Hlavička stránky
Logo obchodu Tchibo

Tchibo

68 hodnocení

32 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednáno rychle bez problému

5 krát sem měnil adresu že ji nemůžou najít a furt to same dokola

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nepřišel email, že je objednané zboží připraveno k vyzvednutí. Po dotazu , kdy bude objednávka vyřízena bylo sděleno, že bylo odesláno zpět do distribučního skladu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Třikrát jsem objednal ten stejný kus zboží. Třikrát byl skladem. Dvakrát z toho jsem ho objednal dokonce první den, co skladem byl. No a třikrát mi zrušili objednávku, že zboží není skladem. Proč tedy vůbec skladovost uvádějí? Proč mají takové produkty v nabídce? Navíc jsem dvakrát z toho přišel o slevu, kterou mi dali jakožto věrnému zákazníkovi. A zrnka (věrnostní body), která jsem využil na slevu, mi po zrušení objednávky nevrátili. No, už se nevrátím já.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martina Makarenkovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží ok

Neustale nedodržení termínu dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marek Koutnýpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

5.8. objednané podsedaky. Po nekolikerych urgencích a vyptávání, kde zboží je a ujištění, že se předělává sklad ale vse bude doručeno 29.8. zpráva v mailu, že zboží není a nebude. Naprostá nehoráznost už po xté. Nakupoval jsem u vás naposledy a velice nedoporučuji cokoliv z tohoto e-shopu objednávat.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Romana Střelkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Internetový obchod Tchibo je naprosto nespolehlivý. Před měsícem jsem objednala a zaplatila zboží. Po deseti dnech přišel e-mail s omluvou, že mají problémy, že na nich pracují a děkují za pochopení. Kdy mohu zboží čekat nenapsali. Dnes jsem volala na jejich zákaznickou linku, kde mi automat vysvětlil, že objednávku nemohu zrušit, ale mohu nepřijmout zboží a peníze mi poté pošlou zpátky. Zboží stále nedorazilo.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Machaličekpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobré kafe i zboží

Přes e-shop objednavat pouze s dobírkou a neplatit předem...moznost nepřevzít zboží. Maji v tom nehorazny bordel, posledni rok chodí zboží ( obj.kapsle) po 3-4 tydnech i když je psáno 2-3dny, prej to posilaji z německa , když člověk volá co a jak tak nic neví.... Špatná komunikace Nespolehlivost

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivo Krejčípřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží nepřišlo ani po 1 měsíci.Slibovali dodat do týdne,místo toho pořád posílali mejly nže provádějí nějakou rekonstrukci.Nikdy již nic u nich neobjednám a ostatním nedoporučuji!Jsou nespolehliví!!!

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Před 14 dny jsem si nechala na pobočku zaslat zboží. Samozřejmě jsem za něj zaplatila. Stav objednávky je ovšem stejný, zpracovává se. Přišla mi zpráva, že je objednávka zpožděna z důvodu modernizace skladu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, ať vyčkám. O této informaci mě měli informovat dříve, zboží bych si neobjednala.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Šantinpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Objednáno zboží z e-shopu, přišlo potvrzení objednávky, pak odeslání zásilky pod číslem, které u dopravní společnosti neexistuje. Volání na jejich linku s tím, že balík je zřejmé někde u nich ztracený a nebyl předán dopravci. Udělala jsem tedy novou objednávku, přišlo opět potvrzení objednávky, a už nic dalšího. Volala jsem na zákaznickou linku, a údajně předělávají sklad, tak mám vydržet. TO JAKO OPRAVDU SE TAKTO CHOVAJÍ K ZÁKAZNÍKŮM.? MÁ TO ZAPOTŘEBÍ TAKOVÁ SPOLEČNOST? OSTUDA !!!

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

V den plánovaného odeslání zboží poslali mail s omluvou, že se na objednávce pracuje. Další týden se nic nedělo, zkoušela jsem psát - bez odpovědi, zákaznická linka po přepojení na operátora vždy záhadně vypadne ještě před spojením hovoru. Zboží je zaplacené, nemám ho a kdy a zda ho vůbec dostanu je asi na věšteckou kouli...

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky způsobené rekonstrukcí distribučního centra. Na vyřešení situace pracujeme a prosíme Vás o trpělivost. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Luciepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Měla jsem kvůli nemoci problém vrátit včas nepadnoucí zboží v kamenném obchodě (mám ho dost daleko a zaslání zpět stojí cca 120 Kč, tj. asi polovinu hodnoty mé objednávky), s předstihem jsem proto poprosila o prodloužení vratné doby. Absolutní nevstřícnost. O. K., poslední den třicetidenní lhůty jsem si od lékaře udělala zajížďku do Budějovic, ač jsem se ještě necítila úplně dobře. Dle stránek společnosti Tchibo otevřeno do 19 hodin. Dorazila jsem cca 18.30 a na místě zavřeno, na víc než měsíc zkrácená otevírací doba do 17 hodin (v té době už přes 14 dní). Napsala jsem tedy obratem e-mail s vysvětlením situace a zda by přece jen výjimečně nemohlo být zboží vráceno o pár dní déle. Opět absolutně nevstřícná odpověď, nezájem: Cituji: „Informace o zkrácení pracovní doby jednotlivých prodejen bohužel neuvádíme na našich webových stránkách jelikož je e-shop Tchibo od kamenných prodejen částečně oddělený. Změnu otevírací doby nám jednotlivé pobočky nemají možnost nahlásit ani obsluha kamenných prodejen není schopna sama provádět průběžné změny v údajích které jsou běžně k dispozici na našich webových stránkách. Změny v informacích na našich webových stránkách zajišťují pracovníci našeho IT oddělení v Německu. Tím, že je e-shop Tchibo od prodejen částečně oddělený, nelze však tyto změny provádět v reálném čase a k určitým změnám dochází s rozdílem několika dní. …bohužel nemůžeme akceptovat Váš požadavek.“ Závěr: Příště si objednání v obchodě Tchibo rozhodně rozmyslím.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, velmi nás mrzí, že vrácení Vaší objednávky neproběhlo tak, jak mělo. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a zákazníkova spokojenost je pro nás vždy na prvním místě. Děkujeme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost nám dáte ještě šanci. Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrea Novákovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

výborná káva

Hodnocení prodejny Tchibo v OC Futurum Hradec Králové. Na kávu do této prodejny chodím velmi ráda, ale bohužel jedna zaměstnankyně mi to při každé návštěvě velmi zprotiví (věk cca kolem 40+, kratší blond mikádo). Nestalo se mi snad nikdy, když jsem tam na ní narazila, že by byla na zákazníky milá a ten její přístup je opravdu neprofesionální. Určitě už na ní musela být podána nějaká stížnost, ale očividně si z to paní prodavačka nic nevzala. Z pohledu zákazníka to vidím jako negativní věc, která může ovlivnit návštěvu dalších zákazníků a z pohledu práce s lidmi, kterou také dělám, to vidím jako nepřijatelné chování, které by si absolutně neměla dovolit. Kdyby byla nějaká šance, že se to dostane k vedení prodejny, bude to skvělé.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo

Dobrý den, Vaše zkušenost s naším obchodem nás opravdu mrzí. Naši zaměstnanci jsou pravidelně seznamováni se standardy kvality, kterou svým zákazníkům poskytujeme, skutečně se ale může stát, že se podle nich jednotlivý zaměstnanec nezachová. Zpětnou vazbu jako tu Vaši pravidelně sbíráme a zasíláme vedoucím obchodů, protože nám opravdu záleží na tom, aby každý zákazník byl v Tchibo spokojený. Děkujeme tedy a doufáme, že i přes tuto zkušenost nám zachováte přízeň. Pěkný den, Vaše Tchibo

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ilona Hájekpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Mám oblíbené dvě prodejny Zličín a Černý Most, vždy jsem spokojená, příjemný personál, vždy poradili, výborná káva, nikdy žádný problém, navštěvuji létá a pravidelně.

Vždy, jsem spokojená, nikdy se mi nestalo nic nagativniho.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Šmídpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi rozdeleno do 4 casti, z toho cast pry nemohli dovezt, protoze je prilis velka na dpd nakladak a mame si pro ni sjet po vlastni ose. Asi si tchibo mysli, ze mame jeste vetsi auto pripravene pro podobne situace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dodavaji pouzite zbozi - spinave, s vlasy a chlupy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Milá paní na infolince ale bez výsledného řešení

e-shop nabízí pouze jednu přepravní společnost a zboží ani po 3 týdnech od potvrzení odeslání není doručeno. Reklamační oddělení jak přepravní společnosti tak samotného prodejce po opakovaných urgencích nereaguje. Jsem velice nemile překvapená

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Solarpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Otvory pro drevene koliky v botniku navrtany o centimetr jinde, takze jsem hned musel vrtat do botniku za pet tisic nove. Otvor pro dreveny kolik na vesaku mel vetsi prumer nez kolik. Nabytek, kterym se chlubi, ze je nemecke kvality NEDOPORUCUJI kupovat. Malem jsem ho z nervu rozmlatil a to me jeste ceka satni skrin…

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kotoucova Klarapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Tchibo ráda navštěvuji, jsem pravidelným zákazníkem ,bohužel po návštěvě vaší prodejny na Budějovické jsem byla velmi zklamaná s obsluhou .Konkrétně s menší , starší , černovlasou prodavačkou. Bohužel jméno si nepamatuji, měla sepnuté vlasy do drdolu . Vedle kabinek se nachází zboží , které jsou od zákazníků v rezervaci. V domnění ,že je to zboží , které je odložené zákazníkem, které si po vyzkoušení nechce zakoupit, jsem po dotknutí jednoho kabátu byla neomaleným způsobem upozorněna, že zboží není k prodeji. Bohužel jsem musela požádat tu samou prodavačku, aby mi zjistila cenu na jednom kabátu kde se nenacházela cenovka .Prodavačka byla neochotná a velmi ironickými poznámkami mi nakonec řekla částku, kde jsem ale po další návštěvě Tchiba ještě téhož dne jiné prodejny na OC Chodov zjistila, že částka byla o 500.- kč levnější. V kabince v obchodě Budějovická jsem slyšela při zkoušení zboží, jak si tato paní prodavačka stěžovala jiné kolegyni, že mají plný krám zboží , a že to nemohou prodat.. Tak pokud nabízí částku bez slevy a s ironickými poznámkam sii, tak se ani nedivím , že zboží zůstává neprodejné.. Paní je velmi neprofesionální a nevím , jestli je dobře na svém místě... Tuto pobočku už nenavštívím, ale ho stále budu využívat vaše jiné prodejny. Jestli je možné ,upozornit paní prodavačku ,aby byla trochu schovívavější zákazníkům, velmi bych to ocenila. Moc děkuji a hezký den přeji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kocianova Ppřed 4 lety
Doporučuji obchod

Naprosto skvělá obsluha, moc milé a příjemné prodavačky v obchodě Galerie Fénix. Moc děkuji za skvělou službu k zákazníkovi.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místa