Hlavička stránky
Logo obchodu Decathlon

Decathlon

66 hodnocení

27 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Vladimír Přichystalpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

velký výběr zboží

Vybral jsem si jen zboží uváděné skladem a datum doručení či možnost vyzvednutí je za víc než 10 dnů. Zboží je asi na skladě, ale kde?

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Přichystale, děkujeme za zpětnou vazbu. Chápeme, že doručení za 10 dní není v této době optimální, ale v rámci zlepšování našich služeb musíme naše skladové zásoby optimalizovat. Proto jsou některé produkty, které neodpovídají běžné poptávce odesílané z našeho centrálního skladu ve Francii, což způsobuje tuto prodlevu. Věříme, že i přes delší doručovací dobu budete s produkty spokojen. Ještě jednou děkujeme za recenzi a přejeme pěkný den. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
František Humlpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dne 9.2.2025 jsem si dal do Decathlonu ve Zlíně nabrousit hrany lyží Volkl SC LTD 163 cm s tím, že chci boční hrany nabrousit na 88° a lyže navoskovat. Už mě mělo zarazit, že servisní technik ve věku pubelescenta neví kde se stroj seřizuje na požadovaný úhel, ale když jsem se ho ptal zda to skutečně umí, tak mě odpověděl že ano. Druhý den jsem si lyže vyzvedl, voskování bylo průměrné, ale hrany zcela zničené a tím vlastně zničené celé lyže za 14 tis. Nejen, že ten lempl ty hrany nenaostřil pod požadovaným úhlem, ale ještě mě do hran vybrousil důlky a hrany vyžíhal. Snaha o naostření se jevila pod špičkou a patou lyží, přičemž pod botou, kde se mají právě brousit nejvice nebyly nabroušeny vůbec. Větší diletanty než v servisu decathlonu jsem ještě neviděl. Nenechal bych si tam utáhnout už ani šroubek, protože by mě v decathlonu u něj strhli závit.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Zároveň se velmi omlouváme za vzniklé komplikace a nepříjemnosti s broušením a voskováním vašich lyží. Určitě nám není lhostejné, že jste byl nespokojený s kvalitou provedené služby. Ujišťujeme vás, že vaši zpětnou vazbu předáme přímo servisnímu týmu ve Zlíně, aby situaci prověřili a zajistili, že k podobným problémům v budoucnu nedojde. Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte příležitost situaci napravit. Ještě jednou se za celou situaci omlouváme. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Cena super, kvalita jak co, ale proto si vyberam sam na prodejne. Kupoval jsem i online a bez problemu i kdyz jsem jednu vec vracel, tak nebyl problem s nicimj. Kdyz porovnam s produkty renomovanych znacek, tak kvalita se obecne blizi nebo je na stajne urovni. Obecne vyska spokojenost a vracim se tam pravidelne kdyz potrebuji neco na sport. Moznost vratit tovar do roka. Pro sportovni spolek se obcas predzasobime a kdyz to nepouzijeme, muzeme vrat.

Muze se stat, ze nektery produkt neni dostatecne kvalitny, ale to jsou ty s nejnizsi cenou. Je jen na vas, zda risknete tovar za nejnizsi cenu. Ja jsem zacal kupovat ty drazsi a spokojenost. Vyslovene spatnou zkusenost mam jednu. Zklamani u Decathlon sjezdovych lyzi, jelikoz po 4letech se zacala rozlepovat skluznice od jadra.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za vaši pozitivní recenzi a také za to, že se k nám pravidelně vracíte! Jsme rádi, že jste si našel čas a podělil se o své zkušenosti. Kvalitu produktů se snažíme stále zvyšovat v rámci celé nabídky, ale může se samozřejmě stát, že produkt někomu nevyhovuje. Proto nabízíme vrácení zboží až do 365 dní zdarma a pro některé produkty i prodlouženou záruku. Věříme, že i přes jedno zklamání budete s našimi produkty i nadále spokojený. Ještě jednou děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na vaši další návštěvu! Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vrátil jsem zboží objednané přes web. Ani po měsíci nejsou schopni vrátit peníze.. Po urgenci na prodejně, kdy mi bylo slíbeno, že po víkendu zavolají, tak přišel pouze @ s výmluvami. Stále nedořešeno...

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace s vrácením peněz. Refundace se snažíme zpracovávat co nejrychleji, vždy však v rámci zákonné lhůty. Náš zákaznický servis je k dispozici pouze v pracovních dnech, což mohlo zapříčinit prodlevu. Pokud váš problém stále není vyřešen, prosíme, kontaktujte nás emailem na eshop.czech@decathlon.com, abychom jej mohli co nejdříve dořešit. Děkujeme za trpělivost a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
LLstylpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dárková karta online pod stromeček. Zaplaceno, ale nepřišlo. Poté co jsem psala email že nepřišla. Bylo mi napsáno zkontrolujte spam. Nebyly schopný to poslat a i když jsem obratem reagovala, že bohužel ani tam to není. Tak víc jak týden nic. A zkažený Ježíšek. Kartu nemám, o peníze jsme přišli.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, LLstyl, děkujeme za recenzi. Dárková karta zakoupená online by měla obratem přijít na email. Je možné, že email zapadne do hromadné pošty či spamu, to bohužel neovlivníme. 24.12. byly naše prodejny i zákaznický servis zavřeny, možná proto již kolegové nestihli reagovat. Za zkaženého Ježíška se omlouváme. Nicméně o dárkovou kartu určitě nepřijdete. Věříme, že celá situace již byla vyřešena s naším zákaznickým centrem. Pokud se tak nestalo, obraťte se prosím na email eshop.czech@decathlon.cz, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve. Za vzniklé komplikace se ještě jednou velice omlouváme. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomaszahrpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem dve bundy. Samozřejmě jsem si je chtel vyzkouset a tu, ktera mi bude sedet si vezmu a zaplatim.(Tak to funguje i v jinych obchodech) V decathlonu vsak pozadovali platbu ihned, jinak ze si ji nemohu vyzkouset, prestoze jsem uvnitr obchodu. Nutili me tedy zaplatit a odebrat zbozi a posleze ho pripadne vracet a vymahat penize zpet.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Budeme rádi, když se nám s podrobnostmi o této zkušenosti ozvete na email eshop.czech@decathlon.coom, abychom mohli celou situaci prověřit. Jinak samozřejmě není problém zboží vrátit ihned na prodejně s vrácením peněz zpět. Na vrácení máte u nás dokonce 365 dní, takže si bundy můžete vyzkoušet v pohodlí domova a poté nevyhovující vrátit. Peníze jsou zpravidla vraceny na platební kartu či bankovní účet, kde by peníze měly být do 10 pracovních dní (dle banky i dříve). Za vzniklé komplikace se velice omlouváme a věříme, že bunda Vám sedí i přes tuto zkušenost parádně. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Kuběnkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Naprosto katastrofální přeprava. Proč posílají lyže paletovou dopravou DHL freight? Já nechtěl paletu lyží ale jen jedny. U této přepravy samozřejmě neexistuje možnost, aby zboží někde ponechali k vyzvednutí. A upozornění na doručení je také super někdy mezi 8-17 hod. To si jako myslí, že nikdo nemá na práci nic jiného než čekat na balík. Domluva s řidičem je taková, že až přijede tak zavolá.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Kuběnko, děkujeme za recenzi. Lyže musíme bohužel odesílat jako nadrozměrný balík kvůli jejich délce. Zároveň se jedná o produkt, u kterého je potřeba při přepravě dávat pozor, aby se balík neponičil (špičky, hrany či vázání lyží). Komplikace s doručením objednávky nás velmi mrzí, ale bohužel nemáme jak ovlivnit způsob komunikace a doručení dopravce DHL. Jedná se o externí společnost, která tyto nadrozměrné objednávky doručuje. Chápeme, že taková informace o doručení není ideální. Za vzniklé komplikace se omlouváme. Věříme, že i přes problémy s dopravcem nám dáte druhou šanci. Třeba na servis zakoupených lyží, který nabízíme na našich prodejnách. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petanpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Prodali mi docela drahý rybářský sonar zjevně použitý ( porušená samolepící plomba, chybějící samolepka na upevňovacích otvorech, přeložený horní roh první stránky českého návodu k použití) za cenu nového jsou to normální darebáci !!

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Petane, děkujeme za recenzi. Nespokojenost s produktem nás velmi mrzí. Pokud máte podezření, že produkt není nový, obraťte se prosím na naše zákaznické centrum, kde kolegové udělají vše pro to, aby Vám byl produkt vyměněn co nejdříve a bez zbytečných komplikací. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Štajncpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží na se chopu.po týdnů žádná reakce.nedoporucuji

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Štajnci, děkujeme za recenzi. Objednávky jsou doprovázené emaily, které obsahují potvrzení objednávky a také další aktualizace Vaší objednávky. Zkontrolujte prosím složku hromadné pošty a také spam, zda Vám emaily nezapadly tam. V případě potíží jsme k dispozici na našem zákaznickém centru. Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Stifsipřed rokem
Nedoporučuji obchod

Katastrofální e-shop

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Stifsi, děkujeme za recenzi. Jelikož se snažíme naše služby stále zlepšovat, zpětná vazba je pro nás klíčová. Můžete se prosím s námi podělit o konkrétní poznatky, které k našemu e-shopu máte, abychom jej mohli lépe optimalizovat pro návštěvníky? Zpětnou vazbu je možné zadat i přímo na našem e-shopu. Díky tomu máme aktuální poznatky od našich návštěvníků a aktivně s nimi pracujeme. Zpětnou vazbu nám můžete zaslat i na email eshop.czech@decathlon.com. Ještě jednou děkujeme za recenzi a omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud se rozhodnete nám věnovat ještě více času a zašlete nám konkrétní zpětnou vazbu, budeme velmi rádi. Věříme, že nám i přes to dáte v budoucnu druhou šanci. Se sportovním pozdravem a přáním hezkého dne Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kamila Jerabkovapřed rokem
Doporučuji obchod

Výborný obchod.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Beston Tarpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Otřesné,služby,!!Už nikdy více..

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážený zákazníku, děkujeme za čas věnovaný recenzi. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, jelikož se chceme stále posouvat dále a nabízet našim zákazníkům to nejlepší. Proto bychom rádi znali důvod vaší recenze a konkrétní služby, které jsou podle vás otřesné. Budeme proto rádi, když se nám ozvete na email eshop.czech@decathlon.com, abychom mohli se zpětnou vazbou dále pracovat. Za případné vzniklé komplikace se omlouváme a přejeme hezký zbytek dne. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Kršňákovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Neochota personálu zboží vráceno do 14 dnů nepoužité přesto nevrátili peníze ale dali mi dárkovou kartu už nikdy vice

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Mezerapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Obchod poslal mail, že zboží předal dopravci, ale ani po dvou dnech přepravce zboží nemá. Je tedy otázkou, kdy zboží reálně dorazí a zda vůbec bylo skutečně skladem na území ČR. Celkově působí eshop podivným dojmem. Naštěstí jsem nezvolil platbu předem.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážený pane Mezero, děkujeme za objednávku a za Váš čas věnovaný této recenzi. Taková situace by vůbec neměla nastat a velice za situaci omlouváme. Můžete se nám prosím ozvat na naší zákaznickou linku skrz konktaktní formulář nebo na email eshop.czech@decathlon.com, případně na telefonu +420 228 800 008, abychom mohli celou záležitost společně vyřešit. Budeme rádi, když se s námi zároveň podělíte o zkušenosti s naším eshopem, abychom se tento "podivný dojem" pokusili změnit. Eshop nedávno prošel úpravou, která zahrnovala hned několik změn. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá k dalšímu zlepšování našich služeb a produktů. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a budeme čekat na bližší informace k Vaší objednávce. Přejeme hezký den. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
frydrychpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nikdy, kupoval jsem kolo, kolo se mi v prvnim mesici kompletne rozpadlo, uvolnene riditka, nefunkcni brzdy. Nikdy nekupujte kolo z decatlonu.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážený zákazníku, děkujeme za vaší recenzi, zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Velice nás mrzí, že vaše zkušenost s produktem nebyla pozitivní. V případě, že jste se setkal se závadou na jízdním kole, obraťte se prosím na nejbližší prodejnu Decathlon. Kolegové se pokusí závadu odstranit přímo na prodejně, případně vyměnit celý produkt. V Decathlonu totiž nabízíme u jízdních kol doživotní záruku na rám, představec i řídítka. Zbytek pokrývá standardní dvouletá záruka. Věříme, že naše jízdní kola jsou schopná konkurovat jiným výrobcům, což mj. dokazují i úspěchy na různých cyklistických závodech a pohárech. Doufáme, že svůj názor změníte a dáte nám druhou šanci. V případě potřeby jsme Vám k dispozici ma prodejnách nebo online na naší zákaznické lince. Se sportovním pozdravem a přáním hezkého dne Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Po 2měsících řeším poruchu stroje za 20t...Neskutečný problém. Infolinka je k prdu, nikam se nedovoláte a nikdo nic neví. Na sevisu nikdo není, ozvou se po 4 dnech. Stroj jsem koupila přes eshop, ale řešit musím přes prodejnu, plnou brigádníků?! Servisák je externí a čekám týden, stále se neozval...Jsem vytočená, ale nikam se prostě nedovoláte!! Nikdy více. Nekoupila bych si u nich už ani tepláky. Horší reklamaci jsem nezažila!

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážená zákaznice, velice nás mrzí, že jste měla takovou nepříjemnou zkušenost s naším produktem a servisem. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti. Rádi bychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili co nejdříve. Naše zákaznická linka je k dispozici na telefonním čísle +420 228 800 008 od pondělí do pátku v čase 9:00 až 19:00 a o víkendu v čase 9:00 až 17:00. Pro lepší pochopení celé situace, její prověření a následné řešení nás prosím kontaktujte na emailovou adresu eshop.czech@decathlon.com nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, který najdete na našem webu. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a budeme s ní dále pracovat pro zlepšení našich služeb. Ještě jednou se velmi omlouváme za vzniklé problémy spojené s reklamací a servisem stroje. S pozdravem a přáním hezkého dne Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nattybakulovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Děkuji slečně, co má brýle a delší vlasy za výběr žlutých kolečkových bruslích, byla moc milá a brusle jsme vybrali :-)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji objednávat nic kde je Decathlon pouze jako prostředník, kvůli neúplné adrese kterou udal odesílatel objednávka nemohla být doručena (objednávka měla být na prodejnu). A jak u přepravce tak u samotného Decathlonu je zákaznický servis úplně k ničemu, přepravce nereaguje stránky má v rumunštině a jediné co se dozvíte od Decathlonu je že je to mrzí a že si to mohu objednat znova.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k vaší negativní zkušenosti s naším marketplace. Jelikož se snažíme naše služby stále zlepšovat, budeme rádi, když se s námi podělíte o konkrétní informace k této situaci. Kontaktujte prosím naší zákaznickou linku na telefonním čísle +420 228 800 008, emailem na eshop.czech@decathlon.com nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu. Objednávky v rámci marketplace obecně nelze zasílat na prodejnu, ale pouze na konkrétní doručovací adresu (mimo produkty 2nd life). Je možné, že právě z tohoto důvodu nemohla být objednávka doručena. Ještě jednou prosíme o konkrétní informace, abychom mohli celou situaci prověřit a společně vyřešit co nejdříve. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Syr Czpřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlé doručení na prodejnu zdarma možnost výměny a vrácení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miratureckopřed 2 lety
Doporučuji obchod

Zboží přišlo již druhý den od objednání, nejnižší cena na internetu, doprava zdarma

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)HotověDobírka

Doprava

DHLPPLZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje