Hlavička stránky
Logo obchodu Tchibo

Tchibo

68 hodnocení

32 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Eva Filovápřed dnem
Nedoporučuji obchod

Absolutní zklamání ze servisu. Zboží sice pěkné a i dobrá kvalita, ale při vracení části zboží jsem musela kontaktovat DPD a zaplatit dalších 133kc..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po 4 letech používání jsem nenašla žádný pozáruční servis, kde by kávovar opravili.Bylo mi sděleno, že Tchibo nedodává náhradní díly, neb není výrobcem kávovarů. Co dodat…že už si u nich nic nekoupím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Velké zklamání. Mívala jsem tento obchod docela ráda, i přes občasné problémy s doručením nebo kvalitou, většinou šlo ale o drobnosti. Věc se mění nyní, kdy nám veškeré dražší výrobky odcházejí těsně po uplynutí 2leté lhůty (kávovar přestal napěňovat a hučí, drahá ratanová sedačka se komplet rozpadá). Na zákaznickém centru vám řeknou, že už s tím nic neudělají a na jejich stránkách už výrobek samozřejmě ani neohodnotíte, proto píšu svou zkušenost alespoň tady. Nevím jak manažeři v Tchibu, ale já si představuju, že výrobek za 20 tisíc by měl vydržet výrazně déle než 2 roky, pro mě to nejsou malé peníze. Je pěkné, že znají formulku o splnění obchodních podmínek, ale vždy jde o jakousi vstřícnost obchodu věc vyřešit a postavit se k problematice jako chlap a tady to bohužel chybí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ja.rehorovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Během objednávky vůbec nešla zvolit doručovací adresa. Proklikala jsem různě mé osobní údaje, ale měla jsem tam jen adresu domů, tak jsem předpokládala, že doručí tam. Po zaplacení objednávky ale na mě vyskočilo, že doručí na adresu, kam jsem si nechala doručit před 2 lety a již tam nejsem. Změnit doručovací adresu odmítli, že to již nelze, že si to musím vyřídit sama u PPL.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

V ČR není zajištěn pozáruční servis automatických kávovarů. Takže pokud se na přístroji vyskytne nějaká závada, a to se po čase vyskytne, tak jediné co vám zbývá, je odvézt váš Tchibo automatický kávovar na sběrný dvůr k likvidaci. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI KUPOVAT JAKÝKOLIV KÁVOVAR OD FIRMY TCHIBO, nezajišťují pozáruční servis ani nedodávají potřebné náhradní díly pro opravy - těsnění atd. Výsledkem je, že když zavoláte na jakýkoliv servis kávovarů, tak se s vámi baví jen do okamžiku, kdy sdělíte, že se jedná o Tchibo, následuje stručné sdělení, že Tchibo neopravují, protože i kdyby chtěli, tak firma nedodává díly pro údržbu, servis a opravy. JEŠTĚ JEDNOU ZDŮRAZŇUJI, NEKUPUJTE KÁVOVARY TCHIBO, NIKDO VÁM JE PO ZÁRUCE NEOPRAVÍ!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jirkapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pozáruční servis automatického kávovaru neexistuje. V ČR nemá Tchibo servis a nedodává žádný díl ani servisu, který by měl zájem kávovar opravit. Ze strany Tchiba absolutní nezájem.Kavovar, těsnění za pár korun, odešlo měsíc po ofic. záruce. S takovým nezájmem a postojem vůči zákazníkovi jsem se ještě nesetkal. Absolutně nedoporučuji!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aleš Kučmerčíkpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už mě ty jejich hrátky v e-shopu přestávají bavit. Naplním si košík a než ho stihnu zaplatit, tak už "zboží není v požadovaném množství". Ve slušném e-shopu je alespoň pár minut rezervováno. Je evidentní, že chtějí odratit od nákupu i ty poslední zákazníky, kteří na jejich e-shopu ještě nakupují. :-)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
SVpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

zakoupené věci jsou umělohmotné šunty, nedovedu si představit sedět v kalhotech s nesedícím střihem 12 hodin v práci. Podprsenka umělina, vrže při pohybu... Vrátit věci z Tchiba tedy je docela oříšek, ostatně stejně jako vyzvednout. Musela jsem hlídat, kdy mi přijde na mail, že mi budou zboží doručovat a pak přesměrovat do DPD boxu, jinak by mi to doručovali na adresu, vzhledem k turnusovým službám nepraktické... Nejde zadat už při objednávce, že to chcete do boxu. Vrácení zboží přes přiloženou etiketu nefunguje. MUSÍTE ZAPLATIT ZA ZPĚTNOU ZÁSILKU! Buď na poště nebo přes nějakou službu, tedy vygenerovat kód atd... Takže jsem udělala nákup cca za 2000 a teď prakticky vše co se dá vrátit vracím a ještě za to zaplatím poštovné a budu doufat, že mi přijde alespoň část peněz zpět... NÁKUP V TCHIBU NEDOPORUČUJI!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nyní žádné

Poslední dobou se eshop hrozně zhoršil,3xzakoupený výrobek,po několika dnech email,že je produkt vyprodán!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Matěj Čihákpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Koupil jsem si papuče přes e-shop, vyzvedl v kamenné prodejně v Praze - Holešovicích, výborné ... Jenže papuče se začali po měsíci úplně normálního domácího užívají úplně rozpadat! Už předchozí papuče z Tchiba se rozpadly, ale asi "až" po roce, tentokrát během pár týdnů... Fakt šunt. Mrzí mě to, protože jinak byly příjemné i hezky vypadající. Tchibo se snaží prodávat pohodlí, ale je to jen naleštěný šlendrián. Škoda, potenciál tam je, ale takhle to opravdu nejde. Už nikdy u Tchiba nic nakupovat nebudu a nikomu to nedoporučím. Leda by prošlo zásadní reformou.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dáša Beránkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Jestli si budete kupovat zrnkovou kávu , tak si zkontrolujte co nakupujete. Zrnka jsou spálena a jsou smíchana se šlupkami zrnek a plno odpadu. Opravdu to kontrolujte a nekupujte, ať se už tady u nás chytí za nos a přestanou nás šidit a jenom na nás vydelavat .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Z Tchiba jsem otrávená.Chtěla jsem si objednat tričko které v tu chvíli nebylo a když naskočilo objednala jsem.6000 věrnostních zrnek nešlo využít i když mně je pořád avizovali.Zkontrolovala jsem objednávku a ejhle bylo na ní jiné tričko.Takže budu vracet a budu si rozmýšlet kdy si zase něco objednám.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Driverkepřed rokem
Nedoporučuji obchod

!!!! Neobjednávať nič z eshopu TCHIBO!!!! Majú tam väčší bordel ako u nás v parlamente (SR). Dňa 8.10. 2024 objednaný tovar s vyzdvihnutím na predajni v KE - 8.10. objednávka prijatá a spracovaná - 15.10. prišiel mail o pripravení tovaru s vyzdvihnutím na predajni - 17.10. príchod do predajne, s požiadavkou na vyplatenie a vyzdvihnutie obj. tovaru - 17.10. predavačka na mňa pozerá ako na mimozemšťana,,, čo od nej chcem, NIČ nevie:( - 17.10. volám na zákaznícku linku a pani na opačnom konci nič nevie a vyhovára sa zlyhaním systému (povedal som slušne čo si o tom myslím) - 17.10. objednávam znovu ten istý tovar, nakoľko ho potrebujem (možno dalšia chyba z mojej strany:)) Dúfam že do konca roku 2024 sa mi to podarí a tovar dorazí....:) ... a perlička na záver: ,,poslali mi dotazník spokojnosti s nákupom na eshope- Tchibo (skoro som sa posr.l od smiechu...:)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdenys Policnapřed rokem
Doporučuji obchod

Tchibo mám ráda a kupuji si od něj, v poslední době je to však moc často o józe. Nějak se vytrácí například kvalitní pánské oblečení a vůbec pánská móda, která tu mívala úroveň.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hanka .před rokem
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem sukni, která po vyprání vypadá hrozně.Oblečení vůbec nedoporučuji .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Chvatalova Evapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dobrá káva

Ve středu 3.7.2024 kolem 20:00 v jihlavském Cityparku jsme si s manželem dali Flatwhite. Slečna servírka už se zřejmě těšila na zavírací dobu ve 21:00 a byla dost nepříjemná. Kávu nám sice udělala, ale když nám ji posouvala po pultu, tak ji z hrníčku rozlila na podtácek a vůbec jí to nevadilo. Hrnek, ze kterého máte pít kvalitní kávu, vypadal nevzhledně, po celém obvodu hrnku byly vidět rozlité cákance. Myslela jsem, že je standardem přidat ke kávě trochu vody, či dokonce nějakou sušenku, ale bohužel ani tu vodu jsme nedostali. Připojila bych fotku, ale bohužel to tady nejde. Další kávu v Tchibu v jihlavském Cityparku si už nikdy nedáme. Děkujeme

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Tchibo občas vyrobí pěkné a praktické věci do domácnosti i v pěkných odstínech, některé tyto věci jsou i celkem kvalitní x některým kouskům oblečení z biobavlny, které jsem dříve musela opakovaně reklamovat.

Za mne nejhorší podpora a servis co jsem se setkala- nepokrytě kašlou na zákazníky. Ležím po úraze se zlomenými kotníky, tedy jsem objednala nákup za několik tisíc domů a požádala jejich servis o upozornění přepravní společnosti (zasádrovaná o berlích nejsem schopna sejít z patra činžáku), zda mohou předem varovat přepravce na problém a vysvětlit, že za daných okolností potřebuji nezbytně upozornit na doručení min. den předem (abych požádala někoho, aby se mnou na kurýra počkal), jinak bude třeba nákup mi vynést až do 1. patra činžovního domu. Zákaznický servis projevil nulovou vstřícnost a naprostý nezájem- poslali mi lakonicky sledovací číslo. Dpd mi poslala oznámení klasicky stejný půlden, jako proběhlo doručování (sledovací číslo bylo aktivní též až dopoledne krátce před doručováním), balíček mi byl doručen jen díky slušnosti a vstřícnosti kurýra, který se o problému dozvěděl až v okamžiku, kdy zde přistál s balíčkem= zbytečný stres i pro něj i pro mne. Tchibo mi de fakto dost arogantně odpovědělo, že takové problémy s handicep. zákazníky neřeší - nemají na to kolonku a vyjádřilo naprostý nezájem a nulovou snahu/vstřícnost. Přehlednost jejich odpovědi ohledně možnosti vracení zboží v různých typech/kategoriích jejich prodejen stojí za zmínku neméně! Po dvou úrazech řeším v centru města všechny nákupy přes internet a doručovací společnosti = stejný problém musím řešit pravidelně a mohu zodpovědně prohlásit, že s takovou mírou arogance jako v tchibo servisu jsem se zatím naštěstí nesetkala nikde- většina podpor kupodivu chápe, že pokud u nich mám nakoupit, jinou možnost prostě nemám a v rámci možností se snaží různě vyjít vstříc. Pouze Tchibo servis neprojevil ani minimální snahu a je jim evidentně ukradené, zda o zákazníky přijde - zjevně jsou hodnoceny spíše za schopnost odpálkovat zákazníka, než problém vyřešit tak, aby u nich zákazník byl motivován nadále utrácet. Některé výrobky Tchibo oceňuji, co naopak považuji za naprostou katastrofu je jejich servis/podpora. Ani si nechci představit, že bych s nimi musela řešit přes internet nějakou reklamaci. U alternativních produktů budu napříště nakupovat jinde a dražší výrobky bych si u nich určitě rozmyslela - není důvod domnívat se, že se zákazníkem nevyběhnou stejným způsobem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Koupila jsem si úpletové zimní šaty z acrylu, polyamidu a 20% vlny a 3% elastanu. Šaty se neskutečně žmolkují. Prala jsem je dle štítku. Přesto mi nebyla reklamace uznána z důvodu špatně zvolené údržby. Ve Zlíně na Čepkově byla velmi neprofesionální prodavačka. Při podání reklamace mi rovnou tvrdila, že v podstatě všechno, co se reklamuje po roce se nevyreklamuje. Šaty byly drahé a koupila jsem je v dubnu za 900,- Kč v sezonim výprodeji. Přes léto tedy nenošené. Tchibo mě velmi zklamalo. Budu řešit přes ČOI odbor mimosoudních sporů. Nedoporučuji nikomu. Jsem velice zvědavá na reakci Tchibo na tomto webu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Termín dodání zboží - neodpovídá termínu uvedeném na stránkách e-shopu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nákup objednaný k vyzvednutí na prodejně dorazil cca po měsíci od objednání z eshopu. Do e-mailu přišla zpráva o tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Když jsem dorazil na prodejnu, řekli mi, že objednávku nemůžou najít, že ji asi nemají. Podle jména ji nebyli schopni najít. Tak jsem musel volat na infolinku, aby mi řekli produktové číslo zboží a zároveň ověřili, zda je zboží na správné prodejně a skladem. Paní z infolinky sdělila, že objednávka na prodejně skutečně je. Nicméně po opětovné urgenci na prodejně objednávku nenašli. Tohle se mi stálo už u dvou objednávek. Tchibo naprosto nezvládá logistiku. Obchod nemůžu doporučit, nelze se na ně spolehnout.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místa