Hlavička stránky
Logo obchodu Babyplace

Babyplace

270 hodnocení

83 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr

V Dubnu 2019 jsme koupili kočarek. Dali nam vystavený kus bez krabice. Dovezli jsme jej domu a schovali do doby než se měl malý narodit. Přišel očekavaný den D a chtěli jsme jako novopečení rodiče povozit naše miminko ( Srpnen 2019) vyjeli jsme na prochazku a konstrukce kočarku se začala třepat takže jame byli nucení vrátit se domů a volat na sevis co a tím. Bylo nam řečeno že, ho máme přivést na reklmaci tak jsme tak učinili. Personal evidetně nemá rád reklamace takže nas odpalkovaly slovy, že si ho tam nechají ale že je v pořadku. Odjeli jsme domu a čekali ja sms zprávu kdy bude reklmace vyřízená. O týden později napsali že je vyřízena a že si pro kočarek máme přijet. Finale zní, že je uplně ve stejném stavu jako když jsme ho tam odvezli. Se slovy, že je v naprostým pořádku. Takže za mě už nikdy nic. Teď máme takřka zbytečný kočarek doma se kterým nemůžeme nic dělat než koupit další.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Pouze to, že jsem nečekala dlouho na odpověď na své dotazy.

9.3.2019 objednáno zboží s předpokládaným doručením 14-28 dní, 20.3. byl zaslán dotaz na průběh. Sděleno datum doručení od dodavatele 23.4. Na to jsem reagovala, že se to neshoduje se dny, které uvádí na stránkách, na to mi bylo sděleno, že by mohla být naskladněna začátkem dubna. 9.4. jsem se tedy dotazovala, jak to vypadá. Odpověď byla, že by zboží mělo přijít každým dnem, ale přesný termín neví. A nakonec dne 24.4. mi byl doručen e-mail s tím, že zboží by mělo být dostupné až během měsíce června. Tříkolku jsem chtěla dát synovi k narozeninám, tudíž jsem jí nakonec objednala z jiného obchodu, který mi jí doručil za dva dny, stejně jsme to tedy synovi nestihli předat včas, vzhledem k tomu, že jsem čekala skoro 2 měsíce na doručení z obchodu Babyplace.cz. Byl to můj první a také poslední nákup u tohoto obchodu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Skvělá komunikace, když je potřeba poradí, rychlé dodání a ráda jezdím i do kamenné prodejny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Ceny, výběr

Doba dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

1) Koupě kočárku 25.5.2016 2) Kočárku se synem uvnitř se při vyjížďce ulomilo přední kolečko i s částí konstrukce 13.1.2018 3) Babyplace zamítlo 24.1.2018 reklamaci s tím, že posoudili tvar praskliny a homogenitu materiálu a můžeme si za to sami. Ale že kočárek za tisícovku svaří. 4) Našel jsem soudního znalce pro metalurgii. Podle něj by Babyplace pro takové tvrzení muselo kočárek rozřezat, což samozřejmě neudělali, takže jejich zdůvodnění byl blábol. 5) Napsal jsem novou reklamaci, kterou Babyplace 15.2.2018 zase odmítlo tentokrát se zdůvodněním, že reklamaci neuznal výrobce a oni jako prodejce se tím tedy budou řídit. Ale že za 1 Kč díl nahradí novým, jen v úplně jiné barvě, tak ať rozhodně dám vědět, i třeba negativní stanovisko. 6) 16.2.2018 mi poslali kočárek zpět. Na dotaz, co má takový jednostranný krok v kontextu jejich žádosti o jakékoliv, byť negativní stanovisko znamenat, mi 17.2. odpověděli, že jsem nereagoval. Proto považovali, že nemám o navrhovaný způsob zájem a reklamaci zamítají. 7) Objednal jsem tedy znalecký posudek. Opravdu pro něj bylo třeba kočárek rozřezat, vzorky posoudit světelnou a elektronovou mikroskopií. Posudek byl 1,4x dražší než samotný kočárek. Posudek prokázal, že konstrukci propálili ve výrobě a mikrotrhliny pak zamatlali povrchovou úpravou. 8) Můj advokát pak 23.4.2018 vyzval Babyplace k vrácení peněz a proplacení nákladů spojených s reklamací. Babyplace si vyprosilo měsíc odkladu na další posuzování znaleckého posudku. 9) 24.5.2018 Babyplace sdělilo, že vrátí peníze za kočárek a uzná náklady na znalecký posudek, ale neuznává náklady na advokátní služby, protože se se mnou snažili komunikovat všemi dostupnými prostředky v náležitých lhůtách, že jim vždy velice záleží na spokojenosti zákazníků a že jsem si měl vystačit s ČOI. 10) Až poté, co advokát informoval Babyplace, že se tedy o náklady na advokátní služby budeme soudit, Babyplace 4.6.2018 proplatilo i zbytek. 11) Tolik naše zkušenost, obrázek si udělejte sami.

BabyplaceZobrazit reakci obchodu Babyplace

Chceme tímto poděkovat panu Matulovi za poučení jak se chovat k zákazníkovi. Pan Matula skutečně zaslal kočárek na reklamaci s tím, že se ulomilo rameno uchycení předního kolečka. Musíme potvrdit že se občas tento problém objeví, ale ve 99% případů je příčinou přetížení přední strany vožením dalšího dítěte na ploše pro opěrku nohou. Vždy jsme se snažili stejným způsobem za minimální náklady rám opravit výměnou poškozeného dílu. Jenom pro upřesnění rám nepraskl ve svaru, ale v rovné části, kde je velká páka. Proto jsou kočárky testovány jenom na 15 kg. Znalecký posudek potvrdil, že v oblasti svaru se nacházejí mikroskopické trhlinky, které mohly být příčinou únavy materiálu. Posudek už neřešil, jestli tyto trhliny mohou být příčinou při jízdě kočárku samovolného zlomení. Mimochodem v každém místě svaru a jejího okolí dochází k tepelným změnám, jinak by nedošlo ke svaru. Protože jsme z toho nechtěli dělat vědu nabídli jsme ještě před znaleckým posudkem úplně novou konstrukci, bohužel v jiné barvě, protože se již v původní nevyrábí. Ani po telefonu, po sms, po emailu se pan Matula nevyjádřil a proto k zákonnému termínu reklamace jsme rozhodli jak rozhodli. Zaplatili jsme vše co si vyúčtoval, nebudeme se k tomu dále vyjadřovat, takže mohl být maximálně spokojený. Pan Matula lže že jsme chtěli něco svařovat, lže že svar byl zamatlaný- celá konstrukce byla profesionálně upravená, byl to on kdo složitě a arogantně komunikoval. Po odmítnutí jiné konstrukce jsme udělali chybu, a ta nás stála téměř 40.000 kč. Poučení: boží mlýny melou pomalu a jistě. Nám se náš vstřícný přístup ke spokojeností zákazníků určitě vyplatí. Pěkný zbytek dne Babyplace tým +420 775 552 823

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Velice rychlá komunikace a dodání. S kočárkem jsme moc spokojení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

kočárek jsem vybírala opravdu dlouho…:( naknec jsem si vybrala na babyplace. Mají širký výběr a my si naknec vybrali sportovní kočárek Emmaljunga a jsme spokojeni :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

S tímto eshopem jsem velice spokojená. Sháněla jsem pro sestru kočárek a bylo to dosti na rychlo, protože jsme výběr nechávaly až na poslední chvíli, takže jsme spoléhali na to, že nám opravdu dojde na termín, který nám byl slíben. Samozřejmě se tak stalo, kočárek došel v pořádku a hlavně včas, takže ještě jednou děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, vstřícnost, rychlé a bezproblémové dodání, kočárek došel v pořádku, takže za mě palce nahoru

Nemám nic, co bych vytkla

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 lety
Nedoporučuji obchod

rychlá doprava

Kočárek zaslali vadný...vada není chyba prodávajícího,ale výrobce...bohužel prodejce věděl že kočár je vadný jelikož jsem se ptala paní z obchodu jak kočárek vypadá a říkala že na něj kouká a je moc hezký.Paní věděla že kočárek potřebuji akutně a kvůli vadnému zboží jsem zrušila jinou objednávku a koupila si zde o 1000kč dražší než se normálně prodává.Naštěstí přítel je šikovný a vadu opravil převrtáním.Pán se kterým jsem jednala druhý den byl arogantní,flegmatický a o závadě nevěděl...což nevěřím.Měla jsem zaslat jen boudičku na reklamaci pokud prý potřebuji kočárek v tomto deštivém počasí budu jezdit bez střechy a že neví jak je to s reklamací atd......stručně řečeno raději osobně než objednat z tohoto obchodu :(

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 10 lety
Doporučuji obchod

Rychlá doprava dobrá komunikace super zboží velká spokojenost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 11 lety
Doporučuji obchod

skvělá komunikace,rychlé dodání,obchod doporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 11 lety
Doporučuji obchod

Velice dobrá úroveň komunikace ohledně termínu dodání. Přehledný e-shop.

BabyplaceZobrazit reakci obchodu Babyplace

Děkujeme za recenzi.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 12 lety
Doporučuji obchod

Vždy super jednání, máme více zkušeností.

BabyplaceZobrazit reakci obchodu Babyplace

Moc děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 12 lety
Doporučuji obchod

Naprostá spokojenost, rychlost, ochota, příjemná komunikace.

BabyplaceZobrazit reakci obchodu Babyplace

Moc děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 13 lety
Doporučuji obchod

výborná komunikace maximální vstřícnost bleskurychlé dodání

BabyplaceZobrazit reakci obchodu Babyplace

Moc děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

GLSVlastní přepravaZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovnaGLS ParcelShop

Kontaktní údaje