Edit Pavla Nášelová
Odložila jsem tedy miminko a šla si pro něj kamsi na parkoviště. Sedačka, připravena na výměnu pod pergolou, vše nachystáno a já měla v ruce čokoládu pro pana řidiče - tím jsem mu chtěla poděkovat za finální a správné doručení naší sedačky. Ale-čokoládu jsem teda schovala zpět do kapsy a šla jsem co nejdřív pryč - tento člověk byl naprosto nepříjemný - v podstatě jsem dostala nadáno za to, že mu s tím nemá kdo pomoct a že ve stanovách je,,součinnost,, při přepravě - s tím si tak můžete jít někam - tahali jsem celkem těžkou sedačku 3 krát 3 kusy. Vše především pokazili oni, ne my. Řidič byl zřejmě taky obrněn zkušenostmi se zákazníky (s jejich špatnými) - jenže já naštvaná nebyla - chtěla jsem být milá. Tak jsem si oddychla - aspoň máme sedačku. V jakém stavu dojela - tož - boční i zadní dílce do sebe nezapadají - zadní část poškrábaná. bohužel! cena: 21 000,-Fotky jsme samozřejmě zaslali na reklamační oddělení - odpověď - vyplňte nový reklamační formulář. Takže budeme řešit dál. Mám obrovskou trpělivost s lidmi, vlastníme dvě restaurace, máme x zaměstnanců - dokážeme pochválit i ocenit. Jenže tady není opravdu co. Pane majiteli, majitelko - jestli tohle čtete,nechápu, že si ve své firmě neuděláte pořádek. Nechápu.
