Rychlost a komunikaci.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Doprava, PPL mělo dopravit mezi 17-21 hod za příplatek 40 Kč, v 9 ráno volali, že jsou před domem. 216 kg balík mi nechali v zásilkovně.
Slib vrácení peněz za dopravu nebyl doposud splněn splněn.
rychlost
doba dodani
Přístup při vyřizování reklamací.
Poslali mě jinou barvu lehátka, jak jsem chtěla. Nezavolali mě jestli souhlasím. Jsem velmi zklamaná a na reklamaci bylo pozdě, jelikož jsem byla v zahraničí a zboží převzala sousedka.
Rychlost, ochota.
Obsluha výborná a bez fronty
rychlost vyřízení,
kvalita výrobku
je to rychlost ve vyřízení
myčka dorazila na boku poškrábaná a promáčklá, ale protože je vestavná a na funkci to nemá vliv tak jsem to neřešil. Ale zkazilo mi to radost.
rozměr slunečníku neodpovídá popidu
.... Vše kromě samo reklam, kde je nikdo nechce.....
Že se všude objevujete, dyž vás nikdo nehledá, přestaňte se zobrazovat sami, bo přestanu u vás úplně nakupovat....
Dosud objednávka nedorazila !!!
Na dotazy neodpovídají !!!
Dopravce neodpovídá !!!
MALL.CZ už nikdy více !!!
Kdysi jsem byl spokojen. teď jen posunují termíny, protože sklad nereaguje na objednávku.
Lži v termínu dodání zboží sami Vám určí dopravce nějakou firmu Intime. nedají na vybrat dopravce dle vlastního rozhodnutí z nabídky. Čekám na vrácení peněz.
rychlé dodání
již týden čekám na kopiii mé faktury..což si myslím že už je opravdu dost navíc když jsem 3x psala..bez jakékoliv odpovědi:(
rychlost , ochota, spolehlivost
rychlost dodání
Výrobek, který jsem si objednala je fajn.
Děs, běs. Balík jsem si objednala, zaplatila. Datum dodání bylo 24.5 celý den se mi nikdo neozval. Ozval se mi až den na to (25.5) nepříjemný pán od kterého jsem měla zmeškaný hovor (jelikož ostatní lidi musí taky chodit do práce) že pro mě měl balíček ale že nemám označeny zvonek a to je velký problém. Za 1. Mají volat předem jestli jste vůbec doma. Za 2. Pro tyto případy mají telefonní čísla. Za 3. Termín dodání byl den před tím :D pán mi na to odpověděl, že to není jeho problém, že to do rukou dostal až toho 25.5 .... Takže jsme se domluvili na náhradním termínu předání (30.5) přišla mi dokonce i SMS že mi to v ten den doručí od 10:00-13:00 myslíte že dorazili? Ani omylem. Tak tam volám a paní na dispečinku mi říká že tam mají napsáno "prijemce se odstěhoval" takže i přesto že se semnou pán domluvil ... se na mně lidově "vys..ral". Zboží mi tedy dorazilo dnes, v obité zaspiněné krabici s oděrky. Naštěstí vše uvnitř je zatím v pořádku. Je to dárek takže jsem to nezkousela zapínat. Už nikdy víc.
i presto, ze si lovek zaplati expresni dodani, nejsou schopni splnit termin. Navic to nikoho nezajima. zpusob komunikace je otresny. Nejhorsi zkusenost z eshopem za posledni dobu.
