Logo obchodu Tchibo

Tchibo

51 hodnocení

41 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Tchibo občas vyrobí pěkné a praktické věci do domácnosti i v pěkných odstínech, některé tyto věci jsou i celkem kvalitní x některým kouskům oblečení z biobavlny, které jsem dříve musela opakovaně reklamovat.

Za mne nejhorší podpora a servis co jsem se setkala- nepokrytě kašlou na zákazníky. Ležím po úraze se zlomenými kotníky, tedy jsem objednala nákup za několik tisíc domů a požádala jejich servis o upozornění přepravní společnosti (zasádrovaná o berlích nejsem schopna sejít z patra činžáku), zda mohou předem varovat přepravce na problém a vysvětlit, že za daných okolností potřebuji nezbytně upozornit na doručení min. den předem (abych požádala někoho, aby se mnou na kurýra počkal), jinak bude třeba nákup mi vynést až do 1. patra činžovního domu. Zákaznický servis projevil nulovou vstřícnost a naprostý nezájem- poslali mi lakonicky sledovací číslo. Dpd mi poslala oznámení klasicky stejný půlden, jako proběhlo doručování (sledovací číslo bylo aktivní též až dopoledne krátce před doručováním), balíček mi byl doručen jen díky slušnosti a vstřícnosti kurýra, který se o problému dozvěděl až v okamžiku, kdy zde přistál s balíčkem= zbytečný stres i pro něj i pro mne. Tchibo mi de fakto dost arogantně odpovědělo, že takové problémy s handicep. zákazníky neřeší - nemají na to kolonku a vyjádřilo naprostý nezájem a nulovou snahu/vstřícnost. Přehlednost jejich odpovědi ohledně možnosti vracení zboží v různých typech/kategoriích jejich prodejen stojí za zmínku neméně! Po dvou úrazech řeším v centru města všechny nákupy přes internet a doručovací společnosti = stejný problém musím řešit pravidelně a mohu zodpovědně prohlásit, že s takovou mírou arogance jako v tchibo servisu jsem se zatím naštěstí nesetkala nikde- většina podpor kupodivu chápe, že pokud u nich mám nakoupit, jinou možnost prostě nemám a v rámci možností se snaží různě vyjít vstříc. Pouze Tchibo servis neprojevil ani minimální snahu a je jim evidentně ukradené, zda o zákazníky přijde - zjevně jsou hodnoceny spíše za schopnost odpálkovat zákazníka, než problém vyřešit tak, aby u nich zákazník byl motivován nadále utrácet. Některé výrobky Tchibo oceňuji, co naopak považuji za naprostou katastrofu je jejich servis/podpora. Ani si nechci představit, že bych s nimi musela řešit přes internet nějakou reklamaci. U alternativních produktů budu napříště nakupovat jinde a dražší výrobky bych si u nich určitě rozmyslela - není důvod domnívat se, že se zákazníkem nevyběhnou stejným způsobem.

Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Koupila jsem si úpletové zimní šaty z acrylu, polyamidu a 20% vlny a 3% elastanu. Šaty se neskutečně žmolkují. Prala jsem je dle štítku. Přesto mi nebyla reklamace uznána z důvodu špatně zvolené údržby. Ve Zlíně na Čepkově byla velmi neprofesionální prodavačka. Při podání reklamace mi rovnou tvrdila, že v podstatě všechno, co se reklamuje po roce se nevyreklamuje. Šaty byly drahé a koupila jsem je v dubnu za 900,- Kč v sezonim výprodeji. Přes léto tedy nenošené. Tchibo mě velmi zklamalo. Budu řešit přes ČOI odbor mimosoudních sporů. Nedoporučuji nikomu. Jsem velice zvědavá na reakci Tchibo na tomto webu.

Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Termín dodání zboží - neodpovídá termínu uvedeném na stránkách e-shopu.

Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nákup objednaný k vyzvednutí na prodejně dorazil cca po měsíci od objednání z eshopu. Do e-mailu přišla zpráva o tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Když jsem dorazil na prodejnu, řekli mi, že objednávku nemůžou najít, že ji asi nemají. Podle jména ji nebyli schopni najít. Tak jsem musel volat na infolinku, aby mi řekli produktové číslo zboží a zároveň ověřili, zda je zboží na správné prodejně a skladem. Paní z infolinky sdělila, že objednávka na prodejně skutečně je. Nicméně po opětovné urgenci na prodejně objednávku nenašli. Tohle se mi stálo už u dvou objednávek. Tchibo naprosto nezvládá logistiku. Obchod nemůžu doporučit, nelze se na ně spolehnout.

Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednáno rychle bez problému

5 krát sem měnil adresu že ji nemůžou najít a furt to same dokola

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nepřišel email, že je objednané zboží připraveno k vyzvednutí. Po dotazu , kdy bude objednávka vyřízena bylo sděleno, že bylo odesláno zpět do distribučního skladu.

Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Třikrát jsem objednal ten stejný kus zboží. Třikrát byl skladem. Dvakrát z toho jsem ho objednal dokonce první den, co skladem byl. No a třikrát mi zrušili objednávku, že zboží není skladem. Proč tedy vůbec skladovost uvádějí? Proč mají takové produkty v nabídce? Navíc jsem dvakrát z toho přišel o slevu, kterou mi dali jakožto věrnému zákazníkovi. A zrnka (věrnostní body), která jsem využil na slevu, mi po zrušení objednávky nevrátili. No, už se nevrátím já.

Martina Makarenkovápřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Zboží ok

Neustale nedodržení termínu dodání

Marek Koutnýpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

5.8. objednané podsedaky. Po nekolikerych urgencích a vyptávání, kde zboží je a ujištění, že se předělává sklad ale vse bude doručeno 29.8. zpráva v mailu, že zboží není a nebude. Naprostá nehoráznost už po xté. Nakupoval jsem u vás naposledy a velice nedoporučuji cokoliv z tohoto e-shopu objednávat.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Romana Střelkovápřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Internetový obchod Tchibo je naprosto nespolehlivý. Před měsícem jsem objednala a zaplatila zboží. Po deseti dnech přišel e-mail s omluvou, že mají problémy, že na nich pracují a děkují za pochopení. Kdy mohu zboží čekat nenapsali. Dnes jsem volala na jejich zákaznickou linku, kde mi automat vysvětlil, že objednávku nemohu zrušit, ale mohu nepřijmout zboží a peníze mi poté pošlou zpátky. Zboží stále nedorazilo.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Libor Machaličekpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dobré kafe i zboží

Přes e-shop objednavat pouze s dobírkou a neplatit předem...moznost nepřevzít zboží. Maji v tom nehorazny bordel, posledni rok chodí zboží ( obj.kapsle) po 3-4 tydnech i když je psáno 2-3dny, prej to posilaji z německa , když člověk volá co a jak tak nic neví.... Špatná komunikace Nespolehlivost

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Ivo Krejčípřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Objednané zboží nepřišlo ani po 1 měsíci.Slibovali dodat do týdne,místo toho pořád posílali mejly nže provádějí nějakou rekonstrukci.Nikdy již nic u nich neobjednám a ostatním nedoporučuji!Jsou nespolehliví!!!

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Před 14 dny jsem si nechala na pobočku zaslat zboží. Samozřejmě jsem za něj zaplatila. Stav objednávky je ovšem stejný, zpracovává se. Přišla mi zpráva, že je objednávka zpožděna z důvodu modernizace skladu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, ať vyčkám. O této informaci mě měli informovat dříve, zboží bych si neobjednala.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Eva Šantinpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Nic

Objednáno zboží z e-shopu, přišlo potvrzení objednávky, pak odeslání zásilky pod číslem, které u dopravní společnosti neexistuje. Volání na jejich linku s tím, že balík je zřejmé někde u nich ztracený a nebyl předán dopravci. Udělala jsem tedy novou objednávku, přišlo opět potvrzení objednávky, a už nic dalšího. Volala jsem na zákaznickou linku, a údajně předělávají sklad, tak mám vydržet. TO JAKO OPRAVDU SE TAKTO CHOVAJÍ K ZÁKAZNÍKŮM.? MÁ TO ZAPOTŘEBÍ TAKOVÁ SPOLEČNOST? OSTUDA !!!

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

V den plánovaného odeslání zboží poslali mail s omluvou, že se na objednávce pracuje. Další týden se nic nedělo, zkoušela jsem psát - bez odpovědi, zákaznická linka po přepojení na operátora vždy záhadně vypadne ještě před spojením hovoru. Zboží je zaplacené, nemám ho a kdy a zda ho vůbec dostanu je asi na věšteckou kouli...

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Petra Luciepřed rokem
Nedoporučuji obchod

Měla jsem kvůli nemoci problém vrátit včas nepadnoucí zboží v kamenném obchodě (mám ho dost daleko a zaslání zpět stojí cca 120 Kč, tj. asi polovinu hodnoty mé objednávky), s předstihem jsem proto poprosila o prodloužení vratné doby. Absolutní nevstřícnost. O. K., poslední den třicetidenní lhůty jsem si od lékaře udělala zajížďku do Budějovic, ač jsem se ještě necítila úplně dobře. Dle stránek společnosti Tchibo otevřeno do 19 hodin. Dorazila jsem cca 18.30 a na místě zavřeno, na víc než měsíc zkrácená otevírací doba do 17 hodin (v té době už přes 14 dní). Napsala jsem tedy obratem e-mail s vysvětlením situace a zda by přece jen výjimečně nemohlo být zboží vráceno o pár dní déle. Opět absolutně nevstřícná odpověď, nezájem: Cituji: „Informace o zkrácení pracovní doby jednotlivých prodejen bohužel neuvádíme na našich webových stránkách jelikož je e-shop Tchibo od kamenných prodejen částečně oddělený. Změnu otevírací doby nám jednotlivé pobočky nemají možnost nahlásit ani obsluha kamenných prodejen není schopna sama provádět průběžné změny v údajích které jsou běžně k dispozici na našich webových stránkách. Změny v informacích na našich webových stránkách zajišťují pracovníci našeho IT oddělení v Německu. Tím, že je e-shop Tchibo od prodejen částečně oddělený, nelze však tyto změny provádět v reálném čase a k určitým změnám dochází s rozdílem několika dní. …bohužel nemůžeme akceptovat Váš požadavek.“ Závěr: Příště si objednání v obchodě Tchibo rozhodně rozmyslím.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Andrea Novákovápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

výborná káva

Hodnocení prodejny Tchibo v OC Futurum Hradec Králové. Na kávu do této prodejny chodím velmi ráda, ale bohužel jedna zaměstnankyně mi to při každé návštěvě velmi zprotiví (věk cca kolem 40+, kratší blond mikádo). Nestalo se mi snad nikdy, když jsem tam na ní narazila, že by byla na zákazníky milá a ten její přístup je opravdu neprofesionální. Určitě už na ní musela být podána nějaká stížnost, ale očividně si z to paní prodavačka nic nevzala. Z pohledu zákazníka to vidím jako negativní věc, která může ovlivnit návštěvu dalších zákazníků a z pohledu práce s lidmi, kterou také dělám, to vidím jako nepřijatelné chování, které by si absolutně neměla dovolit. Kdyby byla nějaká šance, že se to dostane k vedení prodejny, bude to skvělé.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Ilona Hájekpřed rokem
Doporučuji obchod

Mám oblíbené dvě prodejny Zličín a Černý Most, vždy jsem spokojená, příjemný personál, vždy poradili, výborná káva, nikdy žádný problém, navštěvuji létá a pravidelně.

Vždy, jsem spokojená, nikdy se mi nestalo nic nagativniho.

Jakub Šmídpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Zbozi rozdeleno do 4 casti, z toho cast pry nemohli dovezt, protoze je prilis velka na dpd nakladak a mame si pro ni sjet po vlastni ose. Asi si tchibo mysli, ze mame jeste vetsi auto pripravene pro podobne situace.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dodavaji pouzite zbozi - spinave, s vlasy a chlupy.

Doprava

DPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místa

Kategorie