Hlavní obsah stránky
Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Trough the Power of Atchetypes - M. Mark, C. S. Pearson [EN] (2001, pevná vazba)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 400, rok vydání 2001, pevná / vázanáUsing studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.
Parametry
Výrobce | McGraw-Hill Education Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | angličtina Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 400 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2001 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení