Hlavní obsah stránky
Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Trough the Power of Atchetypes - M. Mark, C. S. Pearson [EN] (2001, pevná vazba)

Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Trough the Power of Atchetypes - M. Mark, C. S. Pearson [EN] (2001, pevná vazba)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Angličtina, počet stran 400, rok vydání 2001, pevná / vázanáUsing studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

Parametry

VýrobceMcGraw-Hill Education
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykangličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran400
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2001
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika McGraw-Hill Education