Hlavička stránky
Logo obchodu Vuch s.r.o.

Vuch s.r.o.

98 % spokojených zákazníků

31 914 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 82 631 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Vuch s.r.o. reklamace

Zkušenosti s reklamacemi a vrácením zboží

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

anikajassovapřed 5 dny
Doporučuji obchod

Balení rychlost

Jednu věc jsem vracela pro chybu ,nikdy předtím se mi to nestalo .

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, moc děkujeme za Tvé hodnocení a upřímnou zpětnou vazbu. Máme radost, že Tě potěšilo rychlé doručení i pečlivé balení. O to víc nás mrzí, že tentokrát nebylo všechno úplně bez chybičky a jednu Vušku jsi musela vracet kvůli vadě. Velmi si vážíme toho, že se k nám vracíš, a mrzí nás, že Tě právě tentokrát potkala komplikace, se kterou ses u nás dříve nesetkala. Tvůj podnět ke kvalitě určitě předáme dál, protože chceme, aby Ti každá nová Vuška přinášela radost, nikoliv starosti s vracením. Pokud bys potřebovala s řešením vady ještě pomoci, můžeš využít náš formulář na Věříme, že příští nákup už bude zase od začátku do konce podle Tvých představ. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 dny
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita balení, rychlost dodání.

Kvalita výrobku, nutná reklamace.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvoji zpětnou vazbu. Máme radost, že Tě potěšila rychlost doručení i pečlivé balení, o to víc nás mrzí, že samotná Vuška nesplnila očekávání a musíš řešit reklamaci. Nový kousek by měl přinést radost, ne starosti navíc. Prosíme, vyplň reklamační formulář na Kolegové se na celou situaci podívají a pomohou Ti ji co nejrychleji vyřešit. Děkujeme, že jsi nám o své zkušenosti dala vědět. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renata.seipřed 8 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání i výměnu a vrácení zboží

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, moc děkujeme za Tvé hodnocení. Máme radost, že nejen samotné doručení, ale i výměna a vrácení proběhly rychle a bez zbytečného čekání. Víme, že někdy Vuška jednoduše nesedne podle představ, a právě tehdy je pro nás důležité, aby její cesta zpět byla co nejpohodlnější. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště už si vybereš Vušku, která bude přesně ta pravá. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
gabrielakrcmarovapřed 14 dny
Doporučuji obchod, ale...

Velikost batohu . Máte napsáno, že má mít objem 12l a je určitě větší. Stále ještě přemýšlím o vrácení zboží.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, mrzí nás, že velikost batohu nesplnila Tvoje očekávání. Děkujeme za upozornění na uvedený objem, určitě tento údaj prověříme. Pokud Ti batoh nevyhovuje a rozhodneš se ho vrátit, stačí vyplnit náš formulář pro vrácení zboží. za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenapetraskovapřed 17 dny
Doporučuji obchod

Velmi rychle dodání zboží, kvalitně zabalené zboží. Spokojenost při reklamaci.

Kabelka měla vadu látky.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvoje hodnocení. Mrzí nás, že kabelka měla vadu, ale o to víc nás těší, že jsi byla spokojená s vyřízením reklamace. Máme radost, že kladně hodnotíš také rychlé dodání a pečlivé balení. Věříme, že příští Vuška už bude dělat jen samou radost. za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
manak.ditapřed 20 dny
Doporučuji obchod

jednání při vrácení zboží

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, moc děkujeme za Tvé hodnocení. Těší nás, že jsi byla spokojená s naším přístupem při vrácení Vušky. I když si někdy vybraný kousek zkrátka nesedne se svou novou majitelkou, chceme, aby celý proces proběhl co nejpříjemněji a bez zbytečných starostí. Budeme rádi, když nám dáš někdy příště další šanci a objevíš Vušku, která už bude přesně podle Tvých představ. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
nika71před 22 dny
Nedoporučuji obchod

Kabelka přišla poškozená. Nebylo došité očko na popruhu ke karabině. Absolutně žádná výstupní kontrola při výrobě a bohužel ani při balení. Za mě veliké zklamání a jejich jedinou šancí na nápravu poškozeného jména je rychlost vyřízení reklamace. Uvidíme...

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, moc nás mrzí, že Ti kabelka dorazila s nedošitým očkem na popruhu. Chápeme Tvé zklamání, takhle by k Tobě Vuška dorazit neměla. Prosím vyplň reklamační formulář zde: abychom mohli vše co nejrychleji vyřešit. Děkujeme také za zpětnou vazbu, kterou předáme dál. za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
alena janisovapřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Neuznaná reklamace ,po krátké době z černé barvy kabelky začala vystupovat růžová barva

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Aleno, mrzí nás, že tentokrát nemáš důvod přidat na seznam žádné plus. Chápeme, že změna barvy kabelky po krátké době dokáže zklamat, stejně jako výsledek reklamace, který nebyl podle Tvých představ. Každou reklamaci posuzujeme podle konkrétního stavu výrobku a je nám líto, že v tomto případě nebylo možné rozhodnout v Tvůj prospěch. Za tým VUCH Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Editapřed měsícem
Doporučuji obchod

rychlost dodání a pěkné zabalení

objednala jsem si tentýž batoh, protože se mi rozbil zip, ale nový batoh je sice stejné barvy, ale má světlejší popruhy, není identický

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Edito, rychlé doručení a pěkné balení nás těší, rozdíl u nového batohu už o něco méně. Chápeme, že když si objednáš stejný model, očekáváš i stejný vzhled do posledního detailu. Mrzí nás, že světlejší popruhy byly nečekaným překvapením. Díky, že jsi na tenhle rozdíl upozornila. Za tým VUCH Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenkajobankovapřed měsícem
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, vyřízená reklamace, peníze vráceny na účet.

Nekvalitní výrobek.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, Lenko, děkujeme za otevřenou zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Tě kvalita Vušky zklamala a bylo potřeba řešit reklamaci. O to víc jsme rádi, že komunikace s naším týmem a samotné vyřízení reklamace proběhly k Tvé spokojenosti a peníze už máš zpět na účtu. Tvůj postřeh ke kvalitě bereme vážně a děkujeme, že jsi nám dala možnost celou situaci vyřešit. Budeme rádi, když nám dáš v budoucnu šanci Ti dokázat, že to umíme lépe. Za tým VUCH Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mendeova.vpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží není kompletní,čekám na vyřízení, zatím marně a přijde dotazník jestli jsem spokojená. Nejsem

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, mrzí nás, že Tvá objednávka dorazila nekompletní a navíc stále čekáš na vyřešení celé situace. Rozumíme, že dotazník spokojenosti v takovou chvíli rozhodně nepotěší. Ten je zasílán automaticky a bohužel nezohledňuje, zda se u objednávky právě řeší nějaká komplikace. Prosíme, ozvi se nám na info@vuch.cz a připoj číslo objednávky, abychom mohli vše dohledat a co nejdříve s Tebou dořešit. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
m.brousilovapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Objednávka byla vyřízena rychle a pečlivě zabalené zboží.Bohužel jsem batoh vrátila i když byl moc hezký, měla jsem jinou představu,a obratem jsem objednala větší, tentokrát plně spokojená.U obou jsem ocenila perfektní provedení a kvalitu.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme, že ses s námi podělila o svou zkušenost. Jsme rádi, že výměna za větší batoh byla trefou do černého a teď už jsi plně spokojená. Těší nás také, že oceňuješ kvalitu, zpracování i pečlivé balení našich Vušek. Ať Ti nový batoh skvěle slouží. Za tým Vuch Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pavla7155před 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

nemožnost vrátit zboží, které neodpovídá popisu na e-shopu

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Pavlo, děkujeme za Tvou zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud Vuška neodpovídala Tvým očekáváním. Rádi bychom ale upřesnili, že nenošené a nepoužité zboží zakoupené na našem e-shopu můžeš vrátit do 30 dnů od doručení. Pokud navíc Vuška neodpovídá popisu na e-shopu, určitě nám dej vědět. Rádi se na konkrétní situaci podíváme a pomůžeme Ti ji vyřešit. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Dodání v pořádku.

Nevybrala jsem si správný typ, vracela jsem.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme, že ses podělila o svou zkušenost. Jsme rádi, že doručení proběhlo v pořádku, ale mrzí nás, že Ti vybraný typ nakonec nesedl a Vuška putovala zpět. Věříme, že při příštím výběru už narazíš na takovou, která bude přesně podle Tvých představ. Inspiraci můžeš najít napříč kategoriemi na našem e-shopu. S přáním hezkého dne, za tým VUCH Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kralovamartina25před 2 měsíci
Doporučuji obchod

Krásné batůžky Výhoda že nemusím platit odstoupení od smlouvy - dopravu

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Martino, děkujeme za Tvou recenzi. Máme radost, že se Ti naše batůžky líbí a oceňuješ také možnost bezplatného vrácení. Věříme, že Ti vybraná Vuška bude dělat radost. Za tým VUCH Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
michelin2před 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Brýle byli příliš malé a křivé, tak jsem je vrátila.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvou recenzi. Mrzí nás, že Ti brýle velikostně nesedly a navíc nebyly v pořádku. Věříme, že příště u nás vybereš Vušku, která Ti bude vyhovovat lépe. Za tým VUCH Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Krásný výběr zboží, rychlé dodání, bezproblémová komunikace, snadný postup vrácení zboží zdarma do 30 dnů.

Bohužel dříve bylo možné si zboží prohlédnout na prodejně v Praze. Nikdy se mi nestalo, že by zde něco neměli na skladě, nyní nebyl na skladě ani jeden z mých vybraných kousků. Také bývalo možné objednat zboží na prodejnu a také jej na prodejně vrátit, to už také není možné. Je to škoda, člověk si musí vše objednat domů, pokud si chce zboží naživo prohlédnout a vyzkoušet.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvou recenzi. Máme radost, že oceňuješ náš výběr, rychlé doručení, komunikaci i snadné vrácení. Chápeme, že Ti možnost prohlédnout si vybrané Vušky přímo na prodejně chybí a že současný způsob pro Tebe není tak pohodlný. Věříme, že i přesto u nás najdeš další Vušku, která Ti udělá radost. Za tým VUCH Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
libormikipřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost, krásné zboží, super ochota i při reklamaci, vše top

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Libore, moc Ti děkujeme za krásné hodnocení. Máme radost, že oceňuješ rychlost, naše Vušky i přístup při řešení reklamace. Tvá spokojenost nás moc těší a budeme se těšit na Tvůj další nákup. Za tým Vuch Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miladapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Vždy vše v pořádku, rychlé dodání, hezké zboží, v akci jsou ceny dobré. Ráda tu nakupuji, když "přešlápnu" (boty), jde zboží bez obtíží vrátit. Jednu reklamaci promptně vyřešili výměnou.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvé milé hodnocení. Máme radost, že Tě potěšilo pečlivé zabalení i rychlé doručení objednávky. Chceme, aby každá Vuška vykouzlila úsměv už ve chvíli, kdy dorazí ke Své nové majitelce. Přejeme, ať Ti Tvá Vuška dělá radost každý den. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Komunikaci obchodu, rychlost dodání , možnost bezplatného zpětného vracení zboží při nespokojenosti nebo při reklamaci

Barva béžové kabelky a hnědé peněženky Odlišný barevný odstínu kabelky i penezenky, porouchaný zip u peněženky, ihned jsem reklamovala

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme, že ses s námi podělila o svou zkušenost. Vážíme si toho, že jsi ocenila naši komunikaci, rychlé doručení i možnost bezplatného vrácení nebo reklamace. Mrzí nás ale, že barva kabelky a peněženky neodpovídala Tvým představám a navíc se u peněženky objevil problém se zipem. Je dobře, že jsi hned podala reklamaci. Věříme, že ji co nejrychleji zpracujeme k Tvé spokojenosti a vše bude brzy v pořádku. Děkujeme za Tvou zpětnou vazbu a přejeme, aby Ti Tvá nová Vuška už dělala jen radost. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DPD CZPPLZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

PPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje