Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Hladikova Zdena Xxl
18. července 2022
Nic
Zboží dorazilo poškozené jak křesílko tak taburet ten se ani nedá používat !!.Reklamace podle fotek zamítnuta !.Dovolat se na reklamační oddělení nemožné !!.Majitel by měl firmu zrušit !!.A určitě doporučuji návštěvu Čoiky !!!!!!!.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Hladíková,
upřímně nás mrzí vzniklá situace.
Bohužel reklamaci na taburet posuzuje dodavatel, který také reklamaci zamítl. Proti tomuto vyjádření nemůžeme nic dělat.
Křeslo z Vaší strany nebylo reklamované. Pouze jen taburet.
S pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Eliška
7. července 2022
Nic
Kdybych věděla a dříve se podívala na recenze tohoto portálu tak bych určitě z něho nic neobjednála.Ty recenze mluví za vše!!!Objednavali jsme včas pro dceru vak na houpani k narozeninám a v den narozenin to nafoukli a při nafouknutí jsme zjistily že to uchází ale ve švu.Na vše jsme opatrní, dcera to do rukou ani nedostala .Takze jsme dostali vadny kus.Nahradni koupit nelze a reklamace neuznana.Takže vak k ničemu. Hrozné!!!
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Eliško,
velmi nás mrzí celková situace s reklamovaným vakem.
Reklamační technici přijali Vaší reklamaci a přeposlali ji výrobci. Jeho vyjádření Vám reklamační technici přeposlali a proti jeho rozhodnutí nezmůžeme zcela nic.
S pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Adela
21. června 2022
Rozhodne nedoporucuju nakupovat u takovycho prodejcu, co pro davají buhvi jakou jakost. Hlavne prodat a vic mne nezajima.
Koupila jsem zrcadlo, prislo, jenze v zrcadle jako takovem je kaz cca 2cm dlouha rýha.
Nasdilela jsem i foto se zakaznickym servisem a nabidli mi 60kc slevu. Pry at si poslu cislo uctu.
... si asi ty mince nalepim na zrcadlo, aby zakryly ten kaz.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Adélo,
děkujeme za Vaší recenzi.
Reklamační technik se Vám vyjádřil ohledně Vaší reklamace. Jako prvnotní postup Vám nabídl slevu, a zeptal se Vás, zda budete chtít takto reklamaci řešit nebo nikoliv (byly další jiné možnosti jak řešit reklamaci). Tuto možnost jste odmítla a ihned jste uvedla, že odstupujete od smlouvy. Tudíž dále již nemohlo dojít k jinému řešení reklamace.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Gajdoš
3. června 2022
Nic!!!!
Objednal jsem manželskou postel. Jelikož měla přijet návštěva že zámoří, uprednostnil jsem tento eschop vzhledem k max. 8denni dodací lhůtě. Bylo mé příslibeno, že když si objednám matrací, kterou mají skladem(u té původní bych musel čekat ještě další tyden až 14 dní) tak není žádný problém v dodání následující pátek(cena skladové byla vyšší , což jsem neřešil, protože mě šlo o čas.) Když v pátek postel nedojela, volal jsem co se děje. Operátora mě řekla, že si převzal dopravce, a bude u mne doma nejpozději v pondělí,což nebyla taky pravda. Opět jsem tedy volal a bylo mé sděleno, že mám volat dopravce. To už jsem měl nervy, protože návštěva již byla tady. Ve finále přijela postel ve středu a dle dopravce převzal postel až v pondělí a matraci zvlášť dokonce až v úterý. Nikdo se ani neobtěžoval nějak upozornit, že nastaly nějaké změny v dodání, což bylo pro mne priorita!!!!
Tady si už 100% nikdy neobjednám a ani NEDOPORUČUJI!!!!!! Ještě podotknu, že vzdálenost od skladu i dopravce je max 40km, což cesta max 2 hod.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den pane Gajdoši,
velmi nás mrzí vzniklá situace. V dané věci jsme vykonali důkladné prošetření a zjistili jsme, že v této situaci selhal lidský faktor.
Zboží jsme měli připravené na skladě v dostatečném předstihu, ale naší chybou nebyl připravený na expedici včas.
Chápeme Vaše rozhořčení. V budoucnosti se postaráme o to, aby již k takovým situacím nedocházelo.
Na nejbližší depo kurýrní společnosti je vzdálenost z našeho skladu 164 km.
S pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Klára Žáková
2. června 2022
Zbozi se vraci na Slovensko!! Dopravu si musite zaplatit sami!! A pro poskozeni, kvuli kteremu se zbozi vracelo nam bylo strzeno z ceny!! Takze nam vratili cca 80% ceny a jeste cca 1600 doprava... takze celjem nam vratili o cca 4000 mene za zbozi, ktere nemate!!!
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Žáková,
opět uvedeme Váš případ na pravou míru.
Místo našeho skladu je uvedeno na naší webové stránce. Před nákupem na jakémkoliv eshopu je vždy důležité si přečíst obchodní podmínky.
Reklamační technik Vám vysvětlil, že je možná reklamace nebo odstoupení od smlouvy. Vy jste si vybrali odstoupení od smlouvy. V takovém případě je vše hrazeno zákazníkem. Reklamace je hrazena prodávajícím.
Reklamační technik Vás informoval, že podle fotografií které jsme Vám poslali, jsou na vráceném zboží TAKÉ (MIMOJINÉ) poškození, které jste nehlásila a nenafotila.
Zapomněla jste tu zmínit, že Váš nesouhlas za poníženou sumu jsme akceptovali a vracíme Vám CELOU částku.
S přáním pěkného dne
Tým Hezký Nábytek
Milan Dvořák
6. května 2022
Nic
Pridavam dalsi z mnoha negativnich recenzi. Stena do obyvaciho pokoje, v dodavce chybi nektere casti - nelze nabytek kompletovat!! Nektere dily poskozene, predevsim omlacene rohy. Ackoli bylo kupovano jako nove zbozi, nese jasne znamky predchozi demontaze a neoriginalniho baleni. Dalsi recenzi napisi dle spokojenosti s reklamaci.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den pane Dvořáku,
upřímně nás mrzí, že obývací stěna přišla ve špatném stavu.
Reklamační oddělení již s Vámi komunikuje ohledně reklamace. Věříme. že reklamační proces proběhne ve Vaší spokojenost a následně budeme rádi za Vaší kladnou recenzi.
S přáním pěkného dne
Tým Hezký Nábytek
Registrovaný uživatel
13. dubna 2022
Nic
Koupil jsem si zde manželskou postel, po vybalení jsem zjistil, že místo objednané šedé barvy dorazila bílá. Zboží v podstatě nejde reklamovat, řekli mi abych postel znovu zabalil a poslal zpět a oni se pak vyjádří k reklamaci. Za výnos jsem dal 500,- dále doprava někam na Slovensko ze západních Čech na mé náklady. Dále chtějí nějaké štítky, které mají být někde v posteli,kde ale žádné nejsou. Bez toho prý reklamace nejde vyřešit. V podstatě jsou to podvodníci, rozhodně nic nekupovat.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste s naším obchodem spokojený. Nerozumíme ovšem, proč nejste spokojený s termínem doručení, když Vám byla potvrzena dodací doba 3 týdny a postel byla doručena do 2 týdnů.
Jsme jen lidi, kteří chybují a tak se může stát, že se bohužel doručí jiné barevné provedení. Ovšem reklamaci s Vámi řešíme a k ní potřebujeme fotografie. Z Vaší strany bohužel součinnost není a píšete jen výhružky. Pokud se stala chyba na naší straně, rádi ji napravíme, ovšem potřebujeme k reklamaci podklady.
S pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Martin Derco
24. března 2022
pochválit nelze nic...
Moje zkušenost je velmi špatná. Poté co jsem obdržel křeslo a zjistil jsem, že kvalita materiálů a provedení absolutně neodpovídá ceně, jsem křeslo v původním zabalení okamžitě odeslal zpátky do firmy. E-mailem mi přišlo po nějaké době vyjádření, že mi musí strhnout 10% z částky, protože na křesle je drobné poškození. Přitom mi pan Dávid, zástupce firmy potvrdil, že obal nejevil žádné známky poškození vinou transportu. U mně k poškození nedošlo, protože jsem křeslo vůbec nepoužil a po zjištění nízké kvality materiálu i provedení, jsem křeslo zabalil zpátky a odeslal. Celá moje zkušenost s e-shopem hezkynabytek.cz mi říká, že se obchodníci ke své marži dostanou nekalými praktikami, kdy si poškození věci vymyslí, nebo vyrobí sami. Důrazně varuji všechny potenciální zákazníky před rizikem, které táto společnost pro své obchodní partnery představuje. Křeslo jsem nakonec koupil u firmy XXXLutz k mé plné spokojenosti.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den pane Derco,
reklamační oddělení má pro komunikaci pouze email. Jelikož reklamace musí být VŽDY podaná písemně a také je důležitá fotodokumentace poškozeného elementu. Navíc naší operátoři nejsou vyškoleni na reklamace, tudíž s Vámi nemohou ani reklamaci vyřešit. Zákaznická linka slouží k řešení objednávek nebo k řešení dotazů o produktech z naší nabídky, nikoliv k řešení reklamace.
Náš reklamační technik celou situaci s Vámi důkladně prošetřoval. Zboží od Vás na náš sklad přišlo poškozené. Toto poškození vzniklo během přepravy Vámi vybrané kurýrní společnosti. Zásilku jste si měl pojistit pro případné škody. Při zjištění škody jste měl ihned informovat Vámi vybranou kurýrní společnost a tuto skutečnost u nich reklamovat. O žádné peníze byste tedy nepřišel.
Reklamační technik Vám dokonce psal, že BEZ VAŠEHO SOUHLASU VÁM PENÍZE STRHNOUT NEMŮŽEME. Se vším jste souhlasil a poslali jsme Vám zpět peníze ponížené o 10%.
S přáním pěkného dne
Tým Hezký Nábytek
Lenka
23. března 2022
Kvalita, cena
Jedině nutnost vytisknout návod na sestavení.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Lenko,
děkujeme za Vaší recenzi. Jsme nesmírně rádi, že jste byla se vším spokojena. Zároveň se také omlouváme, že nebyl dodaný montážní návod.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Anonym
18. března 2022
Absolutně nic
- dodání po termínu
- postel dorazila poškozená,
- reklamace 30 dní (+ dodání po termínu, kdy se nesmí užívat)
- když obchod zjistil, že to nemůže hodit na dopravce, poslali na dálku "odborný posudek", že jste si postel rozbili sami (jakože v našem případě přišla vám nová postel /ekokůže/ a vzali jste šmirgl papír a dali jí co proto :D => jsme si 100% jisti, že poškození nevzniklo u nás, krabice od dopravce přišla bez poškození, tzn. produkt již byl poškozený před zabalením - máme na to i důkazy)
- chcete-li si ušetřit nervy nenakupujte u této firmy
- arogantní jednání při reklamaci
- budu zvažovat znalecký posudek vypracovaný na místě a žalobu této firmy
- P.S.: objednávka 321191 - chcete-li zvážit mimosoudní vyrovnání
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den,
omlouváme se Vám za nedodržení termínu doručení, které bylo překročeno o 2 dny.
Doba reklamace je ze zákona 30 dnů a bohužel nedokážeme rychlost reklamace urychlit, jelikož reklamace je řešená dodavatelem.
Dodavatel reklamaci zamítl, protože se jednalo o mechanické poškození, které vzniklo během přepravy u kurýrní služby. Bohužel zásilka byla přijata bez výhrady, proto se nemohla ani uskutečnit reklamace u kurýrní služby.
Navrhovali jsme Vám alespoň slevu za poškození. Námi nabízenou slevu jste odmítl.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Jarka Kosutova
16. března 2022
Zboží je kvalitní za přijatelnou cenu
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Košutová,
děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu. Velmi nás potěšila. Jsme nesmírně rádi, že jste spokojena.
S přáním pěkného dne
Tým Hezký Nábytek
Registrovaný uživatel
10. března 2022
NIC
Dlouhá doba dodání. Bohužel zboží neodpovídá požadavkům. S vrácením zboží problémy - na vlastní náklady se vrací na Slovensko! Pokud vracíte ve špatně otevřené (dle jejich slov poničené) krabici okamžitě přijdete o 30% z původní ceny. Pokud si zboží smontujete apak vrátíte okamžitě přijdete o 30% ceny, a to nemusí ani být nijak viditelné že byla provedena montáž. Této firmě doporučuji se vyhnout obloukem...hrůza!
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a mrzí nás, že jste s postupy našeho obchodu byl/a nespokojený/á. Veškeré informace jsou uvedené v obchodních podmínkách, které je nutné číst před každým nákupem v jakémkoliv obchodě.
Troufáme si říct, že v každém obchodě Vám sníží vracející částku za vrácené zboží, které již bylo smontované. Takové zboží okamžitě ztrácí svoji hodnotu a je defakto již neprodejné.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
pajulka
17. února 2022
čínský brak, reklamace zdlouhavá, požadují fotografie, komunikují ve slovenštině
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den,
bohužel dle Vašeho jména nedokážeme vyhledat o kterou objednávku se jedná, tudíž nemůžeme prověřit původ nábytku.
Na reklamační řízení je ze zákona 30 dní a jelikož nejsme výrobci nábytku, musíme vyčkat na vyjádření dodavatele a dodání nových dílů.
Fotografie vyžadujeme, jelikož jsme internetový obchod a jinak reklamaci nelze vyřešit.
Předpokládáme, že v dnešním propojeném světě nebude vadit cizí jazyk, především slovenský, kterému rozumíme.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Registrovaný uživatel
12. února 2022
Snad jen hezké stránky
Police váží tak moc, že by ji unesla leda betonová zeď. O montáží tam vůbec nic napsáno nebylo a bohužel ani o váze! A vrátit to demontované bez poškození a ideálně ve stejném obalu?! Pojďte si to demontovat sami, chytráci…
Předražená stavebnice a zbytečně drahá zkušenost! A když tak koukám na vaše recenze, uznávám i svoji chybu, měla jsem si je přečíst dříve. Vaše reakce jsou jako přes kopírák.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den,
mrzí nás, že je Vaše recenze anonymní. Nemůžeme tak zjistit o kterou objednávku a produkt se jedná.
Pokud chyběla jakákoliv informace o produktu, měla jste se zeptat našeho zákaznického servisu. Rádi bychom Vám u dodavatele zjistili informaci.
Zboží se vrací prodávajicímu vždy bez vad a v rozloženém stavu. Není tomu tak jen v našem obchodě. Pokud je zboží vráceno s poškozením, je zákazníkovi vrácena snížená částka.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Václava Brabcová
3. února 2022
řešení reklamace, posudek na dálku a nesmyslné odůvodnění. Praskání koženky bylo odůvodněné přetěžováním. Užívám nábytek sama a vážím 58 kg. Neseriózní jednání, nedoporučuji.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Brabcová,
velmi nás mrzí, že s pohovkou nejste spokojena. Ovšem reklamace na dálku nebyla řešena. Poslali jsme k Vám domů reklamačního technika od výrobce a jejich vyjádření a posouzení Vám naší reklamační technici sdělili.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Marie Mačatová
19. ledna 2022
Ze ctyř věci dvě byly celkem kvalitní. Skrinka nad pracku Nic moc. A stojan na obleceni přišel nekompletní.
Komunikace. Zákaznický servis je tristní. Arogance. Prosím nenakupujte tu. Nikdy nevíte jestli vám zboží dojde v pořádku a jaké kvality. A pak se ničeho nedovolate. Zákazníka si neváží.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Mačatová,
velmi nás mrzí všechny Vaše recenze na všech portálech.
Prověřili jsme celou situaci ve Vaší objednávce.
Vaše objednávka byla celkem na 4 ks zboží a bohužel jeden výrobek přišel poškozený.
Ohledně tohoto poškozeného výrobku jste psala email, že chcete toto zboží vrátit. Reklamační oddělení Vás informovalo, jak se bude postupovat během vrácení zboží. V následnujícím emalu jste reklamační oddělení informovala, že zboží chcete reklamovat. Reklamační technik Vás informoval ohledně postupu reklamace.
S reklamací jste souhlasila a jakmile jsme naskladnili požadovanou součátku, ihned jsme Vám ji poslali kurýrní službou. S tím jste bohužel nebyla spokojena, a psala jste, že jste chtěla produkt vrátit, nikoliv reklamovat.
Se vším jste byla obeznámena a s reklamací jste prvotně souhlasila.
Reklamační oddělení postupovalo správně. Věříme, že celá situace bude vyřešena ve Vaší spokojenost.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Zaneta Kohlerova
11. ledna 2022
Objednali jsme sedačku dne 19. 11. 2021, zaplatili ji a to s tím, že bylo uvedeno pod zbožím, že je sedačka skladem. Na mail nám přišlo, že je doba dodání 4 týdny. Dnes je 11. 1. 2022 a zboží stále nemáme! Máme to brát jako klamavou reklamu??
Takto jsme již zrušili objednávku u OKAY.CZ, protože byl postup stejný. Čekali jsme dva měsíce a nic. Výsledek je tedy ten, že na sedačku i s OKAY.CZ čekáme 4 měsíce a stále ji nemáme.
Obchod Hezkynabytek.cz odpověděl
Dobrý den paní Kohlerová,
pohovka z Vaší objednávky byla s dodací dobou 2 - 4 týdny. Tuto pohovku nemáme na skladě a musí se nechat vyrobit.
Bohužel vznikl problém s nedostatkem zaměstnanců ve výrobě a také s nedostatkem výrobního materiálu. Vaší objednávku neustále u dodavatele ověřujeme a vždy Vás informujeme s novými informacemi. Snažíme se pro Vás udělat vše co je v naších silách.
S přátelským pozdravem
Tým Hezký Nábytek
Registrovaný uživatel
8. prosince 2021
rychlé dodání, vše proběhlo bez komplikací
yvetahenzlova
8. prosince 2021
Rychlost dodani
Nic
Atekram 73
3. prosince 2021
Samo zboží je přesně jako na obrázku i termín byl dodržen