Hlavička stránky
Logo obchodu Decathlon

Decathlon

66 hodnocení

27 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 hodinami
Nedoporučuji obchod

Věrnosti program k ničemu.\ body mi smazali

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Makeros Makerpřed 5 dny
Nedoporučuji obchod

Nekvalitní a předražené. Když jsem požádal o zrcadlo abych mohl vyzkoušet sluneční brýle co jsem objednal online, bylo mi řečeno že zrcadlo je na prodejně, ale že tam můžu s těmi brýlemi až po zaplacení. Obecne, Decathlon docela hodně zdražil, ale pořád prodává ty samé nekvalitní věci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Anthea Drakopoulospřed 15 dny
Nedoporučuji obchod

Order number: cz2526689494

The delivery came today and while everything else was ok (merino wool products), the white knee length merino wool socks I bought did not arrive, instead an OLD thin stretched black pair with HOLES in it came in its place. This is clearly a used pair of socks (nothing like the pair I bought). I have photos to show of this. The only thing I can think of that happened is the warehouse worker stole the merino wool pair and replaced it with his own used pair of socks. Just disgusting.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Hello, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for this unpleasant surprise upon delivery. We understand your frustration! Receiving incorrect and obviously used goods is completely unacceptable to us, and we are sorry that you had to go through such an experience. Nothing should spoil your enjoyment of your new equipment. We see that we reached out to you yesterday via our customer service and that your new socks are already on their way to you. By the way, we are glad that your other merino products met your expectations. Always remember that with us, you have a satisfaction guarantee on all products and the option of easy and free returns or exchanges. We will be happy to advise you on your selection in the future. With love for sports Team Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Účet mapy seznampřed 22 dny
Nedoporučuji obchod

Hulváti v zákaznickém servisu. Ignorují reklamace, dále nereagují na emaily. Zaměstnávají tam lidi, co neplní svou práci a není nikde žádný další kontakt, u koho si stěžovat. Vzhledem k ignoraci reklamace porušují zákon. Vzhledem k působnosti v ČR, nahlašuji jejich marketingové tahy na ČOI.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu a opravdu nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Podobné jednání rozhodně neodpovídá našim standardům a rádi bychom vše prověřili, jen bohužel z recenze nejsme schopni dohledat váš konkrétní případ. Abychom vám mohli pomoci co nejrychleji, prosíme vás o zaslání čísla objednávky nebo reklamace na náš zákaznický servis: eshop.czech@decathlon.com Pokud se jedná přímo o reklamaci, můžete nás kontaktovat i na specializované adrese: reklamace@decathlon.net. Věřte, že každou reklamaci řešíme individuálně a v souladu se zákonnými lhůtami, a rozhodně není naším cílem jakkoli komunikaci zanedbávat. Jakmile od vás budeme mít potřebné informace, celou situaci prověříme a vyřešíme k vaší spokojenosti. Děkujeme a budeme rádi, když nám dáte možnost vše napravit. S láskou ke sportu Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 22 dny
Nedoporučuji obchod

Barva a potisk sedí naštěstí

Za cenu které zboží stálo bych si zboží představila v sáčku a hezky složené a ne jak kdyby jste ho právě vyndali krávě z huby a i u ní by to ještě vypadalo lépe.Z tohoto obchodu už si nic neobjednám

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme, že jste se s námi podělila o svou zkušenost. Je nám velmi líto, v jakém stavu vám zboží dorazilo, takto to rozhodně nemá vypadat a plně chápeme vaše rozčarování. Bohužel z recenze nedokážeme dohledat konkrétní objednávku, ale velmi nám pomůže, pokud nám ji pošlete spolu s fotografiemi na náš zákaznický servis: eshop.czech@decathlon.com. Situaci okamžitě prověříme se skladem a postaráme se o nápravu. Děkujeme předem za doplnění detailů a věříme, že budeme mít příležitost ukázat vám, že to umíme i mnohem lépe. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jindřich Herejkpřed 23 dny
Nedoporučuji obchod

Nejhorší eshop, s kterým jsem se setkal. Povinná registrace je dnes anachronismus. Navíc platba možná pouze kartou online. Osobní odběr není možný. Raději jsem 200 Kč připlatil a koupil jinde.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Herejku, děkujeme, že jste se s námi podělil o svou zkušenost. Velmi si vážíme každé zpětné vazby a upřímně rozumíme, že překážky jako povinná registrace a omezené platební možnosti mohou být při nákupu frustrující. Vaše připomínky k modernizaci a rozšíření možností (jak u registrace, tak u plateb) jsou pro nás cenné a neustále pracujeme na vylepšování uživatelského prostředí. Pokud byste měl jakékoli dotazy k doručení, platbám nebo potřeboval asistenci s výběrem, neváhejte se kdykoliv obrátit na náš 24/7 chatbot nebo na e-mail zákaznického servisu. Jsme tu pro Vás. S láskou ke sportu Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

úplně zbytečný robot, který vám na jakýkoliv dotaz odpoví "nerozumím, zkuste přeformulovat"

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme Vám za otevřenou zpětnou vazbu, která se týká Vaší interakce s naším chatbotem. Rozumíme, že je velmi frustrující, když automatizovaná podpora neposkytuje jasné a rychlé odpovědi, a místo toho opakovaně vyzývá k přeformulování dotazu. Vaše zkušenost je pro nás důležitým signálem, že musíme neustále pracovat na trénování a optimalizaci našeho chatbota, aby lépe chápal širší spektrum dotazů a reagoval efektivněji. Cílem je, aby byl skutečným pomocníkem, ne zbytečnou překážkou. Pokud jste potřeboval/a řešit konkrétní záležitost, ale chatbot Vám nepomohl, rádi bychom Vám nabídli přímou pomoc. Neváhejte se prosím obrátit na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, kde Vám náš tým ochotně a lidsky poradí. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Basenji Senjipřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Expediční kolo je super.

Kupoval sem tam kolo. Kvůli špatnému servisu či promazání šlapek mám o jednu starost navíc. A kvůli špatné komunikaci jsem zrušil i účet u nich. Bez účtu se snad už nakoupit nedá. Tento obchod mě zvětší části štve..

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme, že jste se s námi podělil o svou zkušenost. Mrzí nás, že máte s kolem starosti kvůli servisu. To určitě není to, co bychom si pro naše zákazníky přáli. Doporučujeme obrátit se přímo na prodejnu, kde jste kolo zakoupil, nebo na náš zákaznický servis na eshop.czech@decathlon.com. Kolo společně zkontrolujeme a domluvíme nejlepší možný postup opravy či nápravy. Jsme přesvědčeni, že se situace dá vyřešit k vaší spokojenosti. Přejeme hodně pohodových kilometrů bez starostí. Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kristin 8před 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

vrátili mi peníze

zrušili objednávku bez udání důvodu. Na e-mail proč mi zrušili objednávku, když mají zboží skladem nikdo neodpověděl.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste měl/a s objednávkou nepříjemnou zkušenost. Objednávka může být zrušena z několika důvodů: například pokud se nepodaří provést platbu nebo pokud se ukáže, že daný produkt není dostupný. V takových situacích se vždy snažíme zákazníka informovat a vysvětlit další postup. Pokud jste nám psal/a e-mail odpovědí na automatickou (no-reply) zprávu o zrušení, bohužel se k nám nemusela dostat. Mrzí nás, pokud to způsobilo dojem, že nereagujeme. Abychom vám mohli konkrétní situaci ověřit a vyřešit, doporučujeme obrátit se na náš zákaznický servis na eshop.czech@decathlon.com. Rádi vše prověříme a pomůžeme najít řešení. Přejeme hezký den a věříme, že váš příští nákup už proběhne hladce. Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Broumpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Kamenné prodejny

Na to jak skvělé jsou kamenné prodejny této sítě, tak e-shop je přesně pravý opak, KATASTROFA. Nejhorší zkušenost s nákupem online. Vrácení produktu mi připomíná film 12 úkolů pro Asterixe. V den, kdy mi dorazil produkt, jsem (z důvodu příšerné kvality) žádal o vrácení a začalo "peklo". Decathlon mě odkázal na jejich partnera (Polská společnost), ten zase zpět na Decathlon, když jsem to koupil přes ně. V Decathlonu pak tedy nakonec řekli, že to vyřeší a do 3 dnů mi dají vědět. Po týdnu jsme volal, proč nemám informaci a prý kolegyně měla dovolenou (nějaká 14 denní zákonná lhůta? nezájem). Následovalo další čekání, po další mé urgenci mi řekli, že zařídí svoz (když bych nezvolal tak co?). Zboží jsem poslal zpět a myslel, že již mam vyhráno. Chyba. Po týdnu přišel email s formulářem, který musím vyplnit. V polštině. Teď jsem ho vyplnil, odeslal a děsím se, co si ještě vymyslí než mi konečně vrátí peníze. Jakýkoliv random malý e-shop má lepší přístup a dodržuje pravidla.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme, že jste se s námi podělil o svou zkušenost. Mrzí nás, že vrácení zboží v tomto případě provázelo tolik zmatků a zdržení. Rozumíme, že to pro vás muselo být frustrující — takto by proces vrácení rozhodně probíhat neměl. Váš nákup proběhl u partnerského prodejce, a proto i vrácení probíhá přímo s ním. Přesto je naší odpovědností dohlédnout na to, aby vše proběhlo jasně a v přiměřeném čase. V tomto případě došlo k nedorozuměním na straně partnera a komunikace nebyla tak rychlá a jednoznačná, jak měla být. Omlouváme se za to. Jsme rádi, že se situace nakonec vyřešila a peníze vám byly vráceny. Zároveň jsme váš případ předali našemu partnerskému oddělení, aby s prodejcem vše prošli krok po kroku a nastavili přesnější a rychlejší postupy — aby se podobná situace neopakovala nikomu dalšímu. Děkujeme vám za otevřenou zpětnou vazbu. Pomáhá nám zlepšovat služby nejen u nás, ale i u našich partnerů. Věříme, že příště už vše proběhne jednoduše a bez starostí. Přejeme hezký den. Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jsem opravdu velmi zklamaný. Nerad píšu negativní hodnocení na Decathlon, protože kamenné prodejny fungují skvěle a tam jsem vždy spokojený. Ale eshop je naprostá katastrofa a důrazně nedoporučuji zde objednávat. Objednáte si produkt, až pak zjistíte, že jde z Francie. Následně vám přijde zpráva, že se produkt poškodil – kdy dorazí, se nedozvíte, infolinka je naprosto k ničemu a na urgence nikdo nereaguje. Datum doručení, které vám napíší, je čistě imaginární. Když problémové položky z objednávky odeberete, situace se stejně neposune. Emailová komunikace nulová, žádná zpětná vazba. Eshop v dnešní době takto fungovat je ostuda – každá konkurence má nesrovnatelně lepší služby. Doručovat zboží tři týdny? To zvládnou rychleji i obchody z Asie. Decathlonu doporučuji eshop úplně zrušit, protože takto jen odrazuje zákazníky.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a moc nás mrzí, že jste měl s naším e-shopem takovou zkušenost. U většiny objednávek doručujeme zboží už druhý den, ve Vašem případě ale došlo k nešťastné souhře okolností. Šlo o produkt z našeho centrálního skladu ve Francii a navíc se ukázalo, že poslední kus na skladě nebyl v prodejním stavu, proto jsme objednali nový. O tom standardně informujeme, aby zákazník věděl, že bude potřeba chvíli počkat. Je nám líto, pokud komunikace nebyla dostatečná. Pokud jste odpovídal na automatický „no-reply“ e-mail, bohužel se k nám zpráva nemohla dostat, vždy je potřeba napsat přímo na náš zákaznický servis, rádi poradíme a zjistíme stav objednávky. Děkujeme, že jste si našel čas nám dát vědět. Vaše připomínky předáme kolegům, aby se podobné situace co nejvíce omezily. Věříme, že nám dáte ještě šanci. Uděláme vše pro to, aby příště všechno proběhlo hladce. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ann Glozygovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Přes eshop už nikdy víc neobjednávám. Po vytvoření objednávky dne 29.7., kdy jsem objednala karimatku, se mi naskytla možnost, že mi půjčí kamarádka svoji. Objednávku jsem tedy téměř obratem chtěla stornovat (napsala jsem email, protože telefon na infolince nikdo nebral). Odpověď na tento email? Nyní po 14ti dnech. Nicméně vytvořila jsem, že chci vrátit zboží, přišel email, že štítek mi bude zaslán do 48 hodin (první věc, co mě zarazila, protože v jiných obchodech je to obratem). Přišla SMS, že zítra tj. 7.8. si kurýr přijede pro objednávku - já štítek stále neměla. Přijel kurýr, sděluji mu, že nemám štítek a on mi řekl, že to je v pořádku, že ten má on. To je super, ale já do dnešního dne tj. 13.8. nemám žádné sledovací číslo, nemám tušení, kde balíček je a aby toho nebylo málo, tak včera mi přišla SMS, že 14.8. si přijede kurýr pro balíček (protože si konečně někdo přečetl email, který jsem psala před 14ti dny, že chci storno). No, ale já už žádný balíček nemám, takže kurýr pojede zbytečně (číslo na něj nemám). Volala jsem na infolinku, odkážou pouze na prodejnu, ale služba eshop není k dispozici. Takže nemám informace o balíčku, který jsem předala 7.8., nemám peníze, reakce na email po 14ti dnech a infolinka na eshop nedostupná. Katastrofa. UŽ NIKDY VÍC.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, paní Glozygová, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace při vrácení Vaší objednávky. Chápu, že celá situace pro Vás byla matoucí. Vaši žádost o zrušení objednávky jsme obdrželi v neděli a protože zákaznický servis funguje pouze v pracovních dnech, odpověděli jsme Vám hned v úterý s informací, že zásilka už byla expedována partnerem a je možné ji jednoduše odmítnout při doručení. Zřejmě se k Vám tato zpráva bohužel nedostala, což nás velmi mrzí. V případě vratek u partnerských produktů vždy postupujeme podle toho, jaký proces daný partner používá. Někdy zasílá zpětný štítek, jindy objedná kurýra, který si balíček vyzvedne. Ve Vašem případě partner zvolil kurýra, ale bohužel Vám nedal vědět, že si přinese vlastní štítek, a to způsobilo nedorozumění. Následně ještě došlo ke zmatku s druhým svozem. Za tuto nejasnou komunikaci na straně partnera se omlouváme. Jsme rádi, že jste již obdržela vrácené peníze, a věříme, že Vaše další zkušenost bude hladší. Pokud byste v budoucnu potřebovala s čímkoli pomoci, jsme Vám k dispozici. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Doležánpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal a zaplatil jsem zboží, Společnost UPS doručila balík za 21 tisíc tak, že ho pohodila u vchodu do domu. Již na první pohled je vidět, že balík s koloběžkou s onačením křehké zboží cz2185977425 několikrát musel hodně spadnout, Je potrhaný děravý a deformovaný a bylo vidět, že ho společnost UPS měla rozbalený, protože je oblepený páskou s logem UPC,. Ani jsem to nerozbalil a ihned jsem kontaktoval Decathlon a doufal v rychlé řešení. Místo řešení se vymluvili, že zboží dodává partner a že to musí řešit on. Partner nabídl směšnou kompenzaci 500 Kč, když si ten šrot doma nechám. Napsal jsem že nesouhlasím a už se nikdo neozval. Decathlon ani jeho zde uvedený email: eshop.czech@decathlon.com již vůbec nereaguje. Tak mám doma za 21 tisíc šrot a zkušenost, že Decathlon není solidní firma

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážený pane Doležáne, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že k Vám dorazil poškozený produkt – ačkoli šlo o nákup v rámci partnerského prodeje, rozhodli jsme se situaci převzít a vyřešit napřímo, protože jste naším zákazníkem a chceme, abyste se na nás mohl spolehnout. Obratem jsme Vám vrátili peníze a přidali i kompenzaci za vzniklé komplikace. Věříme, že i když začátek nebyl ideální, konečné řešení pro Vás bylo spravedlivé. Jsme tu pro Vás i příště. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mara Hikysupřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Zboží super…

Nejde se zaregistrovat.. porad vás to přesměruje na stránku kde je napsáno CHYBA 500 Ups vyskytla se chyba serveru

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za upozornění a omlouváme se za technické potíže. Chyba 500 značí výpadek na naší straně. Váš podnět jsme ihned předali vývojovému týmu a pracujeme na nápravě. Pokud spěcháte s nákupem, můžete nám napsat přes zákaznický formulář a objednávku rádi vytvoříme ručně. Děkujeme za trpělivost a omlouváme se za komplikace. S láskou ke sportu Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Chtěla jsem si objednat zboží a aby bylo posláno,byla potřeba registrace při které mi stále chodili na e-mail kódy, které jsem nestačila vkládat do tabulky.Takže objednávka není.Nechápu, že je nutná registrace pro nákup.

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a je nám líto, že se Vám nepodařilo objednávku dokončit. Registrace je u nás standardní součástí nákupu – díky ní mají zákazníci přístup ke své historii, věrnostnímu programu i jednodušším vratkám. Kódy posíláme kvůli zabezpečení účtu, ale rozumíme, že to může být někdy nepohodlné. Pro zákazníky, kteří se registrovat nechtějí, nabízíme i možnost objednávky přes jednoduchý formulář. Tyto objednávky ale zpracováváme ručně, takže může dojít k mírnému zpoždění. Děkujeme za pochopení a kdykoli se na nás můžete obrátit, rádi pomůžeme. S láskou ke sportu Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alena Roztočilovápřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obchod mám docela ráda, ano člověk musí počítat, že tam nejsou úplně odborníci…

ale fakt nechápu, že když mají akci na hodinky 25.4 až 26.4 a hodinky jsou jen na objednání, sám prodejce mi řekne ať si je objednám a pak chci večer (toho 26.4 odeslat objednávku a hodinky v akci nejsou.. Takže jsem o akci úplně zbytečně přišla (i když by ale stále mělo být). Takže mi to celé přijde jako klamání zákazníka…

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážená paní Roztočilová, děkujeme za recenzi a omlouváme se za vzniklé komplikace. Z popsané situace to vypadá, že jste se na hodinky byla podívat osobně na prodejně a akce byla platná pouze na webu na jeden den - nabídka dne. Tyto akce jsou platné pouze na vybraný počet dní; od 1 až do 5 dní. Obáváme se, že v tomto případě se jednalo o jednodenní akci, a to sice 25.4., proto již byly hodinky druhý den za původní cenu. Ještě jednou se velice omlouváme za vzniklé komplikace a nedorozumění. I přes to věříme, že nám dáte druhou šanci a vaše zkušenost bude pozitivní. Přejeme pěkný den. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Doporučuji obchod

Oblíbený obchodní dům se sportovním zbožím. Nejdříve orientačně na internetu vyhledám, pak jedu do kamenného obchodního domu si zboží znovu prozkoumat. Poradím se s ochotným pracovníkem a po důkladném zvážení produkt koupím. Koupila jsem si šikovné, lehké trekové hole. Nejlehčí a nejlevnější s nastavováním metodou PUSH PIN. Původně jsem zvažovala hůlky za 349 Kč, dvě by stály 698 Kč. Nakonec jsem volila nejlehčí, nejlevnější 149 Kč za hůl- tedy za dvě hole jen 298 Kč. Hole jsem si vylepšila, nazula jsem akorátní gumové špičky, našila pohodlnější poutka a pod měkký úchop přidala další měkkou pryž pro pohodlný úchop. Hůlka váží pouhých 200 g. Paráda, jsem nadšená a spokojená s koupí. A děkuji též ochotnému prodavači, který mi pomohl takto dobře vybrat. Veškerý personál je ochotný a milý.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Možná cena.

Ale personál, katastrofa, absolutně už si v tomhle obchodě v životě nic nekoupíme. Udělají z vás debila i když jsou chybí oni. Na reklamacich arogantní slepice, která vás nepustí ke slovu a když si tam něco zarezervujete,tak počítejte s tím, že dostanete něco úplně jiného. Už nikdy víc!!!

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, Vážený zákazníku, děkujeme za zpětnou vazbu, díky které se můžeme nadále zlepšovat. Rádi bychom věděli, o který konkrétní obchod, na kterém jste se s tímto přístupem setkal/a, se jednalo. Mohli bychom Vás poprosit o sepsání zkušenosti na email eshop.czech@decathlon.com? S konkrétními informacemi bychom udělali vše pro to, aby se taková situace již neopakovala. I přes tuto negativní zkušenost věříme, že nám dáte druhou šanci na to přesvědčit Vás o opaku. Ještě jednou děkujeme a budeme rádi, když se s námi spojíte na emailu. Přejeme pěkný zbytek dne. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kraus Rpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Mám ten obchod rád, je tam vesměs vše co potřebuji.

Koupil jsem karbonové kolo Rockrider 740... a smontované bylo fakt špatně... Přehozená brzdová páčka s přeharovačkou a představec řídítek byl namontovaný vzhůru nohama, takže řídítka směřovala dolů a člověk byl maximálně v předklonu... Kolo jsem objednal přes eshop a na prodejně u pokladny zrušili objednávku a kolo mi předali s tím, že jsem si ho koupil až tam. Až doma mi samozřejmě došlo, proč to tak udělali... Abych nemohl využít 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu...

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Krausi, děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s montáží kola. Určitě nám není lhostejné, když se něco takového stane a rádi bychom vás ujistili, že v případě jakýchkoliv problémů s montáží se můžete zastavit na prodejně, kde kolo zkontrolujeme a případně znovu seřídíme. Chápeme, že předávat špatně smontované kolo není ideální, ale zároveň víme, že každý cyklista může mít své individuální preference ohledně nastavení. Co se týče vrácení, rádi bychom vás informovali, že na všechny naše produkty (kromě těch z partnerského prodeje) poskytujeme 365 dní na vrácení zboží. U jízdních kol navíc nabízíme garanční prohlídku zdarma do 6 měsíců. Karbonová kola mají navíc 5letou záruku na rám. Ještě jednou děkujeme za vaši zpětnou vazbu a věříme, že s kolem budete i tak spokojený. Přejeme spoustu bezpečně ujetých kilometrů! Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Matoušekpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Na začátku února 2025 jsem si nechal nabrousit a navoskovat lyže a synovi snowboard . Nedoporučuji hrany brousit opravdu neumí !!!! Decathlon Zličin

DecathlonZobrazit reakci obchodu Decathlon

Dobrý den, pane Matoušku, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s kvalitou broušení hran. Naši zaměstnanci procházejí pravidelným školením, aby poskytovali co nejlepší služby. Vaši zkušenost určitě předáme k internímu zlepšení přímo na konkrétní prodejnu - děkujeme. Budeme rádi, pokud nám dáte v budoucnu další šanci vás přesvědčit o naší kvalitě. Se sportovním pozdravem Tým Decathlon

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)HotověDobírka

Doprava

DHLPPLZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje