Hlavní obsah stránky

JMBonline.cz

Hodnocení: 93%
(127)
93 % spokojených zákazníků
97 % spokojeno s termínem dodání
100 % spokojeno s komunikací
96 % spokojeno s dodáním zboží

Doprava

Vlastní přeprava

Vybrané kategorie obchodu

Interiérové barvyTmelyHydroizolacePenetraceOstatní barvy a nátěryPrůmyslová lepidla

Více na Firmy.cz

Informace o obchodu

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

kacka.thebeast
1. prosince 2023

cena rychlost dodání kvalitní tovar výběr chyba uznána a velmi rychle vyřešena, rychlá a příjemná komunikace

balení. doporučila bych značit, která strana balíku patří nahoru, zvlášť když se jedná o barvu v kyblíku.

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za velmi podrobné a kladné hodnocení naší služby na platfromě zbozi.cz. Jsme velmi potěšeni, že jste spokojeni s cenou, rychlostí dodání, kvalitou našeho sortimentu a komunikací s naším týmem. Současně si ceníme vašeho konstruktivního návrhu ohledně balení. Vaše připomínky nám pomáhají se neustále zlepšovat. Budeme pracovat na označení správné strany balíku, zejména u produktů, které mají specifické vlastnosti, jako je barva v kyblíku. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

Ověřený zákazník
23. listopadu 2023

U tohoto prodejce jsem spokojený naprosto se vším, co jsem u něho objednal. Rychlé vyřízení objednávky, poradí, mají skvělé ceny a zboží. Vše, co jsem potřeboval, jsem u nich nakoupil a pokud budu cokoliv shánět, nakoupím u nich opět. Jen doufám, že se nezachovají jako všichni začínající prodejci, kteří byli na začátku svého provozu taky super a nakonec je semlela současnost :-( Držím pěsti jak jim, tak i nám, zákazníkům, aby i nadále byli takoví, jací jsou :-)

NIC

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, velice jste potěšili celý náš tým při čtení vaší nadšené recenze na náš e-shop JMBonline.cz na platformě zbozi.cz! Srdečně děkujeme za vaše krásná slova, vaši přízeň a že jste si našli chvíli napsat tak podrobný a užitečný komentář a celkově nasdílet vaší pozitivní zkušenosti. Vaše spokojenost a pozitivní zkušenost jsou pro nás velkou odměnou. Slibujeme, že se budeme i nadále snažit poskytovat vám, našim zákazníkům, kvalitní služby, skvělé ceny a osobní přístup. Vaše přání jsou pro nás velkým povzbuzením a těšíme se na to, že vám budeme moci opět pomoci při vaší další objednávce. Celý tým JMBonline.cz vám ještě jednou děkuje za vaši podporu a za to, že jste si vybrali právě nás. Těšíme se na další příležitost, kdy vám budeme moci opět sloužit. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

pbartyzal
22. listopadu 2023

Rychlost

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše pozitívní hodnocení na zbozi.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním Vaší objednávky. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

helena.hewlit
18. listopadu 2023

Nakupuji tady pokaždé,dobrá cena,rychle dodají,super a děkuji Helena.

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den Heleno, děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu na platforme zbozi.cz! Velmi si vážíme Vaší pravidelné důvěry a za to, že jste s našimi službami spokojená. Vaše slova nám dodávají energii a radost. Pokud budete mít v budoucnu nějaké speciální požadavky nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaši přízeň! S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

sinekos
13. listopadu 2023

Obědnával jsem už po několikáte a vše SUPER doporučuji

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení na zbozi.cz! Velmi nás těší, že jste s našimi službami spokojeny a že nás vybíráte opakovaně. Vaše podpora a doporučení znamenají pro nás hodně. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

pajastudio
7. listopadu 2023

rychlost dodávky komunikaci

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní recenzi na zbozi.cz! Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naší komunikaci a rychlostí dodání. Vaše zpětná vazba nás velmi těší a motivuje nás k tomu, abychom i nadále poskytovali vynikající služby. V případě, že budete mít jakékoli další otázky nebo budete potřebovat naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme zde, abychom vám vyšli vstříc. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

vlna.josef
2. listopadu 2023

rychlost dodání

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za kladné hodnocení na zbozi.cz! Jsme potěšeni, že jsme splnili Vaše očekávání co se týče rýchlosti dodání. Těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

tjsokolnemcice
2. listopadu 2023

Komunikace

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, velmi děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu na platforme zbozi.cz! Jsme rádi, že jste byli spokojeny s naši komunikací. V případě, že budete mít další otázky nebo potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás! S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

tras.nechvilovi
1. listopadu 2023

Jedno balení bylo proražené a obsah vytekl do krabice. Na reklamaci máte 30 dní, takže pokud chci střechu opravit dokud je slušné počasí, musím rychle nakoupit jinde a doufat, že dostanu peníze zpět.

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu. Jsme velmi zklamaní, že zboží dorazilo v poškozeném stavu. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouváme. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a proto budeme okamžitě postupovat s reklamačním procesem. Chápeme Vás, že chcete střechu co nejdříve opravit a proto budeme aktivně řešit náhradní zásilku nebo vrácení peněz co nejrychleji. Vaše spokojenost a důvěra v naše služby jsou pro nás důležité. Budeme vás průběžně informovat o postupu reklamačního procesu a rádi vám budeme k dispozici pro jakékoli dotazy nebo další informace. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme vám za trpělivost. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

Fryjovasarka
29. října 2023

Rychlost,komunikaci.

Nic

bara_kopecka
26. října 2023

rychlost a vstricnost pri telefonatu

nic

doanphuong8693
26. října 2023

Nepřišel faktura

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně faktury. Rádi bychom Vám objasnili náš proces ohledně fakturace. Náš systém okamžitě generuje fakturu pro každou objednávku a zasílá ji na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Fakturu byste měli obdržet téměř ihned po potvrzení objednávky. Možná se stala chyba v doručení e-mailu a faktura může být ve spamové složce, nebo na nějakém jiném místě ve Vaší e-mailové schránce. Provedli jsme kontrolu našeho systému a historie objednávek nám potvrdila, že faktura byla zaslána na Váš e-mail ihned po potvrzení objednávky. Pokud stále nemáte fakturu, rádi Vám ji znovu zašleme. Prosíme, zkontrolujte svoji složku s nevyžádanou poštou (spam) a zkontrolujte, zda není faktura tam. Pokud ji naleznete, neváhejte nás kontaktovat na e-mailove adrese info@jmbonline.cz a rádi Vám s vyřešením pomůžeme. Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybral(a) naši firmu. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

Aleš
20. října 2023

příznivá cena a rychlost dodání

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní hodnocení ohledně příznivé ceny a rychlosti dodání vaší objednávky na platformě zbozi.cz! Snažíme se našim zákazníkům nabídnout férové ceny a zároveň zajišťovat, aby objednané zboží dorazilo co nejrychleji. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

jmatna
19. října 2023

Rychlost dodani

Zásilkovna ale to je pravidlo jejich z box je pro IT specialistu babička v Jevícku nevyzvedne nic.

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní recenzi ohledně rychlosti dodání vaší objednávky na platformě zbozi.cz! Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

Pavel
8. října 2023

ok

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní recenzi na platformě zbozi.cz! Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

zitkovai
8. října 2023

Komunikaci obchodu a velmi rychlé dodání

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na platformě zboži.cz! Jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání ohledně rychlosti doručení Vaší objednávky a komunikaci nášho obchodu. Ještě jednou Vám děkujeme a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

pajindusanek
27. září 2023

Dopravce

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na platformě zbozi.cz! Jsme rádi, že jste si našli čas na jej sdílení, protože vaše zkušenosti jsou pro nás důležité. Rádi bychom objasnili průběh vaší objednávky. Vaši objednávku jsme přijali dne 21.09. a hned následující den, 22.09., jsme ji předali dopravci, který měl povinnost ji doručit do 24 hodin. I když nemáme přímý vliv na činnosti našich dopravců, děláme vše, co je v našich silách, abychom pomohli s řešením této situace a zajistili, aby se zásilka dostala k Vám co nejdříve. Pokud budete mít další otázky nebo budete potřebovat další informace, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaši trpělivost. PS. Vedení společnosti již podniklo veškeré kroky na výměnu zmíněného dopravce. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

macikovic
26. září 2023

Včasná dodavka

Nic

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na platformě zboži.cz! Jsme potěšeni, že jsme splnili Vaše očekávání ohledně rychlosti doručení Vaší objednávky. Ještě jednou Vám děkujeme a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

tichacek.slava
24. září 2023

Vše proběhlo v pořádku.

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám pozitívní recenzi na platformě zboži.cz! Jsme potěšeni, že jsme splnili Vaše očekávání. Ještě jednou Vám děkujeme a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

pavmartin
18. září 2023

Vstřícnost a rychlost jednání

doprava, dodavatel/kurýr nedodal zboží včas, problémy s dopravou, trošku zmatené jednání, nakonec jsem musel zboží vyzvednout ve skladu kurýra osobně

Obchod JMBonline.cz odpověděl

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši recenzi na platformě zboži.cz. Jsme rádi, že jste ocenili naši vstřícnost a rychlost jednání. Co se týče vaší připomínky ohledně dopravce, velmi si ji vážíme. Chceme, aby vaše zkušenosti s dodávkou byly co nejlepší. Na základě vašého názoru provádime revizi našeho partnerství se zmíněným dopravcem a hledáme nové možnosti pro zlepšení. Vaše zpětná vazba nám pomáhá získat cenné informace o tom, kde a jak můžeme udělat pokroky. Ještě jednou Vám děkujeme a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz. S pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz