Po roce jsme reklamovali polohovací podhlavník na sedací soupravě. Reklamace proběhla bez problémů a nový náhradní díl byl bezplatně zaslán zaslán. Komunikace s obchodem na vynikající úrovni. Ochotný personál.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží vypadá jako na obrázku, řidič velmi ochotný.
Maminka objednala obývací stěnu. Polička na zeď byla poškozená a to zjevně už při balení. Cestou se poškodit nemohla, podle toho jak byla zabalená. To nás moc mrzelo to, že byla vědomě odeslána i poškozená polička. U spodních skříněk nebyly ze zadu sololitové desky. Trošku trapný šetřit na tak haléřové položce.
zboží odpovídá obrázku
řidič, který přijel se zbožím byl příjemný a ochotný
Doba dodání horší, než udávají na webu. Postel přišla bez roštu a ještě nemá středový panel, podle podpory je to v pořádku, je však velmi chatrná. Sedačka do obýváku byla zlehka poškozená (někdo do ní ťuknul, neřešil jsem, není to vidět ). Ovšem po pár měsících je prosezená. Pokud bych kupoval znovu, dám přednost jiným, tohle Polsko je levné, ale nic nevydrží.
Vedení pan Helcel mladší a jeho konina pan Belunek
Rychlé dodání, naprostá spokojenost, kvalita odpovídá ceně
Jednání / přístup ve věci reklamace.
Objednaná a zaplacená postel Romeo dorazila až za 4 měsíce po objednání, původní termín dodání byl za 2 měsíce, což bych akceptovala, ale za celou dobu se nikdo neozval, že objednávka bude zpožděna. A když postel konečně dorazila, tak jsme zjistili, že je bez roštu, což na svých webových stránkách nikde neuvedli, pouze skutečnost, že postel se dodává bez matrace. Nyní již na webovkách opraveno. Ve věci reklamace velké zklamání, rošt dodají, ale zaplaťte:-(. Postel krásná, spokojenost, bohužel přístup společnosti velmi špatný.
Objednali sme si sedaciu súpravu 28.12.2020 zároveň sme ju aj hneď uhradili 1.038€ dodanie 4-6tyzdnov. do dnešného dňa sedaciu súpravu nemáme. Firma ani nebola schopná sama od seba nás kontaktovať, že termín nestíha. Po kontaktovaní 1.e-mailom nám dali odpoveď, že o ďalších 5 tyzdnov. Dnes sme na ďalší e-mail dostali odpoveď, že stále nie je k dispozícii. Chodíme 2 mesiace po prázdnej obývačke...nemáme si na čo sadnúť. A telefóny? Vypnuté... už neexistujú čísla na ktoré sme volali, keď sme ju objednávali a ktoré stále udávajú ako kontakt sú hluché. Neviem čo si mám o tom myslieť.
Zboží dobré odpovídající ceně sešité horkou jehlou
Dodací lhůta je dlouhá
Dodání, komunikace, objednané zboží. Vše v naprostém pořádku.
Desing postele, kvůli tomu jsme se do této pasti nechali nalákat.
Komunikace některých jednotlivců (kteří nám ale stejně nemohli v rámci svých kompetencí pomoct).
Při objednávce jsme byli upozorněni, že standardní doba dodání je vzhledem k pandemii prodloužená na 10 týdnů. Měla jsem to pohodlně stihnout do porodu, takže jsme postel nakonec objednali. Vědět, jak dlouho to bude ve skutečnosti trvat, vůbec bych zboží u tohoto dodavatele neobjednávala. Ani po avizovaných deseti týdnech nám ale nikdo nedal vědět, v jakém je objednávka stavu (natož aby se přišel omluvný email). Museli jsme sami (několikrát, zákaznická linka je neustále přetížená, teď už víme proč) zavolat na podporu, abychom se dozvěděli, že je postel stále ve výrobě. Když jsme poptávali kompenzaci, nebylo nám vyhověno. To jsme ale ještě netušili, v jakém stavu zboží dorazí. Postel měla proražené dno úložného prostoru a naštípnuté rohy. Představa, že reklamované zboží budou dodávat další tři měsíce (nebo nám řeknou, že jsme si ho zničili sami, jak tady čtu), nás odradila od další komunikace s touto firmou. Navždy.
snad jen design pohovky
Naprosto vše špatně. Objednaná pohovka - po 2 týdnech e-mail, že se vlivem COVIDu zdrží, dorazila až po udávané době dodání v nepoškozeném obalu. Po rozbalení však bylo patrno velké poškození bočního soklu. Následovala snaha o okamžitou reklamaci přes jejich reklamační formulář. Ten však nefungoval. Stále chtěl potvrdit ikonu "Nejsem robot", která tam ale nikde nebyla (zkoušeno z různých prohlížečů). Snaha o kontakt telefonicky, kdy paní na druhé straně velmi dobře věděla o tomto problému s reklamačním formulářem a odkázala nás na e-mailovou adresu. Po zaslání reklamace na daný e-mail jsme byli opakovaně odkázání opět na nefunkční reklamační formulář. Až po důrazném upozornění na nefunkčnost nám založili reklamaci s tím, že chtěli odeslat zboží zpět přesně tak zabalené, jak píše pán přede mnou. Pohovku jsme si s trochou šikovnosti a truhlařiny opravili raději doma sami, protože jsme shledali, že riziko, že bychom neměli ani pohovku ani peníze, by bylo velké a nehodláme jej podstupovat.
Po 14 ti týdnech nemám postel a to slibovali 6-8 týdnů, jednají s vámi na infolince jak kdybych jim dlužil peníze. Hrozný absolutně nedoporučuji.Další podvodná firma
Dodací doba prý 4_6 týdnů,čekali jsme téměř 10,sedačka přišla jinak očalouněná,nicméně už jsme si ji nechali.Po necelých 3 letech prosezelá.Uz nikdy více.
Nikdo si nic neobjednávejte! Zboží přijde rozbité a plno věcí chybí. Telefon nikdo nebere a na maily ohledně reklamace nikdo neodpovídá! Už nikdy !!
Příjemný personál na pobočce
Jednání reklamace
Kuchynskou linku jsme si objednali 6.11. Nejdrive se vymlouvali na Vanocni shon, koronac - malo pracovniku ve vyrobe a tim vysvetlovali delsi dobu dodani. 11.1.mela kuchyn dorazit, nedorazila z duvodu poskozeni. Pomalu 3 tydny nam nebyli schopni sami zavolat nebo rict, co bude. 8.2. kuchyn privezli s tim, ze je kompletni. Po hodine jsme zjistili, ze 4 kusy chybi a jedna dvirka jsou uplne rozbita. Chybejici zbozi dale resi jako reklamaci, takze to bychom drive postavili barak, nez se od teto firmy dockali kuchyne. Nikdy vic, nikdy vic! :-(
Vyřizování reklamace a vůbec komunikace ohledně ji. Neuvěřitelné že má být člověk bez kusu sedačky až 60 dní. Kdybych se neptala co vše je potřeba aby reklamace proběhla tak bych potom už neměla ani nárok. Už raději nic.
Super komunikace.
V balení chyběly dva druhy šroubů,jeden otvor na šuplík v komodě měl jinou šířku než zbylé dva,takže od firmy předvrtané dírky na kolejničky jsme museli znovu převrtávat.
Komunikace,dodání, reklamace,vše v pořádku
Včasné dodání
Přístup k reklamaci. U sedací soupravy se po prvním opření zlomilo opěradlo. Reklamace posoudila, že došlo k mechanickému namáhání. K čemu jinému může při použití dojít?. Takže maximální nespokojenost a již nikdy.
