Špatně seřízené kolo druhý den odvezeno do servisu ještě se na něm pracuje takže jsem se na něm ještě pořádně nesvezl
Mountfield reklamace
Zkušenosti s reklamacemi a vrácením zboží
Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AIPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlé doručení, jednoduché zprovoznění. Zatím funguje dobře. Loni jsem zakoupil stejnou sekačku, která vydržela funkční pouze 2,5 měsíce. Vrátili mi peníze.
Neobdržel jsem fakturu až na moji žádost mi poslali kopií, kde skončil originál mi není známo!!!
Rozumný sortiment za přijatelnou cenu, možnost servisu
zatím bez připomínek
u této myčky je úplně jiná baterie než už mám. Nikdy by mě nenapadlo, že bude jiná. Pokud bych pořídila novou baterii a nabíječku vyjde cena skoro na tu, kterou dekarujete před slevou. Hrozně mě to zklamalo. Musím ji proto vrátit.
servis a rychlost vydeje
Viřívka fungovala rok.
Po roce se rozbil bublinkovač, nemožnost se telefonicky spojit s technikem, hloupá AI na lince, volající lidi Mountfeld nazajímá, kvůli reklamaci se 800L vody upravené muselo vypustit.
Snad pouze přístup přímo na prodejně, do které jsem si musel dojet dost daleko, protože vybrané čerpadlo nešlo vyzvednout na bližší prodejně, ani poslat a navíc, výzva k odeslání neobsahovala slibovaný čarový kód a do info centra se ani po několika pokusech nebylo možno dovolat. zachránil mě až e-mail přímo na prodejnu.
1.Zboží dostupné pouze ve vzdálené prodejně
2. Výzva k odběru neobsahovala nic, čím se prokázat při odebrání (čarový kód...)
3. Dovolat se na prodejnu nelze a do centrálního info centra prakticky taky ne. (Až po mailu přímo na prodejnu mě zavolali, jak to mám udělat.)
4. Zvolené čerpadlo je mi úplně k ničemu, protože ač má stejné parametry jako původní TALLAS SA60/3 (rovněž od Vás), které jsem se nejprve pokoušel marně nechat opravit ve Vašem servisu (byť s velmi vstřícným personálem). Nové čerpadlo má sice stejné parametry, ale nesrovnatelně horší výkon = zavlahové trysky, které s původním bez problému fungovaly nyní ani nevylezou ze země = moje důvěra ve Vaši firmu po mnoha letech právě skončila.
PS: Pokud by se Vám podařilo mě sdělit, v čem jsem udělal chybu, či dokonce nají nějaké řešení situace, který pro mě znamená ztrátu mnoha hodin času a tisíců korun budu samozřejmě rád a to už jen protože na zahradě mám prakticky většinu techniky od Vás.
S pozdrave L. Zámečník
Nafukovací lehátko přišlo poškozené,má díru. Nemůžu ho používat, zboží vrátím zpět.
Zboží po poškození dopravcem a vrácení do vašeho E SHOPU ještě nedorazilo a ani jste mi neinformovali, jak bude záležitost vyřízena jak uváděl dopravce.
Bazén začal po 4 dnech po napuštění, kdy se ještě ani nezačal používat, na 3 místech ve sváru téct. Nekvalitní materiál! Nedoporučuji. Řeším s e- shopech.
Rychlost dodání
U sekačky nefungoval pojezd a musela hned do servisu na reklamaci.
dobrou cenu
Bazén ,který jsem koupil tekl , a reklamace ještě není vyřízená a koupací období už je za nama. Tekže čerpadlo vyskouším až příští rok.
Ještě v den objednání jsem chtěl objednávku zrušit. Nenašel jsem však na vašich stránkách jinou možnost, než odstoupit od smlouvy. Po odeslání vyplněného formuláře jste přesto zboží odeslali i po písemném i telefonickém kontaktu s vámi. Doteď zboží leží někde u přepravce. Čekám na vrácení peněz.
Koupil jsem si novou sekačku a za hodinu jsem ji musel reklamovat, něco se rozbilo
Dobrý den,
žádám o zrušení objednávky a vrácení platby na účet.
Kolo sem potřeboval na léto a ne až v říjnu,
děkuji za vyřízení
s pozdravem
Petr Štohl
nedodali vše objednané, na eshopu najednou nebylío ale v prodejnách ano, nakonec přišla jen jedna bočnice, ale reklamace byla vyřízena rychle, bočnice dodána ohnutá a škrábnutá, ale nebyla síla znovu reklamovat
Zaměřil jsem se na Aku program, výdrž baterií třetí sezónu bez problémů
Neuznaná reklamace, Ostrava se neobtěžovala zboží ani rozebrat a zkontrolovat, našli zástupný problém a zamítnuto, kvůli čtrnácti stovkám jim to zřejmě stojí za to, vedoucí reklamací a manažer prodejny v Českém Těšíně jen mekotali o odvolání a za vše mohla Ostrava, úplně mimo profi přístup.
Reklamovi jsme vadnou židly a okamžitě nám dali novou - parádní přístup
Profesionální jednání.
Bohužel neúplné zboží a bylo vráceno.
výrobky špatné kvality, časté opravy a reklamace
