
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
- Čeština
Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu,…
v 2 obchodech

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu,…
v 2 obchodech

Elektronická kniha - autor Radim Brázda, 188 stran Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice S pomocí příkladů a…
Alza.cz

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé…
v 5 obchodech

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům…
Palmknihy.cz

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě…
v 2 obchodech

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma…
Palmknihy.cz

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů -…
Palmknihy.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 140 stran Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé…
Alza.cz

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím…
Alza.cz

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Petr Jedinák, 108 stran Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran Monografie přináší pohled na proměny českého…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 116 stran Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé…
Alza.cz

Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga…
KNIHY DOBROVSKÝ

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.…
v 2 obchodech

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a…
KNIHY DOBROVSKÝ

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu,…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků Policie ČR k vybraným negativním společenským jevům a možnostem…
v 2 obchodech

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci…
Palmknihy.cz

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových…
Palmknihy.cz

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových…
Palmknihy.cz

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace…
v 2 obchodech

Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který…
Palmknihy.cz

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které…
Palmknihy.cz

Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do…
v 2 obchodech

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 144 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Ján Šugár, Lenka Jakubcová, 146 stran Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 248 stran Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře,…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 124 stran Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a…
Alza.cz

Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu…
v 4 obchodech

Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který…
KNIHY DOBROVSKÝ

Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu,…
v 3 obchodech

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže…
KNIHY DOBROVSKÝ

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát…
v 6 obchodech

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, 190 stran Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 266 stran Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II.…
Alza.cz

Elektronická kniha - autor Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák, 124 stran Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv…
v 2 obchodech

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly…
Alza.cz