Hlavička stránky
Logo obchodu KOLOSHOP.cz

KOLOSHOP.cz

97 % spokojených zákazníků

9 990 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 55 041 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Co zmiňují zákazníci v recenzích

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

buzekppřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Perfektní domluva. Komponent na který jsem čekal několik měsíců než jej výrobce zase doveze. Domluva na ceně. Proste paradni nákup a komunikace. Q

Nahlásit
Nahlásit recenzi
aksilkenedzpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Dostupnost zboží, cena a rychlost dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pmrstakpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

rychlost a přesnost

do držáku na 1,5 l PET láhev se nevejde standardní láhev od Mattoni nebo Aqualinea.

KOLOSHOP.czZobrazit reakci obchodu KOLOSHOP.cz

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Máme velkou radost, že jste byl spokojen s rychlostí a přesností vyřízení Vaší objednávky. Pokud jde o samotný košík Topeak Modula Cage XL, tyto cyklistické držáky jsou primárně navrženy a tvarovány pro klasické cyklistické láhve (bidony), případně pro specifické typy outdoorových lahví. Běžné PET láhve od nápojů jako Mattoni nebo Aquila mají často specifické a nestandardní tvary (např. výrazné prolisy nebo širší průměr), kvůli kterým do držáku nemusí ideálně pasovat. I přesto doufáme, že Vám bude košík dobře sloužit. Hezký den, ať to frčí Jana Lužinová, Koloshop.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lukas1wagnerpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost, doprava, komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
libunamachchpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
k.pomahacpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Spolehlivost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
tom.palka983před 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlou reakci zákaznické linky na nedostupnost zboží a stornování objednávky.

Zboží bohužel nebylo na skladě, i když na e-shopu bylo normálně dostupné.

KOLOSHOP.czZobrazit reakci obchodu KOLOSHOP.cz

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenil rychlou reakci naší zákaznické linky při řešení nastalé situace a stornování objednávky. Zároveň se Vám velice omlouváme za nedorozumění ohledně dostupnosti zboží značky Castelli. Produkt byl na e-shopu veden s dostupností „na dotaz“, což znamená, že jsme jeho fyzickou skladovou zásobu museli nejprve ověřit. Mrzí nás, že zboží nakonec nebylo možné zajistit. Hezký den, ať to frčí Jana Lužinová, Koloshop.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
murrayone86před 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost procesu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jurakonecny9před 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jannemecpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlé doručení, cena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vodrazkatonikpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

dobrý dodaní

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiřípřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Zboží doručeno v termínu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pprikrylpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

výbornou komunikaci obchodu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
patrik.kpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Výběr,cena, rychlé dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milošpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Výborná cena zboží, kvalitní příprava pro expedici

Nahlásit
Nahlásit recenzi
sabakpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dobra komunikace

Kolo predano s nedotazenou vidlici, nefunkcni cyklocomputer, mekke brzdy, doreseno nicmene obratem vramci zaruky

KOLOSHOP.czZobrazit reakci obchodu KOLOSHOP.cz

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že komunikace z naší strany proběhla v pořádku a že se nám vzniklé záležitosti s kolem a nefunkčním cyklocomputerem podařilo obratem vyřešit v rámci záruky. Co se týče nastavení brzd a vidlice, u mechanických komponentů v této cenové kategorii se vždy snažíme z nich na dílně dostat naprosté maximum. Nicméně jejich brzdný účinek a tuhost mají své konstrukční limity, které mohou být výrazně ovlivněny vyšším zatížením. I přesto jsme rádi, že se nám podařilo nastavení pro Vaše potřeby alespoň částečně přizpůsobit a záležitost s tachometrem obratem vyřešit vrácením peněz. Přejeme Vám mnoho bezproblémových kilometrů. Hezký den, ať to frčí Jana Lužinová, Koloshop.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
marecek517před 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr H.před 4 měsíci
Doporučuji obchod

Dobré ceny , rychlé odeslaní objednávky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kovar-mpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Super lidi na prodejně. Komunikativní a velice přátelští.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaDHLPPLBalíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)PPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje