Vstřícný přistup prodejce
Délka objednávky která zněla 4-8 týdnů a po té na faktuře 4-10týdnů.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vstřícný přistup prodejce
Délka objednávky která zněla 4-8 týdnů a po té na faktuře 4-10týdnů.
personal
Nekompletní dodávka v termínu
informace o termínu dodání včasná, zboží krásné a žádný problém s dodáním zboží domů. Sedačka včetně taburetku je kvalitně vyrobená. Jsme spokojeni
Dlouhá dodací lhůta, ale chápu ji vzhledem k tomu, že jsme objednávali před vánocemi to nešlo jinak. Bylo fajn vydržet, vyplatilo se.
Ceny, vstřícnost prodavcek
Přístup prodávajícího. Maximální snaha o věcnou komunikaci za účelem eliminace možné chyby před a při potvrzení objednávky.
Pristup pani prodavajici
Tato sedacka (Plaza L), na internetu ale i pri objednani ujisteni kupujiciho ohledne lhuty dodani 4-8 tydnu max. Nasledne v potvrzujicim mailu 10 tydnu!
Objednal jsem skříň za 15 tisíc. Při objednání byl termín dodání 4–6 týdnů, ale přišla až za 8 týdnů. A když mi ji dovezli, krabice byly poškozené a pod nimi i dvířka. Řidič mi říká, že ať se jdu podívat, že další krabice v autě má uražený roh, že takhle mu to naložili. Tak jsem zavolal na telefonní číslo, které mám v objednávce, a řekl jsem, že mám problém, že chci, aby to vyřešil a přivezly nepoškozenou skříň, kterou jsem si objednal, protože zboží, které dovezli, je poškozené. A paní mi na to odpověděla: „A co jako já s tím mám dělat?“ (to je vrchol, jak se chovají k zákazníkům). Když jsem argumentoval, že to snad nemyslí vážně, že jsem si u nich objednal, a když volám, že je problém, řekne mi, co s tím mám jako dělat, tak mi dala jiné číslo, kam mám volat ohledně reklamace. Tam mi paní odmítla problém řešit, že prý to po telefonu nejde, že pouze písemně, a že musím poslat fotky poškozených dílů, oni napíší výrobci a pak zase budu čekat, než to z Polska přijde. Tak jsem argumentoval, že to není možné, že to přišlo po 8 týdnech, a že chci, aby mi skříň vyměnili, protože nebudu čekat další 2 měsíce na díly. Paní pořád říkala, že to se mnou odmítá řešit po telefonu. Tak si poškozenou skříň odvezli. A varuji před prodejem Lumax nábytek – jeho jednání k zákazníkům je fakt hrozné, nic horšího jsem nezažil. A to jsem dneska doma zbytečně, protože to po obědě měli přivést. Ještě štěstí že jsem neplatil předem. Chovaní hruza nekomunikují a když je uháním já tak napíšou že vam tu poškozenou skřín přebalí do nových obalů a zase ji privezou. Fakt se jim vyhnout
Rychlost dodání
nedodržení termínu
Ochota personálu, dobrá znalost sortimentu, široký výběr
velký výběr
Skvělý personál
Sedačka po rozbalení byla v zadním díle zlomená
Rychlost dodávky
na showroomu v Chomutově profesionální, milé a ochotné jednání
Ochota a trpělivost prodavaček
After just a few months the sofa is broken, I need to call the reklamace and hope it will be fix
Super jednání i doprava
Krásná prodejna, super obsluha
Možná by bylo lepší uvádět pravdivou dobu dodání (4-10 týdnů), ale údajně je to zpravidla 8-10 týdnů, 4 týdny to není téměř nikdy.