Hlavička stránky
Logo obchodu Helcel nábytek s.r.o

Helcel nábytek s.r.o

2 770 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Dennia 2019před 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodací lhůta odpovídala, psali cca 14 dnů, za 14 dnů to taky bylo k vyzvednutí

Objednala jsem si světlejší verzi tv stolku, no samozřejmě mi dodali tu tmavší, nemám nervy na reklamaci, slyšela jsem, že to u nich trvá dlouho, můžou být rádi, že ta tmavší verze mi tolik nevadí, ale chtěla jsem víc bílého prvku a takto mám víc odstínu než bílé

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Irena Ppřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalita nábytku nic moc, rohová sedačka Presta oproti obrázku a daným rozměrům ve skutečnosti užší, při dodání byly nalomené dvě nožičky (jejich kvalita špatná - jen obyčejné plastové- k sedačce za 17 tisíc bych čekala lepší zadní nožičky) - než bychom vyřizovali dlouho reklamaci koupili jsme si jiné, materiál sedačky je nejhorší co jsme kdy doma měli - je na tom vidět každé smítko a nejde z toho dolů, vše na tom drží jakoby přilepené, že to nejde pořádně ani vysát, materiál je nepříjemný na omak, položit si hlavu na polštářek co k sedačce patří a je ze stejného materiálu je nepříjemné, když na sedačce sedíme v kraťasech strašně nás to všude svědí - materiál je prostě nepříjemný, v létě je materiál sedačky dost teplý - naše původní sedačka byla taková vzdušná, na této nové je nám větší vedro. Na sedačku jsme čekali od ledna do června, v době koronaviru by se to dalo chápat, ale i tak se nám to zdálo dlouhé. Každý máme jiný vkus, já osobně hodnotím rohovou sedačku Presta jako nevyhovující - z takového materiálu by se sedačky dělat neměly, chtělo by to vzdušnější, příjemnější a praktičtější materiál.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

První měsíc hezká, po měsíci se začala trhat ve švech, vrzat, rozkládací část je tvrdá jako když sedíte na prkně, přitom tam mají napsáno ideální na spánek, no leda tak v pravěku. Řešení reklamace je na rok a ještě Vám pošlou špatnou barvu, mají 1000 oklik, aby Vám nevraceli peníze a když napíšete email a snažíte se to řešit tak Vám odpoví po týdnu a ještě Vám napíšou úplný blábol na který jste se neptali. Nejhorší firma na světě ještě se signál nábytkem, měli by je obě zavřít!!!! Další věc je neochota při reklamaci, mají v objednávkách bordel, nekomunikují, zvednutí telefonu na 10. pokus. Arogantní řidiči, i když si platíte za službu výnos. No prostě nic nekupujte od nich. :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sztwiertniovakamilapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Na dodání sedačky jsem čekali 4 měsíce. Zaplatili výnos do bytu , sedačku dovozce vyložil před dům s tím, že výnos nemá v papírech. Po rozbalení jsme zjistili, že chybí šroubky a nelze smontovat. Jak už tady zaznělo několikráte, tento obchod nikdy více!!!! Měli by ho zavřít.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Skříň přišla dávno po termínu, neúplná bez 1krabice takže máme skříň co nelze sestavit, reklamace katastrofa, v pondělí má dorazit zbytek, jenomže už teď víme, že to bude problém, komunikace s reklamačním ustala, hlavně že oni si nadiktovali, jak to co nám poslali 2x chtějí zabalit včetně obalení hran, které oni neobalili a tudíž jsou potlučené, už jsem si nábytek objednávala, ale tohle je bezprecedentní katastrofa, nemůžu pochopit jak takhle můžou fungovat, příště pouze nábytek z Německa s návodem a vším co k tomu patří opravdu bolestnázkušenost na nervy, NIKOMU NEDOPORUČUJI a jak je vidět nejsem jediná

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání zboží

Potrhané a pošlapané krabice s dětským nábytkem, po vybalení chyběli šrouby a další věci k montáži, díry v nabytku, zřejmě způsobem zacházení. Takže kvalita,otřesná!!,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Květa Jordánovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Sedací souprava poškozená, špinavá. Reklamace neuznána. Za mě účelové jednání. Již nikdy tento obchod. V žádném případě nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
katawopřed 4 lety
Doporučuji obchod

Cena, doprava, vyřešení reklamace, komunikace

Delší doba dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Urbanekales 89před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Infolinka - rychlá ochotná

Vše ostatní:

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Doskočilovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

20.4.2021 jsme si objednali dětskou postel s tím, že trvá 2-6tydnu dodání. Když nám měla být postel dodána, volali nám zdá nevadí, že se o týden zpozdi, jelikož se postel nevešla do přepravy. Souhlasily jsme. Od té doby se nám nikdo neozval. Po necelých 12ti týdne, kdy jsme se ozvaly nám řekly, že postel není skladem, že musíme počkat. Přitom na svých stránkách mají 1ks skladem. Když jsme se opět ozvaly, tak nám bylo řečeno, že postel je poškozená, že si máme počkat na další. Šílený přístup. Nikdy víc!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nejprve mylná informace: nábytek není tuctové výroby a není pl.. následně dojdou krabice s úplně jiným popisem a v polštině... dále: Dodané nekompletní zboží a následné řešení reklamace je katastrofa.. absolutně není zájem vyřízení reklamace, která trvá už 2 měsíce .. přes telefon s vámi nikdo nic řešit nebude, napíšete reklamační email , druhý den zareagují s tím že si máte opět podat reklamaci... asi píšu s tatarama, posílám fotografie nedodaného zboží a opět vám napíší ať si opět dáte reklamaci na reklamaci ...Proboha kdo tomu šéfuje, takhle brzy skončí... Za mě : si už nikdy z tohoto obchodu nic neobjednám na 100% a kvalita? velká 0....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alena Skácelovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic nemůžu pochválit je to hrůza

Na sedačku čekám od května měly ji dovést 1.června a najednou ji vrátily zpět.Nic nenapsali co se děje že nedorazila tak jsem napsala na email co se děje tak mi odepsali že technická závada na autě.Po týdnu jsem se dočetla na sledování zásilky že ji vratili zpět odesilateli.Ale žádná komunikace proč napsala jsem email vůbec mi neodepsala tak jsem tam volala a tam mi paní řekla že mi to zjisti.Na druhý den mi došel email že sedačka byla při přepravě poškozená. A od te doby nic když jsem pokynů volala paní mi řekla že to mají na reklamačním a že mi dají vědět a stále nic.Takze nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mercedespřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutní hrůza!!!

Nábytek dorazil v příšerném stavu - sedací souprava, která má všechny nožičky rozbité na maděru. Takže sedíme na zemi. Nikdo nezvedá telefony, nikdo nekomunikuje. Když se dovolám na číslo 595 530 400, tak mi paní vždycky slíbí, že mi někdo zavolá. Dobrá hra, ale když vám to slíbí už po dvacáté, přestane vás to bavit. Pak jstem dostala telefon na reklamace: 737 978 929. Ten je stále obsazený nebo ho nikdo nezvedá. Když jsem to říkala té paní, tak tvrdila, že pán je ve skladu a zrovna nemá telefon u sebe, ale že vždycky volá zpátky! Taková lež!!! Přes formulář jsem zadala reklamaci a přišel e-mail, že to pošlou výrobci. Tečka. Nic dál a my dál sedíme na zemi. Absolutně nedoporučuji a souhlasím se všemi recenzemi!!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pivis.14před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Klamavý obchod. Při prodeji úsměv na tváři a při problému ignorance a arogance. Zboží dodáno za téměř 4 měsíce a ještě kazové. Navíc produkt neodpovídal popisu na e-shopu. Celkově špatná kvalita výrobku. Strašný problém s nimi řešit nějaký problém. Tolik peněz za takový zmetek. Vyvarujte se tomuto obchodu, ušetří Vám to hodně peněz, nervů a času.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
JK 1999před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Sedačka s popisem luxusní za nesmysl z nekvalitních materiálů, polštáře tvrdé jak beton vycpaný odřezky z molitanu. Konferenční stůl ani nedorazil. Pokud se chcete na*rat doporučuji .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sunflower 1612před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Katastrofa. Nikdy viac! Neodporúčam!!

Najprv ohlásili po dvoch mesiacoch poškodený tovar, potom ďalší mesiac doručovaní a keď mali doručiť tak nevylozil na mieste zaplatený tovar, lebo šofér nebol schopný vyložiť skriňu!! Asi čakal od ženy aby si to naložila priamo z auta na chrbát...žiadne služby zákazníkom!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
monika kvicalovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace vůbec žádná, když se tam dovolá te pořád Vám slibují dodání za týden a tak to šlo 3tydny. Musela jsem psát na vedení aby se s objednávkou něco dělo a řeknu Vám že jsem si servítky nebrala.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucinka před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží doposud nemám, objednané 8.12.2020 termín dodání měl být nejpozději do 16.4.2021! Nikdo se neozval, vše jsem musela řešit sama, žádná omluva, kompenzace, nic! Dali si další termín do 6.5.2021, doposud se nikdo neozval. Nikdo to neřeší!!! Výmluvy na kovid, co by dělali, kdyby tady ten kovid nebyl!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monikakuba 1974před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po 16 týdnech čekání na dodání zboží objednávku stornovali

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Novakova Tangispřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

absolútne nemôžem pochváliť nič! Tá firma nemá čo robiť na trhu firiem s nábytkom

Absolutne všetko! 1/Dodacia lehota prvej pohovky zn. Eso- biela-sivá- prišla pohovka po viac ako mesiaci a poškodená. Bez označenia výrobcu, be návodu na ošetrovanie materiálu, bez detailného návodu na montáž, sklápanie, rozťahovanie a znova sklopenie pohovky. Tak sme to skúsili poďla toho 1 papierika čo bol priložený. Jeden krát sme sa posadili, 1x sme pohovku roztiahli- a už sa to nedalo dať do stavu späť. Okamžite som tam telefonovala a dávala reklamáciu- podľa ich pokynov. Roztiahnutá "pohovka " mi zaberala celú izbu. Na e-maily neodpisovali, moje telefónne číslo dokonca zablokovali. Nakoniec sme sa dohodli na reklamácii výmenou za druhú. Neochota a nesúhlas, arogancia, manipulácia s klientom čo nepozná všetky svoje možnosti. Odmietli výmenu spraviť ( aby náklady na dopravu platili oni) aj keď som bola ochotná doplatiť za drahšiu pohovku len aby to nebolo polské, čínske, či použité. Len za tú istú.!!! 10.5. mi prišla na výmenu pohovka- bez návodu na montáž, bez dokladov o ošetrovaní pohovky, bez onačenia a kontaktu na výrobcu, bez dokladov, ke by boli spísané vady ( povinné v EU!!!) Poškodená ešte viac. Koženka roztrhnutá, zips našitý opačne, kovanie na rozkladanie funguje len na jednej strane. Teraz čo mám dať? Reklamáciu na reklamáciu? ani na eu spotrebiteľskom centre mi bez vyplnenia ich formulárov nevedeli poradiť- jedine dať na súd. Poslala som im video, foto mail a zvlášť mail- aby prešiel- či to dostali. Neozvali sa. Mám dooma brak s dierou na spodku-roztrhnutou koženkou atď. Zámerne naťahujú komunikáciu aby ste to nestihli vrátiť do 7 dní a žiadať vrátenie peňazí a náklady na dopravu, obalový materiál- z Bratislavy do Ostravy-top-trans objednávky momentálne neprijíma. Situácia riešiteľná len súdnou cestou! + reklamáciu na českú obchodnú inšpekciu a europske spotrebiteľské centrum. Nie je mi ich ľúto. Nemajú čo robiť na trhu s nábytkom, klamú, zavádzajú a dodávajú to, čo niekto vyhodil. Musia skončiť a dostať takú pokutu, že už si nikde ani nevrznú!

Nahlásit
Nahlásit recenzi