Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Kniha Řízení výroby a nákupu - Věra Vávrová, Gustav Tomek [E-kniha]

Řízení výroby a nákupu - Věra Vávrová, Gustav Tomek [E-kniha]

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 384, rok vydání 2007, formát PDFV knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte…

Doporučené nabídky

Martinus
Hodnocení
96% (7 445)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
Nejlevnější
418 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 445)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
418 Kč
Alza.cz
Hodnocení
94% (411 886)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Doprava zdarma
Skladem
Cena
492 Kč
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 699)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
492 Kč
Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 518)
  • Skladem
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
Skladem
Cena
492 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
344 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202522. 11. 202502. 12. 202511. 12. 2025330 Kč375 Kč420 Kč465 Kč500 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Řízení výroby a nákupu - Věra Vávrová, Gustav Tomek [E-kniha]

Popis

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.

Parametry

Základní údaje

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektronické knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Formát a zabezpečení

Formát PDF
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Informace o knize

Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
384
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2007
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Ostatní parametry

Na Zboží od
28. září 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Elektronické knihy Nakladatelství GRADA

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI