masky úplně vytekly do krabice

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Iryno, moc nás mrzí, že Vám produkty dorazily poškozené. Samozřejmě máte nárok na reklamaci, kterou můžete snadno vyřídit online. Prosíme, kontaktujte naše Zákaznické centrum, abychom to mohli co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ilonka Bozdechovapřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Bohužel zboží které jsem si objednala došlo rozbité chybou prodejce, bylo špatně zabalené do fólie. Žádala jsem o zaslání nového stejného produktu, bylo mi sděleno, že mi výrobek nepošlou že mi vrátí peníze. Toto se mi samozřejmě nelíbí, kupovala jsem výrobek v akci s 30 % slevou. Nechapu proč mi nebylo možno zaslat nový kus.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Ilonko, děkujeme za Vaše hodnocení! Mrzí nás, že produkt nebyl dostupný na našem reklamačním skladu, a proto jsme Vám místo výměny vrátili peníze. Náš Zákaznický tým už pracuje na tom, abyste o slevu nepřišla, a brzy Vás budeme kontaktovat e-mailem. Pokud byste mezitím měla jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kristýna Bursovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

dřív jsem byla spokojená e-shop funguje normálně

kamenná prodejna na OC Černý most je tragédie, většina kosmetiky rozdloubaná, korunu tomu nasadil dnešek, kdy jsem si domů přinesla použitý make-up - opravdu by mě nenapadlo si produkty v krámě otevírat a dívat se do nich, zvlášť když má ještě jako obal krabičku - aktuálně jsem kontaktovala zákaznický servis s reklamací, uvidíme, jestli na to bude někdo brát zřetel

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Kristýno, moc se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Naše Zákaznické centrum už Vaši reklamaci prověřuje a brzy Vás budeme informovat o dalším postupu. Věříme, že najdeme řešení, se kterým budete spokojená.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Jsem velmi spokojená s nákupem u Hebe. Určitě se zase vrátím :)

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Mockrát děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení! Nesmírně nás těší, že jste s nákupem u nás spokojená a plánujete se k nám vrátit. Srdečně Vás zveme na další nákup! :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrejkapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

I přes 4 prodavačky a malý obchod , mají nepořádek v cenovkách. Ztratila jsem čas a bez nákupu. A to včera měly inventuru. Vracím se s radostí do DM.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Andrejko, mrzí nás, že jste u nás neměla příjemnou zkušenost. S cenovkami se snažíme mít pořádek, ale i přes veškerou snahu může někdy dojít k chybě, zvlášť po inventuře. Děkujeme za zpětnou vazbu, určitě se na to zaměříme. Pokud byste nám dala ještě šanci, rádi Vám příště pomůžeme s výběrem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Moravovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vždy jsem nakupovala pro rychlost doručení a bezkonkurenční ceny.

Nyní nedoporučuji. Poslední dvě zásilky úplně špatně, ve velké krabici rozbité pudry, od vylitého odlakovače znehodnoceno ostatní zboží, rozleptáno, smrad na dálku, nic není zabaleno, ani ve folii, víčka nezabezpečena proti vylití, ani proti rozbití, nyní opět velká krabice, nic nezabaleno, pro změnu mi masky nedošly vůbec. Takže končím s objednávkami u této firmy. Raději si za zboží připlatím.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Jano, ještě jednou se Vám moc omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Vašimi reklamacemi se už aktivně zabýváme a věříme, že je brzy vyřešíme k Vaší spokojenosti. Budeme rádi, pokud nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu další šanci. Děkujeme za Vaši rekaci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbara Mocpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

objednala jsem 3 hřebeny, zásilka dorazila opravdu rychle, neměli zpoplatněnou dobírku, to mi vyhovovalo. a to bylo asi tak všechno.

vracela jsem jeden hřeben zpět - vybrala jsem špatně. Zásilka byla přijata, potvrzení e-mailem mi přišlo s informací, že do 14ti dnů mi peníze vrátí na účet. po cca 3 týdnech peníze nikde, od té doby volám a píši na zákaznickou linku, kde nejsou schopni mi sdělit kdy mi peníze vrátí, ani mě přepojit na někoho kdo by mi to sdělil. potvrzení o odeslání peněz mi také nejsou schopni vydat i přes prvotní informací že peníze mi odeslali už v den kdy potvrdili přijetí balíku zpět. Také mi řekli že měli technickou závadu, že se jim platby vraceli. Dokola se mi omlouvají a žádají mě o trpělivost. Je to již téměř měsíc a půl a nemám ani peníze ani hřeben a stále mi říkají že to řeší. Již zvažují trestní oznámení.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Barboro, mrzí nás, že jste měla takovou zkušenost, a omlouváme se za zpoždění s vrácením peněz. Po prověření jsme zjistili, že částka Vám už byla vrácena. Omlouváme se za komplikace způsobené technickými problémy. Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoli další otázky, rádi Vám je zodpovíme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela gřivačovapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Koupila jsem si protivraskovy krem dermica a dostala jsem neuvěřitelnou alergickou reakci která vyžadovala týdenní léčbu kortikosteroidy. Oblicej jsem měla otekly a bolavy .Nato že to měl být krem na citlivou pleť a protialergeni tak to se nepovedlo.Mam chuť je zažalovat.Absolutne nedoporučuji.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Michaelo, moc nás mrzí, že Vám krém způsobil nepříjemnosti. Doporučujeme si vždy zkontrolovat složení produktu, aby se předešlo případným alergickým reakcím. Pokud máte pochybnosti o kvalitě výrobku, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Náš Zákaznický tým Vás již kontaktoval e-mailem. Prosíme Vás o odpověď, abychom situaci mohli co nejdříve prověřit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Nývltpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Normální obchod, bez výjimečnosti.

Neserioznost při vyřizování reklamace. Za uznanou reklamaci čekám na vrácení peněz přes měsíc. Nejdříve omluvy, teď už nereagují vůbec. Už několikrát se mi stalo, že produkty byly špatně uzavřené a obsah znečistil ostatní.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milý Karle, velice nás mrzí, že jste měl takovou negativní zkušenost s vyřizováním reklamace a s kvalitou našich produktů. Tato situace není standardem, který bychom chtěli našim zákazníkům poskytovat. Omlouváme se za způsobené komplikace a zdržení při vracení peněz, věnujeme se tomu, aby tento proces byl co nejrychlejší. Vaše zpětná vazba ohledně znečištěných produktů je pro nás velmi důležitá a prověříme ji, abychom zajistili, že se to nebude opakovat. Děkujeme za Vaši trpělivost a reakci!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Hladajpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Včera (25.1.2025) a dnes jsme navštívili kamenou prodejnu v OC Černý Most Praha. Dnes jsme nakoupili vybrané zboží. Velký výběr, naprosto profesionální přístup a vstřícnost. Pokud bych mohl hodnotit ve srovnání s ostatními obchody s stejným zaměřením, pak hodnotím 1*. A ještě jednou děkuji !

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milý Jane, děkujeme Vám za skvělou zpětnou vazbu! Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naším výběrem a přístupem na prodejně v OC Černý Most. Vaše hodnocení nás velmi těší a motivuje k tomu, abychom i nadále poskytovali profesionální a vstřícný servis. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu! :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabinarandovaapřed 11 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Co se týče produktů, jsem v rámci možností spokojená, ale s čím spokojená nejsem je přístup prodavaček na prodejně. Dovolte mi, se podělit o nepříjemnou zkušenost z návštěvy obchodu Hebe v Galerii Harfa. Kromě toho, že se k mé kamarádce asistentky chovaly arogantně a neuctivě, dokonce komentovaly stav její pleti a pomlouvaly ji mezi sebou, čekaly jsme opravdu dlouhou dobu než si nás někdo hodlal všimnout a poradit nám, komentovat zákazníkův vzhled je opravdu neprofesionální. Tento přístup je pro nás jako zákazníky naprosto neakceptovatelný. Očekáváme profesionální a vstřícnou obsluhu, ale místo toho kamarádka zažila ponižující chování a naprostou ignoraci. Doufám, že tuto situaci prošetříte a podniknete kroky, aby se něco takového již neopakovalo. Děkuji za pochopení.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Sabino, mrzí nás, že jste měla špatnou zkušenost s obsluhou na naší prodejně v Galerii Harfa. Takové chování není v souladu s našimi standardy, a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Vaši zpětnou vazbu bereme vážně a situaci prověříme, abychom zajistili lepší přístup k našim zákazníkům. Děkujeme za upozornění a doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že se taková situace nebude opakovat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Daniel Coltpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nabídka, cena

Nešlo ani objednat, stránky špatně reagují, registrace jak do CIA a stejně nejde dokončit. To si strčte za klobouk

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milý Danieli, mrzí nás, že jste při objednávání na našem e-shopu narazil na nepříjemnosti. V takových případech se na nás prosím neváhejte obrátit na Zákaznické centrum, kde celou situaci prověříme a rádi Vám s objednáním pomůžeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Řasenka dorazila úplně vyschlá

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Omlouváme se, že Vám byla doručena vyschlá řasenka. Samozřejmě máte nárok na reklamaci, která probíhá jednoduše online. Pokud budete potřebovat pomoc, neváhejte se obrátit na naše Zákaznické centrum, kde Vám rádi vše vysvětlíme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana Ppřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dobré ceny

Objednávku jsem vyplňovala přes hodinu, 20 položek. Zaplacena. Zrušili ji, že jedna položka je vyprodaná (neuvedli která) a že si mám objednat znouvu. Peníze prý vrátí do 10 dnů. Amatéři, nedoporučuji.

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Milá Hano, omlouváme se za případné nepříjemnosti. Jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách, které je nutné akceptovat při vytváření objednávky, nemáme možnost zaslat částečnou objednávku. V případě nedostupnosti některých produktů proto dochází ke stornu. Částka za objednávku se strhává až ve chvíli, kdy je objednávka zabalena a připravena k odeslání. Do té doby je pouze blokována prostředníkem PayU a zpravidla se odblokuje zpět na Váš účet během 2–3 dnů. Neváhejte se také obrátit na naše Zákaznické centrum, kde Vám moc rádi vše vysvětlíme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pz 67před rokem
Nedoporučuji obchod

Už měsíc si vyžadují zpět peníze za poškozenou zásilku stále nic....2x jsem objednávala ten samý balík..2x poškozený. Podruhé jsem ho bohužel napřed zaplatila...1880kc zatím je nemám. Komunikace sporadicka....

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Omlouváme se za zpoždění v odpovědi a za nepříjemnosti spojené s poškozenými zásilkami. Situaci jsme prověřili a ujistili jsme se, že jsme se snažili vyřešit ji co nejrychleji. Velmi nás mrzí, že jste na vrácení peněz musela čekat déle, než bylo přijatelné. Děkujeme Vám za trpělivost a doufáme, že i v budoucnu budete mít lepší zkušenosti s naším e-shopem. Pokud byste měla jakékoliv další dotazy, neváhejte se obrátit na naše Zákaznické centrum.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
M Otovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednávka po platbě hned stornovaná - bez dalšího hlubšího vysvětlení, než že jeden nebo více produktů není skladem (mají v tom bordel), v podmínkách je vrácení peněz do 10 pracovních dnů (čti 2 týdny). Bezúročná půjčka?

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách, které je nutné akceptovat při vytváření objednávky, nemáme možnost zaslat částečnou objednávku. V případě nedostupnosti některých produktů proto dochází ke stornu. Částka za objednávku se strhává až ve chvíli, kdy je objednávka zabalena a připravena k odeslání. Do té doby je pouze blokována prostředníkem PayU a zpravidla se odblokuje zpět na Váš účet během 2–3 dnů. V těchto případech se neváhejte obrátit na naše Zákaznické centrum, kde Vám vše rádi vysvětlíme :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Skvělé ceny, dárek k nákupu, rychlé dodání, krásně zabalené. Doprava zdarma.Určitě doporučuji!

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Moc Vám děkujeme za doporučení! Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a budeme se těšit na Váš další nákup! :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alusticka Stiflerpřed rokem
Doporučuji obchod

Kosmetika dorazila v pořádku, a doprava nad 120kc,byla zdarma což je super

Jenom mne trochu zklamala kosmetika, momentálně maska proti černým teckam,vůbec nefunguje jak má,takže sklámani.Nedoporucuji jsi ji kupovat,zbytek kosmetiky byl super

Hebe.comZobrazit reakci obchodu Hebe.com

Mockrát děkujeme za Vaše hodnocení! Účinek masky na černé tečky je opravdu individuální a u některých může být výsledek patrný až po opakovaném použití. Pokud byste potřebovala poradit s výběrem, neváhejte se obrátit na naše Zákaznické centrum. Rádi Vám pomůžeme! :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Zásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

ZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje