Nařízení ohledně zacházení s bezobratlými. Cvrčci mohou být prodáváni pouze v sáčku, který slouží pro převoz rybiček. Ryba a cvrček mají přece úplně odlišné potřeby, tak jak mohou být prodáváni ve stejném sáčku? Cvrčkům to v sáčku extrémně klouže, při každém menším pohybu ruky se přesunou na druhou stranu sáčku, při převozu autem domů zažívají peklo v podobě nekonečného tobogánu. Bez úkrytu, prostě vystresovaný hmyz, kterým mám nakrmit svá terarijní zvířata.. to je naprosto šílené. Proč nemohou být v krabičkách jako doposud?
Superzoo.cz
47 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Bezvýznamná situace, jsem onkologický pacient, poprosila jsem na pobočce ve FM o jistou laskavost, kdy už jsem byla opravdu ve velké nouzi a na pokraji kolapsu. Vysvětlila jsem slečně svou situaci velmi dobře, tak aby pochopila i jako laik. Bylo fajn sledovat jak se z ochotné až vtíravě servilní prodavačky změnila v něco lhostejně krutého. Sice slušně, ale velmi ponižujícím způsobem mě vykázala z prodejny, s tím, že mám jít do cca 200 m vzdáleného jiného obchodu... Ano zvládla jsem to, díky jejímu neempatickému jednání teď přemýšlím jestli následné zakrvácení byla jen bezvýznamná žilka, nebo došlo k poškození pouchu. A to by byl mega průser. Jak to na mě působí? Zákazníku plať, nezapomeň na chatitu( ano citový nátlak, bo zvířátka v nouzi) a to hezky zdůraznění, pipetky, kapsičky, kočkolity, kokinka a zvířátka budou happy, ale pozor, nikdy nepros o pomoc pro sebe jako pro člověka. Jsi zkrátka jen prostředník jak za patřičné masírky z tebe vydolujem jakýsi groš. Ano, zvířata nad člověka.
na prodejně skoro žádná cedulka není v češtině ,každý výrobek musím vzít do ruky a pracně číst malá písmenka z čeho se krmiva skládají,
Velký výběr, super ceny
Čekáte než si Vás nějaká prodavačka všimne. Prodavačka Sára- Velmi nepříjemná, už tam nikdy nepujdu. (Super zoo Vysoké Mýto)
Dnes jsem navštívila super zoo ve Velké Bíteši a už nikdy více !!! stála jsem tam 5 minut a čekala kdo si mě z prodavaček všimne.... Potřebovala jsem poradit s postroji na psa. Stáli v hloučku a drbali a drbali ok ... Nákup žádný... Podobné je to i ve Žďáru nad Sázavou Kde je tedy jedna prodavačka a dost protivná Takže když tam je nejdu tam... Šílený
před vánoci jsme si pořídili Andulku ze super zoo a nejsme vůbec spokojení právě nam umírá a paní si ještě hledala na googlu co znamená když je andulka načepírěná k tomu měla parazity a to že jsem ju od nich kopila byla chyba a v životě bych odnich nic nekoupila.
Paní prodavačka Hana byla velmi neochotná a nepříjemná … když tam bude ona znovu tam už nenakoupíme a jednou nám i špatně poradila …
Před pár dny, jsem měla to štěstí navštívit prodejnu s chovatelskými potřebami v Chomutovce a musím se podělit o své nadšení z neuvěřitelně milého servisu, který jsem tam obdržela. Paní Petra, mě nesmírně mile překvapila svou ochotou a znalostmi v oblasti péči o zvířata. Její rady ohledně naší kočičky Margotky byly zlaté. Cítím se tak vděčná, že jsem narazila na tak přátelskou a nápomocnou osobu. Její úsměv a vřelý přístup mi udělaly ten den mnohem radostnější Myslím, že v dnešní době je skvělé narazit na někoho, kdo je tak opravdu ochotný pomoct. Petra si rozhodně zaslouží uznání za svou práci a já jsem jí nesmírně vděčná za všechny její rady a pomoc za krmivo, které nám doporučila
Široký výběr
Nefunkční aplikace, nahlásila jsem na podporu, přeinstalovala aplikaci, odhlásila a znovu přihlásila podle rady zákaznické podpory, stejně nelze z aplikace přejít do eshopu, ani kontaktovat zákaznickou linku, proto bylo zboží objednáno v obchodě. Ne/poskytnutá deklarovaná sleva, při vyzvednutí objednaného zboží mi byla nabídnuta jako registrované zakaznici sleva na první nákup 10%, tuto jsem využila, sleva se přestala zobrazovat, ale cena zůstala v nezměněné výši. Vrcholem všeho byl poplatek za osobní odběr ve výši 59,- Kč, což je v mnoha eshopech cena za dopravu externí službou do různých výdejních boxů. Zpoplatnit osobní odběr na kamenné prodejně nepovažuji za vstřícné, a takovou výši poplatku považuji za nehoráznou. Registraci ruším, aplikaci mažu a do obchodu se půjdu maximálně podívat s dětma na zvířátka, ale kupovat tam určitě nic nebudu!
Naprosto nespolehlivý obchod. V předstihu jsme objednali granule, u kterých psali “doručení do 3 dnů”. Za 3 dny napsali “je to nemilé, objednávka bude mít zpoždení”…už po několikáté! Jestliže nemáte v plánu zboží doručit v uvedeném termínu, proč nenapíšete rovnou “doručíme za déle než týden” ať člověk ví, s čím má počítat a neshání granule večer před víkendem po celé republice?? Ještě když slečna na prodejně řekne, že to odpoledne určitě na prodejnu doručí, tak si člověk nechá zavřít svou veterinu, kde by dostal alespoň menší balení granulí co by pokryly alespoň víkend, aby mu pak v telefonu řekla, že to nedoručili…dala jsem obchodu již několikrát šanci a pokaždé zklamání. Nedoporučuji!
Nejpředraženější zverimex v republice.
Objednal a zaplatil jsem si granule o hmotnosti 17kg ale dorazilo mi 14,5kg , jenže jsem si toho všiml až jsem granule otevřel a vysypal do svého zásobníku na granule
koupili jsme svému psovi uzel na tahání a ještě než jsme mu ho vůbec dali jsme za něj lehce zatáhly a uzel se celý rozmotal. Byl totiž spojen vevnitř pouze lepenkou. Opravdu nevím, jak by tohle mělo vydržet na hru.
Celkem smutné, že u většiny závěsných hraček pro papouchy je použit nevhodný materiál! Papouch bavnu nestráví a usazuje se mu ve voleti, což může vést až k smrti. Můžete mi racionálně vysvětlit, proč vůbec bavlnu používáte?
Objednal jsem napáječku pro papouška ve středu v 9 h a ihned uhradil přes GoPay, platbu měli okamžitě, bylo uvedeno doručení v pátek 20.10. Je pátek a napáječka je stále na depu v Praze 310 km od nás, tudíž doručení snad úterý, protože ještě není ani na cestě. Musím tedy pořešit papouška na víkend a napáječka je mi tedy už k ničemu když dnes nedorazí. - klamavé informace o doručení - nemožnost uhradit dobírkou - platba pouze předem - doprava pouze Pošta Tento podřadný zverimex NEDOPORUČUJI
Maximálně to že to přijde včas z eshopu
Pošlou vám věci které nechcete , a věci které chcete nemáte. Za mě ne, arogantní na infolince, objednávku sfalšují,. Přístup k zákazníkovi nulový ať na prodejně nebo v eshopu. Už nikdy nic.
Bohužel nic
Objednavka stornována a nevím vůbec proč. Nikdy neproběhla objednavka v pořádku :-/
Zboží které mají uvedené jako skladem vůbec nemají tím uvádí zákazníka v omyl dělají z lidí blázny a takové jednání se mi vůbec nelíbí. Prosím o nápravu popř. nějaké rozumné jednání.
Ochotná prodavačka
Postroj za 1200kč , převzetí na prodejně. Objednáno přes e-shop. Zboží bez obalu, špinavé. Vrátila jsem na místě.. Maximální zklamání...
Nekvalitní zboží, konkrétně přepravka na psa. Nevrátili peníze,pouze vyměnili za nový kus, úplně stejně nekvalitní. A navíc až po měsíci . To jsme si museli koupit přepravku jinde, protože často cestujeme. Takže nedoporučuji.
Úžasní prodavači, co vždy poradí a rádi se zasmějou.