Rychlost dodání
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Obsluha
Rychlost
Rychlost a přesnost přípravy a doručení objednávky na výdejní místo. Ochota a dobrá nálada obsluhy na výdejním místě i ve skladu v Ostravě. Děkujeme
Rzchlé jednání a dobrá komunikace.
Rychlost
zboží skladem, není doručeno ani po 3 týdnech
Komunikace
Komunikaci, rychlost vyřízení, určitě cenu za produkt.
Nic mně nezklamalo, jen trochu překvapilo, že produkt byl odeslán pouze v originál krabici bez jakéhokoliv vnějšího obalu (ochrany) - vnější krabice, smršťovačky atd. Jednalo se autoledničku a ta je v originál krabici jen tak bez jakýchkoliv ochranných prvků (polystyren atd.) Nicméně dorazilo bez poškození a produkt je funkční.
Před par dny přišlo potvrzení o přijeti platby a od té doby nic. Myslím že ji nemají na skladě i když píši že mají.
rychlost dodání,cenu
Ceny, ochotu personálu a rychlost dodání.
Rychlost
Že MORA už není originální.
rychlost dodání, dopoledne jsem objednal a druhý den jsem měl balík v ruce
Vstřícnost personálu
rychlost
komunikaci
že eště nic nepřišlo
beru vše zpět ted volala paní že mě to vezou. Tak zase změna nepřišlo protože jsem dostal jinou objednávku
komunikace. přístup k reklamaci. Rád bych popsal celý proces. Objednal jsem zboží, ihned uhradil, objednávka vzápětí potvrzena, info o expedici. Dosud by bylo vše v pořádku. Po 3 dnech jsem stále neměl zboží. Kontaktoval jsem prodejce, předali mi kontakt na dopravce - DHL. Volal jsem tam a bylo mi sděleno, že je plánováno doručení zboží za necelé 2 týdny, což mě šokovalo. Domluvil jsem si individuální doručení ještě ten den. Zde jsem si myslel, že obchodník hlídá a koordinuje dopravu, aby měl zákazník zboží co nejdříve, ale asi jsem se mýlil. To mě trochu zklamalo. Zboží mi bylo doručeno v pátek odpoledne, podotýkám dobře zabalené na paletě. Po rozbalení bylo zjištěno, že nám byl doručen jiný zahradní nábytek, než jsme si objednali. V tu chvíli bylo štěstí, že byl víkend a já se k prodejci nedovolal. Takže zkažený víkend, opět zabalit a dopravit z chalupy zpět. V pondělí jsem kontaktoval prodejce. Přiznali chybu, že si to nezkontrolovali a omluvili se. Ještě ten den vše prověřili a zpětně mne informovali, že bylo objednáno znovu, ve středu mne informovali, že ve čtvrtek bude doručeno správné zboží a to druhé bude odvezeno dopravcem. Ve čtvrtek ráno skutečně vše proběhlo. Asi se to dnes nenosí, ale nevím, zda si prodejce uvědomil, jaké komplikace s následnou dopravou na chalupu, ale zase zpět pro vrácení to obnášelo, protože se to do osobního automobilu nevešlo, i to zklamání a bezmoc, která po rozbalení ve mně byla. Pokud byla chyba na mé straně, snažil jsem se nějak revanšovat, abych trochu zmenšil dopad negativních emocí. V něco podobného jsem doufal i od prodejce, ale asi opravdu je dnes jiná doba. Pokud zhodnotím vše v jedné větě, nakonec vše dopadlo dobře, ale pozitivní zkušenost to nebyla. Jsme jen lidé, chybovat je lidské, k reklamaci se opravdu postavil obchodník jak jen mohl. Asi bych jim doporučil, aby více komunikovali s dopravcem a pokud nastane nečekaná událost, tak to řešit se zákazníkem. S tím, že se zboží vyexpeduje a prodejce má peníze na účtu, tak tím by to rozhodně končit nemělo. Pokud chtějí, aby se jim klienti vraceli, musí při dnešní konkurenci nabídnout i něco navíc.
Porada personalu po telefonu
Zbozi nebylo skladem
Rychlé doručení.
