pozdní dodání
Zobrazit reakci obchodu JMBonline.czDobrý den Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaši zpětnou vazbu na platformě Zboží.cz. Vážíme si Vašeho hodnocení a komentáře. Chtěli bychom se upřímně omluvit za pozdní dodání Vaší objednávky. Plně chápeme, že včasné doručení je klíčovou součástí kvalitních služeb, a je nám líto, že jsme v tomto případě nesplnili Vaše očekávání. Můžete nám prosím poskytnout číslo Vaší objednávky? Rádi bychom prověřili, co způsobilo toto zpoždění, abychom mohli přijmout opatření a předejít podobným situacím v budoucnu. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Pokud byste měl jakékoli další připomínky nebo návrhy na zlepšení našich služeb, budeme rádi, když nám je sdělíte. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost. Doufáme, že nám dáte příležitost přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb při Vašem příštím nákupu. S úctou, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz