Takhle "kvalitně" ohodnocený eshop jsem ještě neviděl :-)
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pánské boty GANT za předvánoční cenu 3000 Kč po 14 dnech odlepená celá podrážka, obdobná zkušenost s boty TOMMY HILFIGER, pochybnost o originálu značek, ztráta důvěry.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czRychlost dodani, platba dobirkou, mela jsem po precteni recenzi strach, ale riskla jsem to, absolutne nadherne boty mi dneska dorazily, jsem velice mile prekvapena. Padelek to nebude, tuto znacku nosim dlouha leta. Skvely vyber dobre ceny. Mozna nezvladaj platby predem, tak objednejte na dobirku.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czKomplet celou objednávku (8900,-) jsem vracela a 18.12.2019 mi přišlo potvrzení, že zboží obdrželi. Do dnešního dne 10.1.2020 nemám peníze zpátky. Několikrát urgováno, pokaždé sděleno, že požadavek předají na finanční oddělení!!! Už nikdy víc!
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czObjednala jsem si zboží, přes 3.000Kč, které jsme předem zaplatila, po asi 3 dnech mi přišel e-mail, ze jsem nezaplatila objednávku, kterou jsem si u nich objednala.
Pravda, blbě jsem si přečetla u prvního objednání, ze mám jako číslo objednávky, uvést variabilní symbol,při placeni. Napsala jsem tudíž e-mail,ze se omlouvám, ze jsem si to blbě přečetla a VS neuvedla. Do teď mi nebylo odpovězeno.
Druhou objednávku, už jsem objednala s VS, ale stále boty nikde. Jsem zvědavá, zda mi něco dojde.
Ještě počkám, ale jinak to budu řešit jinak.
Nejsou schopni odepsat, tohle se mi dlouho nestalo
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czKomunikace vlídná, ale potom se neděje to, co je přislíbeno.
Zaplacená objednávka byla stornována a stále urguji vrácení peněz. Vždy je mi přislíbeno jejich okamžité vrácení - nic se ale neděje.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czPo 10 dnech stornovaná objednávka, peníze jsem uhradila předem, obchod nekomunikuje!!! Čekám na vrácení peněz,marně.Jak tady čtu komentáře,tak jsou to podvodníci
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czPo 5 dnech stornovaná objednávka, peníze jsem uhradil předem, obchod nekomunikuje!!! Psal jsem stížnost i jejich polské pobočce, vyhrožuji ČOI. Čekám na vrácení peněz. Jak tady čtu komentáře, jsou to podvodníci! Bohužel, loni na začátku roku vše probíhalo v pořádku.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czAbsolutně nespolehlivý obchod !!
Na emaily nereaguje a na "lince" vám to nikdo nezvedne! Nedoporučuji
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czhezký boty
tolik negativních příspěvků sem v životě nečet,z toho co sem vyčet jde o padělky ,které odmítaj reklamovat,jináč je vše v pořadku...
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czZboží jsem objednala a zaplatila předem. Po týdnu mi přišlo storno objednávky a peníze se doposud nevrátili. Bude to už měsíc. Komunikace žádná, když se dovoláte na zákaznickou linku, tak nic nevědí a mlží. Rozhodně nedoporučuji, budu se obracet na ČOI.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czNedoporučuji!!Eshop garantuje profesionalitu,spokojenost,odeslání do 24hodin,doručení do vánoc.Nic z toho není pravda!Boty objednány 16.12,okamžitě došel email s potvrzením objednávky,ale i informací o doručení 3-5prac.dní.Po tel.urgenci 3dny boty připravené k odeslání.Další telefon na infolinku o zrušení objednávky+email,že ruším objednávku,protože garance doby doručení nedodrželi.Na emaily nikdo nereaguje,ale poslali email,že boty jsou najednou odeslané,ale dodání další 2dny..Hrůza!Ještě že jsem neposlala peníze.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czObjednávám boty skoro pokaždé na eobuv a vždy jsem byla spokojená.
Tentokrát jsem objednávala boty k Vánocum. Jedny dámské, které přišly do 5 dnů. Druhý den na to pánské a od 30.11. Na balíček čekám. Po telefonu mi paní zdělila že je problém u české pošty,že balíky od 4.12. Stojí na poště, že jde okamižitě telefonovat aby si pospíšili s dodáním. Po zavolání na poštu mi sdělili že chyba není na jejich straně ale že balík nemá adresáta ani odesílatele a že se bohužel elektronicky nespárovaly. Ať zavolám znovu odesílateli kde mi bylo řečeno na naší straně je vše v pořádku opět to samé a že okamžitě volá na poštu.. po napsání emailu na eobuv, žádná odpověď a stále se nic neděje.. Budu se hodně rozmýšlet jestli u nich ještě někdy něco objednám...
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czOpravdu katastrofa. Už u nich nikdy neobjednám nic s platbou předem. Čekám od 2.12. na zaplacený balíček a dnes mi na infolince řekli, že když mi z balíčku chybí jedna věc, takže balík odsouvají dál a balí další. K mému se tedy asi vrátí, až dobalí ty všechny objednávky co jim tam visí. Ani mi nedokázali říct, kdy tedy budou odesílat. Prý si mám udělat objednávku znovu???? Jako, že zaplatím znovu a pak tu první objednávku budu stornovat a modlit se, aby vrátili peníze za původní objednávku??? Neměla jsem s nimi do teď problém, ale teď jsem z toho obchodu vyléčená. Tohle se mi nestalo v žádném obchodě.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czDeset dnů po zaplacení částky 5600,- čekám na své zboží. Na infolince mi jen slibují, že už jej pošlou. Když po deseti dnech chci peníze vrátit, tak mi řeknou, že budu muset čekat tři dny na to, že mi někdo pošle email se stornem, na jehož základě někomu nadiktuji svoje číslo účtu. Nelze to vyřešit na infolince. Tak jsem zvědavá, jak dlouho toto bude trvat a zda se svých téměž šesti tisíc někdy dočkám anebo si je prostě nechají.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czKomunikace - mlžení a lži. Otřesná dodací lhůta, přičemž zboží stále nepřišlo.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czTotálně přestali zvládat e-shop eobuv i k němu přidružený modivo.cz lžou a vymýšlejí si..včera mi bylo řečeno ze teda po 10 dnech mi boty za 5 a půl tisíce konečně pošlou a když jsem dnes volala opět na linku tak mi bylo řečeno ze se balíčky neodesilaji nikomu..to včera nevěděli?Uz par let na eobuv objednavam a vždy vse bylo v naprostém pořádku..ale teď..ať pošlou zpátky peníze a už o nich nikdy nechci slyšet!
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czNezvládnutá akce Black Friday podle mého názoru. Během BF víkendu jsem dělala celkem dvě objednávky, jednu na dámské boty, kdy zásilka sice dorazila cca do 5-6 dní, nicméně s úplně jinou obuví (přišly nějaké dětské boty jiné značky), než jsem objednávala. Původní zboží již není v nabídce a špatně zaslanou objednávku musíte jít donést na poštu, aby vám vrátili peníze, na můj požadavek, aby poslali pro špatný balíček kurýra PPL nechtěli reagovat. Další objednávka byla 1.12. na pánský pásek, který měl být skladem a garantovali odeslání do 24h, dnes je 10.12. a paní mi na dotaz, aby objednávku prověřili, protože jsem doposud nedostala žádnou informaci, napsala, že objednávku ještě nestihli odeslat a snad do 15.12.
ji budou expedovat..
Buď ať si firma reálně upraví na svých webových stránkách dodací lhůty, které je schopna dodržet nebo ať takový obchod ideálně vůbec neprovozuje.
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czPřečetla jsem pár recenzí a nedalo mně to, abych se nepokusila svým příspěvkem napsat pár úplně odlišných zkušeností s firmou e.obuv.
Kupuji u této firmy 6 let a ani netuším, kde jinde bych si boty měla kupovat. Úžasný výběr a kvalitní zboží !!!! Pokud jsem přece jenom zboží vracela z důvodu, že mně nevyhovovalo, okamžitě jsem obdržela peníze nazpět. Peníze se mi bez problému vrátily i bez udání důvodu, boty mně byly úzké a tak jsem vyzkoušela i tuto formu vrácení a absolutně bez problémů a hned ! Kupuji i kabelky, za celou dobu používání jsem neměla jedinou závadu, což v jiných kmenových prodejnách nemůžu tvrdit. Vždy všechno pečlivě zabalené i proti oděru. Vrácení zboží probíhá zcela neproblémově v odpovědní zásilce tzn. bezplatně a vše je i pečlivě předvyplněné, abyste s tím neměli žádná časová zaneprázdnění :-) Za celou dobu jsem zboží nikdy nevracela z důvodu, že by bylo špatné !!! Opravdu můžu doporučit absolutně bez výhrad :-)
Zobrazit reakci obchodu Eobuv.czChtěla jsem objednat, ale jsem ráda, že jsem si přečetla recenze a raději do toho nejdu :)