Hlavička stránky
Logo obchodu Vuch s.r.o.

Vuch s.r.o.

98 % spokojených zákazníků

31 914 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 82 631 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Vuch s.r.o. možnosti platby

Co říkají zákazníci o možnosti platby

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

jana.bubenikova74před 7 dny
Doporučuji obchod, ale...

Ze jsem si k uzasnemu batohu objednala penezenku a kdyz jsem ji zaplatila napsali jste ze neni na sklade a dosud jsem neobdrzela penize zpet meli byste si vice hlidat kdyz si clovek objedna zaplati aby jste vedeli ze neni na sklade verim ze brzy my poslete penize at neztratite zakaznika prijemny den

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, Jano, moc nás mrzí, že radost z úžasného batohu pokazila zkušenost s peněženkou. Chápeme, že když si Vušku objednáš a zaplatíš, očekáváš, že je skutečně skladem, a následné čekání na vrácení peněz je o to nepříjemnější. Děkujeme, že jsi nás na situaci upozornila. Tvůj podnět ohledně dostupnosti určitě předáme dál. Zároveň prosíme, ozvi se našemu zákaznickému servisu s číslem objednávky, abychom mohli prověřit stav vrácení platby a celou situaci s Tebou dořešit. Věříme, že vše bude brzy v pořádku a že si Tvoji důvěru zachováme i do budoucna. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 12 dny
Nedoporučuji obchod

Naprostá neochota k zákazníkovi. Nejen že nebylo umožněno zaplatit mou americkou kreditní kartou (žiji dlouhodobě v zahraničí) s plánem vyzvednout si zakázku v Zásilkovně, když jsem pak navrhl, že si zboží za týden při cestě do Prahy vyzvednu osobně v prodejně na Národní a zaplatím v hotovosti na místě, dostal jsem strohou zprávu, že "z provozních důvodů vám nemůžeme zásilku předat a nechat zaplatit v hotovosti v našem obchodu".

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, mrzí nás, že sis z komunikace s námi odnesl pocit neochoty. Chápeme, že když se nepodařila platba americkou kartou a následně nebylo možné využít ani Tebou navržené osobní vyzvednutí s platbou v hotovosti, působila celá situace zbytečně komplikovaně. Některé způsoby předání a platby bohužel z provozních důvodů skutečně nemůžeme individuálně měnit. To ale nic nemění na tom, že naše komunikace měla být vstřícnější a měla Ti lépe vysvětlit dostupné možnosti. Děkujeme, že jsi nám svou zkušenost popsal. Tvou zpětnou vazbu předáme dál, protože i způsob, jakým podobné nestandardní situace řešíme a vysvětlujeme, je pro nás důležitý. Za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaru46před 22 dny
Doporučuji obchod, ale...

výběr, rychlost doručení, balení

v balíkovně nebylo možno platit kartou

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za zpětnou vazbu. Máme radost, že oceňuješ náš výběr Vušek, rychlé doručení i balení. Mrzí nás komplikace s platbou kartou v Balíkovně a věříme, že příště už proběhne vše bez zádrhelů. za tým VUCH Ira

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenkajobankovapřed měsícem
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, vyřízená reklamace, peníze vráceny na účet.

Nekvalitní výrobek.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, Lenko, děkujeme za otevřenou zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Tě kvalita Vušky zklamala a bylo potřeba řešit reklamaci. O to víc jsme rádi, že komunikace s naším týmem a samotné vyřízení reklamace proběhly k Tvé spokojenosti a peníze už máš zpět na účtu. Tvůj postřeh ke kvalitě bereme vážně a děkujeme, že jsi nám dala možnost celou situaci vyřešit. Budeme rádi, když nám dáš v budoucnu šanci Ti dokázat, že to umíme lépe. Za tým VUCH Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání Platba na dobírku Široký výběr od peněženek, brýlí po batohy

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvou recenzi. Máme radost, že Ti vyhovovala rychlost doručení i možnost platby na dobírku. A ještě víc nás těší, že oceňuješ naši pestrou nabídku od peněženek a brýlí až po batohy. Pokud budeš mít chuť na dalšího parťáka na cesty, věříme, že ho najdeš mezi našimi batohy. Hezký den. Za tým VUCH Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vaculikovaspřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

výběr, kvalita, akční ceny,krásné modely

zaplatíte kabelku, expedice ihned, zaplatíte poukaz, platba okamžitá a nic, na oslavu padesátin jsem šla bez, kamarádka pochopila, udělali to už poněkolíkáté, když jim ukážete potvrzení z banky o okamžité platbě, tvrdí, že jste dali platbu převodem....to mě fakt štve, už asi nic nekoupím, mám toho po krk, u dárkových poukazů to fakt nefunguje....

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za otevřenou zpětnou vazbu i za pochvalu našeho výběru, kvality a designů. Moc nás mrzí, že se Ti komplikace s dárkovým poukazem stala opakovaně a tentokrát navíc pokazila dárek k padesátinám. Rozumíme Tvému zklamání, zvlášť když jsi platbu provedla okamžitě. Ozvi se nám prosím, rádi celou situaci prověříme a budeme se snažit vše napravit. Budeme moc rádi, když nám dáš ještě šanci. Za tým VUCH Zuzana

Nahlásit
Nahlásit recenzi
alicapřed 3 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Primární vyřízení objednávky a komunikaci ohledně platby.

Barva peněženky není sv.modra,ale nazelenalá.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvé hodnocení. Moc nás těší, že jsi byla spokojená s rychlým vyřízením objednávky i komunikací ohledně platby. Zároveň nás mrzí, že barva peněženky neodpovídala Tvému očekávání. Chápeme, že odstín na obrazovce se může od skutečnosti někdy lišit, i když se snažíme, aby fotografie byly co nejvěrnější. Děkujeme, že jsi nás na to upozornila – Tvé zpětné vazby si vážíme a předáme ji dál. Věříme, že Ti bude Tvá Vuška i přesto dělat radost. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Naďa Š,před 3 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace objednávek

Zrušení platby Twistem a hlavně zrušení osobního vyzvednutí, i když bylo za poplatek

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Naďo, děkujeme Ti za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Tě změny v možnostech platby přes Twisto i zrušení osobního vyzvednutí zklamaly. Chápeme, že pokud jsi tyto možnosti využívala, může to být nepříjemná změna. Děkujeme, že ses s námi podělila o svůj pohled. Za tým Vuch Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
weigovapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace, doprava,platba, všechno probíhalo perfektně, zboží hezky zabalené.

Ta taška se mi moc nelíbí,je tmavší, než na obrázku a taková moc celá tuhá.Mam hodně podobnou vušku černohnědou a ta je perfektní,tato zklamala,asi někoho obdaruji.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za Tvé hodnocení. Máme radost, že vše kolem objednávky proběhlo na jedničku a že k Tobě Vuška dorazila hezky zabalená. Mrzí nás ale, že samotná taška nesplnila Tvá očekávání. Chápeme, že odstín i celkové zpracování mohou naživo působit jinak, než sis představovala. O to víc nás těší, že s jinou Vuškou máš skvělou zkušenost. Pokud Ti taška nevyhovuje a je nenošená, můžeš ji bez obav do 30 dnů vrátit. Děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Za tým VUCH Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petra-kolajovapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Naprosto perfektní a profesionální jednání personálu, jeho jazykovou vybavenost a nesmírnou trpělivost při řešení problému s platební kartou. A děkuji za sklenku vody - bylo opravdu horko... :-).

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, Petro, moc Ti děkujeme za tak nádhernou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme Tvých slov o našem týmu. Těší nás, že jsi ocenila nejen profesionální přístup a komunikaci, ale také trpělivost při řešení komplikace s platební kartou. A pokud sklenka vody přišla vhod v horkém dni, pak nás těší dvojnásob, že jsme mohli alespoň trochu zpříjemnit Tvou návštěvu. Právě podobné detaily podle nás tvoří příjemný zákaznický zážitek. Děkujeme za důvěru a budeme se těšit na další setkání, ať už online nebo na prodejně. Krásný den. Za tým Vuch Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka přišla krásně zabalená a první dojem byl velmi příjemný.

Bohužel kabelka se během pár týdnů začala ničit, což mě u značky, která se prezentuje jako kvalitní, zklamalo. Problém nastal ve chvíli, kdy mi po uznané reklamaci dorazila na účet nižší částka, než odpovídala ceně kabelky. Na dotaz jsem dostala nesprávné vysvětlení. Když jsem upozornila na nesrovnalosti, místo jakéhokoli objasnění mi přišel jen odkaz na podmínky — bez kontextu a bez snahy situaci řešit. Tyto podmínky navíc sami nedodrželi. Nakonec jsem byla já ta, kdo si je musel pročíst, najít chybu a upozornit je, že nepostupují podle vlastních pravidel. Teprve poté slíbili doplatit částku, která měla být vrácena hned napoprvé. Ani v tu chvíli nepřišla omluva za zbytečné komplikace. Nevím, zda zákaznická podpora své podmínky nezná, nebo zda se mě jen snažila odbýt, ale výsledek je stejný: velmi špatná zkušenost. Momentálně mám doma druhou kabelku ze stejné objednávky a jen doufám, že vydrží déle než pár týdnů. Po tomhle kolečku bych ji nejraději vrátila také a v obchodě už znovu nenakupovala. Za sebe obchod rozhodně doporučit nemůžu.

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme Ti za otevřenou zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Tvoje zkušenost s Vuškou i následným řešením reklamace byla takto nepříjemná. Chápeme, že pokud se kabelka začne po krátké době ničit a navíc se objeví komplikace při reklamaci, je to velké zklamání. O to více nás mrzí, že jsi měla pocit, že musíš celou situaci řešit a dohledávat informace sama. Takový přístup rozhodně není standard, který bychom Ti chtěli poskytnout. Omlouváme se za vzniklé komplikace i za komunikaci, která nepřinesla jasné vysvětlení ve chvíli, kdy jsi ho potřebovala. Tvoji zpětnou vazbu předáme kolegům, aby se podobné situace neopakovaly. Věříme, že Ti druhá Vuška bude dělat radost mnohem déle. Za tým Vuch Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jarculapřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

rychlé dodání

kabelka byla příliš malá, proto jsem jí vracela, dosud mi nebyly vráceny peníze

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že objednávka dorazila rychle, i když nás mrzí, že kabelka nesplnila očekávání velikostí. Jak jsme Tě informovali, zásilka už dorazila na náš sklad. Na vyřízení vratky máme zákonnou lhůtu 14 dní, ale uděláme maximum pro to, aby bylo vše vyřešeno co nejdříve. Platba je následně odesílána do 5 pracovních dnů. Hezký den. Za tým Vuch Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
klara.krumpolcovapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží mi neposlali, obdržela jsem pouze e-mail, že zboží již není skladem. Když jsme jej platila, skladem bylo! Hnus!!! Nikdy více!

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj, Kláro, mrzí nás Tvoje zkušenost a chápeme, že Tě to naštvalo. Při přípravě balíčku bylo zjištěno poškození Vušky, a proto jsme ji nemohli odeslat. Šlo o poslední kus, takže už nebylo možné objednávku nahradit. Rádi Ti pomůžeme s výběrem jiné Vušky, která Ti udělá radost. Můžeš se podívat třeba na novinky. Děkujeme za pochopení. Hezký den. Za tým Vuch Kristýna

Nahlásit
Nahlásit recenzi
radka.sramekpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic,velké zklamáni

Nezaslané zaplacené zboží a špatná komunikace

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

Ahoj Radko, děkujeme za zpětnou vazbu. Dle dostupného trasování byla zásilka doručena. Pokud je přesto něco v nepořádku, ozvi se nám prosím na info@vuch.cz, situaci rádi prověříme a vyřešíme. Budeme rádi, když nám dáš ještě šanci. Za tým Vuch Sára

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kosazuzapřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dodržení termínu, vzorné balení

Bohužel jsem zazmatkovala a zaplatila jednou fakturu na Vuch a podruhé v Zásilkové. Můžete mi poradit, jak tu platbu na fakturu reklamovat a dostat zpět? Děkuji Kosarova

Vuch s.r.o.Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.

děkujeme Ti za milé hodnocení dodání i balení. Co se týče dvojité platby, určitě to spolu vyřešíme. Prosím, napiš na naši zákaznickou podporu s číslem objednávky a informací o obou platbách. Kolegové domluví následný postup. Kdybys potřebovala s čímkoliv dalším pomoct, jsme tu pro Tebe. Za tým Vuch Helena

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DPD CZPPLZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

PPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje