Richle doručeni
nedoporučuji.
Přišla jsem si do prodejny vyzvednout boty a oni mi je nedali, protože nedokázali naskenovat kód a řekli, ať si objednám znovu a vše bylo vyprodáno, ale neměli zájem co řikam
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Richle doručeni
nedoporučuji.
Přišla jsem si do prodejny vyzvednout boty a oni mi je nedali, protože nedokázali naskenovat kód a řekli, ať si objednám znovu a vše bylo vyprodáno, ale neměli zájem co řikam
Tento eshop NEDOPORUČUJI!!! Absolutní ignorace emailů s prosbou vrácení peněz, kdy peníze za uznanou reklamaci byly jejich chybou zaslány na jiný účet. Reklamace je z července 2022 a peníze na účtu stále nemám.
Rychlé dodání
Zboží v hrozném stavu, poškozený zip, peněženka z půlky rozpáraná.
podvodnici stejna skupina jak modivo fejky a scam penez
Rychlé dodání zboží
Nulová komunika ze strany eshopu. 3.11.přijali mnou vrácené boty se slovy, že do 5ti dnů bude platba na účtě. Včera mi přišlo potvrzení o poslané platbě, ovšem účet není můj. Obj. č. 604424675. Operátoři neví nic, na emaily chodí jakési automatic. odpovědi. Doufám, že ty peníze ještě někdy uvidim. Po této zkušenosti už bych neobjednala.
Rychlost dodání
Koupena značková kabelka U.S. POLO ASSN. Naprosto šílená kvalita zpracování typu tržnice. Po třech týdnech od vrácení stále čekám na vrácení peněz.
Poslali uplně jiné zboží.
Nechtějí zboží vyměnit i přes že přinali chybu..
Objednala jsem si a zaplatila boty za 4109 korun. Za dva dny jsem dostala mail, že jeden produkt "neprošel procesem verifikace", objednávku nemůžou zrealizovat. Finanční prostředky měli vrátit do 2-5 pracovních dnů. Boty jsou stále v nabídce! Na infolince opakují dokola, že objednávku nemůžou zrealizovat, že boty byly poškozené, proto neprošly kontrolou. Přesto, že jsou boty stále v nabídce! Peníze zpět zatím nedorazily.
Nic, maximálně způsob, jakým dokážou ze zákazníka udělat šmatlavýho ….., co neumí chodit v botách, šikulky
Automatické zamítání reklamace a posouzení nějakým rádoby znalcem. Podle nich by se měly boty vystavit na polici, aby náhodou neměly známky nošení a daly se tak reklamovat. Humus, boty byly parkrat na noze, odlepily se hrany/boky od podrážky na obou botách na stejných místech, ale podle toho …. znalce s nimi bylo špatně zacházeno. Asi si mysli, ze v nich přítelkyně, která váží 50kg, behala po lese nebo nevím. Normálně v nich chodila na nákup a do práce. Asi si udělám výlet na prodejnu a zeptám se jich, jak se tedy má chodit v botech, aby se nezacaly odlepovat podrazky. Nekvalitní druhá jakost… ještě jednou… HUMUS a nikdy víc, rozhlasim to po svém okolí :) neděkuji
objednávka stornována do 30minut samotným obchodem ale peníze si nechali. Čekám zdali dodrží vrácení platby, dle recenzí vidím že mě asi nemine ČOI.
Už zde nikdy nenakoupim.
Jako omluva sleva 30%, ale jen pokud zboží není již ve slevě, takže komedie
Ztratili mou reklamaci. Neprofesionální jednání přes emaily - levá ruka neví co dělá práva. Zmatky. Pokud jsem nezačala být po telefonu nepříjemná a nepohrozila jsem stížností - nic se nedělo.
Boty jsou 2 jakost prodávaná za 1. Komunikace tragédie. Žádná slušnost, omluva či normální jednání. Zasílají automatický email s formulářem.
Zde uź nikdy.
Nekupujte boty Grisport Grigio Dakar, nejsou z pravé kůže. eobuv už nikdy
splnili jste všechno co slibujete na svých webovkách, boty přišli nové a v terminu, proto mě překvapuje tolik negativních recenzí, objednávala jsem víckrát , ale jen boty remonte a rieker
Můžu pochválit, že vždy mnou vybraná velikost obuvi seděla.
Poslední týden není možné nic objednat. Již pětkrát mi byla objednávka opakovaně zrušena, z důvodu systémové chyby. Dodnes to není vyřešeno.
A teď očekávám vrácení peněz za obuv, kde se bohužel velikost netrefila. Nebylo určené pro mě.
Výběr zbozi
Navrácení peněz za vrácené zboží a komunikace
Stejně jako ostatní zákazníci mám problém s navrácením peněz.. takže pozor na to Čekám na peníze už druhý měsíc...Už to předám AK a ČOI...protože ani nekomunikují .přijde e-mail že se omlouvají ale peníze žádné.. takže POZOR na tuhle firmu
Objednala jsem si a zaplatila 1.11.2022 dvoje boty a peněženku za 4800 korun. 4.11.2022 jsem dostala mail, že jeden produkt "neprošel procesem verifikace", objednávku nemůžou zrealizovat. Finanční prostředky měli vrátit do 2-5 pracovních dnů. Peníze vráceny nebyly, zbývající zboží nedorazilo a na mailovou komunikaci nikdo nereaguje.
Pokud by se podávalo hromadné trestní oznámení, přidala bych se.
Ve čtvrtek 3.11 jsem si vybral zboží ,vložil ho do košíku a objednal. Jako způsob dopravy jsem si vybral zasilkovnu další pracující den (4.11) mi přišel e-mail že pobočka zasilkovny momentálně nepřímá objednávky že si mám vybrat jiné místo nebo změnit úplně způsob dopravy no a tady to cele začalo nikde žádný odkaz kde by se to dalo změnit nic .. tak jsem odpověděl na e-mail s tím že jsem poslal adresu jiné zasilkovny ještě jsem jím poslal fotku kde mají veškeré info. Bylo pondělí 7.11 nikdo se neozval žádný e-mail o změně od zasilkovny taky nic že by měli moji objednávku což je zvláštní ještě jsem nezažil že by přes zasilkovnu něco nepřišlo do 2 dnů (maximálně 3 a to většinou prosinci ) rozhodl jsem se tam zavolat bohužel neúspěšně asi 8 hovoru tak jsem začal komunikovat s robotem přes Messenger který mě po 40minutách zbytečných otázek připojil k reálnému člověku tomu jsem vysvětlil situaci a on mi napsal že to hned předá kolegu že je to opravdu dlouho a zítra to hned vyřeší no máme úterý 8.11 a stále nic vůbec jediná změna zvedli mi tam telefon kde jsem opakoval celou tuhle story a paní mi řekla že to hned zařídí že se to pošle co nejdřív v zápětí mi přišla odpověď na e-mail co jsem psal 4.11 v pátek a ejhle včera ve čtvrtek 10.11 jsem se snažil dovolat a zase nic dneska je 11.11 a nikdo nereaguje neodepisuje dovolat se tam nedá jelikož to mám na dobírku tak jsem jsem se rozhodl ať si to nechají klidně i kdyby mi to chtěli dat zadarmo . V životě bych tohle nečekal u tak velkého e-shopu.. jak musíte být mimo že neumíte změnit adresu doručení nebo si zkontrolovat e-mail když komunikuje se zákazníky ne díky víckrát tu neobjednám ani ponožky . Děkuju za ztracené minuty mého drahého života přeju hodně úspěchu a šťastných zákazníků
Jiz nekolik dni resim, aby se mi vratily penize za zbozi, ktere bylo odeslano zpet . Boty byly poskrabane.. zakaznicky servis tvrdi, ze penize byly vraceny, neni to vsak pravda. Nikd si jiz nic neobjednam.
Poslední dobou nic dříve super
Nejdříve jsem objednala boty sobě podrážka trochu jetá, ale neřešila jsem to bylo to pár korun pak jsem objednala boty dceři za 2000 boty přišly onošené a to dost boty jsem vrátila žádná odezva ani peníze zpět. Kabelka od guessu otočené logo. Už zde v životě neobjednáme nikdo z rodiny.