Dobrý den, paní Školová,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Samozřejmě chápeme Vaše rozhořčení, rádi bychom ale uvedli na prvou míru, jak to s doručením Vámi objednaného zboží bylo.
Rozvozy u naší firmy fungují tak, že zboží rozváží především náš firemní řidič. Ten zboží doručuje jak o víkendech, tak i ve státních svátcích, vše samozřejmě závisí na naplánované trase.
Jak jsme Vás telefonicky informovali, náš řidič měl během rozvozu zboží poměrně vážnou nehodu, a proto nebylo možné zboží doručit.
Na základě zrušeného rozvozu, jsme Vás kontaktovali v pondělí o náhradním termínu. Tento den zásilky doručoval náš externí přepravce, který s naší firmou spolupracuje již několik let, ten ale skutečně zboží o víkendu ani ve svátcích nerozváží.
Tímto se omlouváme za nedorozumění, ke kterému došlo, věřte prosím, že z naší strany jsme udělali opravdu maximum pro to, aby Vám zboží bylo doručeno v dané dodací lhůtě a v co nejbližším náhradním termínu,byť externím přepravcem.
Děkujeme za pochopení a budeme rádi, když svůj názor na naší firmu přehodnotíte.
Přejeme jen to dobré.
S pozdravem, za tým Donashop, Dominika